Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

19 Maj 2012 07:35 #1380 by Marshall
U ponedjeljak potpisivanje ugovora o novim kilometrima autoceste

U Sarajevu će u ponedjeljak biti potpisan Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, poddionica Suhodol - Tarčin i Ugovor o suradnji na izgradnji ove poddionice, početak u 14 sati (Alipašina 41).
Prvi Ugovor će potpisati Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Supotpisnici Ugovora su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i član Uprave Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.
Drugi Ugovor će potpisati Hamed Ramić, generalni direktor Euroasfalta d.o.o. Sarajevo i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Potpisivanju ugovora će prisustvovati premijer FBiH Nermin Nikšić, državni ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić, te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.
Ukupna vrijednost ugovora sa PDV-om je 115.155.407,78 eura.
Na osnovu međunarodno provedenog natječaja, Europska banka za obnovu i razvoj je 27.04.2012. godine dala suglasnost na evaluacioni izvještaj tenderske komisije JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar za projekat izgradnje autoceste na poddionici Suhodol - Tarčin. Prema tom izvještaju predloženo je da ugovor bude dodijeljen turskoj kompaniji Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Za podugovarača je izabrana domaća kompanija Euroasfalt d.o.o. Sarajevo.
Nakon dobivene suglasnosti od strane EBRD-a, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar su primile bankarsku garanciju u iznosu od 11.515.540,78 eura čime su se stekli uvjeti za potpisivanje navedenog ugovora. Ugovoreni rok za završetak radova iznosi 28 mjeseci.
Ovim ugovorom počinje izgradnja novih 5 kilometara autoceste na Koridoru Vc, na kojem je najznačajniji objekat tunel Suhodol, dužine oko 2800 metara. Pored toga, značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin, dužine oko 400 metara, most Bijela, dužine oko 90 metara, te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M-17.
Potpisivanjem navedenog ugovora započinje izgradnja dionice Vlakovo - Tarčin u ukupnoj dužini od 20 kilometara, priopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.


Bljesak

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

20 Maj 2012 10:42 #1392 by Marshall
Turci grade najzahtjevniju dionicu autoceste kroz BiH


Direktor Javnog preduzeća Autoceste Federacije BiH Ensad Karić i generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret sutra će u Sarajevu potpisati ugovor o izgradnji poddionice autoceste na Koridoru 5c kroz Bosnu i Hercegovinu od Suhodola do Tarčina.
Supotpisnici ugovora su ministar prometa i komunikacija FBiH Evner Bijedić i član uprave turske kompanije Asim Cengiz. Ukupna vrijednost govora je 115.155.407,78 eura ili oko 230 miliona KM.

Istovremeno će biti potpisan i ugovor o saradnji na izgradnji ove poddionice između generalnog direktora firme Euroasfalt iz Sarajeva Hameda Ramića i generalnog direktora turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret.

Poddionica Suhodol – Tarčin spada među najteže i najskuplje dionice autoceste kroz BiH na međunarodnom Koridoru 5c.

"Potpisivanje ovog, drugog ugovora o izgradnji dionica autoceste na Koridoru 5c kroz BiH u ovom mjesecu, velika je stvar. Ovaj ugovor, zajedno sa ranije potpisanim ugovorom o izgradnji poddionice Međugorje – Bijača u vrijednosti 120 miliona KM, znači da smo u roku od mjesec dana uspjeli započeti investicije ukupne vrijednosto oko 350 miliona KM”, kazao je federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić.

Prema ministrovim riječima, radi se o jednoj od najtežih dionica na cijeloj dužini autoceste na Koridoru 5c kroz BiH.

"Pošto se radi o implementaciji kreditnih sredstava, potpisivanjem ovih ugovora, našim kreditorima pokazujemo da smo ozbiljni parnteri, jer sredstva za izgradnju autoceste više neće čekati da budu povučena, nego ih odmah implementiramo, a samim tim pokazujemo svoju ozbiljnost i otvaramo mogućnost za dobijanje novih kredita”, kazao je Bijedić.

Potpisivanju ugovora u zgradi Vlade FBiH prisustvovat će i premijer FBiH Nermin Nikšić, ministar komunikacija i prometa BiH Damir Hadžić te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.


Oslobodjenje

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Maj 2012 10:32 #1403 by Marshall
Neumski koridor samo za putnički prevoz

Hrvatski ministar finansija Slavko Linić danas je izjavio kako će "neumski koridor" kroz teritorij BH, kojeg se planira graditi umjesto Pelješkog mosta, biti namjenjen za putnički, a ne i za robni prevoz.
"U ovom trenutku je bitno naći 'koridor' za putnički prevoz, a za robni prevoz ćemo ići na rješenje samo kroz Hrvatsku da ne prolazimo carinske zone. Ti su, manje više, svi pravci odobreni", rekao je danas Linić odgovarajući na upite novinara u Splitu gdje je učestvovao na tematsko-izvještajnoj konvenciji splitsko-dalmatinskog županijskog SDP-a na temu "Gospodarska slika Dalmacije".

Ministar Linić je istakao kako se u vezi s koridorom mora naći "zajednički jezik s lokalnim vlastima, koje, hoće li se složiti ili ne, moraju biti realne". Po Linićevim riječima Pelješki most nije bio finansijski moguć, niti realan.

"Most je trebao biti završen 12. maja 2012. godine, a u njega je dosad investirano samo 3 do 3,5 posto pa je svakom čovjeku jasno koliko je ozbiljnosti bilo u tom projektu", kazao je Linić. Dodao je kako će Hrvati idućih deset godina biti "previše siromašni s teretom dugova" da bismo razmišljali o investicijama poput Pelješkog mosta, koje nemaju ekonomsku opravdanost.

Na upit postoji li mogućnost da se novcima iz Bruxellesa finansira neumski "koridor", poput gradnje schengenskih prelaza prema BiH, ministar Linić je istako kako sada nisu bitni izvori finansiranja, jer ih "imaju koliko hoće".

Ako ne budu bruxelleska bespovratna sredstva, bit će krediti europskih banaka s povoljnim kamatama pa ćemo se zadužiti i izgraditi taj 'koridor'", rekao je Linić.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Maj 2012 10:33 #1404 by Marshall
Potpisivanje ugovora o izgradnji poddionice Suhodol - Tarčin

Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru 5C, poddionica Suhodol - Tarčin i Ugovor o saradnji na izgradnji ove poddionice bit će potpisan danas u Sarajevu.
Prvi Ugovor će potpisati Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Supotpisnici Ugovora su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i član Uprave Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.

Drugi Ugovor će potpisati Hamed Ramić, generalni direktor Euroasfalta d.o.o. Sarajevo i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Potpisivanju ugovora će prisustvovati premijer FBiH Nermin Nikšić, državni ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić, te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.

Ukupna vrijednost ugovora sa PDV-om je 115.155.407,78 eura.

Na osnovu međunarodno provedenog natječaja, Evropska banka za obnovu i razvoj je 27. aprila 2012. dala saglasnost na evaluacioni izvještaj tenderske komisije JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar za projekt izgradnje autoceste na poddionici Suhodol-Tarčin.

Prema tom izvještaju predloženo je da ugovor bude dodijeljen turskoj kompaniji Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Za podugovarača je izabrana domaća kompanija Euroasfalt d.o.o. Sarajevo.

Nakon dobivene saglasnosti od EBRD-a, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar su primile bankarsku garanciju u iznosu od 11.515.540,78 eura čime su se stekli uvjeti za potpisivanje navedenog ugovora.

Ugovoreni rok za završetak radova iznosi 28 mjeseci.
Ovim ugovorom počinje izgradnja novih 5 kilometara autoceste na Koridoru 5-C, na kojem je najznačajniji objekt tunel Suhodol, dužine oko 2.800 metara.

Pored toga, značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin, dužine oko 400 metara, most Bijela, dužine oko 90 metara te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje s magistralnom cestom M17.

Potpisivanjem navedenog ugovora započinje izgradnja dionice Vlakovo-Tarčin u ukupnoj dužini od 20 kilometara, najavljeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Maj 2012 11:22 #1416 by Marshall
U BiH izgrađena tek desetina planirane autoceste

Problema u gradnji autoceste na Koridoru Vc i dalje je mnogo, od spora oko nadležnosti za izgradnju, eksproprijacije i izrade projektne dokumentacije do financijskih nedaća izabranih izvođača radova.

Priča o izgradnji koridora Vc, koji je BiH trebao uvezati sa Evropom, traje još od 1998. godine kada je tadašnji federalni premijer Edhem Bičakčić u pratnji čelnika francuske kompanije Buik postavio temeljni kamen za izgradnju dionice koridora od Zenice do Sarajeva.

Dogovor sa Francuzima da oni sagrade cijelu trasu autoceste po prinicipu koncesije ubrzo je propao.U međuvremenu su se nizale razlicite incijative - od prijedloga turske komanije Enka do ponude malezijske kompanije Bosmal i austrijskog Strabaga da dogovori izgradnju mreže autocesta kroz Bosnu i Hercegovinu.

Dosadašnji pokušaji da se pronađe "veliki investitor" koji bi bio spreman graditi veći broj dionica cestovnog Koridora VC završili su neuspješno. Do prošle godine sredstvima iz kreditnih aranžmana izgrađeno je svega 37, od planiranih 336 kilometara.

"Nova vlada je predvidjela 120 km ukupno do kraja mandata, to naravno uključuje i izgrađenih 37 km. Mi sada imamo okvirno 500 miliona eura za izgradnju do 120 km. To bi mogao biti jedan dobar ulog od strane BiH da bi sa stranim partnerima mogla praviti kompanije koje bi završile posao do kraja", kaže Izet Bajrambašić iz Ministarstva prometa i komunikacija BiH.

Izgradnju trase na koridoru VC od početka su pratili ogromni problemi, ponajviše zbog političkih nesuglasica u Federaciji kuda bi koridor trebao proći. Izgubljeni su ogromni novci jer se, priznaje Bajramabašić, nije pitala struka. Glavni projekat autocesete je napravljen prije nego što se definitivno utvrdila trasa koridora.

Ovo je imalo za rezultat da je, primjerice, davno napravljen projekt dionice Mostar - Počitelj, u koji je uloženo više miliona maraka, danas nevažeći.

"To jeste žalosno što su upravo ljudi koji znaju to raditi vodili taj dio projekta i radili su kako ne treba. Što znači da je na njih izvršen pritisak - da li ministar, da li neko drugi, čak štaviše neki pojedinci iz moga sektora su bili izmješteni da bi to radili tamo, pod okriljem nekog drugog“, kaže Bajrambašić.

Zakonske kontradikcije

Kako bi se radovi na Koridoru VC koji većim dijelom prolazi kroz Federaciju ubrzali, nova vlada FBiH je po hitnom postupku u parlamenatarnu proceduru stavila više zakona, koje je struka ponovno ocijenila diskriminatorskim.

Nedavno usvojen Zakon o eksproprijaciji jamči novčanu nakandu i vlasnicima bespravno napravljenih stambenih objekata, ali samo na pojedinim dionicama. S druge strane, Zakonom o autocesti dato je pravo Vladi Fededrecije da donese odluku o proglašenju javnog interesa i za koridor na područjima poput šumskog zemljišta, odnosno da uđe u privatni posjed.

​​"Tu je jako mnogo kontradikcija. U principu je ovaj zakon u suprotnosti sa članom 1. Prvog protokola Ženevske konvencije koji ne dozvoljava takav odnos države prema vlasništvu općenito. I mislim da Federacija snosi jedan potencijalni rizik da će evenatualno vlasnici objekata zatražiti zaštitu na sudovima“, upozorava advokat Adil Lozo.

Iako se eksproprijacija često navodi kao najvažniji razlog kašnjenja, treba podsjetiti na višemjesečno sastavljanje vladajuće koalicije koje je projekat koridora ponovno odgodilo. Potrebno je podsjetiti i na financijske nedaće izabranih izvođača, poput slovenskog SCT-a koji je u međuvremenu bankrotirao, ali i na dugotrajne tenderske procedure i žalbene postupke.

Koliko se u svemu pitala struka, pokazuje i trasa puta koja velikom dužinom prati magistarlni pravac, što će jednom, kada se autocesta završi, pretpostavljati da će putnici koji žele izbjeći koridor morati voziti sporednim, često i makadamskim, seoskim putevima, što svakako nije evropski standard.

"Nemamo jasnu strategiju - to ponavljam 10 godina. Država nije napravila jasnu strategiju, znači prvo izgradnju svih cesta na nivou BiH, a onda koridira VC, da iskoristi entitetske strategije i da kaže: `Ljudi, ovo je dinamika, ovo ćemo graditi od međunarodnih para, ovo ćemo graditi od domaćih para.` Autocesta na Koridoru Vc nije entitetski, lokalni, kantonalni projekat - to je međunarodni projekat“, zaključuje saobraćajni ekspert Osman Lindov.

BiH ima osigurana sredstava za ukupno 120 kilometara autoceste koji, uz ostalo, pretpostavljaju izgradnju dionica od 10 kilometara na juzžnom i sjeverom ulazu u BiH na graničnim prijelazima prema Hrvatskoj. Ostaje neriješeno 186 kilomatara autoceste na koridoru, sto uključuje i 46 kilometara koridora koji prolazi kroz RS.

Prema studiji izvodljivosti, rok za završetak izradnje čitave autoceste bila je 2014. godina. Do 2014. BiH je trebala izgraditi 336 km puta. Do sada je izgrađeno 37 km, odnosno oko 10 posto predviđene autoceste


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Maj 2012 15:09 #1424 by Marshall
Počinje izgradnja dijela koridora 5c


Ugovor o izgradnji autoceste na koridoru 5C, poddionica Suhodol-Tarčin i Ugovor o saradnji na izgradnji te poddionice potpisani su danas u sjedištu Vlade FBiH u Sarajevu.
Prvi Ugovor su potpisali Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Rok 28 mjeseci

Supotpisnici Ugovora su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i član Uprave Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.

Drugi Ugovor su potpisali Hamed Ramić, generalni direktor Euroasfalta d.o.o. Sarajevo i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Potpisivanju ugovora su prisustvovali premijer FBiH Nermin Nikšić, državni ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić, te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.

Ukupna vrijednost ugovora s PDV-om je 115.155.407,78 eura.

Direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić, obraćajući se novinarima, kazao je da ugovoreni rok za završetak radova iznosi 28 mjeseci te je izrazio nadu da će turska kompanija završiti ugovorene poslove i prije roka i da će FBiH do druge polovine 2014. imati u funkciji dionicu Vlakovo - Tarčin u ukupnoj dužini 20 km.

Najznačajniji objekt na dionici Suhodol - Tarčin je tunel Suhodol, dužine oko 2.800 metara, a pored toga, značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin, dužine oko 400 metara, most Bijela, dužine oko 90 metara te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje s magistralnom cestom M17.

Karić je, također, istaknuo da Autoceste FBiH zaključno s današnjim danom imaju 650 miliona KM ugovorenih poslova, odnosno 31 km autoceste u izgradnji.

Suhodol - Lepenica na ljeto

Državni ministar prometa i komunikacija Damir Hadžić rekao je da je potpisivanje današnjih ugovora dokaz da Vijeće ministara i Vlada FBiH hoće i da mogu uraditi obećane poslove.

Dodao je tu, između ostalog, i da je početk gradnje mosta na rijeci Savi, Svilaj, planiran za kraj juna ove godine, kao i 10,9 km dionice Odžak - Svilaj.

Premijer FBiH Nermin Nikšić, zahvaljujući vladi Turske i kompaniji Cengiz Insaat Sanayi na svemu onome što pokazuju prema građanima BiH i državi BiH, također je najavio da će za sedam dana biti okončan tender za dionicu Suhodol - Lepenica i kazao da će njena izgradnja početi naljeto.

Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić je naglasio da je današnji ugovor važan i zato što će međunarodnim kreditorima pokazati da je FBiH spremna na vrijeme implementirati sredstva koja je dobila i da ona više neće stajati na računima.

Nakon potpisivanja ugovora, predsjednik kompanije Cengiz Insaat Sanayi Mehmet Cengiz kazao je novinarima da se njegova kompanija bavi izgradnjom brana, autoputeva i druge infrastrukture i da trenutno ima 7,4 milijarde dolara ugovorenih poslova.

Potpisivanju današnjih ugovora je prisustvovao i ambasador Republike Turske u BiH Ahmet Yildiz.


Oslobodjenje

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Maj 2012 21:30 #1425 by Hagasa
Glupost. Tolike pare za dionicu koja nikuda ne vodi, niti ima pocetka ni kraja. Ne moze se pustiti u funkciju bez ostale dvije poddionice, a kada ce oni biti bog zna. Umjesto da su te pare ulozili za dionicu od Zenice prema Doboju, ali nisu mogli zato sto jos za taj dio nemaju ni projekta.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 00:20 #1426 by Marshall
GGM



bron: www.zenicki.com

Novi prilaz Gorazdanskoj ulici

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 00:20 #1427 by Marshall
Zenicablog vam danas jedini donosi galeriju fotosa sa novih gradilišta GGM-a. Poboljšanjem vremenskih uslova, radovi su nastavljeni. Najveći napredak proteklih dana je izlijevanje konstrukcije pješačkog mosta na Pišću, te već vidljiva konstrukcija mosta koji povezuje plato Pišće i Studenac. U Sarajevskoj ulici se intenzivno radi, kao i na kružnom toku na Bojinom viru. Novost za GGM je početak radova na kružnom toku pored Drvenog mosta, te radovi na ulazu u Goraždansku ulicu. Kako je sve to danas izgledalo, pogledajte u galeriji koju nam donosi Edo Babić.

Sarajevska ulica i kruzni tok Bojin Vir

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Maj 2012 00:21 #1428 by Marshall
Most M1 na Piscu

1.


2.


3.


4.


5.


6.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.091 seconds

 

Top