Metro u Sarajevu
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Na određene odluke ne možemo uticati ali možemo maštati i planirati kako bi bilo kad bi bilo...
Vjerovatno veliki broj ljudi nije upoznat da je zapravo prije Olimpijskih igara u Sarajevu, kada je došlo do velike ekspanzije u građevinskom sektoru, bilo razgovarano upravo na temu „Metro u Sarajevu“. Odlukom tadašnjih odgovornih ljudi, odlučeno je da se ipak ne ulazi u taj projekat, iako je postojao veliki broj ljudi koji su podržavali ideju izgradnje metroa.
Postoji više idejnih rješenja na temu „Metro u Sarajevu“ a jedno datira još od 1975. godine. Autor projekta je arhitekta Muzafer Osmanagić iz Sarajeva koji je u cilju rješavanja saobraćajnih gužvi u glavnom gradu BiH, u studiji Eco energy 2010-2015 osmislio je projekat izgradnje Metroa u koritu rijeke Miljacke.
www.osmanagic-muzafer.ba/totalizacija.html
U Studiji "Eco energy" autor projekta tvrdi da je moguće napraviti trasu metroa i garaže u koritu Miljacke, od Vijećnice do Otoke. S predviđenim metroom putovalo bi se maksimalno 20 minuta, što znači da bi za puni krug trebalo 40 minuta.
Projektom bi bili zadržani svi mostovi na rijeci Miljacki, iako bi se njen osnovni tok izmjestio na nivo dva metra ispod okolnih saobraćajnica, a ispod rijeke bi bile dvije-tri etaže parkinga te trasa metroa.
Ponuđene su tri varijenate. Prva varijanta predviđa metro i garaže na dvije etaže i ona je najskuplja i iznosi 400 miliona maraka. Drugom i trećom varijantom predviđena je samo jedna, odnosno dvije etaže za parkiranje.
On je planirao da se projekat finansira putem kredita Svjetske i Evropske banke za obnovu i razvoj s rokovima otplate od 10 i 25 godine, te grejs periodom od dvije do tri godine i putem GEF-a fonda UN-a od kojih se može očekivati 20 do 30 posto nepovratnih sredstava. Izgradnja projekta trajala bi četiri godine, u nju bi bio uključen veliki broj firmi.
Na ovoj temi ćemo diskutovati i o drugim gradovima koji imaju podzemnu željeznicu, tako da u nastavku možete pogledati osnovne informacije o nekim od ostalih gradova u Evropi koji se mogu pohvaliti sa postojanjem metroa.
Također, naš tim razvija jednostavnu aplikaciju preko koje će svaki naš korisnik moći da ucrtava položaj metro linije u Sarajevu, kao i položaj, broj stanica i eventualna križanja linija, ukoliko postoji više istih. Na kraju ćete dobiti osnovne informacije sa prijedlogom koji iznesete, kao što su dužine, broj, stanica, procijenjena vrijednost itd...
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 909
- Thank you received: 5
SARAJEVO ĆE DOBITI METRO i biti ujedinjeno, tvrdi Stjepan Kljuić
“Ako i ne budem ja izabran, tražit ću onoga koji bude da prihvati programe koje ćemo mi napraviti, a to je, između ostalog, da se i moja generacija mora voziti metroom u Sarajevu”, kazao je Stjepan Kljujić, koji je obećao da će, ako on bude izabran za gradonačelnika, biti samo jedno Sarajevo, a ne da kao danas postoji Sarajevo i Istočno Sarajevo
Javna tribina pod nazivom “SDUBiH – Unija za sve nas, odgovor apatiji i beznađu” održana je u prostorijama Općine Stari Grad Sarajevo.
Član predsjedništva SDUBiH i kandidat za gradonačelnika Sarajeva na predstojećim lokalnim izborima Stjepan Kljujić smatra da na današnjoj političkoj sceni nemamo državnika koji bi štitio Bosnu i Hercegovinu.
“Imperijalizam se promijenio i nema više potrebe za vojnim osvajanjem zemalja. Danas imate činovnike MMF-a koji određuju kreditne rejtinge zemljema i na taj način iz njih izvlače novac”, kazao je Kljujić.
Revoltiran činjenicom da danas postoji Sarajevo i Istočno Sarajevo, obećao je da će, ako on bude izabran za gradonačelnika, biti samo jedno Sarajevo.
“Ako i ne budem ja izabran, tražit ću onoga koji bude da prihvati programe koje ćemo mi napraviti, a to je, između ostalog, da se i moja generacija mora voziti metroom u Sarajevu”, potcrtao je Kljujić.
Član predsjedništva SDUBiH Emir Zlatar rekao je da su građani dosad po inerciji glasali za ljude koji su ih slagali sa svakim datim obećanjem.
“Oni su postali toliko moćni da još malo nećemo smjeti reći ništa protiv vlasti, a takvi režimi postoje još samo u Venecueli, Sjevernoj Koreji i na Kubi. Alternativa su dokazani i provjereni kadrovi SDU-a koji se nisu ogriješili o građane iako su imali priliku i za to”, istakao je Zlatar.
Potpredsjednik SDUBiH Miro Lazović naglasio je da se, iako obje partije imaju socijaldemokratski predznak, SDU od SDP-a rezlikuje po moralu, patriotizmu i odnosu prema vjeri i vjernicima.
Predsjednik SDUBiH Nermin Pećanac podsjetio je da su neki na prethodnim izborima pokupili puno simpatija građana najavljujući povratak Valtera u Sarajevo.
“Ko je gledao taj film sjeća se da je postojao i Kondor, odnosno lažni Valter, i mi danas na vlasti imamo puno Kondora”, kazao je Pećanac i dodao da će slogan SDU-a na lokalnim izborima u oktobru biti parola Nijaza Durakovića: “Zajedno protiv lopova, korupcje i siromaštva”.
Na tribini je prezentiran i novi logo SDUBiH na kojem, umjesto dosadašnjeg jednobojnog crvenog, ima pet boja koje predstavljaju Bosnu i Hercegovinu uređenu na principu pet ekonomskih regija za šta se SDU zalaže.
(Fena)
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.