BiH | Željeznice - Railways

29 Nov 2012 08:06 #2638 by alienx
Nema nista sporno kod naplate ili ima kod cijene koja je vise nego u okruzenju.
Sadasnje stanje je da nakon sto voz prede granicu HZ preuzimaju kao operator istog. Tako da kad oni ukinu liniju i mi ju moramo ukinuti. Nakon ulaska u EU strani operatori mogu vrsiti prevoz na medunarodnim linijama (naravno uz naplatu za prugu/stanice), stime da se pridrzavaju EU standarda a Talog vagoni i ASEA lokomotiva to vec zadovoljavaju. Ako ima interesa i srestava bice linija ako nema onda nece.
O zidu ne treba jer toliki problem nije ali svako ima svoje misljenje.
Pravo pitanje je uvijek bilo dali je Zfbih trebale sve te kompozicije Talog vagona ili mozda pola znajuci da se sistem operatora mijenja. Ali to je jedna od mnogih 'cudnih' poteza te uprave.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 11:23 #2639 by Hagasa
U svakom slucaju logicno je da Hrvatska nema interesa prema BiH jer iduce godine postaje clanica porodice civilizovanih drzava, a izmeju nas ovakvih kakvi jesmo i civilizacije moraju se postaviti neke prepreke, kako ne bi tek tako isli tamo i slicno. S to se bosanskih Hrvata tice ionako ih je vecina preselila u Hrvatsku, normalno je da ce neko ko ima priliku da studira u ZG ici tamo a ne u Sarajevi cije se diplome ne mogu ni prevest u EU..
Nego vratimo sena topik, Zeljeznice. Ovo je jedno od najgorih javnih poreduzeca, toliko su prljavi, neljubazni, propali, ukidaju sad i lijinije, duzni milijardu maraka a o visku zaposlenih da ne govorim. Jedino ispravno sto bi bilo je da prodaju svu imovinu koju imaju, podmire bar dio dugova i ugase se.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 12:59 #2640 by Karabaja
OT ali postoji li ista pozitivno u tvom zivotu?

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 16:05 - 29 Nov 2012 16:05 #2641 by alienx

Željeznice RS reduciraju međunarodne putničke vlakove S.S.
Četvrtak, 29. studenog 2012. 13:05 Fena

Bljesak.info

Međunarodni putnički promet koji održavaju Željeznice Republike Srpske od narednog mjeseca pretrpjet će značajne promjene.

Od osam međunarodnih putničkih vlakova, koliko ih je sada u prometu, po novom redu vožnje koji stupa na snagu 09. prosinca, bit će samo dva i to na relaciji Sarajevo - Zagreb i Zagreb - Sarajevo, umjesto trenutne linije Ploče - Zagreb - Ploče.

Putnike na ovoj relaciji prevozit će "talgo" vlakovi Željeznica Federacije BiH. Rezervacija će biti obavezna i koštat će tri, a dodatak na komfor za međunarodni promet bit će sedam KM. Stupanjem na snagu novog reda vožnje na relaciji Sarajevo - Banja Luka - Sarajevo prometovat će dva poslovna međuentitetska voza, potvrđeno je iz Željeznica RS-a.

I lokalni putnički promet ostaje na reduciranom nivou, koji je još početkom kolovoza usuglašen s resornim ministarstvom, kada su prestali da prometuju vlakovi za Maglaj, dijelom za Šamac i na relaciji Novi Grad - Blatna.

Prelaskom na novi red vožnje u prometu koji održavaju Željeznice RS-a bit će 52 teretna i 31 putnički vlak, od čega su 23 lokalna, dva međunarodna, dva međuentitetska poslovna i četiri međuentitetska lokalna.

Željeznice RS-a već godinama imaju financijske probleme, posluju s gubicima, a akumulirani "minus" prešao je 190 milijuna KM. Iz Vlade RS-a su još ranije najavili i tematsku sjednicu da bi se našlo rješenje za probleme u ovom javnom poduzeću.

The following user(s) said Thank You: xYz

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 17:28 #2642 by Hagasa
Nema jeftinih letova iz SA, dvije skupo kompanije drze monopol, taks eogromne, letovi se otkazuju, autoputa nemamo, pruge nemamo, linije nemamo, izolirani smo grad u koji dodje ko mora, nijedna fabrika se nije otvorila, nezaposlenost 50 posto, mladi i pametni bjeze, nijedno naselje se nije napravilo, nijedna gradska saobracajnica, najveci projekat u gradu sto poplocaju 50 metara Ferhadije i ja ne vidim gdje ti vidis optimizam u Sarajevu

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 18:39 #2643 by alienx
I sta to ima veze sa zeljeznicama? A tvoje frustracije ljeci negdje drugdje a ne spamovanjem ovog foruma. Vec ljudi u veliko zaobilaze ovaj forum samo im jos ti trbas.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 19:20 #2645 by Hagasa
Ukinute zeljeznicke linije Tuzla-Brcko, Bihac- Novi, Sarajevo-Beograd, ukidaju se u decembru Sarajevo-Zagreb, Sarajevo- Budimpesta, ostaje nam samo Mostar-Sarajevo-Doboj i to izgleda nije "vijest", toliko o razvoju zeljeznica, koja je u dugovima milijardu maraka .. A osvrnuo sam se generalno na transport u FBiH, avio koji je medju najlosijim u Evropi (lijetovi medju najskupljim, veliki broj otkazanih letova i jako malo linija, monopol itd), drumski (nemamo autocestu kojom smo povezani sa ostatkom Evrope i regije).

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Dec 2012 17:49 #2668 by Admir

Ukinute linije za Beograd, Budimpestu i nocni voz za Zagreb



Željeznice Federacije BiH (ŽFBiH) objavile su novi red vožnje za 2012./2013. koji stupa na snagu 9. decembra i usaglašen je sa svim evropskim i regionalnim željeznicama.

Jedna od najvažnijih izmjena u redu vožnje za 2012./2013. je ukidanje međunarodnih putničkih vozova za Beograd i Budimpeštu, te noćnog voza za Zagreb, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću ŽFBiH.

Termini polazaka i dolazaka vozova iz i u Željezničku stanicu Sarajevo:

Polasci: Sarajevo-Zagreb u 11.17 , Sarajevo-Ploče u 6.51, Sarajevo-Zenica u 4.47, 7.09, 12.00 i 19.24, Sarajevo-Konjic u 7.17,15.30 i 19.26, Sarajevo-Banja Luka u 15.54.

Dolasci: Zagreb-Sarajevo u 18.12, Ploče-Sarajevo u 21.13, Zenica-Sarajevo u 6.45, 9.26, 13.57 i 20.57 , Konjic-Sarajevo u 6.40,10.43 i 18.55 i Banja Luka-Sarajevo u 9.48.


(Fena/sa-c.net)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

20 Dec 2012 13:56 #2791 by xYz
Željeznice FBiH obilježile 140 godina postojanja

Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine (ŽFBiH) danas su obilježile 140 godina postojanja.

Prva pruga u Bosni i Hercegovini puštena je u saobraćaj 24. decembra 1872. godine. To je bila pruga normalnog kolosijeka od Banje Luke do Dobrljina, duga 101,6 kilometara, izgrađena kao dio Crigradske magistrale, koja je, prema planovima Turske, trebala povezivati Carigrad s Bečom.

"Ponosan sam što obilježavamo ovu godišnjicu i sjećamo se lijepih događaja iz proteklih 140 godina. Moram kazati da u ovom momentu Željeznice FBiH nisu ni blizu predratnog statusa. Željeznice su u toku rata strašno bile razorene i šteta je procijenjena na oko 1,5 milijardi KM, ali bez obzira na sve načinjene štete, u svakom pogledu, sve više napredujemo", izjavio je Nedžad Osmanagić, direktor Željeznica FBiH, tokom svečane ceremonije.

Kako je rečeno, prošle godine Željeznice FBiH prevezle su više od devet miliona tona robe. Ove godine prevoz robe je u padu zbog recesije, jer veliki klijenti Željeznica FBiH Mittal Steel i Koksara Lukavac imali su manje potrebe za prevozom.

"Povećava se i broj prevoza putnika, ali mi smo opet prisiljeni da gasimo nerentabilne linije za putnički prevoz. Trentno oko 1.000 radnika je viška. Željeznice FBiH se moraju reorganizirati i uz pomoć države i entitetskih vlada dovesti u poziciju da se mogu same izdržavati", dodao je Osmanagić.

Naglašeno je da i Željeznice Republike Srpske dijele istu sudbinu Željeznica FBiH, kao i sve željeznice iz okruženja.

"Predviđamo reorganizaciju željezničkog sektora u RS-u, u smislu da se u svakom pogledu približavamo željeznicama Evrope. Planiramo značajna ulaganja u infrastrukturu, kao i mobilne kapacitete. Imamo izvanrednu saradnju sa Željeznicama FBiH, a vrijeme će dati odgovore na sve probleme koje sada vidimo i sigurno ćemo ih riješiti u narednih desetak godina", rekao je Dimšo Todorović, zamjenik izvršnog direktora Željeznica RS.

Prva dionica južne pruge koju je gradila Austrougarska monarhija puštena je u saobraćaj 1885. godine. Kao odvojak glavne magistralne pruge Doboj - Sarajevo, 1886. godine izgrađena je dolinom rijeke Spreče pruga Doboj - Simin Han. Ova pruga dužine 66,7 kilometara osiguravala je izvoz kvalitetnog uglja i soli iz bogatog Tuzlanskog bazena.

Za vrijeme bivše Jugoslavije, 1969. godine elektrificirana je pruga Sarajevo - Ploče. Period pred početak agresije na BiH bio je u znaku elektrifikacije bosanskohercegovačkih pruga i uvod u najsavremenije tehnologije u željezničkom saobraćaju. Željeznice FBiH tako su se uvrstile u moderne željeznice Evrope, a onda je počeo rat i razorio skoro sve što se 140 godina gradilo.

(Fena)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

20 Dec 2012 14:13 #2793 by Hagasa
Sta li bi sad rekli oni iz doba austrougarske da vide u kakvoj katastrofi se nalaze Zeljeznice. Kompanija koja duguje vis eod milijardu maraka, ima 4 000 radnika viska, ukida lijine za Budimpestu, Beograd, Zagreb itd., a vozovi i sine jos iz doba austrougarske malte ne.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.079 seconds

 

Top