BiH | Koridor 5c

13 Apr 2012 08:37 - 13 Apr 2012 08:37 #816 by Admir
Izgradnja tunela Vijenac

Na izgradnji desne tunelske cijevi tunela Vijenac, sjeverna strana, firma Euro-Asfalt d.o.o. je do 12.04.2012.godine, iskopala 520,6 metara tunela - kalote, 365 metara stepenice, te su u toku i radovi na iskopu temelja, gdje se iskopalo 240 metara temelja desne strane i 180 metara temelja lijeve strane. Izvode se i radovi na iskopu podnožnog svoda tunela, gdje se do danas iskopalo 168 metara podnožnog svoda. Počeli su i radovi na iskopu poprečne pješačke veze između tunelskih cijevi u dužini od 2,8 metara.

(Euro asfalt)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Apr 2012 20:48 - 18 Apr 2012 20:49 #850 by xYz
Ekskluzivno: Posjeta gradilistu tunela Vijenac

Ekipa Sarajevo Construction web portala ( www.sa-c.net ) je danas posjetila gradilište tunela Vijenac, na dionici autoputa na koridoru 5C.

Tunel Vijenac je do sada najveci infrastrukturni objekat u Bosni i Hercegovini. Ukupna dužina tunela je veća od 2.900 m, zavisno od cijevi, dok dužina obje tunelske cijevi iznosi 5680m. Vrijednost projekta je procijenjena na 62 miliona eura.

U izjavi za Sarajevo Construction, šef gradilišta gospodin Bože Talić je rekao da je do danas već iskopano oko 35% ukupne dužine tunela. Radovi se odvijaju 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, sa obje strane tunela (sjeverne i južne). Iskop se trenutno vrši u dosta povoljnijim geološkim uslovima nego što je to bilo ranije.

S obzirom da je tunel Vijenac dio pan-evropskog koridora Vc, i standardi po kojima se tunel radi su u skladu sa evropskim normama, tj. u potpunosti se poštuje evropska direktiva o sigurnosti u tunelima.

Na svakih 250 m se nalazi veza između dvije tunelske cijevi, kao pješacka - evakuaciona veza, dok se na svakih 1.000 m nalaze prolazi (ukupno dva) za pristup vozilima. Tunel će biti opremljen svim sigurnosnim sistemima: promjenljivom signalizacijom, vatrodojavom, hidrantskom mrezom, radio vezom, video nadzorom, a upravljanje će se vršiti u elektronskom centru za održavanje i kontrolu prometa (COKP) na Drivuši, rekao je Talić.

Prema njegovim riječima, do sada nije bilo nikakvih većih problema prilikom iskopa, osim male pojave metana i taj problem je uspješno riješen. Ukoliko se nastavi ovako povoljna geologija terena, prema predviđanjima, sa iskopom bi se moglo završiti do kraja ove godine. Kompletan tunel, spreman za tehnički prijem bi trebao biti gotov početkom 2014. godine, i za sada su svi izgledi da će tako i biti, izjavio je Talić.

Glavne radove na tunelu Vijenac izvodi slovenska firma ''Primorje'' sa domaćim podizvodjacima, firmama ŽGP, Euroasfalt i Hidrogradnja. Prema svim predviđanjima, iste firme će raditi i završne radove na tunelu.

Na samom gradilištu trenutno radi, u svim smjenama oko 200 ljudi. Od mehanizacije su na iskopu angažovana 4 kompleta mašina, koje čine: tunelska bušilica, tunelski bager, pumpa za mlazni beton, damperi za odvoz iskopanog materijala, utovarivači, itd. Mjesečno se iskopa cca 100 m tunela, a ta cifra bi u nastavku mogla biti i veća. Izgradnjom tunela Vijenac, put između Sarajeva i Zenice će biti kraći za 5,5 kilometara.

U okviru SA-C TV projekta koji je u realizaciji, naši posjetioci će uskoro imati priliku da pogledaju i prvu emisiju u kojoj će se naći i ekskluzivna reportaža o izgradnji tunela Vijenac!
























više fotografija na: Ekskluzivno: Posjeta gradilistu tunela Vijenac

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Apr 2012 20:12 #933 by xYz
Češka zainteresovana za koridor 5c

Vanjskotrgovinska razmjena Bosne i Hercegovine i Republike Češke u prošloj godini je iznosila 200 miliona eura (150 miliona uvoza i 50 miliona izvoza u Češku), rečeno je na današnjoj prezentaciji usluga Češke izvozne banke (ČEB) i češkog Izvoznog osiguravajućeg društva (EGAP) u Vanjskotrgovinskoj komori BiH u Sarajevu.
Povećanje razmjene

Predsjednik VTK-a BiH Bruno Bojić je rekao da je poboljšanje vanjskotrgovinske razmjene stiglo zahvaljujući dobroj saradnji sa Ambasadom Češke, uz čiju pomoć je organizovana jučerašnja prezentacija.

"U 2010. i prošloj godini je došlo do povećanja naše vanjskotrgovinske razmjene. Nažalost, investicija nije bilo mnogo, pa sam zato ambasadora Češke Tomasa Szunyoga zamolio da dovede Češku investicijsku banku i da pokuša pomoći našoj privredi kroz kreditna zaduženja koja imaju dobru kamatnu stopu za naše investitore. BiH je gladna i žedna za investicijama, naša infrastruktura je u katastrofalnom stanju, a gospodarstvu treba dodatnih injekcija i kreditnih zaduženja. Investicije su posebno potrebne u elektroenergetskom sektoru. Zamolio sam da se nađu sredstva za gradnju Bloka 8 u TE Kakanj, koji će osigurati dodatnih 300 megavata električne energije koje bi se plasiralo u izvoz", kaže Bojić, te dodaje kako mu je želja da se vanjskotrgovinska razmjena BiH i Češke u narednom periodu uravnoteži.

Podrška izvoznicima

Direktor izvoznih i finansijskih projekata u Češkoj izvoznoj banci Martin Frelich je rekao kako ta banka isključivo podržava češke izvoznike i da joj je cilj da djeluje na Balkanu, u projektima energetike, mašinstva i infrastrukture. Jedan od osnovnih uslova da ova banka kreditira neki projekat u BiH je taj da u projektu ima 50 posto češkog proizvoda. Cilj ČEB-a je podrška češkom izvozu, a prema njegovim riječima, svi krediti koji se daju po povoljnim kamatama su osigurani kod EGAP-a:
"Želimo da kreditiramo češke kompanije koje bi preko nas ušle u izgradnju autoceste na koridoru 5c", kaže Frelich.


(Oslobođenje)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Maj 2012 09:43 - 02 Maj 2012 13:18 #989 by Marshall
Za izgradnju prioritetnih dionica na koridoru Vc 20 miliona KM

Prema Programu utroška sredstava "Kapitalni transferi javnim preduzećima - sufinansiranje izgradnje dionice autoputa na koridoru Vc" utvrđenih Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija za 2012.godinu, koji je usvojila Federalna vlada, ova sredstva iznose 20.000.000 KM.

Sredstva će se se koristiti za sufinansiranje izgradnje prioritetnih dionica autoputa na koridoru Vc. U obrazloženju odluke navodi se da se u obavljanju trenutno najznačajnijih aktivnosti na izgradnji dionica na koridoru Vc suočava sa nedostakom sredstava za normalnu realizaciju svih projektovanih poslova, što može dovesti u pitanje planiranu dinamiku izgradnje dijela koridora koji prolazi kroz Federaciju BiH.

Javno preduzeće Autoceste FBiH je, putem Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, podnijelo zahtjev Vladi Federacije BiH da se za ove namjene obezbijedi dio sredstava iz Budžeta Federacije BiH.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Maj 2012 14:12 #1016 by Marshall

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Jul 2012 20:02 #1901 by Admir
Kravice - Bijača, juni 2012.










(jpautoceste.ba)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Jul 2012 18:46 #1959 by xYz
IZGRADNJA DIONICE AUTOCESTE KRAVICE - BIJAČA

Na projektu izgradnje autoputa na Koridoru 5C dionica Kravice - Bijača, u proteklom periodu su se izvodili radovi na iskopu, ugradnji nasipa, ugradnji posteljice i tampona, asfaltiranju autoputa kao i lokalnih cesta, ugrađivanju ivičnjaka i slivnika, te su se postavljali kablovi i temelji stubova za potrebe osvjetljenja ceste. Pored ovoga izvode se i radovi na nadvožnjacima Podine i Zvirići. U prilogu se nalaze slike sa projekta.



















(Euroasfalt)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Avg 2012 10:01 #2060 by boban
iz moje perspektive gledanja prema zaobilaznici oko Sarajeva:


i full format slike koju mozete povecati prilikom otvaranja.
Kako ja gledam oni trebaju praviti jedan podvoznjak za prugu koja se odvaja prema Depou
www.imagebanana.com/view/opeo84lc/DSL_4959lot2.jpg
na ovoj slici se vidi dio pruge koja ide iz pravca Mostara i ne smeta obilaznici.

E, sad od kruznog toka za gradsku zaobilaznicu da li se zna koridor kuda ce prolaziti cesta do tunela Ciglane

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Avg 2012 10:15 - 12 Avg 2012 10:36 #2061 by boban
ipak mora praviti nadvoznjak za dvije trase pruge , u gornjem tekstu sam trebao upisati nadvoznjak, sad sam gledao na google earth taj dio terena, ima nekih objekata neki veliki parking te nekih stambenih objekata ( kuca ).
Sad ponovo gledam izlaz iz tunela ciglane pa dalje prema istoku gdje treba da se spoji sa kojim putem Hoče li praviti tunel kroz cijeli Stari Grad.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

13 Avg 2012 00:28 #2064 by xYz


tu ce se u brijescu praviti petlja, koja ce jednim krakom ici prema stupu (XII transferzala) a drugim prema gradskom autoputu.

prema ovoj mapi je predvidjen taj tunel ispod starog grada, ali do sada nisam cuo da je iko o tome pricao... mozda se za nekih 20-30 godina aktuelizira ta tema :)

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.100 seconds

 

Top