BiH | Koridor 5c

08 Feb 2013 10:18 #3073 by alienx
B) Evo malo od Euro Asfalt-a: par slika a na situ ih ima puno vise.

NAJNOVIJE FOTOGRAFIJE SA GRADILIŠTA

A1 BILJEŠEVO-GORICA (TUNEL VIJENAC)

Slike prikazuju čelo tunela, izvoz materijala, radnike u tunelu te iskop stepenice frontalno. Ukupno do kraja iskopa u lijevoj tunelskoj cijevi je ostalo manje od 300 m, i trebalo bi biti probijeno do 01.03. ukoliko ne bude nekih kvarova i neplaniranih zastoja. Na slikama se vidi kavanje (priprema) za betoniranje temelja, te poprečna veza TIP B. Slike prikazuju izvoz materijala damperima Euro-Asfalta, bušenje minskih bušotina i kontrola kvaliteta od strane smjenskog inženjera.






A1 DRIVUŠA-GORICA

U prilogu se nalaze najnovije fotografije sa gradilišta.





A1 KRAVICE-BIJAČA

Završetak humuziranja glavne trase i PUO Kravice desno i lijevo, CP-glavna trasa naplatne kućice (završena montaža nadstrešnice i kabina), završni radovi postavljanja odbojne ograde na glavnoj trasi, stupovi rasvjete na glavnoj trasi kompletirani, izlazak na drzavnu granicu sa Republikom Hrvatskom na GP Bijača, završni radovi na izgradnji parkinga na COKP-u, GP probijena trasa na graničnom prijelazu 09.01.2013, izrada posteljice i iskopi, regionala R423 presvlačenje asfaltnih površina, postavljanje geomembrane na laguni DOL, završetak AB radova na nadvožnjaku PODINE, završni radovi na COKP-u.










A1 LEPENICA-SUHODOL

Iako vremenski uslovi ometaju izvođenje zemljanih radova, pristupilo se izvođenju betonskih radova u punom kapacitetu. U toku je izvođenje radova na jednom natputnjaku i tri potputnjaka,kao i pločastim propustima ispod trupa trase.





A1 SUHODOL-TARČIN

Radovi na dionici Koridora Vc, dionica Lepenica-Tarčin, poddionica Suhodol-Tarčin teku prema planiranoj dinamici. Od radova na glavnoj trasi izvodi se slijedeće: odvodnja na Rampi B, zasipanje klinova na propustu H2, cjevasti propusti na Rampama B, C i D, izrada nasipa na kompletnoj trasi, završeno betoniranje temelja servisnog objekta naplatne stanice, iskop drenaže i polaganje drenažnih cijevi kod podputnjaka. Od radova na pumpnoj stanici Suhodol, izvedeno je miniranje stijenskog materijala te dodatni iskop kako bi se moglo izvršiti betoniranje glavne AB ploče. Također, vrši se iskop i betoniranje stubova mosta M3.







By Euro Asfalt
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

14 Feb 2013 15:55 #3112 by xYz
Na tunelu Vijenac trenutno angažovano više od 300 radnika



Na tunelu Vijenac, jednom od najvećih građevinskih objekata na trasi autoputa na Koridoru 5-C, radi više od 300 radnika u tri smjene - izjavio je za Agenciju Fena direktor Euro-Asfalta Hamed Ramić. Pored Euroasfalta, kao lidera konzorcija, na izgradnji tunela su angažovane i bh. firme - ŽGP Sarajevo, Hidrogradnja Sarajevo, Entea Sarajevo i Butmir Sarajevo.

Ukupna dužina tunela, kada bude izgrađen, bit će skoro tri kilometra. Direktor Ramić je kazao da je od 3.000 metara dosad iskopano u lijevoj cijevi 2.820 metara i u desnoj cijevi 2.570 metara. Vremenske prilike, po njegovim riječima, ne utiču na dinamiku radova.

"Fizičko probijanje tunela očekujemo početkom marta 2013., a konačni završetak prve faze do kraja aprila", kazao je Ramić. Tunel će biti opremljen najsavremenijom opremom, a put između Sarajeva i Zenice skratit će za četiri kilometra.

Ramić navodi da je Euro-Asfalt na Koridoru 5-C kao glavni izvođač, osim na tunelu Vijenac, angažovan i na dionicama Drivuša - Gorica i Kravice - Bijača, te kao partner na dionici Vlakovo - Tarčin.

"Na projektima Koridora radi za nas oko 1.700 radnika, dio kao partneri u konzorciju i dio kao podizvođači", dodao je Ramić. Euro-Asfalt d.o.o. je danas kompanija sa 370 zaposlenih i sa dugogodišnjim internacionalnim iskustvom. Što se tiče poslova u inostranstvu, Ramić je izdvojio projekt glavne uprave policije u Abu Dhabiju (UAE), i naglasio da su angažirani i na različitim projektima u Njemačkoj.

Inače, JP Autoceste FBiH objavilo je početkom januara javni poziv za dostavljanje ponuda za drugu fazu izgradnje tunela Vijenac. Druga faza obuhvata radove na konstrukciji kolovoznih traka, unutrašnje betonske oplate tunela, kao i završne asfaltne radove na prilazu tunelu.

Prvi automobili trebaju proći kroz tunel na proljeće 2014. godine.

(Fena / sa-c.net)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Feb 2013 16:21 #3116 by xYz
Koridor 5C | dionica: Lepenica - Suhodol | januar 2013.











































(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Feb 2013 16:50 #3125 by xYz
Bh. firme ce raditi i drugu fazu radova na tunelu Vijenac

Građevinske kompanije iz naše zemlje nastavljaju postizati uspjehe kada je riječ o dobivanju poslova na izgradnji autoputa na koridoru 5C. Tako će bh. firmama biti dodijeljen posao vrijedan oko 50 miliona maraka na izgradnji druge faze tunela Vijenac, između Kaknja i Zenice.

Prema saznanjima, dvije najbolje ponude koje su pristigle na tender za drugu fazu izgradnje tunela dugog tri kilometra odnose se na domaće kompanije.

Najniža je ponuda kompanija "Euro-Asfalt" i ŽGP u iznosu od oko 24 miliona eura. Slijedi ponuda također domaćeg konzorcija, koji čine "Hering" iz Širokog Brijega, "Trgošped" iz Kaknja i "Džekos" iz Sarajeva, od oko 27 miliona eura.

Koliko su povoljne cijene bh. firmi pokazuje treća ponuda pristigla na tender, koju su poslale češka firma OHL i splitska "Skladgradnja", a koja iznosi skoro 40 miliona eura.

Inače, bh. firme trenutno okončavaju prvu fazu gradnje Vijenca koja se sastoji od probijanja tunela. Druga faza podrazumijeva sve ostale radove nakon što tunel bude probijen.

Na ovaj način bh. firme steći će iskustvo i neophodne reference za gradnju tunela i moći se samostalno konkurirati za ovakvu vrstu posla u BiH i na stranim tržištima.

Finansijske ponude

"Euro-Asfalt" i ŽGP | 24.377.805 eura

"Hering", "Trgošped" i "Džekos" | 27.495.801 eura + popust dva posto

OHL i "Skladgradnja" | 39.187.425 eura

(Dnevni avaz / sa-c.net)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Feb 2013 17:29 #3127 by neXus
Ovo je lokacija budućeg vijadukta Briješće:









Slike napravio Adis D. :coolphotos:

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Feb 2013 21:12 #3156 by Eldinjho
Posto vidim da se drivusa-gorica gradi paralelno pored M17,za sta ce se koristiti magistrala kad se izgradi ta dionica posto ocito nece biti prosirena ona dionica magistrale vec se gradi totalno novi dio autoputa..

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Feb 2013 08:11 #3157 by alienx

Eldinjho wrote: Posto vidim da se drivusa-gorica gradi paralelno pored M17,za sta ce se koristiti magistrala kad se izgradi ta dionica posto ocito nece biti prosirena ona dionica magistrale vec se gradi totalno novi dio autoputa..

Sta je ovdje sad sporno? Stara magistrala tu ostaje kao spoj prema lasvi i alternativni pravac autoputu. Jedini dio magistrale koji se sirio je vec bio namijenjen za autoput kada je gradjen (polu-autoput). Dionice na kojim se sada gradi autoputa su kompletno nove trase.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Feb 2013 17:31 #3160 by Eldinjho

alienx wrote:

Eldinjho wrote: Posto vidim da se drivusa-gorica gradi paralelno pored M17,za sta ce se koristiti magistrala kad se izgradi ta dionica posto ocito nece biti prosirena ona dionica magistrale vec se gradi totalno novi dio autoputa..

Sta je ovdje sad sporno? Stara magistrala tu ostaje kao spoj prema lasvi i alternativni pravac autoputu. Jedini dio magistrale koji se sirio je vec bio namijenjen za autoput kada je gradjen (polu-autoput). Dionice na kojim se sada gradi autoputa su kompletno nove trase.



Nije nista sporno samo pitam sta ce biti sa tom dionicom magistrale jer nisam znao...

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Feb 2013 11:44 - 28 Feb 2013 11:45 #3191 by alienx
Sa www.klix.ba
Danas probijanje posljednjih metara tunela vijenac u lijevoj cijevi

U zadatom roku
Danas probijanje posljednjih metara tunela vijenac u lijevoj cijevi
Konzorcij bosanskohercegovačkih građevinskih kompanija, koje predvodi Euro-Asfalt Sarajevo, završava prvu fazu gradnje tunela Vijenac, a koja se sastoji od probijanja tunela i postavljanja zaštite.


"Trenutno se probijaju posljednji metri tunela u tzv. lijevoj cijevi, što će biti završeno tokom dana, da bismo sutra, na Dan nezavisnosti BiH, ozvaničili probijanje tunela Vijenac", izjavio je za Fenu direktor Euro-Asfalta Hamed Ramić.

Tunel Vijenac trenutno je najzahtjevniji građevinski objekt na autoputu na Koridoru 5-C i , kako kaže direktor Ramić, najveći tunel koji je ikada jedna bh. firma prokopala.

U drugoj, tzv. desnoj cijevi preostalo je da se iskopa još nekih 300 metara i to će biti završeno za 20-tak dana.

"Po ugovoru, rok za okončanje prve faze radova je kraj marta i mi ćemo taj rok ispoštovati", dodao je Ramić.

Pored Euroa-Asfalta u konzorciju bh. ?rmi su još ŽGP Sarajevo, Hidrogradnja Sarajevo, Entea Sarajevo i Butmir Sarajevo.

Direktor Ramić je istakao da na tunelu radi više od 300 radnika u tri smjene, te da je na gradilištu, uključujući ostale popratne djelatnosti i partnere, angažirano više od hiljadu ljudi. Ukupna dužina tunela, kada bude izgrađen, bit će skoro tri kilometra.

Direktor Ramić je istakao da vremenske prilike nisu utjecale na dinamiku radova, da je dnevni progres po cijevi bio oko pet metara i da, što je najvažnije, nije bilo povreda na gradilištima.

Iskop tunela obavlja se po tzv. austrijskoj metodi, a na gradilištu su inžinjeri geološke, rudarske, građevinske, te elektro i mašinske struke. Ramić je dodao da je tunelogradnja vrlo precizna, te da su nadzorni inženjer i investitor zadovoljni kvalitetom obavljenog posla.

Kao lider Konzorcija, Euro-Asfalt je u augustu prošle godine preuzeo gradnju tunela Vijenac od slovenskog Primorja koje je otišlo u stečaj.

Tunel će biti opremljen najsavremenijom opremom, a put između Sarajeva i Zenice skratit će za šest kilometra. Vrijednost ugovora za prvu fazu radova je 18 miliona eura.

"Konzorcij bh. firmi uspjet će posao uraditi u ugovorenom roku i pokazati da su sposobni za najzahtjevnije građevinske zahvate, te opravdati povjerenje investitora. Posebno je značajno da realizacijom ovakvih projekta stičemo reference za buduće poslove", dodao je Ramić.

Euro-Asfalt je dostavio ponudu na tender i za drugu fazu izgradnje tunela Vijenac.

"Ponudu smo dostavili u konzorciju sa ŽGP-om i nadamo se da ćemo nastaviti radove na ovom tunelu. Očekujem da bi krajem marta ili početkom aprila mogli dobiti taj posao", kazao je Ramić za Fenu.

Prvi automobili trebaju proći kroz tunel na proljeće 2014. godine.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

09 Mar 2013 08:13 #3224 by Admir
Emirati zainteresovani za gradnju Koridora 5C



Državno-privredna delegacija Bosne i Hercegovine na čelu sa zamjenikom predsjedavajućeg Vijeća ministara i ministrom vanjskih poslova Bosne i Hercegovine dr. Zlatkom Lagumdžijom nizom aktivnosti nastavila je jučer zvaničnu posjetu Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE).

Kako je u ekskluzivnom razgovoru za agenciju Anadolija potvrdio ministar Lagumdžija, uz ostalo, razgovaralo se i o konkretnim projektima Emirata u Bosni i Hercegovini.

''Posebno smo razgovarali o projektima iz domena infrastrukture. Meni su visoki zvaničnici Emirata obećali da će pogledati da se što prije izvrši odgovarajuća evaluacija prisustva Emirata na Koridoru 5C. Kada je u pitanju Koridor 5C, ja sam optimista! Direktor direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić imao je dva sastanka gdje je na izvrstan način prezentirao vrlo konkretne fizibiliti studije koje su prošle Evropsku banku za obnovu i razvoj (EBRD), što je velika stvar. Možemo očekivati da se vrlo brzo tu neke stvari tu dese'', kazao je Lagumdžija u telefonskom razgovoru za agenciju Anadolija.

Kako tvrdi, pristalica je toga da ''ne pričamo puno i da se ne otvara priča o 100 projekata''.

''Hajde da ''napadnemo'' nekoliko projekata. Treba pustiti privrednike da se povežu u ova tri ili četiri dana'', izjavio je Lagumdžija.

U delegaciji BiH nalazi se, kako je kazao, Lagumdžija, predstavnici 50 javnih preduzeća, privatnih, kompanija sa mješovitim vlasništvom.

''Imali smo razgovore sa konkretnim fondovima Emirata za obnovu i razvoj. Ono što je posebno važno jeste da su sve naše firme ovdje došle, ne samo sa dobrim željama, već sa konkretnim poslovnim planovima. Nije se govorilo samo o tome šta se može proizvoditi, već se govorilo na način da se vidi kako će proizvod završiti na tržištu i koji će biti povrat investitoru kada uloži novce, znanje i tehnologiju u zajednički projekt u BiH. Ovo je za naše domaćine strašna promjena iz BiH. Došli smo organizirani i pripremljeni, naši ljudi znaju šta rade. Nismo više seoski tim pa da svi idemo ''na loptu''. Zna se uloga države, javnih preduzeća i komore'', naglasio je on.

Šef bh. diplomatije potvrdio je da je iskorištena prilika kako bi se pomoglo kompaniji ''Energoinvest'' iz Sarajeva da se vrati na tržište Emirata na kojem, zbog određenih sporova, nije prisutna već 20 godina.

''Energoinvestu'' je onemogućeno da ovdje radi. Na putu smo da riješimo taj problem. Mislim da će se ''Energoinvest'' moći vratiti na ovo tržište'', smatra Lagumdžija.

Nadalje, Lagumdžija tvrdi kako u UAE postoji vrlo živa političko-privredna aktivnost. U ovom trenutku, pojašnjava, u Emiratima su predstavnici Finske, Turske, zemalja Balkana. Svi žele poslove.

''Ne trebamo se mi takmičiti ni sa kim u regionu. Ovdje ima toliko posla da trebamo vidjeti sa našim susjedima kako možemo zajedno biti prisutniji na ovom prostoru. Ima toliko posla za sve da prava tragedija koliko smo zapustili ekonomsku saradnju sa ovim dijelom svijeta'', dodao je.

Posjeta državno-privredne delegacije BiH Emiratima pripremana je dva mjeseca. U pripreme su, pored Ministarstva vanjskih poslova BiH, bili uključene i privredne komore oba bh. entiteta.

Lagumdžija je za AA potvrdio da je imao susrete sa najvišim predstavnicima Emirata, te da se poseban akcenat stavljen na ekonomiju. Politička podrška vrha Emirata za snažnije ekonomsko prisustvo u BiH, kako tvrdi, postoji.

Intenzivna saradnja

Lagumdžija se, nakon jučerašnjeg sastanka sa zamjenikom premijera Ujedinjenih Arapskih Emirata šeikom Saifom bin Zayedom al- Nahyanom danas sastao i sa ministrom vanjskih poslova te zemlje šeikom Abdullahom bin Zayedom al- Nahyanom, koji je nedavno boravio i u Srbiji gdje je dogovorio blisku ekonomsko-političku saradnju Srbije i Emirata.

''Sa šeikom Abdullahom bin Zayedom al- Nahyanom smo potpisali dva memoranduma koji definiraju saradnju naša dva ministarstva, što će biti osnova za dalju ekonomsku saradnju. Zatim, potpisali smo Memorandum o saradnji i razumijevanju u domenu obrazovanja i naučno-istraživačkog rada između naše dvije zemlje. Dogovorili smo da u narednih par mjeseci privedemo kraju dogovor o poticajima i investicijama koji podrazumijeva izbjegavanje dvostrukog oporezivanja i zaštitu stranih investicija'', govori Lagumdžija.

Direktna linija i otvaranje ambasade

Razgovaralo se, prenosi Lagumdžija, i o uspostavi direktne linije između Sarajeva i Emirata, kao i o skorom otvaranju ambasade Emirata u glavnom gradu BiH. Izvjesna je i skora vizna liberalizacija dvije zemlje.

Bh. građani u Emiratima

Ministar vanjskih poslova BiH sastat će se i sa velikom bh. iseljeničkom zajednicom u Emiratima.

''Ovdje ima između 800 i 1000 naših ljudi koji su uglavnom uspješni. Organizirat ćemo poseban privredni forum koji će biti posvećen saradnji naših privrednika iz BiH i Bosanaca i Hercegovaca koji ovdje već rade'', zaključio je Lagumdžija.
(Agencija Anadolija)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.098 seconds

 

Top