Sarajevo | Saobraćajna infrastruktura

10 Avg 2017 10:24 #6494 by Fache
Započeli radovi u Ulici Nusreta Šišića Dede



Tokom proteklog perioda radnici građevinske firme „Grakop“ iz Kiseljaka započeli su sanaciju Ulice Nusreta Šišića Dede od spoja sa Ulicom Braće Begić do spoja sa Ulicom Maria Mikulića (Mjesna zajednica „Koševsko Brdo“). Finansijer je Općina Centar koja je za ovaj projekat u svom budžetu obezbijedila oko 116.000 KM, dok je za nadzor zadužena firma „Coning“ iz Sarajeva.



"U sklopu sanacije dijela ulice u dužini 132 metara, uklonjena je kompletna kolovozna konstrukcija, te oštećeni ivičnjaci. Trenutno se vrši ugradnja nasipnog tamponskog materijala nakon čega će se raditi nivelacija postojećih poklopaca slivnika, hidranata, šibera, šahtova i zatvarača kao i slivne rešetke. Nakon toga pristupit će se ugradnji novih ivičnjaka, te izlijevanju izravnavajućeg sloja asfalta na ukupnoj površini ulice", kazao je Mujo Topalović, šef gradilišta firme Grakop d.o.o. Kiseljak, koja je zadužena za izvođenje radova.

Podsjećamo da je pomenuta firma krajem prošlog mjeseca započela sanaciju oštećenog asfalta kao i pješačke staze u ulici Hakije Kulenovića, od spoja sa ulicom Jukićeva do spoja sa ulicom Dajanli Ibrahim – bega za šta je iz budžeta Općine Centar izdvojeno 327.411,53 KM.

Radovi na pomenutim lokacijama bi trebali biti završeni do kraja augusta ove godine.







centar.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Avg 2017 10:13 #6509 by Fache
Izgradnja Prve transferzale: Ako EBRD odobri kredit od 60 miliona, nedostaje još 20 miliona maraka

Raspisan je javni poziv za izbor izvođača radova Prve transferzale na sekciji od Bara do ulaznog portala u tunel "Kobilja Glava".

Izgradnjom ovog dijela saobraćajnice ubrzao bi se protok i povećala bezbjednost saobraćaja, skratilo vrijeme putovanja, te u odnosu na postojeće stanje olakšali uvjeti vožnje.

Da bi ovaj projekat u potpunosti bio ostvariv treba osigurati i sredstva, jer u ovom trenutku nema dovoljno novca. Vlada KS u budžetu za ovu godinu osigurala je 20 miliona maraka za ovaj projekt, a 12 miliona od ove sume potrošit će se za izgradnju prve sekcije od Bara do ulaznog portala u Tunel “Kobilja Glava”. Za preostale dvije sekcije i tunel “Kobilja Glava” i spoj izlaza iz tunela do magistralne saobraćajnice, neophodno je osigurati još 80 miliona maraka.

Izražena je spremnost Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za odobravanje kredita iz kojeg bi se finansirali radovi na ovoj gradskoj saobraćajnici u iznosu do 60 miliona maraka, a svi detalji bit će precizirani mandatnim pismom koje će EBRD dostaviti Vladi KS do septembra ove godine, dogovoreno je ovom prilikom, na sastanku premijera KS Elmedina Konakovića, ministara finansija i saobraćaja Jasmina Halebića i Muje Fiše te direktora Direkcije za puteve KS Nermina Drnde sa direktorom Ureda EBRD-a u BiH Ianom Brownom.

Premijer Konaković je kazao da je projekt zvanično započet na zadovoljstvo Vlade KS. U slučaju da se potrebna sredstva ne osiguraju kroz kredit EBRD-a i od Vlade FBiH, Vlada KS će ih osigurati kroz neki drugi oblik kreditnog aranžmana ili utvrđivanjem posebne budžetske stavke za narednu godinu.

Sarajevska Prva transverzala ima značajnu ulogu u formiranju mreže saobraćajnica u kantonu. Njena izgradnja je planirana Urbanističkim planom Grada Sarajeva još 1985. godine i rangirana je kao primarna gradska saobraćajnica i od poprečnih saobraćajnica ili transverzala ima najveći značaj u mreži cestovne infrastrukture na širem području grada.

Povezivat će Zagrebačku ulicu, odnosno Sjevernu longitudinalu sa budućim gradskim autoputem kod Željezničke stanice i s Vogošćom. Transverzala se potom nastavlja od Hotonja, odnosno veže s magistralnom cestom M-18 do Jošanice, odnosno raskrsnice za Tuzlu i vezu na autocestu A1. Kako je navedeno iz Direkcije za puteve KS, dužina Prve transverzale je 9,1 kilometar, a troškovi izgradnje, prema projektu, iznose 175 miliona KM, dok je za eksproprijaciju zemljišta potrebno oko 60 miliona KM.

Faktor.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Sep 2017 14:08 #6613 by Fache
Traži se izvođač radova: Posao vrijedan skoro milion KM

Općina Ilidža nastavlja projekt izgradnje saobraćajnice sa tramvajskim pojasom prema Hrasnici, saznaje poslovni portal Akta.ba. Objavljen je novi poziv, koja se odnosi na izvođenje radova na nastavku izgradnje saobraćajnice sa tramvajskim pojasom Ilidža-Hrasnica, faza 3B, dionica od P51 do P62 sa kružnim tokom u Sokolović Koloniji.

Vrijednost projekta je 900.000,00 KM bez PDV-a.

Ugovor sa izvršiocem radova kako je određeno tenderskom procedurom biće sklopljen na 12 mjeseci.

Poziv je otvoren do 11.10.2017. godine.

Akta.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

11 Okt 2017 13:02 - 11 Okt 2017 13:03 #6677 by Admir
Bezbjedniji prelaz učenika do škole na Marijin dvoru



Zahvaljujući povoljnim vremenskim uvjetima radnici građevinske firme „Grakop“ su tokom proteklog perioda u planiranom roku uspjeli završiti izgradnju pješačkog prelaza u Ulici Fra Anđela Zvizdovića na Marijin dvoru, kod Osnovne škole „Isak Samokovlija“.

Pomenuti prelaz je poseban objekat za smirivanje saobraćaja, te je u sklopu realizacije projekta izgrađena i rampa za nesmetan prolazak osoba sa invaliditetom. Finansijer projekta je Općina Centar koja je za ovu namjenu izdvojila 7.550 KM.

Služba za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine Centar je pokrenula ovaj projekat s ciljem povećanja sigurnosti učenika na putu do pomenute škole i povratka kući, posebno jer se radi o saobraćajnici sa visokom frekvencijom saobraćaja.

Elaborat za ovaj projekat je uradila firma „Design & QC“ d.o.o. Sarajevo, u kojem je navedeno da je stara ploha za umirivanje saobraćaja, zbog svoje dotrajalosti, predstavljala problem pješacima, posebno starijim i osobama u kolicima, ali i za bezbjedno odvijanje saobraćaja motornih vozila kroz tri saobraćajne trake.

Stoga je projektom preporučeno uklanjanje izdignute plohe, kao i rekonstrukcija ovog dijela Ulice Fra Anđela Zvizdovića u dužini od 15 metara. Visina novog prelaza je deset centimetara iznad saobraćajnice. Također je urađena nivelacija šahtova i slivničkih rešetki i na kraju radova je iscrtana horizontalna saobraćajna signalizacija.

centar.ba

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Okt 2017 09:18 - 21 Okt 2017 09:19 #6713 by Fache
Završni radovi na dionici LOT2c



Završetak radova na dionici Sarajevske zaobilaznice LOT 2c od kružnog toka u Briješću do spoja sa ulicom Safeta Zajke se privode kraju. Krajem oktobra planirano je da se u saobraćaj pusti ova dionica duga oko 800 metara i omogućavaće direktno uključivanje na Koridor 5C iz Boljakova Potoka, odnosno s kružnog toka na spoju sa Ulicom Safeta Zajke.





Vozači iz pravca Boljakovog Potoka preko kružnog toka u Briješću imat će izravnu i bržu vezu sa Stupskom petljom, a dodatno će se rasteretiti i promet prema i iz Rajlovca.





Izgradnja dionice LOT-2c do Boljakovog Potoka dužine 450 metara planirana je da se gradi u narednom periodu.

Oslobođenje

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Okt 2017 13:43 #6716 by Eldinjho
Cijeli 260 m pa mi smo rekorderi po gradnji..Takom dinamikom za nekih 1+ godina ce mozda doci dionica do kruznog u Hrasnici...

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Nov 2017 06:23 #6738 by xalen
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Nov 2017 07:10 #6739 by Admir
Južna longitudinala 01.11.2017.










Sei bella come un gol al 90´!
The following user(s) said Thank You: alienx

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Nov 2017 07:11 #6740 by Admir

Sei bella come un gol al 90´!
The following user(s) said Thank You: alienx

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Nov 2017 07:12 #6741 by Admir

Sei bella come un gol al 90´!
The following user(s) said Thank You: alienx

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.089 seconds

 

Top