BiH | Koridor 5c

29 Sep 2013 12:05 #3835 by erol
Nešto sam malo obilazio radove i sam i uslikao koju fotkicu, pa ako nekoga zanima stanje u Vlakovu,spoj Vlakova na Osijek, od Osijeka ka Butilima ima na ovom linku :-)

www.facebook.com/erol.gagula/media_set?s...840.581888070&type=3

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Okt 2013 15:42 - 08 Okt 2013 20:47 #3847 by xalen
Čapljina-Riješen položaj autoceste kod Počitelja, helikopterski snimci poddionice Počitelj-Zvirovci

Direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić, direktor IPSA Instituta Amir Fejzić, te direktor kompanije Divel d.o.o. Elmedin Voloder, potpisali su danas Ugovor za pružanje usluga za izradu glavnog projekta autoceste na Koridoru Vc, dionica Počitelj – Zvirovići. Vrijednost Ugovora iznosi 1.757.780,00 eura, a sredstva su osigurana iz granta Evropske investicijske banke (EIB). Rok za izradu glavnog projekta je 14 mjeseci od potpisivanja Ugovora.- Potpisivanjem Ugovora riješen je položaj autoceste kod Počitelja. Ovim se stvaraju preduslovi za povezivanje Počitelja sa Međugorjem sve do granice sa Hrvatskom. Na obostrano zadovoljstvo do rješenja smo došli nakon intenzivnih konsultacija sa predstavnicima lokalnih zajednica. Položaj mosta na ovoj dionici će biti sjeverno od Počitelja čime će se sačuvati staro jezgro grada- izjavio je Karić.
JP Autoceste FBiH su pokrenule aktivnosti na osiguranju sredstava za skoru izgradnju ove dionice. Projektovanjem poddionice Počitelj – Zvirovići stvorit će se uslovi za nastavak izgradnje autoceste i njeno povezivanje za magistralnom cestom M17 kod Počitelja. Današnjim potpisivanjem ugovora za izradu glavnog projekta konačno se rješava položaj autoceste kod Počitelja čije je pitanje otvoreno još od 2006. godine.
- Govoreći u građevinskom i u investicijskom smislu, priča o Koridoru Vc pomjera granice, pa mi je zadovoljstvo da najavim da će se u okviru ovog Ugovora projektovati najduži most na Koridoru Vc- naglasio je Karić.
Načelnik Općine Čapljina Smiljan Vidić posebno je istakao da svi rezultati koje je do sada postiglo JP Autoceste FBiH garantuju da će i ovaj Ugovor biti realizovan kvalitetno i u predviđenom roku. Ovim Ugovorom je završena priča koja se vuče već deset godina, a tiče se izgradnje mosta kod Počitelja. Sada je to pitanje konačno riješeno.
Današnjem potpisivanju prisustvovao je i premijer Federacije BiH Nermin Nikšić, predstavnici Vlade Hercegovačko – neretvanskog kantona, te Ivan Lovrić, dekan Građevinskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru.

The following user(s) said Thank You: xYz

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

23 Okt 2013 11:45 #3863 by xalen
www.klix.ba/biznis/privreda/uskoro-gradn...oridoru-5c/131023044

Uskoro gradnja novih kilometara autoceste na Koridoru 5C

Dvanaest kompanija iz Bosne i Hercegovine i inostranstva dostavilo je JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar svoje prijave za učešće u postupku predkvalifikacije građevinskih i konsultantskih kompanija koje će se takmičiti za dodjelu Ugovora za izgradnju i nadzor nad izgradnjom autoceste na Koridoru 5C, dionica Donja Gračanica – Klopče, poddionica Klopče – Drivuša.




Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

13 Mar 2014 19:13 #3981 by Admir
Ceste FBiH pripremaju tender za nastavak radova na Sarajevskoj zaobilaznici



Ceste Federacije su početkom mjeseca objavili javni poziv za kreditno zaduženje od 20 i od pet miliona KM.

Kako je kazala Lidija Livančić, tehnički sekretar uprave JP Cesta Federacije BiH kredit od 20 miliona KM je namijenjen za izgradnju ceste M17.3, dionica Stari Neum-Kiševo-Bročanac, te za izgradnju Južne obilaznice Tuzle, dionica Ši Selo-Slavinovići. Osim toga, dio novca će se utrošiti na izgradnju ceste M18, dionica prevoj Karaula.

"Kredit u iznosu od pet miliona KM namjenjen za eksproprijaciju na cesti M17.3, dionica Broćanac-Drenovac i eksproprijaciju na izgradnji „Južne obilaznice Tuzla“ i ostalih eksproprijacija za buduće projekte", navodi Livančićeva.

Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude, a rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće je 14.4.2014. godine, kada je i otvaranje ponuda.

"Grace period je do 01.03.2015. godine, a za rok otplate ponuđači će ponuditi opcije na 7, 8 i 10 godina. Bit će odabrana najpovolljnija ponuda", ističe ona.

Izuzev ovih projekata Ceste FBiH trenutno rade LOT 1 i LOT 2 Sarajevske obilaznice, izgradnju ceste M4, dionica raskrsnice Siporex- Šički Brod, projekte sanacije mostova i sanacije crnih točaka, kao i na pripremi projektne dokumentacije za program modernizacije cesta.

"Što se tiče Sarajevske zaobilaznice, na LOT 1 je u toku je tehnički prijem, nakon čega će se dobiti uporabna dozvola i izvršiti predaja LOT-a 1 Autocestama FBiH. Na LOT-u 2 s obzirom da je raskinut ugovor sa izvođačem radova-Osijek Koteksom d.o.o. Osijek, trenutno su u toku interventni radovi na vijaduktu Briješće, a u pripremi je tender za nastavak radova", kažu iz Cesta Federacije.

Najveći problem sa kojim se susreću pri izgradnji Sarajevske zaobilaznice su neriješeni imovinsko-pravni odnosi za nekoliko objekata (na LOT-u 2). Međutim s obzirom da je Vlada FBiH usvojila Odluku o eksproprijaciji na ovom LOT-u, očekuju da će preostali predmeti eksproprijacije biti uskoro riješeni. Nakon toga će biti objavljen i tender za nastavak radova na vijaduktu Briješće, koji je trenutno u fazi pripreme.
(eKapija.ba)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

13 Mar 2014 20:42 #3983 by Hagasa
Vijadukt Brijesce? Zar nece biti kruzni tok?
Mogu li se LOT 1 i LOT 3 pustiti zajedno bez LOT 2 , jer LOT 2 bog zna kada ce zavrsiti, nisu jos rijesili ni i-p odnose.
I btw zasto tehnicki prijem LOT 1 traje godinama??

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

14 Mar 2014 07:32 #3985 by alienx
Kruzni tok se nalazi ispod zadnjeg dijela vijadukta (ima 10 ilustracija vijadukta i kruznog toka na ovom thread-u). Isto rijesenje se koristi za petlju/vijadukt Vlakovo. A lot 1 i lot 3 ce se pustiti u promet bez lot2. Ne traje tehnicki prijem godinu dana nego nisu ga uradili do sada. To tako ide po logici jp cesta fbih. ;)

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

16 Mar 2014 00:30 #3996 by xYz
14.03.2014. Vlakovo - Lepenica by sa-c.net












Vijadukt ''Šamin gaj''




















Vijadukt ''Gladno polje''


















Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
The following user(s) said Thank You: Fache, alienx

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Apr 2014 21:24 #4051 by xYz
Dionica Lepenica - Suhodol 27.03.2014.



















(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Apr 2014 21:28 #4052 by xYz
Dionica Tarčin - Suhodol 20.03.2014.















(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Apr 2014 09:32 #4077 by Admir
U posljednje tri godine investicije u autoceste povećane za četiri puta



Bosna i Hercegovina na putu ka Evropskoj uniji mora poboljšati trasportni sektor i infrastrukturu. Iako postoji evidentan napredak u svim segmentima transporta, on još uvijek nije dovoljan.

U izvještaju Evropske komisije za prošlu godinu navodi se da je gradnja autoputa 5C u uznapredovaloj fazi, ali da je njegova izgradnja i planiranje otežan zbog političkih nesuglasica. Međutim, kako kaže Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH, u ovoj godini će se završiti završiti i pustiti u promet 102 kilometra autoceste čime će biti završeno 35 posto cjelokupnog Koridora 5C u Federaciji BiH.

"U posljednje tri godine u izgradnju autoceste u FBiH je investirano četiri puta više sredstava nego u prethodnih 11 godina. Ukupno ugovorena vrijednost radova svih dionica u izgradnju iznosi 1,2 milijarde KM. Trenutno je aktivno osam gradilišta dok je u posljednje dvije godine izgrađeno autoceste dva puta više nego za posljednjih 11 godina. U prošloj godini JP Autoceste FBiH zabilježilo je 472 miliona investicija. Intenzivna izgradnja Koridora 5C značajno utječe na bruto društveni proizvod (BDP) u Federaciji BiH, a time i na rast zaposlenosti, ekspanziju građevinskog sektora, te veću proizvodnju i prodaju potrebnog građevinskog materijala", rekao je Karić za medije.

Sektor transporta je ključni pokretač ekonomskog razvoja. Јedan od najznačajnih projekata je spomenuti koridor 5C kroz BiH, kao dio međunarodnog koridora 5, koji prolazi kroz nekoliko evropskih zemalja i dio je ukupne mreže koridora Evropske unije. Na teritoriji BiH je najduži dio koridora i proteže se područjem gdje živi više od 50 odsto stanovništva i na kojem se ostvaruje preko 60 odsto BDP zemlje. Do 2020. godine planirana je gradnja svih 336 kilometara autoputa 5C, na teritoriji FBiH 285 kilometara, a na području Republike Srpske 51 kilometar. Trenutno je u RS u funkciji 34 km na dionici Banjaluka- Gradiška.U toku je gradnja autoputa Banjaluka – Doboj od ukupno 72 km. Autoceste FBiH u ovoj godini najavljuju puštanje u saobraćaj, kako smo ranije naveli, novih 102 kilometra autoputa na koridoru 5C, što je 35 odsto cijelog autoputa. Značaj oblasti transporta potvrdjuje i činjenica da je jedno poglavlje (četrnaesto) u pregovorima o pristupanju EU posvećeno isključivo transportnoj politici.

Evropska komisija u Izvještaju o napretku upozorila je BiH na mali napredak u izgradnji saobraćajne infrastukture. U oblasti transporta potrebno je usvojiti dugoročnu Strategiju te izraditi ključne strateške dokumente i politike za sve podsektore transporta. Propisi o željezničkom, drumskom i vodnom transportu, kao i unutrašnjim plovnim putevima nisu u skladu sa acquis-em.

Brži, sigurniji i udobniji transport u BiH ostaje na polaznoj stanici. Vlasti ne mogu postići dogovor o transportnoj strategiji za koju je EU izdvojila milion evra.Višegodišnja usaglašavanja nisu dala rezultate. Unaprijeđenje transportne infrastrukture treba uskladiti sa dogovorenom mrežom Transportne opservatorije za Јugoistočnu Evropu u kojoj učestvuje Bosna i Hercegovina.

Nataša Kostić, pomoćnica ministra saobraćaja i veza Republike Srpske izjavila je da na niovou BiH može biti donesen bilo koji dokument, ali da se ne provodi na nivou entiteta jer nema usaglašenosti i zbog toga nema realizacije projekata. Kostić smatra da je Ministarstvo transporta i komunikacija BiH nadležno samo za međunarodni saobraćaj i da na toj osnovi treba da se izrađuju svi dokumenti.

Evropska komisija je saopštila da u okviru programa IPA 2 (2014-2020) namjerava prioritet dati ulaganjima u transportnu infrastrukturu. Sva pomoć je uslovljena donošenjem Strategije. Međutim, zbog neusvajanja Okvirne transportne politike i naknadnih strategija za čitavu BiH Evropska komsija može uskratiti buduće investicije u sektoru transporta iz IPA 2 programa.

"Bez usvojene transportne politike BiH prema pravilima IPA 2 programa BiH neće imati pristup milionima eura namjenjenih za sektor transporta posebno za projekte koji se odnose na transportnu infrastrukturu", ,izjavila je za medije Zora Stanić, portparolka Delegacije EU u BiH. Medjutim, ne radi se samo o sredstvima iz IPA 2 programa. Stanić pojašnjava da neće biti moguće ni nastaviti sa projektima koji već primaju sredstva Evropske Unije.

Loš transportni sektor, odnosno putna infrastruktira se odražava i na razvoj turizma kao grane privrede. "Kada bi BiH bila ozbiljna država koja radi za interes svojih građana, realizovala bi se neophodna ulaganja u infrastrukturu zemlje. Nama ne treba samo autoput 5c, nama je nepohodna daleko bolja putna komunikacija između velikog broja gradova. Naša cestovna infrastruktura je zaista ubjedljivo najgora u regiji", konstatovao je Amir Hadžić, predsjednik Udruženja hotelijera i restoratera BiH. On je podsjetio da je žalosno i to što za razliku od Hrvatske, Crne Gore i Srbije, vlasti nisu prepoznale turizam kao oblast kojoj treba smanjiti PDV i na taj način podržati njen razvoj.

U Agenciji za strana ulaganja BiH (FIPA) smatraju da loša putna mreža, zajedno sa nedostatkom direktnih avio-linija, koje bi povezivale Sarajevo, Mostar i Banjaluku s evropskim metropolama, predstavljaju veliku prepreku za razvoju bh. turizma.

Što se avio saobraćaja tiče, situacija u Bosni i Hercegovini, bar na papiru, ocijenjena je kao vrlo dobra.

Podsjetimo da je i u govoru održanom na konferenciji “Put ka oporavku – odgovor na krizu” u Sarajevu krajem septembra 2012. godine, ambasador Peter Sorensen naveo transportnu infrastrukturu i energetiku kao sektore gdje Bosna i Hercegovina treba da investira.
(biscani.net)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.152 seconds

 

Top