Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

22 Maj 2012 00:21 #1429 by Marshall
Novi most na veznoj saobracajnici Fakultetska ulica -Ekonomska skola

1.


2.


3.


4.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 00:21 #1430 by Marshall
Kruzni tok Metalurg

1.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 00:22 #1431 by Marshall
Radovi oko buduceg kruznog toka Drveni most

1.


2.


3.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 13:18 #1450 by Marshall
Vlada utvrdila javni interes za izgradnju magistralne ceste M-18 Sarajevo-Tuzla

Donošenje današnje Odluke o utvrđivanju javnog interesa, omogućava pristupanje izvođenju geodetskih snimanja i istražnih radova na terenu u svrhu izrade projektne dokumentacije i eksproprijacije zemljišta za potrebe izgradnje magistralne ceste M-18 Sarajevo-Tuzla, dionica Kladanj-Podpaklenik, potez prevoj "Karaula", navodi se u saopćenju Vlade.

U obrazloženju ove odluke navodi se da je Vlada FBiH svojim zaključcima od 21.6.2011.godine naložila nastavak aktivnosti u cilju završetka izvođenja radova na projektu rekonstrukcije magistralne ceste M-18 Sarajevo-Tuzla, dionica Kladanj-Podpaklenik.

Radi se o cestovnom pravcu koji se odlikuje vrlo skromnim tehničkim elementima, oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama, većim uzdužnim nagibima, te nedovoljnom širinom kolovoza. Na usponima brzine vozila su niske, što je naročito izraženo kod teretnih vozila i prouzrokuje nagomilavanje vozila, smanjuje nivo usluge i utiče na bezbjednost kretanja vozila, pri čemu se stvaraju duže kolone, te povećavaju eksploatacioni troškovi i vrijeme vožnje. To je posebno izraženo na prevojnoj dionici Kladanj-Podpaklenik, s prevojem "Karaula", na kojem su u zimskom periodu otežani uslovi vožnje.

S obzirom da je ova dionica, zbog nepovoljnih elemenata, kvalifikovana kao "usko grlo", a budući da se nalazi na magistralnoj cesti koja je od značaja za Federaciju BiH, Planom i programom JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo za 2012. godinu, predviđeno je izvođenje radova, uz uslov prethodne eksproprijacije zemljišta.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 14:11 #1453 by Marshall
Zaduženja Cestama Federacije BiH: Okončati eksproprijaciju za LOT 2A Butila-Briješće

Vlada Federacije BiH usvojila je danas Izvještaj o implementaciji Programa utroška investicionih sredstava razvoja utvrđenih budžetima FBiH za 2005., 2006., 2007. i 2009. godinu, sa stanjem na dan 31.3.2012. godine.

Javnom preduzeću Ceste Federacije BiH Vlada je naložila da osigura i poprati dosljednu realizaciju ugovora s izabranim izvođačem za izvođenje preostalih ragova na izgradnji Sarajevske obilaznice LOT 1 Butila-Briješće. Također je potrebno da, u saradnji sa sarajevskom općinom Novi Grad, preduzme aktivnosti u cilju okončanja eksproprijacije za LOT 2A Butila-Briješće, što bi omogućilo uvođenje izvođača na preostali dio LOT 2A i izgradnju vijadukta Briješće.

Na današnjoj sjednici je usvojen i Izvještaj o implementaciji Programa utroška sredstava "Grant Federalnoj Direkciji Cesta za kapitalne investicije", utvrđenih Budžetom Federacije BiH za 2007. godinu, sa stanjem na dan 31.3.2012. godine, te preduzeću naloženo da nastavi s intenzitetom započetih aktivnosti i radova u cilju završetka realizacije projekta Magistralna cesta M-4 Doboj-Tuzla, dionica Drežnik (bolnica "Kreka") - petlja Šićki Brod, odnosno intenziviranje aktivnosti u građevinskoj sezoni na izvođenju radova za LOT2 ovog projekta.

Ceste Federacije BiH trebaju da hitno preduzmu potrebne aktivnosti u cilju deblokade zastoja investiranja preostalog iznosa raspoloživih sredstava (32.601 KM) za rekonstrukciju magistralne ceste M-18 Tuzla-Sarajevo (Šićki Brod-Jošanica), dionica Kladanj-Podpaklenik-Olovo. Dužne su i nastaviti eksproprijaciju i izgradnju ceste M-17.3 Neum-Stolac, dionica Kiševo-Broćanac.

Ceste Federacije BiH trebaju da hitno preduzmu potrebne aktivnosti u cilju deblokade zastoja investiranja preostalog iznosa raspoloživih sredstava (41.851 KM) namijenjenih izgradnji ceste M-14 Bihać-Bosanska Krupa, dionica Čavkići-Spahići, navodi se u saopćenju Vlade.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

23 Maj 2012 10:42 #1464 by Marshall
Primorje gradi Vijenac bez problema



Izgradnja tunela Vijenac, koji će se nalaziti na autocesti koridora 5c između Sarajeva i Zenice, zasad ide bez problema, potvrdio je za Oslobođenje direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić.

Radovi su, podsjećamo, povjereni slovenačkoj kompaniji Primorje, koja se u posljednjih nekoliko mjeseci nalazi u velikim finansijskim nedaćama, što potvrđuje i informacija slovenačkog lista Delo, da radnici Primorja ni 21. maja, osmog dana štrajka, nisu dočekali isplatu martovske i aprilske plate, iako je navodni strateški partner Icon Capital Group prošle sedmice za tu namjenu obećao dva miliona eura.

Domaći zaštićeni

Komentarišući situaciju u kompaniji Primorje, Karić nam je rekao da ta firma probleme izgleda ima samo u Sloveniji, a da se prema dinamici radova u Vijencu oni u BiH ne vide. Karić je još ranije izjavio da će u slučaju bankrota Primorja, čime bi se ponovila priča kao sa SCT-om, koji je zbog finansijskih problema "izgubio" Vijenac, biti poduzete mjere na zaštiti domaćih podizvođača radova.

Delo piše da je na inicijativu tri sindikalne centrale i gradonačelnika Ajdovščine Marjana Poljšaka u Ljubljani o temi Primorje sazvan sastanak na koji su bili pozvani predstavnici ministarstava finansija, ekonomskog razvoja i tehnologija, te infrastrukture i prostornog uređenja, ali da su sastanak ignorisali. Službenog objašnjenja iz Vlade zašto ne prisustvuju sastanku nije bilo, a iz Ministarstva privrede su objasnili da je ministar Radovan Žerjav u to vrijeme imao druge obaveze i da je on svoj stav u vezi sa Primorjem ranije rekao.

I dok Slovenci (ne) spašavaju svoju kompaniju, u BiH su se radovi na autocesti počeli zahuktavati. Nakon što je u Sarajevu potpisan ugovor o izgradnji pet kilometara poddionice Suhodol - Tarčin u vrijednosti od 115,1 milion eura, Karić je izjavio da je trenutna vrijednost ugovorenih radova na autocesti kroz FBiH dostigla brojku od 650 miliona KM.


Oslobodjenje

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

23 Maj 2012 10:43 #1465 by Marshall
Gubitak poslova

'Crni maj' za hrvatske građevinske firme na tržištu BiH i Makedonije

Objavljeno 23.05.2012 u 10:11

Iako je slovio kao favorit na natječaju za izgradnju zahtjevne dionice na autocesti Sarajevo - Mostar koridora 5C, konzorcij firmi predvođen zagrebačkim Viaduktom izgubio je posao od turskog Cengiz Insaata.



Riječ je o projektu vrijednom 115 miliona eura, koji uključuje dionicu autoceste dužine 4,6 kilometara, od čega tri kilometra otpada na tunel. Kako se u BiH planira gradnja još 130 kilometara autocesta, hrvatski građevinari se boje da će im "sidrenje" turske firme na tržištu BiH uvelike onemogućiti dobivanje nekoga budućeg posla, piše u srijedu Poslovni dnevnik.

Osim prošlogodišnjega kolapsa hrvatskoga konzorcija u Crnoj Gori, pa sada nakon Ingrine blamaže u Makedoniji i odustajanja od, iako fiktivnog, pelješkog mosta, ovo je već treći veliki udarac domaćoj građevinskoj industriji u vrlo kratkom roku.

"Onaj tko raspisuje natječaj postavlja uvjete koji koincidiraju sa željama investitora o tome koga bi želio kao pobjednika natječaja", kažeZdenko Karakaš, predsjednik Udruge poslodavaca u graditeljstvu Hrvatske.

Ne želi decidirano tvrditi da je ovaj natječaj namješten jer su pobijedili Turci, no smatra da je hrvatska politika svakako odigrala premalu ulogu u lobiranju za ovaj vrlo važni projekt. U Viaduktu to nisu željeli komentarisati.

U HUP-u smatraju da nije upitna njihova stručnost ili tehnologija hrvatskih građevinskih firmi, već finansijsko zaleđe. Naime, za mnoge projekte investitori očekuju da ih sufinansiraju samo izvođači, što je za hrvatske građevinare često nepremostiva prepreka.

U Sindikatu graditelja Hrvatske (SGH) smatraju da su domaće firme vrlo konkurentne te da imaju veliku priliku za projekte na koridoru 5C.

"Hrvatska građevinska operativa radi sa 40 posto kapaciteta. Ako u roku od nekoliko mjeseci ne bude novih projekata, bez posla bi moglo ostati i 10-ak hiljada ljudi", kaže Ivan Kovačević, predsjednik SGH. U sindikatu očekuju rast industrije s domaćim investicijama.


http://www.mojevijesti.ba/novost/124043/Crni-maj-za-hrvatske-gradevinske-firme-na-trzistu-BiH-i-Makedonije

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Maj 2012 00:24 #1476 by Marshall
Danas se, uprkos kiši koja pada cijeli dan, radovi na gradilištima u ulici Aska Borića i na platou ispred stadiona Bilino polje nisu prekidali. Gradilište u ulici Aska Borića se nasipa šljunkom i polahko naziremo pripreme za asfaltiranje, te puštanje u promet. Na platou ispred stadiona su postavljeni ivičnjaci, riješena kanalizacija tako da i tu uskoro možemo očekivati finalne radove. Zbog radova u ulici Fra Ivana Jukića, koja je priključnica ulici Aska Borića te je spaja sa Hitnom pomoći i Poliklinikom, saobraćaj je otežan i preusmjerava se makadomom preko platoa pored stadiona. Samo za vas, svakodnevno, vijesti sa gradilišta GGMa obezbijedio je vaš Zenicablog.


Aska Borica





Drveni most





Metalurg-kruzni


Plato kod Bilinog polja










“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Maj 2012 00:25 #1477 by Marshall
Lot 1 Rehabilitation of road M-18 Ljubače - Živinice km 6+765 –
km 8+095 and M-18 Đurđevik - Vitalj km 19+582 - km 41+708
BA/RRFBH/EBRD/W/78/12


Lot 2 Rehabilitation of road M-18 Olovske Luke - Bakići km
61+800 - km 69+502 and M-18 Srednje izlaz – Ljubina km
89+800 – km 91+100 BA/RRFBH/EBRD/W/79/12


Lot 3 Rehabilitation of road M-5.1 Kaonik - Bukovci(prema
Bilalovcu km 0+000 - km 13+300 BA/RRFBH/EBRD/W/80/12


Lot 4 Rehabilitation of road M-5.1 Rehabilitation of road
Bilalovac - Fojničko r. km 17+650 - km 24+750
BA/RRFBH/EBRD/W/81/12


Lot 5 Rehabilitation of road M-5.1 Kreševsko +300 - Šamin Gaj
km 30+250 - km 45+300 BA/RRFBH/EBRD/W/82/12


Regional Road R476 Čelinac - Ukrina (Contract No. EBRD/RS-12-01W/Lot1), length about 20.00 km

Main Road M15 Rogolji - Baraći - Boarder RS (Mliništa) (Contract No. EBRD/RS-12-02W/Lot2), length 38.5 km

http://www.ebrd.com

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Maj 2012 10:39 #1478 by Marshall
Počinju radovi na regionalnom putu R-408
24.05.2012




U prisustvu najviših predstavnika kantonalnih i općinskih organa Vlasti danas je u Kulen Vakufu obilježen početak radova na regionalnom putu R-408 dionica Kulen Vakuf – Martinbrod.

Riječ je o najvećem investicionom projektu Regionalne direkcije cesta USK u ovoj godini vrijednom više od milion KM, kojim bi se do septembra trebala izvršiti kompletana sanacija i rekonstrukcija ove dionice puta. Izgradnja puta Kulen-Vakuf Martinbrod višestruko je značajna za stanovnike Ljutočke doline. Osim poboljšanja kvalitete života otvara se mogućnost lakšeg ostvarivanja egizitetncije kroz razvoj poljoprivrede i turizma, što doprinosti revitalizaciji sela.




Direkcija je predvidjela da najveću investiciju u toku 2012. godine realizira upravo na putnom pravcu R-408 Kulen Vakuf – Martin Brod. Radi se o uređenju 1800 metara ceste. I u slijedećim godinama će se nastaviti sa investicijama na ovom području. Bez kvalitenih cesta teško je očekivati velik dolazak turista i investiranje u turizam, istakao je direktor direkcije Amel Alagić.

“Od strane Vlade USK-a Direkcija je određena za implementatora sredstava dobivenih iz GSM licenci, a koja će se realizirati na lokalnim cestama, u iznosu od 850.000,00 KM”, istakao je Alagić.

Premijer USK dr. Hamdija Lipovača imao je samo riječi hvale za odličnu koordinaciju sa direkcijom za ceste USK, resornim ministarstvom i organima uprave općine Bihać, te posebno istakao značaj projekta po pitanju razvoja turizma i egzistencije lokalnog stanovništva.




Ovim projektom ćemo nakon dugog niza godina napraviti kvalitetnu poveznicu sa kantonom 10.Odabrali smo i našu firmu kao izvođača radova, te tako odaslali jasnu poruku svima da nam je za razliku od nekih prioritetan prosperitet svega što je krajiško, naglasio je Lipovača.

Načelnik općine Bihać Albin Muslić je naglasio da je današnji početak radova jasan dokaz konkretnog obećanja pretvorenog u djelo.Nacionalni Park “Una” je naša budućnost, a ovim potezom ćemo, pored svih beneficija koje dobija domaće stanovništvo, obezbjediti funkcionalniji prevoz turista na potezu Kulen Vakuf - Martin Brod, istakao je Muslić.

Regionalna direkcija cesta USK, do kraja godine realizirati će još niz projekata na području cijelog kantona. Tako će se primjerice više od 400.000 KM uložiti u putni pravac R-400 Skokovi – Jušići, dok će se invensticijom od oko 700 000 KM riješiti će se višedecenijski problem na putnom pravcu R-403a sa klizištem u naselju Vrsta.


USK

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.811 seconds

 

Top