Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

10 Maj 2012 11:10 #1120 by Marshall
Interes francuskih kompanija za izgradnju cestovne infrastrukture u BiH

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Vjekoslav Bevanda primio je danas ambasadora Republike Francuske Rolanda Gillesa, s kojim je razgovarao o aktuelnoj situaciji i prioritetima Vijeća ministara BiH te unapređenju privredne saradnje dviju država.
Foto: IlustracijaSagovornici su ocijenili da su odnosi BiH i Francuske dobri i prijateljski i da je potrebno dodatno snažiti privrednu saradnju.

U tom pravcu, Gilles je najavio da će Francuska ambasada organizirati "Dane informacija o BiH“ te da postoji interes velikih kompanija iz Republike Francuske za ulaganja u BiH, osobito u oblasti cestovne izgradnje.

Bevanda je pozdravio inicijativu Ambasade, naglasivši da su projekti izgradnje autoceste na koridoru 5c, Jadransko-jonske autoceste i sektor energetike oblasti u kojima inozemni ulagači imaju otvoren i ravnopravan prostor za svoje investicije.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH je izrazio optimizam glede usvajanja budžeta u Parlamentarnoj skupštini BiH, istaknuvši da BiH ne može sebi dopustiti da ponovno bude na privremenom finansiranju.

Obostrano je konstatirano da se presuda "Sejdić- Finci“ treba implementirati što prije, u punom kapacitetu, što će otvoriti novu evropsku stranicu Bosne i Hercegovine nakon stupanja na snagu Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju.

Zahvalivši Republici Francuskoj na dosadašnjoj podršci, predsjedavajući Bevanda je uputio čestitke novoizabranom francuskom predsjedniku Francoisu Hollandeu, saopćeno je iz Vijeća ministara BiH.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Maj 2012 11:10 #1121 by Marshall
Načelnik Matuško: Energično se protivimo koridoru kroz Neum

U vezi sa razgovorom o izgradnji zaštićenog cestovnog koridora kroz Neum, dužine 5,5 km, koji bi u potpunost bio zatvoren, bez mogućnosti odvajanja, ograđen žicom, uz senzore i videonadzor, oglasio se načelnik općine Neum Živko Matuško koji se usprotivio ovakvom prijedlogu.
"Energično se protivimo izgradnji spomenutog cestovnog pravca koji bi dijelio područje općine Neum na dva dijela na najvitalnijem dijelu njenog zaleđa. Znači, Hrvatska je na neumskom području podjeljena na dva dijela, pa i Neum treba podjeliti na dva dijela. Podržavamo izgradnju autoceste koja bi išla cijelim rubnim dijelom općine Neum, a to je već odavno poznati dio projekta Jadransko – jonske autoceste", rekao je Matuško.

"Tražili smo od mjerodavnih tijela vlasti da o ovim pitanjima sudjeluju i odlučuju i neumske vlasti, ali nažalost, nije bilo odgovora. Zato nas više žalosti ovakvo neodgovorno ponašanja najviših tijela vlasti u BiH prema Neumu. Ne želimo da se s našim teritorijem trguje i da se dovodi u kontekst izgradnja cestovnog koridora s rješavanjem graničnog spora na našem području: pitanje vrha poluotoka Kleka, te Velikog i Malog školja.

Tražimo od hrvatskih predstavnika u svim tijelima vlasti u BiH da nas zaštite, da nam pomognu, da se očituju o ovom problemu. Nemojte šutjeti! Vašu šutnju ne razumijemo. Razni budući putni pravci jednostavno bi nas djelili, parcelirali, podijelili i getoizirali. Ne želimo živjeti u getu. Postoje i drugi načini da jug Hrvatske ne bude prometno izoliran. Zašto se naši stavovi ignoriraju? Je li se neko plaši naše istine? Ako smo ljudi s granice, zašto se s nama graničarima ne razgovara? Mi ćemo koristiti sve legalne i legitimne načine borbe da ovaj neumski prostor, koji je ekološki izrazito ugroženo područje, sačuvamo za nas i naše potomke, i sve one koji će ovdje živjeti. Još jednom ističemo, želimo razvijati dobru saradnju s našim susjedima, Dubrovnikom i Metkovićem, jer stjecajem okolnosti djelimo Republiku Hrvatsku na dva dijela", saopćio je načelnik općine Neum Živko Matuško.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Maj 2012 14:33 #1134 by Marshall
Potpisan ugovor o izgradnji 5 km autoceste na južnom dijelu koridora 5c

Predstavnici konzorcija češke kompanije OHL ŽS i poduzeća Niskogradnja Laktaši potpisali su danas s Javnim preduzećem Autoceste Federacije BiH ugovor o izgradnji pet kilometara duge dionice Zvirovići – Kravice na južnom dijelu koridora 5c.
Ugovor je vrijedan 61,6 milion eura, ugovoreni rok za završetak radova je 20 mjeseci, a sredstva su osigurana iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Prema riječima direktora JP Autocesta FBiH Ensada Karića, radi se o iznimno zahtjevnoj dionici s kilometrom i pol mostova i vijadukata te s tunelom dužine pola kilometra.

"Po završetku ove dionice imat ćemo kompletnu prometnicu od Međugorja do Kravica u funkciji, uključujući i granični prijelaz koji je u fazi rješavanja s državnim Ministarstvom prometa i komunikacija", kazao je Karić.

S danas potpisanim ugovorom na koridoru 5c u izgradnji je 26 kilometara prometnica, ukupne vrijednosti 420 miliona maraka.

Što se tiče konačnog završetka cjelokupnog koridora od Save do mora, direktor Autocesta FBiH kazao je kako se tačan datum iz današnje perspektive ne može znati, no prema postojećim planovima i projektima, do kraja 2014. Bosna i Hercegovina imate će 66 kilometara autoceste u funkciji.

Govoreći o referencama češke tvrtke OHL ŽS, koja je posao zajedno s Niskogradnjom Laktaši dobila na međunarodnom konkursu, generalni direktor Michal Štefl ja kazao da je kompanija trenutno angažirana na nekoliko velikih infrastrukturnih projekata širom svijeta, poput izgradnje mosta preko rijeke Ob u Rusiji, zatim izgradnje željezničkog tunela ispod Bosfora te izgradnja pruge Meka – Medina.

OHL ŽS bila je angažirana i na izgradnji hrvatskih autocesta, kao i na izgradnji prometnica u Rumuniji i Bugarskoj.

"Ovdje u Hercegovini radi se o zahtjevnom projektu, koji je zbog globalne finansijske krize na rubu isplativosti, ali uvjeren sam da ćemo posao obaviti na vrijeme i kvalitetno", dodao je Štefl.

Federalni premijer Nermin Nikšić u svom obraćanju medijima najavio je ubrzanje izgradnje novih kilometara na koridoru 5c te ispunjenje obećanja aktuelne vlade da će do kraja mandata izgraditi više kilometara autoputa nego sve prethodne vlade zajedno.

"Danas mogu najaviti i to da ćemo do kraja mjeseca potpisat ugovor u vrijednosti 200 miliona konvertibilnih maraka za dionicu Tarčin – Suhodol. Također, uskoro će na snagu stupiti nova zakonska rješenja o eksproprijaciji, čime se stvaraju pretpostavke da se ono što nije sporno gradi, a da je ono što je problematično rješava u hodu", zaključio je Nikšić.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

11 Maj 2012 10:25 #1149 by Marshall

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

11 Maj 2012 10:26 - 11 Maj 2012 10:27 #1150 by Marshall
Završeni radovi na asfaltiranju magistrale u Neumu

Tijekom jučerašnjeg dana nastavili su se radovi na sanaciji gradskih prometnica u samom središtu Neuma.

Ekipa našeg ekipa pratila je radove koji su se odvijali na magistali. Na ovom potezu dan prije skinut je stari asfalt i pripremljena je podloga za postavljanje novog, čije je navlačenje završeno oko 15:00 sati.

Promet se odvijao naizmjenično, a promet su regulirali pripadnici Policijske postaje Neum.

Projekt sanacije lokalnih prometnica tako se polako bliži kraju, pa će Neum ovu turističku sezonu dočekati u novom ruhu kad su u pitanju prometnice, što je gradiću na jugu, inače jedinog bh. izlaza na Jadransko more, prijeko potrebno, kad znamo koliko automobila prođe neumskim prometnicama tijekom ljetne turističke sezone. Bljesak


http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=adfbcdea-4b94-491e-adb5-f43e99c02d29

http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=040ef646-bda7-4429-a08c-b2cd5e907e00

http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=12d5f5e7-1dfc-40aa-be8a-7ba39bb8afd8

http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=b485523f-3e59-4cb3-bb79-e9cb5a54b63e

http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=ce446fc7-ed24-4f72-b525-2b3a2b53fb4f

http://www.bljesak.net/web/tmb/bigger.ashx?id=194a9f9e-3fbf-42ce-9469-ac6420e008bc

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

11 Maj 2012 13:39 #1160 by Marshall
Do 2014. godine bit će izgrađeno 130 km autoceste u BiH

Ministar komunikacija i prometa BiH Damir Hadžić razgovarao je danas s ambasadorom SAD-a u BiH Patrickom Moonom o trenutnim aktivnostima izgradnje autoceste na koridoru 5c, projektu digitalizacije, Regulatornoj agenciji za komunikacije (RAK) te javnom radio-televizijskom sistemu u BiH.

Ministar Hadžić je informirao ambasadora Moona o aktivnostima izgradnje autoceste na koridoru 5c istaknuvši da će Bosna i Hercegovina do kraja 2014. izgraditi oko 130 km autoceste, saopćila je danas Služba za informiranje Vijeća ministara BiH.

Hadžić je kazao da su svi u BiH svjesni razvojnog značaja ovog infrastrukturnog projekta i naglasio da treba razmišljati i o drugim modalitetima gradnje, poput privatno-javnog partnerstva, da bi se dinamika gradnje ubrzala.

Ambasador Moon je izrazio zadovoljstvo što se ubrzala dinamika radova na koridoru 5c, jer se radi o projektu od velikog značaja za budućnost BiH naglasivši da postoji i interes američkih kompanija za učešće u izgradnji koridora.

Ministar Hadžić i ambasador Moon su razmijenili mišljenja o funkcioniranju RAK-a i JRTV sistema u BiH, a složili su se da su nezavisnost i transparentnost RAK-a i JRTV sistema u BiH neophodni preduvjeti za normalno i nezavisno funkcioniranje medija u BiH.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Maj 2012 03:22 #1167 by Marshall
Gradilište tunela Vijenac: Slovenci pokušali izvući mašine?

Slovenska kompanija "Primorje", koja se nalazi pred samim bankrotom, pokušala je ukloniti vrednije mašine s gradilišta tunela Vijenac između Kaknja i Zenice, ali ju je bh. vlast u tome spriječila, nezvanično saznaje "Dnevni avaz". "Primorje" gradi tunel Vijenac kao trenutno najskuplji infrastrukturni objekt u BiH, čija je vrijednost veća od 100 miliona maraka.

Prije nekoliko dana uposlenici slovenske kompanije pokušali su izvući vrednije mašine s gradilišta. Jer, ako kompanija bankrotira, vlasti imaju pravo zaplijeniti sve što se nađe na gradilištu.

Javno preduzeće "Autoceste Federacije BiH" brzo je reagiralo i zabranilo uklanjanje opreme s gradilišta. Nezvanično saznajemo da je objašnjenje "Primorja" bilo da žele obaviti remont mašina. Iz "Autocesta" jučer nisu htjeli detaljnije govoriti o slučaju, već su nam kazali da se "radovi na tunelu Vijenac za sada obavljaju prema planiranoj dinamici".

Vijednost mašina i oprema na gradilištu može iznositi i više miliona maraka, iako nije poznato kolika je tačno njihova trenutna vrijednost na tunelu Vijenac.

Sudbina ove kompanije bit će određena narednih dana u Ljubljani. Opstanak "Primorja" zavisi od volje banaka da produže rok za otplatu više od 200 miliona eura duga, kao i od dolaska izvjesnog partnera iz Amerike.


Dnevni Avaz

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Maj 2012 04:32 #1168 by Marshall
Izgradnja mosta na Savi na jesen

Sarajevo - Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Čubrilović rekao je da je izgradnja mosta na Savi veliki problem u BiH, posebno u Republici Srpskoj, jer je završena dionica puta za Gradišku, i izrazio nadu da će izvođači radova početkom jeseni moći da počnu sa radovima.

"Nekoliko puta je postignut dogovor da se pristupi izgradnji mosta, obezbijeđena su sredstva već više od dvije godine, projekat je završen, žHrvatske cestež su završile reviziju projekta, potpisani su međudržavni ugovori i praktično nema razloga da se ijedan dan čeka da se uđe u realizaciju tog projekta", izjavio je Čubrilović novinarima u Sarajevu.

On je izrazio nadu da će u narednih nekoliko dana komisije uraditi svoj posao i da će se Hrvatska saglasiti da počne realizacija projekta.

Čubrilović je nakon dananašnjeg sastanka sa ministrom transporta i komunikacija BiH Damirom Hadžićem rekao da ovi sastanci imaju veliki značaj s obzirom na veliki broj projekata koji kasne i po nekoliko godina, a koje treba da realizuju ova ministarstva.

"U narednom periodu dogovore sa ovih sastanka pretakaćemo u rješenja, jer veliki problem sa kojim se susreću ova ministarstva svakako su finansije. U resorima ovih ministarstava su projekti koji zahtijevaju velika sredstva. Na rješavanju tog problema treba raditi na svim nivoima i to što intenzivnije i što brže", naglasio je Čubrilović.

Odgovarajući na pitanje zašto se izgradnja puteva u BiH povjerava stranim kompanijama, a ne domaćim, Čubrilović je rekao da su sredstva koja se koriste za izgradnju infrastrukture kreditna i svjetski kreditori su definisali uslove i dali smjernicima prema kojima se ta sredstva mogu koristiti.

"Te smjernice obično se odnose na tehničke normative i iskustvo ponuđača na takvim i sličnim projektima. Mi u BiH nismo imali preduzeća koja imaju takva iskustva. Mi bismo bili najzadovoljniji kada bi sa svojom operativom mogli da radimo te poslove, ali to je moguće samo kada bismo imali svoj novac", objasnio je Čubrilović.

On je izrazio nadu da će domaća preduzeća, nakon sticanja određenih kvalifikacija i iskustava, moći da konkurišu kao podizvođači.


GS

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Maj 2012 06:50 #1169 by Marshall
Koridor kroz Neum šansa za BiH

Ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić danas je kazao da će u utorak delegacija njegovog ministarstva posjetiti Neum da bi razgovarala s tamošnjim lokalnim zvaničnicima o inicijativi za izgradnju zaštićenog cestovnog koridora na dijelu te općine, a o kojem je on nedavno razgovarao s hrvatskim kolegom Sinišom Hajdašom Dončićem.

"Želimo prvo da im pokažemo kako izgleda to rješenje, drugo da im objasnimo da rješenje koje spominju, a to je da se ugrožava vodozahvatno područje, uopće nije tretiralo mjesto na kojem će se graditi saobraćajnica i treće da im kažemo da je to šansa za Neum. Plan koji vodi FBiH zajedno s državnim ministarstvom, a to je povezivanje počiteljskog čvora preko Stoca i Hutova s Neumom ustvari bi bio naš pokušaj da preko teritorije BiH spojimo Neum sa sjevernim dijelom BiH. To danas nije slučaj i Neum bi praktično postao prvi grad u BiH koji bi imao dva regionalna puta koja bi išla u Neum ili kroz Neum. Tu je puno pozitivnih efekata za Neum, Neumljane i cijelu BiH", rekao je ministar Hadžić.

Istaknuo je da je BiH razgovarala s Hrvatskom o mogućim rješenjima, dodavši da Hrvatska ima međunarodno pravo da poveže kopnenim putem vlastite dijelove koji su spletom okolnosti, historijskih i drugih, presječeni na dijelu Neuma.

"I mi također moramo tražiti rješenje za spajanje kopnenog dijela južne Hrvatske s Dalmacijom i to ne vidim da je nelogično. Na kraju krajeva mislim da je to opravdano jer Hrvatska je susjed BiH s kojim imamo gotovo hiljadu kilometara granice i od kojega će zavisiti jako puno stvari ubuduće", dodao je Hadžić.

Komentirajući protivljne načelnika Neuma toj inicijativi, ministar Hadžić je danas u Sarajevu rekao novinarima da će se tražiti rješenje iako lokalna zajednica kaže da ne odobrava gradnju.

"Ako se ugrožava prostor tražit će se najbolje rješenje i ono podrazumijeva brojne standarde koje danas moramo ispuniti. Nije niko lud da pravi cestu ukoliko je to vodozahvatna zona, ali ako ne predstavlja bilo kakvu vrstu problema ne vidim da bi to neki lokalni zvaničnik mogao zaustaviti bilo kakve međudržavne ugovore i razgovore", prokomentirao je ministar Hadžić.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Maj 2012 12:20 #1177 by Marshall

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.093 seconds

 

Top