Sarajevo | Južna longitudinala
- xalen
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-

Citajuci ove clanke koji su objavljeni prije manje od mjesec dana, moglo bi se ocekivati da pocnu radovi, ako naravno OPET ne slazu

Dugo očekivana izgradnja dijela južne longitudinale, saobraćajnice koja će prolaziti sadašnjom trasom od Mosta Suade Dilberović i Olge Sučić prema Mojmilu, počet će najdalje za mjesec, piše Dnevni Avaz.
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Jusuf Bubica potvrdio je za ovaj list da će u naredne dvije godine biti izgrađene dvije dionice.
- Prva dionica za koju je Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) dala kredit bit će u Zagrebačkoj ulici , od Mosta Suade i Olge do raskrsnice prema naselju Vraca. Radovi će trajati godinu dana, nakon čega će biti nastavljena druga dionica prema raskrsnici kod pekare AS u Hrasnom – pojasnio je Bubica.
Završena je kompletna tenderska procedura i odabran je izvođač radova za prvu dionicu, a to je firma „HP Investing“ iz Mostara.
Ova hercegovačka kompanija je bila suizvođač na više dionica koridora VC: kod Kaknja, na sarajevskoj zaobilaznici te trenutno u saradnju sa Turcima na dionicama od Vlakova do Tarčina.
- Što se tiče kredita od EBRD-a, sve je dogovoreno, jedino je još ostalo potpisivanje ugovora između Kantona i Vlade Federacije BiH po kojem će nam Federacija biti garant da bi se kredit mogao aktivirati.Potpisivanje očekujemo do kraja ove sedmice, a nakon toga ćemo mi potpisati s EBRD-om - naglasio je Bubica.
Južna longitudinala: Kružni tok Hrasno
Kada to završe, kako je kazao, neće biti nikakvih razloga da izvođača odmah ne uvedu u posao i da radovi počnu. Za prvu dionicu od Mosta Suade i Olge do skretanja za naselje Vraca bit će utrošeno oko četiri miliona KM.
Južna longitudinala bit će moderna saobraćajnica s četiri trake, po dvije u oba pravca. Ići će koridorom postojeće saobraćajnice i bit će duga 3,8 kilometara. Na raskrsnici kod pekare AS planirana je gradnja kružnog toka s potputnjakom za pješake.
Youtube - Vizuelizacija Južne longitudinale
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
-
- Offline
- Gold Boarder
-
- Objave: 231
- Thank you received: 5
Prosle godine su rekli d apocinju radovi na jednom malom dijelu dijela longitudinale, od mosta Suade i Olge do skretanja za Vraca pa su prolongirali do sada, i ovaj dio pored toga sto ej kratak nece rijesiti guzve u saobracaju jer n aovom dijelu vec postoje 4 saobracajne trake, a dio gdje postoje 2 saobracajne trake ne spada o taj dio sto najavljuju da rade... Tuga
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xalen
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-
Hagasa wrote: Prvo su najavili pocetak radova na dijelu od Tuzilastva pa do restorana Ruza i na kraju nista od toga, umedjuvremenu su nikla jos dva tri NELEGALNA objekta na toj trasi, pa su onda najavili da ce raditi dio od Pekare AS do OHR-a, i onda je bio problem zgrada u Zvornickoj koju hoce da ruse (a koja ne bi morala da se rusi jer jedan krak transverzale moze da se provuce oko zgrade), i tu je problem takodje niz NELEGALNIH objekata od Zeljinig stadiona prema Hrasnom.
Prosle godine su rekli d apocinju radovi na jednom malom dijelu dijela longitudinale, od mosta Suade i Olge do skretanja za Vraca pa su prolongirali do sada, i ovaj dio pored toga sto ej kratak nece rijesiti guzve u saobracaju jer n aovom dijelu vec postoje 4 saobracajne trake, a dio gdje postoje 2 saobracajne trake ne spada o taj dio sto najavljuju da rade... Tuga

btw. ima clanaka za zadnje 3 godine kako samo sto nisu poceli radovi ili najkasnije za mjesec...
Valjda ove godine "ubodu".
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Eldinjho
-
- Offline
- Gold Boarder
-
- Objave: 224
- Thank you received: 0
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
-
- Offline
- Gold Boarder
-
- Objave: 231
- Thank you received: 5
Pored Zeljinog stadiona ima prostora za 4 trake, ali nema prostora za one bespravne autopraonice i kafane, za koje c eim trebati jos jedno 30 godina da ih otkupe.
Ovaj dio sto sad najavljuju da rade, od Suade i Olge do skretanja za Vraca je smijesan. Ta trasa prolazi pored Franjevackog centra i Sumarskog fakulteta i tu vec postoje 4 trake, samo ce na jednom amlom dijelu jednu traku prosiriti i porezati par stabala, presvuci asfalt a kostat ce ih navodno nekoliko miliona maraka, smijesno.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Eldinjho
-
- Offline
- Gold Boarder
-
- Objave: 224
- Thank you received: 0
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xalen
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-
Prva faza izgradnje i rekonstrukcije saobraćajnice Južna longitudinala koja se proteže od Mosta Suade i Olge na Vrbanji preko Hrasnog i Aneksa do zgrade Suda BiH počet će ove sedmice.
Kako je kazao Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, u toku je pripremna faza organizacije gradilišta i dobavljanja mašina.
"Te procedure su u toku i radovi će početi ove sedmice. Ugovorenim radovima će biti obuhvaćena dionica od mosta Suade i Olge do Ulice Derviša Numića, odnosno do skretanja za Vraca, u dužini od oko 900 metara. Vrijednost radova je 4.498.246,72 KM, a finansirat će se iz kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj", kazao je ministar Bubica.
Rok za završetak radova je 12 mjeseci, a izvođač je firma HP Investing d.o.o. Mostar.
"Radovi na ugovorenom dijelu saobraćajnice podrazumijevaju proširenje za dvije nove saobraćajne trake, tako da će u konačnici imati četiri saobraćajne trake, po dvije za svaki smjer kretanja širine 3,25 metara. Radit će se i dvije pješačke staze široke po tri metra, te dvije biciklističke staze široke po metar i po", kazao je ministar Bubica.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
-
- Offline
- Administrator
-
Počeli su pripremni radovi za dugo očekivanu izgradnju dijela južne longitudinale u Zagrebačkoj ulici, od skretanja prema Vracama do mosta Suade Dilberović i Olge Sučić. Alma Zilić iz Direkcije za puteve Kantona Sarajevo kaže da je to prva dionica u dužini od 850 metara koja će se graditi kreditnim sredstvima Evropske banka za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 2.250.000 eura.
"Počela je sječa stabala i ostali pripremni radovi pa će se u ubzo u punom smislu formirati gradilište. Izvođač radova izrađuje izmjenu režima saobraćaja kako bismo mogli zastražiti saglasnost Ministarstva" - pojašnjava Zilić.
Dodaje da će se osim gradnje saobraćajnice, izmještati vodovodne i kanalizacione instalacije i odvodnja. Bit će izmještena i elektroinstalacija i trolejbuska kontaktna mreža jer će se saobraćajnica proširiti na četiri trake. Gradit će se pješačke i biciklističke staze a na nekim dijelovima planiran je i zeleni pojas.
Izvođač radova je "HP Investing" iz Mostara, nadzor firma "Divel", a investitor Kanton Sarajevo. Prema ugovoru rok za završetak radova je 12 mjeseci.
Južna longitudinala bit će moderna saobraćajnica s četiri trake, po dvije u oba pravca. Ići će koridorom postojeće saobraćajnice i bit će duga 3,8 kilometara. Na raskrsnici kod pekare AS planirana je gradnja kružnog toka s potputnjakom za pješake.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
-
- Offline
- Administrator
-
Nakon sječe stabala i završetka ostalih priprema za formiranje gradilišta, jučer je počela izgradnja dijela moderne saobraćajnice u Zagrebačkoj ulici, od Mosta Suade Dilberović i Olge Sučić do raskrsnice za skretanje prema Vracama.
To je prva dionica u dužini od 850 metara, u okviru izgradnje južne longitudinale koja će se graditi kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 2.250.000 eura.
Radnici firme “HP Investing”, koja je izvođač radova, dobili su saglasnost o izmjeni režima saobraćaja te nakon toga nesmetano počeli raditi. Na gradilištu su nam kazali da je ovo samo početak, a da će u narednim danima radovi biti intenzivniji.
Iako će tokom radova konstantno biti slobodna po jedna traka u oba pravca, već jučer su zabilježene manje gužve i kolone vozila duge i do stotinu metara. Posebno je teško saobraćati vozilima gradskog prijevoza, trolejbusima te pješacima koji se ne mogu kretati trotoarima.
U Direkciji za puteve Kantona Sarajevo, koja je investitor, kazali su da su u toku iskopi trotoara i zaustavnih traka na pojedinim dijelovima te izmještanje instalacija i njihovo prilagođavanje novom projektiranom rješenju.
"Trenutno radimo dvije desne trake nizvodno od Mosta Suade i Olge, a lijevom stranom se odvija saobraćaj. Kada se to završi, onda ćemo raditi lijevu. Ukoliko se ukaže potreba, tokom radova bit će pomjerena trolejbuska kontaktna mreža ulijevo, ali i vraćena po završetku" - pojašnjavaju u Direkciji i dodaju da je rok za završetak radova 12 mjeseci.
Četiri trake
Kako su dodali, nakon završetka radova ove i drugih planiranih dionica dobit ćemo modernu saobraćajnicu s četiri trake, po dvije u oba pravca. Ići će koridorom postojeće saobraćajnice prema zgradi Suda BiH i bit će duga 3,8 kilometara. Na raskrsnici kod pekare “As” planirana je gradnja kružnog toka s potputnjakom za pješake.
Biciklistička staza
"Osim saobraćajnice s četiri trake, gradit će se pješačke i biciklističke staze. Na nekim dijelovima planiran je i zeleni pojas. Umjesto svakog posječenog stabla tokom radova, bit će zasađena dva nova" - naveli su iz Direkcije.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
-
- Offline
- Administrator
-
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.