Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

24 Maj 2012 10:44 #1483 by Marshall
Autoput Sarajevo - Kakanj: Počela testna faza naplate putarine

Početkom sedmice počela je testna faza rada naplatnih kućica koje se nalaze na izlazu iz Visokog i koje vode na autoput Visoko – Sarajevo i Visoko – Kakanj, piše portal Visoko.co.ba.

U početnoj testnoj fazi vozači dobivaju testne kartice za putovanje do Sarajeva, a testna faza će trajati sve do početka prave naplate, odnosno do uvezivanja kompletnog sistema naplate putarine na dionici Sarajevo – Kakanj.

U ovoj testnoj fazi radi po jedna naplatna kućica s obje strane, dok je planirano da kada počne naplata putarine u funkciji budu po dvije naplatne kućice s ulazne i izlazne strane.

Ono što je bitno napomenuti jeste da ni u testnoj fazi nema gužve i da su vozači već naviknuti na pravila naplatnih kućica i putarina, tako da nema zadržavanja i gužve, a prema nepotvrđenim informacijama naplata putarine na kompletnoj dionici Sarajevo – Kakanj trebala bi početi od 1. juna ukoliko se stvore svi preduslovi za naplatu i ukoliko sistem bude funkcionisao.

Što se tiče cijenu zadnju riječ će dati Vlada FBiH, a prema studiji izvodljivosti, ona iznosi 11 feninga po kilometru za putničke automobile, s tim da bi se množila s dva, tri i četiri za više kategorije vozila.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

25 Maj 2012 11:47 #1513 by Marshall
Na kakanjskoj "Petlji" gradit će se naplatno mjesto

U cilju izgradnje bočnog naplatnog mjesta Općina Kakanj je na zahtjev JP Autoceste FBiH pristupila izmijeni dijela urbanističkog plana 2011. – 2026. godine. Kako saznajemo u Općini Kakanj ovim povodom je nedavno održana i javna rasprava na kojoj su prihvaćena ponuđena rješenja lokacije bočnog naplatnog mjesta Kakanj (lokatitet Petlja, na ulazu u grad Kakanj) uz uslov da se priključak za poslovni objekat "Logos" modifikuje na način da ostane što više prostora za parking uz objekat.

Također, prihvaćeno je i ponuđeno rješenja dijela lokalnog puta sa raskrsnicom za ulazak u potputnjak Dumanac i Bičer, uz uslov da se iz Urbanističkog plana reducira postojeća saobraćajnica kroz dvorište motela na pristupnu saobraćajnicu za motel, uz napomenu da će se postojeći prolaz koristiti do puštanja u rad novoprojektovane saobraćajnice.

Konačnu odluku o izmjenama dijela Urbanističkog plana Kaknja 2011-2026. godina donijet će Općinsko vijeće Kakanj koje je isključivo nadležno za usvajanje ovog dokumenta.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

25 Maj 2012 14:31 #1519 by Marshall
Radovi na magistralnoj cesti Neum - Stolac nastavljeni nakon šest godina

Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i direktor Javnog poduzeća Ceste FBiH Filip Vujeva danas su obišli ponovno otvoreno gradilište magistralne ceste Neum – Stolac u mjestu Kiševo kod Neuma.

Tom je prigodom federalni ministar izrazio zadovoljstvo nastavkom radova na ovoj cesti, koja će, kako je kazao, kvalitetno povezati Neum s unutrašnjošću zemlje te omogućiti lakši protok roba i ljudi do tog mjesta i obratno.

"Ulaskom Hrvatske iduće godine u Europsku uniju mnogo će se promijeniti kod prelazaka granice i mi smo u Vladi FBiH i resornom ministarstvu odlučili da se maksimalno ozbiljno angažiramo oko izgradnje magistralne ceste od Neuma do Stoca u dužini od 48 kilometara", kazao je Bijedić.

Federalni ministar istaknuo je da su radovi na ovoj cesti nastavljeni nakon 6 godina, a do sada su ukupno izgrađena tri kilometra.

"Kilometri ne znače mnogo, već koliko novaca treba da se sve to završi," kazao je ministar Bijedić, najavivši kako će se za dionicu Broćanac – Drenovci u dužini od 25 kolimetara zatražiti financijska sredstva od međunarodnih financijskih institucija u iznosu od 30 milijuna eura.

"Za ovakve projekte u cijelosti je opravdano tražiti sredstva iz inozemstva jer cijela BiH imat će koristi od ove ceste", naglasio je federalni ministar, te dodao kako bi, u slučaju da dobiju tražena sredstva, spomenutu dionicu trebali završili u roku dvije godine.

Direktor Javnog poduzeća Ceste FBiH Filip Vujeva napomenuo je kako bi se do jeseni trebala završiti podionica Kiševo – Babin u dužini 3,8 kilometara i da su sva sredstva za izgradnju te poddionice osigurana.

"Što se tiče daljnjeg nastavka radova na dionici do Broćanca od Vlade FBiH smo već dobili 1,7 milijuna maraka", naglasio je Vujeva.

Na novinarski upit da prokomentira ideju pojedinih hrvatskih političara o izgradnji neumskog koridora, federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić ocijenio je kako je to bolje rješenje nego pelješki most ili tunel kroz BiH.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

27 Maj 2012 04:03 #1528 by Marshall
By Dino

GGM












“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Maj 2012 07:47 #1546 by Marshall
Radnici 60 kompanija blokirali gradilište Sarajevske zaobilaznice

Bosanskohercegovačke firme, koje su bile angažovane u radovima na Sarajevskoj zaobilaznici, a kojima nije plaćeno za obavljanje tog posla, jutros su blokirale ovo gradilište na izlazu iz Sarajeva.

Predstavnici ovih kompanija navode da je cilj blokade skretanje pažnje javnosti na probleme s kojima se susreću domaće firme. Oni navode kako domaće firme nisu u mogućnosti da naplate zarađeni novac te su stoga kooperanti na projektu Sarajevska zaobilaznica - LOT1 blokirali gradilište i onemogućili nastavak radova. Navode da će blokada potrajati do ispunjenja obaveza.

“Blokada saobraćajnice u Vogošći, prekoputa restorana Royal, je počela rano jutros. U ovome učestvuje oko 60 firmi, tu su Centrotrans, Triglav osiguranje, Euroasfalt, Medimpex, Drinjaković d.o.o. i mnoge druge. SCT je imao garanciju na poslu od 7,5 miliona eura, proglasili su bankrot i taj novac su zadržali. Sada se JP Direkcija cesta Federacije BiH oglušuje o naša potraživanja, koja su veća od 10 miliona maraka”, rekao je za Klix.ba Nihad Drinjaković, jedan od predstavnika kompanija koje su blokirale gradilište.

Privrednici su, kako kažu, Vladi FBiH i JP Direkciji cesta Federacije poslali obavijest o blokadi gradilišta i zahtjeve da im se isplati zarađeni novac.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Maj 2012 11:46 #1554 by Marshall
Sarajevska-Almy radi :)
1.


Kruzni tok kod Metalurg City Centra, par novih znakova
2.


3.


Plato kod bilinog polja, da li su ovi betonski kalupi namjenjeni za zelenilo?
4.

Buduci kruzni tok kod Drvenog mosta
5.


Buduce prosirenje ceste i kruzni tok kod bojinog vira
6.


7.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Maj 2012 10:53 #1566 by Marshall
Haos na sarajevskoj zaobilaznici: Radnici 60 firmi u BiH štrajkuju zbog neisplaćenih zarada

Radnici i predstavnici 60 bosanskohercegovačkih firmi, koje su bile angažovane u radovima na izgradnji sarajevske zaobilaznice, blokirali su u ponedeljak ovo gradilište na izlazu iz Sarajeva. Razlog je taj što nisu naplatili dugovanja za dosadašnji posao. Dok su nezadovoljni radnici stajali sa jedne strane gradilišta, na drugu su došli radnici novog izvođača, koji ne mogu početi s radom.

Admir Karić jedini je uposlenik u firmi "OK Transport". Trojica njegovih kolega dobila su otkaz, jer ih poslodavac nije mogao plaćati.

“Sada nemamo posla, firme su u teškoj situaciji, pa samim tim i mi radnici. Plate su smanjene. Nismo više prijavljeni. Nekada je bilo sve uredu, sve nam je uplaćivano na vrijeme, a sada sam samo ja još ostao, a bila su još trojica radnika u firmi.”

Prvi izvođač radova bila je slovenska kompanija SCT, koja je bankrotirala i sa kojom je raskinut ugovor. Vlada FBiH zadužila je Direkciju za ceste FBiH da, kao medijator, intenzivira aktivnosti na finansijskom poravnanju sa SCT-om.

Izvršni direktor Centrotrans Transa, jedne od firmi koja je radila na izgradnji sarajevske obilaznice, Ismet Ahmethodžić kaže kako je 60 domaćih firmi dovedeno u jako težak položaj. Ahmethodžić ističe kako ne mogu naplatiti pošteno zarađeni novac.

“Mi smo, u nadi da će ovo biti plaćeno, podigli kredite kod banaka. Sada se Federalna direkcija za ceste oglušila o naše zahtjeve. Duguju nam oko 12 miliona KM", napominje Ahmethodžić.

SCT je imao garanciju na poslu od 7,5 miliona eura, proglasili su bankrot i taj novac su zadržali. Kako bi naplatili novac koji im duguju, radnici su angažovali advokata, koji je tužio Direkciju cesta FBiH i SCT-a. Advokat koji zastupa radnike, Šemso Temin, kaže kako je riječ o sredstvima koja su već planirana za posao koji je urađen, te da ne shvata zašto Ceste Federacije ne žele isplatiti novac.

“Medijacija ide sporo jer postoje opstrukcije Direkcije cesta FBiH. Ne znam koji im je motiv“, kaže Tamin.

Umjesto da riješe pitanje radnika koji su blokirali gradilište, direktor Direkcije za ceste FBiH, Filip Vujeva doveo je nove radnike koji bi trebali nastaviti izgradnju sarajevske zaobilaznice. Vujeva ističe kako oni ne mogu ništa uraditi do okončanja sudskog procesa.

“Meni je žao ovih ljudi, ali mi ne možemo ništa uraditi. Mi moramo poštovati zakone ove države. Sve je definisano Zakonom o gradnji i to nije moja želja”, rekao je Vujeva.

Radnici koji su blokirali gradilište kažu da nemaju namjeru da odu do ispunjenja zahtjeva.

“Nas tjeraju sa ovog gradilišta, sada treba druga firma da nastavi raditi. Sredstva koja nam duguju neće da nam isplate, a imaju sredstva za nove radnike. Mi ne odlazimo dok nam ne plate”, poručio je edan od radnika firme ALASE d.o.o. iz Sarajeva, Enver Škrijelj.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Maj 2012 11:19 #1599 by Marshall
EK i Hrvatska zajednički traže rješenje za Neumski koridor

Potpredsjednik hrvatske vlade Neven Mimica u Bruxellesu se sastao s dva povjerenika Evropske komisije s kojima je razgovarao o pitanju kako osigurati da se Neumskim koridorom poveže Dubrovnik i poštuju svi propisi EU-a.
Glavna tema razgovora Nevena Mimice u Bruxellesu u sjedištu Evropske komisije s povjerenicima za unutarnje poslove Ceciliom Malmström i regionalnu politiku Johannesom Hahnom, bilo je kako osigurati da se koridor kroz Neum iskoristi na najbolji način.

Važno je pritom da se ispune svi šengenski propisi o carinskoj kontroli i kontroli pasoša, te da se poštuju svi veterinarski i sanitarni propisi EU-a s glavnim ciljem – omogućiti slobodan prolaz za putnike i za robu za Dubrovnik, navodi u srijedu Deutsche Welle.

Reakcija povjerenika Evropske komisije je bila dobra, rekao je nakon sastanka Mimica. Naime, ovo su prvi kontakti i senzibiliziranje Evropske komisije za specifičnu i posebnu situaciju, gdje se hrvatski teroritorij, kao područje iduće članice EU-a, presjeca teroritorijem jedne nečlanice EU-a.

Dogovoreno da se zajednički radi na konkretnim planovima za pronalaženje pragmatičnih rješenja za ovu posebnu situaciju. Taj je posao sada započet, a hrvatska strana je izrazila nadu da će se za nekoliko mjeseci doći do rješenja te da bi se nakon toga moglo početi s gradnjom koridora.

"Nadam se da će nakon ovih razgovora povezivanje Dubrovnika s ostatkom Hrvatske kroz Neumski koridor biti na dnevnom redu svih službi u Evropskoj komisiji i odgovarajućih povjerenika te da ćemo pronaći načina kako s posebnim inovativnim i pragmatičnim rješenjima osiguramo prolaz za robu i za sve putnike", izjavio je u Bruxellesu Neven Mimica, potpredsjenik hrvatske vlade.

Na pitanje o statusu luke Ploče, Mimica je odgovorio da nije dio razgovora o šengenskom režimu.

"Što se luke Ploče tiče, mi ćemo najprije s bh. stranom utvrditi načine korištenja ili boljeg korištenja te luke, a onda s evropskom stranom dogovoriti u kojoj mjeri može biti slobodan ili olakšan promet određenih roba od bh. granice do Ploča. Svjesni smo da sve robe neće moći prolaziti slobodno. To se naročito tiče živih životinja i proizvoda životinjskog podrijetla."

Na kraju je Mimica dodao da u sadašnjim gospodarskim prilikama ne postoje izgledi za nekakav plan B, to jest za izgradnju Pelješkog mosta.

Hrvatska je načelno s Bosnom i Hercegovinom dogovorila izgradnju zatvorenog koridora u zaleđu Neuma kojim bi se povezala dva dijela zemlje.

Tim koridorom putnici bi prolazili bez zaustavljanja i bez graničnih kontrola.

Što se prijevoza roba tiče morat će se naći drugačija rješenja, posebice za prijevoz živih životinja i proizvoda životinjskog podrijetla.

Za tu vrstu prijevoza razmišlja se o uspostavi trajektne veze koja bi povezala dvije točke na kojima se počeo graditi most kopno-Pelješac, a od kojeg se za sada odustalo, zbog nedostatka finansijskih sredstava.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Maj 2012 11:21 #1600 by Marshall
Za treći krak obilaznice u Bijeljini 5,8 miliona KM

U Bijeljini je u toku izgradnja trećeg kraka obilaznice,a radove vrijednosti 5,8 miliona KM izvodi preduzeće "Bijeljina-put".


"Treći krak obilaznice oko Bijeljine dužine tri kilometara počinje kod kružnog toka koji vodi prema Ugljeviku i uključuje se na magistralni put Bijeljina - Zvornik", rekao je portparol "Bijeljina-puta" Nemanja Tolj.

On kaže da je u toku potpuna rekonstrukcija Komitske ulice, koja bi trebalo da bude završena do kraja mjeseca.

"Biće izgrađena moderna ulica sa pješačkom i biciklističkom stazom i zelenom površinom", rekao je Tolj.

Izgradnja trećeg kraka obilaznice je počela 10. maja, a rok za izvođenje ovih radova je 270 dana. Riječ je o zajedničkom projektu preduzeća "Bijeljina-put" i Javnog preduzeća "Autoputevi Republike Srpske".


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

31 Maj 2012 10:40 #1617 by Marshall
Druga dionica sarajevske zaobilaznice još na čekanju: Poništava se tender nakon četiri izgubljene godine?

Do kraja sedmice mogao bi biti poništen tender za gradnju druge dionice sarajevske zaobilaznice, čija je vrijednost blizu 50 miliona KM, a za koju je ugovor potpisan prije četiri godine, ali radovi nikada nisu počeli, saznaje "Dnevni avaz".

Firme propale

Ugovor s konzorcijem hrvatskih kompanija, predvođenih "Osijek-Koteksom", potpisan je 2. juna 2008. Radovi nisu počeli jer Javno preduzeće "Ceste Federacije" nikada nije otkupilo zemljište, iako je novac za tu namjenu osiguran prije dvije godine. U međuvremenu su neke od ovih kompanija propale, a austrijska "Alpina Bau" kupila je "Osijek-Koteks". Garancija za dobro obavljanje radova istječe u subotu, 2. juna, do kada "Apina Bau" ima rok da je produži.

Ako se to ne desi, tender će biti poništen i bit će raspisano novo javno natjecanje kompanija. To znači da radovi neće početi u narednih sedam do osam mjeseci. Iz "Cesta FBiH" potvrđeno nam je da garancija još nije stigla.

- Pismo upozorenja izvođaču poslano je u skladu s pravilima ponašanja u međunarodnim ugovornim odnosima, i očekujemo dostavu garancija - rečeno nam je iz ovog javnog preduzeća.

Suđenje Tadiću

U konzorciju koji je dobio posao su i kompanije "Ingra", čiji je predsjednik Nadzornog odbrora Stjepan Mesić, te GP "Dubrovnik", koji je u međuvremenu otišao u stečaj. Direktor "Osijek-Koteksa" u vrijeme kada je firma dobila posao u Sarajevu bio je Drago Tadić, kojem se u Hrvatskoj sada sudi zbog primanja mita.

Smanjeni radovi na Vijencu

Slovenska kompanija "Primorje", koja se nalazi pred bankrotom, svela je na minimum radove na tunelu Vijenac između Kaknja i Zenice. Jedna cijev je zatvorena, a u drugoj se obavlja vrlo malo radova.

- Oni, navodno, čekaju da im se priključi struja, jer ne mogu više plaćati naftu. No, pravi razlog zastoja je što nemaju likvidih sredstava - rekao je izvor našeg lista.


Dnevni Avaz

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.087 seconds

 

Top