BiH | Željeznice - Railways
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
08 Jun 2017 14:02 #6328
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Željeznice FBiH moraju platiti Končaru devet miliona KM za voz koji se ne koristi
Stalni arbitražni sud pri Hrvatskoj privrednoj komori u Zagrebu donio je pravosnažnu odluku prema kojoj Željeznice Federacije BiH moraju da plate oko devet miliona KM za isporučeni Končarov niskopodni voz, koji nikada nije plaćen.
Arbitražni sud je donio takvu odluku nakon postupka koji je uslijedio poslije višegodišnjeg izbjegavanja Željeznica FBiH, jednog od najveći gubitaša u BiH, da izmire obaveze.
Član Uprave Končar-Elektroindustrije Marina Kralj Miliša rekla je da ukoliko Željeznice FBiH ne izmire svoje obaveze prema ovoj kompaniji, biće pokrenut postupak prinudne naplate, što će dodatno povećati već velike troškove, prenosi Večernji list u izdanju za BiH.
Ona je podsjetila da je Končar godinama pokušavao da postigne "džentlmenski sporazum", ali da čak tri vlade koje su se u međuvremenu promijenile nisu pronašle rješenje za taj problem.
List podsjeća da je taj voz, nakon što je nabavljen, samo nekoliko mjeseci bio u funkciji, te da već godinama leži u depou.
Vrijednost ovog projekta iznosila je 5,3 miliona eura, koji je omogućen zajmom hrvatske poslovne banke i osiguranjem Hrvatske banke za obnovu i razvoj.
Željeznice FBiH do sada su Končaru uplatile nešto više od 800.000 eura kapare, poslije čega više nije uplaćen ni jedan fening.
Srna
Stalni arbitražni sud pri Hrvatskoj privrednoj komori u Zagrebu donio je pravosnažnu odluku prema kojoj Željeznice Federacije BiH moraju da plate oko devet miliona KM za isporučeni Končarov niskopodni voz, koji nikada nije plaćen.
Arbitražni sud je donio takvu odluku nakon postupka koji je uslijedio poslije višegodišnjeg izbjegavanja Željeznica FBiH, jednog od najveći gubitaša u BiH, da izmire obaveze.
Član Uprave Končar-Elektroindustrije Marina Kralj Miliša rekla je da ukoliko Željeznice FBiH ne izmire svoje obaveze prema ovoj kompaniji, biće pokrenut postupak prinudne naplate, što će dodatno povećati već velike troškove, prenosi Večernji list u izdanju za BiH.
Ona je podsjetila da je Končar godinama pokušavao da postigne "džentlmenski sporazum", ali da čak tri vlade koje su se u međuvremenu promijenile nisu pronašle rješenje za taj problem.
List podsjeća da je taj voz, nakon što je nabavljen, samo nekoliko mjeseci bio u funkciji, te da već godinama leži u depou.
Vrijednost ovog projekta iznosila je 5,3 miliona eura, koji je omogućen zajmom hrvatske poslovne banke i osiguranjem Hrvatske banke za obnovu i razvoj.
Željeznice FBiH do sada su Končaru uplatile nešto više od 800.000 eura kapare, poslije čega više nije uplaćen ni jedan fening.
Srna
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
09 Jun 2017 11:09 #6332
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Nakon skoro dvije godine voz iz Sarajeva krenuo za Čapljinu
Nakon više od godinu i po pauze Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine danas su ponovo uspostavile liniju od Sarajeva do Konjica, Mostara i Čapljine.
Na svečanosti održanoj na Željezničkoj stanici Sarajevo prije polaska voza gostima, željezničarima, medijima i putnicima obratilo se rukovodstvo kompanije objasnivši da je zbog radova na glavnoj popravci pruge 11 ili tzv. južne pruge Sarajevo-Čapljina na dijelu Rasputnica-Miljacka-Bradina i rekonstrukcije tunela Ivan od 5. 10. 2015. godine bio obustavljen putnički saobraćaj na ovom željezničkom pravcu.
Uskoro i linija Sarajevo-Banja Luka
Prvi čovjek Željeznica FBiH, generalni direktor Enis Džafić najavio je da će uskoro biti uvedena i linija Sarajevo-Banja Luka, za šta još čekaju saglasnost Ministarstva komunikacija i veza RS. Naglasio je i pokretanje aktivnosti na elektrifikaciji pruge Bosanski Novi - Bihać.
"Po okončanju tog projekta uvest ćemo redovnu putničku liniju Sarajevo-Bihać i na taj način ćemo odblokirati Bosansku krajinu u željezničkom putničkom saobraćaju", izjavio je Džafić.
Na svečanost kretanja "voza ka jugu" stigao je i premijer Vlade FBiH Fadil Novalić koji je rekao da je vjerovatno jedini koji je tražio da dođe na ovaj događaj, dok su svi ostali dobili pozivnice. Dodao je da je godinama analizirao javne kompanije i primijetio da su Željeznice najbrže održivom poslovanju te se intenzivno sastajao sa menadžerom Džafićem.
Vlada obećala više novca
Poručio je da ta kompanija raste i razvija se i obećao da će Vlada iz budžeta izdvajati više novca za ovo preduzeće.
Na pitanje o međunarodnim linijama, generalni direktor Željeznica FBiH je kazao da otvaranje međunarodnih linija zavisi od spremnosti drugih željezničkih kompanija da se one uvedu na ravnopravnoj osnovi.
"Linija Sarajevo-Zagreb bila je na štetu Željeznica FBiH i mi smo tu liniju ukinuli jer su se koristili naši mobilni kapaciteti, a hrvatska strana nije željela plaćati naknadu za korištenje naših vagona i kompletan prihod ostvaren na teritoriji Republike Hrvatske uzimala je za sebe. Mi ćemo otvoriti pregovore što se tiče Hrvatske i o uvođenju linija do Ploča i Zagreba, a naš je interes svakako i do Beograda", rekao je Džafić.
Kantoni nezainteresovani
Kada je riječ o isplativosti danas ponovo uspostavljene linije, objasnio je da rijetko koja zemlja u Evropi ostvaruje pozitivan bilans u oblasti putničkoj željezničkoj saobraćaja bez određenih subvencija.
"Voz koji prometuje na relaciji Sarajevo-Čapljina je subvencioniran i od Vlade FBiH. Mi smo krajem 2015. i 2016. godine uputili dopis svim kantonima da zajednički sufinansiraju taj saobraćaj, a nijedan kanton se nije udostojio da odgovori, a kamoli da otvorimo pregovore, što je njihova zakonska obaveza, da sufinasiraju željeznički putnički saobraćaj. Međutim, dokle god ostvarujemo ovako dobre rezultate u teretnom saobraćaju, možemo pokrivati troškove putničkom i Željeznice će omogućiti građanima BiH i svim ostalim zainteresovanima da koriste naše usluge u putničkom saobraćaju", poručio je Džafić dodavši da su u Željeznicama uvjereni kako će linija prema Čapljini biti popunjena.
Brzi voz iz Sarajeva polazi u 16:26 sati, u Konjic stiže već u 17:25, u Mostar u 18:25, a na krajnju stanicu ovog putovanja - u Čapljinu putnici dolaze u 19 sati.
Sezonski voz od sljedeće sedmice
Sezonski brzi voz od 15. juna polazit će iz Sarajeva u 7:01 sati, a povratak iz Čapljine je planiran u 19:25 sati.
Sve putnike na željezničkoj stanici Čapljina čekat će autobusi kojima se mogu prevesti do Neuma i Makarske. Autobusna povratna veza do Neuma je svakodnevna, dok je autobuska linija prema Makarskoj obezbijeđena samo u odlasku iz Čapljine.
"Oba voza koja povezuju Sarajevo i Čapljinu, sa zaustavljanjima u Konjicu i Mostaru, pružat će putnicima vrhunski komfor koji nude talgo garniture. Rezervacija i karte za sve destinacije, uključujući i veze za Neum i Makarsku, moći će se kupiti na svim prodajnim mjestima ŽFBiH", poručeno je putnicima.
Brzi voz koji ide ka jugu BiH sa talgo garniturama dobio je naziv "Bh. voz", a kapacitet mu je 237 sjedišta i prilagođen je i za osobe s invaliditetom.
Karta u jednom smjeru na relaciji Sarajevo-Čapljina u prvom razredu košta 19,40 KM, a povratna 31 KM. Nešto jeftiniji je drugi razred u kojem karta u jednom smjeru košta 13,30 KM, a povratna 21,30 KM.
klix.ba
Nakon više od godinu i po pauze Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine danas su ponovo uspostavile liniju od Sarajeva do Konjica, Mostara i Čapljine.
Na svečanosti održanoj na Željezničkoj stanici Sarajevo prije polaska voza gostima, željezničarima, medijima i putnicima obratilo se rukovodstvo kompanije objasnivši da je zbog radova na glavnoj popravci pruge 11 ili tzv. južne pruge Sarajevo-Čapljina na dijelu Rasputnica-Miljacka-Bradina i rekonstrukcije tunela Ivan od 5. 10. 2015. godine bio obustavljen putnički saobraćaj na ovom željezničkom pravcu.
Uskoro i linija Sarajevo-Banja Luka
Prvi čovjek Željeznica FBiH, generalni direktor Enis Džafić najavio je da će uskoro biti uvedena i linija Sarajevo-Banja Luka, za šta još čekaju saglasnost Ministarstva komunikacija i veza RS. Naglasio je i pokretanje aktivnosti na elektrifikaciji pruge Bosanski Novi - Bihać.
"Po okončanju tog projekta uvest ćemo redovnu putničku liniju Sarajevo-Bihać i na taj način ćemo odblokirati Bosansku krajinu u željezničkom putničkom saobraćaju", izjavio je Džafić.
Na svečanost kretanja "voza ka jugu" stigao je i premijer Vlade FBiH Fadil Novalić koji je rekao da je vjerovatno jedini koji je tražio da dođe na ovaj događaj, dok su svi ostali dobili pozivnice. Dodao je da je godinama analizirao javne kompanije i primijetio da su Željeznice najbrže održivom poslovanju te se intenzivno sastajao sa menadžerom Džafićem.
Vlada obećala više novca
Poručio je da ta kompanija raste i razvija se i obećao da će Vlada iz budžeta izdvajati više novca za ovo preduzeće.
Na pitanje o međunarodnim linijama, generalni direktor Željeznica FBiH je kazao da otvaranje međunarodnih linija zavisi od spremnosti drugih željezničkih kompanija da se one uvedu na ravnopravnoj osnovi.
"Linija Sarajevo-Zagreb bila je na štetu Željeznica FBiH i mi smo tu liniju ukinuli jer su se koristili naši mobilni kapaciteti, a hrvatska strana nije željela plaćati naknadu za korištenje naših vagona i kompletan prihod ostvaren na teritoriji Republike Hrvatske uzimala je za sebe. Mi ćemo otvoriti pregovore što se tiče Hrvatske i o uvođenju linija do Ploča i Zagreba, a naš je interes svakako i do Beograda", rekao je Džafić.
Kantoni nezainteresovani
Kada je riječ o isplativosti danas ponovo uspostavljene linije, objasnio je da rijetko koja zemlja u Evropi ostvaruje pozitivan bilans u oblasti putničkoj željezničkoj saobraćaja bez određenih subvencija.
"Voz koji prometuje na relaciji Sarajevo-Čapljina je subvencioniran i od Vlade FBiH. Mi smo krajem 2015. i 2016. godine uputili dopis svim kantonima da zajednički sufinansiraju taj saobraćaj, a nijedan kanton se nije udostojio da odgovori, a kamoli da otvorimo pregovore, što je njihova zakonska obaveza, da sufinasiraju željeznički putnički saobraćaj. Međutim, dokle god ostvarujemo ovako dobre rezultate u teretnom saobraćaju, možemo pokrivati troškove putničkom i Željeznice će omogućiti građanima BiH i svim ostalim zainteresovanima da koriste naše usluge u putničkom saobraćaju", poručio je Džafić dodavši da su u Željeznicama uvjereni kako će linija prema Čapljini biti popunjena.
Brzi voz iz Sarajeva polazi u 16:26 sati, u Konjic stiže već u 17:25, u Mostar u 18:25, a na krajnju stanicu ovog putovanja - u Čapljinu putnici dolaze u 19 sati.
Sezonski voz od sljedeće sedmice
Sezonski brzi voz od 15. juna polazit će iz Sarajeva u 7:01 sati, a povratak iz Čapljine je planiran u 19:25 sati.
Sve putnike na željezničkoj stanici Čapljina čekat će autobusi kojima se mogu prevesti do Neuma i Makarske. Autobusna povratna veza do Neuma je svakodnevna, dok je autobuska linija prema Makarskoj obezbijeđena samo u odlasku iz Čapljine.
"Oba voza koja povezuju Sarajevo i Čapljinu, sa zaustavljanjima u Konjicu i Mostaru, pružat će putnicima vrhunski komfor koji nude talgo garniture. Rezervacija i karte za sve destinacije, uključujući i veze za Neum i Makarsku, moći će se kupiti na svim prodajnim mjestima ŽFBiH", poručeno je putnicima.
Brzi voz koji ide ka jugu BiH sa talgo garniturama dobio je naziv "Bh. voz", a kapacitet mu je 237 sjedišta i prilagođen je i za osobe s invaliditetom.
Karta u jednom smjeru na relaciji Sarajevo-Čapljina u prvom razredu košta 19,40 KM, a povratna 31 KM. Nešto jeftiniji je drugi razred u kojem karta u jednom smjeru košta 13,30 KM, a povratna 21,30 KM.
klix.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
01 Avg 2017 17:07 #6466
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Talgo voz povezao Sarajevo i Banju Luku preko Doboja
Direktori Željeznica Federacije BiH i Željeznica RS Enis Džafić i Dragan Savanović predstavili su na konferenciji za medije u Banjoj Luci novost u važećem redu vožnje, a to je talgo voz koji od danas, umjesto dosadašnje relacije Sarajevo-Doboj, saobraća na relaciji Sarajevo-Doboj-Banja Luka.
Polazak voza iz Sarajeva je planiran u 15:41, iz Doboja u 19:03, a dolazak u Banju Luku je u 20:31. Ukupno vrijeme putovanja voza na cijeloj relaciji je 4 sata i 50 minuta, dok je vrijeme putovanja od Doboja do Banje Luke 1 sat i 28 minuta.
Na ovaj način će se ostvariti i veza s Tuzlom, jer lokalni putnički vozovi saobraćaju na relaciji Doboj-Tuzla-Doboj.
Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo-Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM).
"Uvođenjem ovog voza otklanjaju se mnoge prepreke u našem putničkom saobraćaju, uvodi kvalitetna i komforna usluga jer kupei imaju klimu, internet bife salon, televizor, sve to po pristupačnoj cijeni koja je niža nego u cestovnom saobraćaju. Konačni cilj nam je uspostavljanje komunikacije s Bihaćem, a potom širenje željezničke mreže na području čitave BiH", rekao je direktor Željeznica Federacije i dodao da je popunjenost talgo vozova blizu 50 posto, a kapacitet 236 sjedišta, što znači da će na relaciji Sarajevo-Banja Luka biti otprilike 100-150 putnika po jednoj liniji.
Direktor Željeznica RS je rekao da je željeznički saobraćaj neopravdano zapostavljen, a da je pitanje Transportne zajednice političko pitanje.
"Mi u naše dvije željeznice prevezemo 14 miliona tona robe čija je vrijednost blizu 150 miliona maraka, a to je tržišni kolač kojeg bi se neko rado dočepao, što će se i desiti ako olako otvorimo naše tržište za međunarodne operatere", naglasio je Savanović.
Džafić je na pitanje o Transportnoj zajednici odgovorio da se njemu niko nije obratio kako bi lično imao uvid u sve te dokumente, da je to više pitanje nadležnih institucija koje treba da se bave time te da oni koji se zalažu za otvaranje tržišta u željezničkom saobraćaju moraju računati na to da je naše željezničko tržište takvo da mu je neophodno hitno restrukturiranje.
"Ta konkurencija koja bi došla ništa ne bi poboljšala usluge prijevoza u odnosu na one koje mi sada pružamo, jer kvalitet najviše zavisi od kvaliteta infrastrukture. Oni koji bi otvorili tržište, ako se zna da BiH neće ući u EU za narednih sedam-osam godina, ako je to prihod od nekih milijardu i 400 miliona, mi smatramo da bi svako prijevremeno otvaranje tržišta zahtijevalo minimum 400 miliona eura grant sredstava iz EU koja bismo uložili u željezničku infrastrukturu", naglasio je Džafić.
Trenutna prosječna brzina vozova na našim prugama je prilagođena infrastrukturi i kreće se oko 70 kilometara na sat.
klix.ba
Direktori Željeznica Federacije BiH i Željeznica RS Enis Džafić i Dragan Savanović predstavili su na konferenciji za medije u Banjoj Luci novost u važećem redu vožnje, a to je talgo voz koji od danas, umjesto dosadašnje relacije Sarajevo-Doboj, saobraća na relaciji Sarajevo-Doboj-Banja Luka.
Polazak voza iz Sarajeva je planiran u 15:41, iz Doboja u 19:03, a dolazak u Banju Luku je u 20:31. Ukupno vrijeme putovanja voza na cijeloj relaciji je 4 sata i 50 minuta, dok je vrijeme putovanja od Doboja do Banje Luke 1 sat i 28 minuta.
Na ovaj način će se ostvariti i veza s Tuzlom, jer lokalni putnički vozovi saobraćaju na relaciji Doboj-Tuzla-Doboj.
Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo-Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM).
"Uvođenjem ovog voza otklanjaju se mnoge prepreke u našem putničkom saobraćaju, uvodi kvalitetna i komforna usluga jer kupei imaju klimu, internet bife salon, televizor, sve to po pristupačnoj cijeni koja je niža nego u cestovnom saobraćaju. Konačni cilj nam je uspostavljanje komunikacije s Bihaćem, a potom širenje željezničke mreže na području čitave BiH", rekao je direktor Željeznica Federacije i dodao da je popunjenost talgo vozova blizu 50 posto, a kapacitet 236 sjedišta, što znači da će na relaciji Sarajevo-Banja Luka biti otprilike 100-150 putnika po jednoj liniji.
Direktor Željeznica RS je rekao da je željeznički saobraćaj neopravdano zapostavljen, a da je pitanje Transportne zajednice političko pitanje.
"Mi u naše dvije željeznice prevezemo 14 miliona tona robe čija je vrijednost blizu 150 miliona maraka, a to je tržišni kolač kojeg bi se neko rado dočepao, što će se i desiti ako olako otvorimo naše tržište za međunarodne operatere", naglasio je Savanović.
Džafić je na pitanje o Transportnoj zajednici odgovorio da se njemu niko nije obratio kako bi lično imao uvid u sve te dokumente, da je to više pitanje nadležnih institucija koje treba da se bave time te da oni koji se zalažu za otvaranje tržišta u željezničkom saobraćaju moraju računati na to da je naše željezničko tržište takvo da mu je neophodno hitno restrukturiranje.
"Ta konkurencija koja bi došla ništa ne bi poboljšala usluge prijevoza u odnosu na one koje mi sada pružamo, jer kvalitet najviše zavisi od kvaliteta infrastrukture. Oni koji bi otvorili tržište, ako se zna da BiH neće ući u EU za narednih sedam-osam godina, ako je to prihod od nekih milijardu i 400 miliona, mi smatramo da bi svako prijevremeno otvaranje tržišta zahtijevalo minimum 400 miliona eura grant sredstava iz EU koja bismo uložili u željezničku infrastrukturu", naglasio je Džafić.
Trenutna prosječna brzina vozova na našim prugama je prilagođena infrastrukturi i kreće se oko 70 kilometara na sat.
klix.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
22 Avg 2017 08:54 #6525
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Voz na liniji Sarajevo-Čapljina prevoziće do kraja septembra
Veliko interesovanje putnika za prevoz sezonskim brzim vozom na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo, sa autobuskim vezama prema Makarskoj i Neumu, uticalo je na produženje saobraćanja ovih vozova do kraja septembra.
S obzirom na to da će od 1. septembra doći do izmjene režima saobraćaja autobusa Autoherc export-import Grude, sa kojima Željeznice FBiH imaju sklopljen Ugovor o zajedničkom prevozu putnika na relaciji Čapljina-Neum-Čapljina i Čapljina-Makarska, saobraćaće se autobuske linije: autobus Čapljina-Makarska, sa polaskom u 10.15 minuta iz stanice Čapljina (do 15. septembra), te autobus na relaciji Čapljina-Neum-Čapljina saobraćaće ponedjeljkom, utorkom, srijedom, četvrtkom i petkom s polaskom iz stanice Čapljina u 10.15 i povratkom iz Neuma u 16 časova.
blic.rs
Veliko interesovanje putnika za prevoz sezonskim brzim vozom na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo, sa autobuskim vezama prema Makarskoj i Neumu, uticalo je na produženje saobraćanja ovih vozova do kraja septembra.
S obzirom na to da će od 1. septembra doći do izmjene režima saobraćaja autobusa Autoherc export-import Grude, sa kojima Željeznice FBiH imaju sklopljen Ugovor o zajedničkom prevozu putnika na relaciji Čapljina-Neum-Čapljina i Čapljina-Makarska, saobraćaće se autobuske linije: autobus Čapljina-Makarska, sa polaskom u 10.15 minuta iz stanice Čapljina (do 15. septembra), te autobus na relaciji Čapljina-Neum-Čapljina saobraćaće ponedjeljkom, utorkom, srijedom, četvrtkom i petkom s polaskom iz stanice Čapljina u 10.15 i povratkom iz Neuma u 16 časova.
blic.rs
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
19 Sep 2017 11:25 #6612
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Željeznice FBiH prevoze robu do Švedske
Željeznice FBiH su pružile podršku privrednim subjektima čija poslovna djelatnost predstavlja posebno izvoz roba i proizvoda iz BiH.
Željeznice FBiH su organizovale prijevoz gotovih betonskih ploča iz Lukavca za uputnu stanicu Geteborg u Švedskoj, a za potrebe bh. firme Mucic@company.
Prve dvije kompozicije voza sa po 15 vagona su otpremljene 09. i 13.09. 2017.godine. Danas, 19.09.2017. godine planirana je otprema i treće kompozicije čime bi se zadovoljila planska otprema korisnika prvog lota betonskih ploča od cca 2.000 tona.
Dalja realizacija prijevoza će se odvijati prema utvrđenoj dinamici, uvažavajući tehničke i organizacione aspekte i primjenjujući pravne propise iz međunarodnog transporta roba.
Osim ŽFBiH u organizaciju ovog prevoza na transportnoj udaljenosti od 2.270 kilometara uključeno je 7 nacionalnih željezničkih kompanija i brodska kompanija za prevoz voza trajektom.
Švedska željeznička nacionalna kompanija je nova na listi željezničkih kompanija u Evropi koja u organizaciji prevoza ostvaruje poslovnu saradnju sa ŽFBiH. Rijetke su zemlje, odnosno licencirane željezničke kompanije ostale sa kojima ŽFBiH nije ostvarila ugovornu ili izvršnu saradnju iz zajedničkog međunarodnog robnog prometa.
"Ovim želimo poslati poruku svim potencijalnim korisnicima da Željeznice FBiH raspolažu potrebnim transportnim i stručnim resursima za realizaciju zahtjevnih transportnih projekata", saopćili su.
Željeznice FBiH će kao pouzdan partner svim zainteresovanim domaćim i međunarodnim korisnicima nastaviti pružati usluge, te kao regionalni lider u transportu roba, intezivirati aktivnosti kako bi se još aktivnije uključila na evropsko transportno tržište, saopćeno je iz Željeznica FBiH.
klix.ba
Željeznice FBiH su pružile podršku privrednim subjektima čija poslovna djelatnost predstavlja posebno izvoz roba i proizvoda iz BiH.
Željeznice FBiH su organizovale prijevoz gotovih betonskih ploča iz Lukavca za uputnu stanicu Geteborg u Švedskoj, a za potrebe bh. firme Mucic@company.
Prve dvije kompozicije voza sa po 15 vagona su otpremljene 09. i 13.09. 2017.godine. Danas, 19.09.2017. godine planirana je otprema i treće kompozicije čime bi se zadovoljila planska otprema korisnika prvog lota betonskih ploča od cca 2.000 tona.
Dalja realizacija prijevoza će se odvijati prema utvrđenoj dinamici, uvažavajući tehničke i organizacione aspekte i primjenjujući pravne propise iz međunarodnog transporta roba.
Osim ŽFBiH u organizaciju ovog prevoza na transportnoj udaljenosti od 2.270 kilometara uključeno je 7 nacionalnih željezničkih kompanija i brodska kompanija za prevoz voza trajektom.
Švedska željeznička nacionalna kompanija je nova na listi željezničkih kompanija u Evropi koja u organizaciji prevoza ostvaruje poslovnu saradnju sa ŽFBiH. Rijetke su zemlje, odnosno licencirane željezničke kompanije ostale sa kojima ŽFBiH nije ostvarila ugovornu ili izvršnu saradnju iz zajedničkog međunarodnog robnog prometa.
"Ovim želimo poslati poruku svim potencijalnim korisnicima da Željeznice FBiH raspolažu potrebnim transportnim i stručnim resursima za realizaciju zahtjevnih transportnih projekata", saopćili su.
Željeznice FBiH će kao pouzdan partner svim zainteresovanim domaćim i međunarodnim korisnicima nastaviti pružati usluge, te kao regionalni lider u transportu roba, intezivirati aktivnosti kako bi se još aktivnije uključila na evropsko transportno tržište, saopćeno je iz Željeznica FBiH.
klix.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
31 Okt 2017 11:59 #6732
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Za elektrifikaciju Unske pruge potrebno 2,3 miliona maraka
Vlada FBiH prihvatila je danas informaciju Federalnog ministarstva prometa i komunikacija o potrebi elektrifikacije Unske pruge na dionici Bihać – Blatina i zadužila to ministarstvo, kako i Federalno ministarstvo financija da prilikom izrade prijedloga izmjena i dopuna Proračuna FBiH za 2017. godinu planiraju 2,3 miliona maraka potrebnih za elektrifikaciju spomenute dionice.
Okončanjem projekta bili bi stvoreni uslovi za uvođenje putničke linije Sarajevo – Bihać, i to 'Talgo' garniturom koja sada dolazi do Banje Luke. Time bi, također, bili smanjeni troškovi prijevoza u željezničkom prometu jer bi se obavljao elektrovučom, odnosno bio bi korišten domaći energent koji je jeftiniji od nafte, saopšteno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.
Prema studijama transporta, Unska pruga je nezamjenjiva za značajne količine roba i putnika do i od jadranskih luka Zadar, Šibenik i Split, pa treba usmjeravati napore za njeno obnavljanje. S današnje pozicije, Unska pruga je praktično nekada imala isti značaj kao što ga sada ima željeznički koridor 5C, Budimpešta - Bosanski Šamac - Sarajevo - Čapljina - Ploče koji je u 2016. dobio i obilježje Europskog (TNT-T) koridora.
Prohodnost Unske pruge bi osigurala i bolju konkurentnost bh. privrede, a bili bi intenzivirani željeznički tokovi, posebno na paralelnom koridoru X. Također, značaj Unske pruge sve više će rasti s porastom intermodalnog transporta što je trend kod prijevoza roba u svijetu, te razvojem pomorskih luka u Dalmaciji i riječnih na Savi, stoji u informaciji.
Vlada FBiH zadužila je Federalno ministarstvo prometa i komunikacija i Federalno ministarstvo finansija da, u slučaju neodobravanja prijedloga izmjena i dopuna Proračuna FBiH za ovu godinu, sredstva planiraju u federalnom budžetu za 2018. godinu.
Vlada FBiH prihvatila je danas informaciju Federalnog ministarstva prometa i komunikacija o potrebi elektrifikacije Unske pruge na dionici Bihać – Blatina i zadužila to ministarstvo, kako i Federalno ministarstvo financija da prilikom izrade prijedloga izmjena i dopuna Proračuna FBiH za 2017. godinu planiraju 2,3 miliona maraka potrebnih za elektrifikaciju spomenute dionice.
Okončanjem projekta bili bi stvoreni uslovi za uvođenje putničke linije Sarajevo – Bihać, i to 'Talgo' garniturom koja sada dolazi do Banje Luke. Time bi, također, bili smanjeni troškovi prijevoza u željezničkom prometu jer bi se obavljao elektrovučom, odnosno bio bi korišten domaći energent koji je jeftiniji od nafte, saopšteno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.
Prema studijama transporta, Unska pruga je nezamjenjiva za značajne količine roba i putnika do i od jadranskih luka Zadar, Šibenik i Split, pa treba usmjeravati napore za njeno obnavljanje. S današnje pozicije, Unska pruga je praktično nekada imala isti značaj kao što ga sada ima željeznički koridor 5C, Budimpešta - Bosanski Šamac - Sarajevo - Čapljina - Ploče koji je u 2016. dobio i obilježje Europskog (TNT-T) koridora.
Prohodnost Unske pruge bi osigurala i bolju konkurentnost bh. privrede, a bili bi intenzivirani željeznički tokovi, posebno na paralelnom koridoru X. Također, značaj Unske pruge sve više će rasti s porastom intermodalnog transporta što je trend kod prijevoza roba u svijetu, te razvojem pomorskih luka u Dalmaciji i riječnih na Savi, stoji u informaciji.
Vlada FBiH zadužila je Federalno ministarstvo prometa i komunikacija i Federalno ministarstvo finansija da, u slučaju neodobravanja prijedloga izmjena i dopuna Proračuna FBiH za ovu godinu, sredstva planiraju u federalnom budžetu za 2018. godinu.
(Fena)
[/i] Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
12 Jan 2018 13:07 #6933
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Uskoro potpisivanje sporazuma o zajmu za restrukturisanje Željeznica RS - Projekat vrijedan 51,3 mil EUR
Savjet ministara BiH utvrdio je na jučerašnjoj sjednici Prijedlog sporazuma o zajmu između BiH i Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) za Projekat restrukturisanja Željeznica Republike Srpske vrijedan 51,3 mil EUR.
Cilj ovog projekta je unapređenje operativne efikasnosti i finansijske održivosti Željeznica Republike Srpske, saopšteno je iz Savjeta ministara.
Rok otplate zajma je 32 godine, uključujući sedam godina grejs perioda, a sredstva su alocirana na Željeznice Republike Srpske.
Prijedlog sporazuma o zajmu sa osnovama za njegovo zaključivanje biće dostavljen Predsjedništvu BiH, a za potpisnika je predložen ministar finansija i trezora.
eKapija.com
Savjet ministara BiH utvrdio je na jučerašnjoj sjednici Prijedlog sporazuma o zajmu između BiH i Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) za Projekat restrukturisanja Željeznica Republike Srpske vrijedan 51,3 mil EUR.
Cilj ovog projekta je unapređenje operativne efikasnosti i finansijske održivosti Željeznica Republike Srpske, saopšteno je iz Savjeta ministara.
Rok otplate zajma je 32 godine, uključujući sedam godina grejs perioda, a sredstva su alocirana na Željeznice Republike Srpske.
Prijedlog sporazuma o zajmu sa osnovama za njegovo zaključivanje biće dostavljen Predsjedništvu BiH, a za potpisnika je predložen ministar finansija i trezora.
eKapija.com
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
07 Mar 2018 15:07 #6998
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Željeznice FBiH ostvarile u prošloj godini najbolje rezultate u posljednjih 25 godina
Nakon završnog obračuna i Izvještaja o radu i finansijskom poslovanju usvojenog od strane Nadzornog odbora ŽFBiH evidentno je da su Željeznice FBiH ostvarile u prošloj 2017. godini najbolje rezultate u posljednjh 25 godina. Tako su ukupni prihodi u poslovanju kompanije za 2017. godinu iznosili 118.676.586 KM dok su ukupni prihodi u 2016. godini iznosili 110.715.863 KM, što je povećanje od 7,2%. Ukupni rashodi u 2017. godini iznosili su 122.906.757 KM, dok su u 2016. godini iznosili 142.095.610 KM, što je manje za 19.188.853 KM ili 13,5%.
Gubitak u ukupnom poslovanju u 2017. godini je 4.230.171 KM dok je u 2016. godini gubitak iznosio 31.379.747 KM, što je smanjenje gubitka za 27.149.576 KM.
U ukupnim rashodima troškovi amortizacije iznose 24.786.439 KM. Ukoliko se izuzme amortizacija Željeznice bi ostvarile pozitivan rezultat od 20.556.268 KM. Zakonom o finansiranju željezničke infrastrukture obaveza Vlade FBiH je da finansira željezničku infrastrukutru u visini izvršenih radova na istoj. ŽFBiH u 2017. godini izvršile su radove u iznosu od 33.012.357 KM, za isto iz budžeta Federacije BiH za 2017. godinu uplaćeno je 19.240.000 KM. Da je Vlada FBiH izmirila svoje obaveze u cjelosti prema ŽFBiH i to u iznosu od dodatnih 13.775.357 KM, ostvario bi se pozitivan rezultat u ukupnom poslovanju ŽFBiH od 9.545.186 KM.
Ovo još jednom potvrđuje da je operativna dobit prije izdataka za kamate, porez na dobit i amortizaciju (EBITDA) JP ŽFBiH u 2017. godini 18.966.858 KM dok je u 2016. godini iznosila 6.279.938 KM.
Operativni prihodi kompanije u 2017. godini iznose 113.402.237 KM i veći su za 6.628.055 KM u odnosu na 2016. godinu kada su iznosili 106.774.182 KM.
Operativni rashodi u 2017. godini iznose 94.435.379 KM i manji su za 6.058.868 KM u odnosu na 2016. godinu kada su iznosili 100.494.247 KM.
“Potvrda uspjeha poslovanja kompanije u posljednje tri godine je i prijedlog Vlade FBiH koji je bio upućen Međunarodnom monetarnom fondu da se na osnovu pokazanih rezultata odustane od restruktuiranja kompanije, a koji je usvojen od strane MMF-a. Ovo je još jedan značajan pokazatelj ispravnosti upravljanja kompanijom na putu njenog razvoja i konačnog ozdravljenja na korist cijele BH privrede”, kazao je Enis Džafić generalni direktor Željeznica FBiH.
Željeznice FBiH su utrostručile operativnu dobit u prošloj u odnosu na 2016. godinu. Željeznice FBiH su u 2017. godini ostvarile najbolji rezultat u posljednjih 25 godina svog poslovanja.
Džafić pojašnjava da su ključni faktori za povećanje prihoda kompanije bili povećanje prihoda iz teretnog saobraćaja, putničkog saobraćaja, održavanja lokomotiva i vagona za druge korisnike, te pružanje usluga na pruzi. “U 2017. godini prevezli smo 8.873.000 tona robe, što je za 10.000 tona više u odnosu na 2016. godinu, čime je nastavljen trend povećanja sa stabilnih 20% iznad prosjeka EU po kilometru pruge”, kazao je Džafić.
U putničkom saobraćaju Željeznice FBiH su prevezle 355.000 hiljada putnika, što je za 97.000 putnika više u odnosu na 2016. godinu (258.000). Odluka da se BH Voz sa Talgo garinuturama u cjelosti stavi u pogon na novim linijama Sarajevo - Čapljina i Sarajevo - Banja Luka, najviše je uticala na ovo značajno povećanje broja putnika. Osim toga ostvareni su prihodi pružanjem nove vrste usluga našim partnerima. Prvi put su mehaničari ŽFBiH u svojim radionicama uradili opravku lokomotive za kompaniju Arcelor Mittal, a vrijednost ugovora koji je realizovan iznosila je 516.000 KM.
U strukturi operativnih troškova najveće smanjenje realizirano je smanjenjem broja uposlenika, i to za 4.000.000 KM. Broj zaposlenih u 2017. godini manji je za 115 radnika. Samo u protekle tri godine broj uposlenika je smanjen za 431, dok je istovremeno povećan obim poslova, što ukazuje na povećanje produktivnosti rada.
Prije ljeta očekuje se završetak radova na elektrifikaciji Unske pruge, čime će FBiH po prvi put nakon 25 godina biti u stanju uspostaviti redovan putnički saobraćaj elektrovučom i potpuno uvođenje BH Voza na relaciji Bihać – Sarajevo. Ovim projektom, ŽFBiH će u cjelosti ispuniti obećanje da će povezati putničkim saobraćajem sve regionalne centre u Bosni i Hercegovini.
Isto tako, redovno izmirujući obaveze prema Poreskoj Upravi FBiH, ŽFBiH ne samo da su zaustavile rast glavnog duga prema javnim fondovima u 2017. godini, već su smanjile glavni dug prema javnim fondovima za oko 5,5 miliona KM što također nije bio slučaj u zadnjih 25 godina.
“Ukoliko se uzme u obzir kontinuitet pozitivnog poslovanja koje se ogleda u uzastopnom trogodišnjem trendu rasta operativne dobiti, poslovanje Željeznica FBiH je u potpunosti stabilizirano, i mi se nadamo da ćemo u godini koja je pred nama nastaviti dalji rast prihoda i razvoj kompanije na korist privrede i građana Bosne i Hercegovine”, izjavio je Enis Džafić generalni direktor JP Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine.
Pregled operativne dobiti JP ŽFBiH u posljednje tri godine
Operativna dobit u 2015.godini: 4. 066.521 KM
Operativna dobit u 2016.godini: 6.279.938 KM
Operativna dobit u 2017.godini: 18.966.858 KM
Nakon završnog obračuna i Izvještaja o radu i finansijskom poslovanju usvojenog od strane Nadzornog odbora ŽFBiH evidentno je da su Željeznice FBiH ostvarile u prošloj 2017. godini najbolje rezultate u posljednjh 25 godina. Tako su ukupni prihodi u poslovanju kompanije za 2017. godinu iznosili 118.676.586 KM dok su ukupni prihodi u 2016. godini iznosili 110.715.863 KM, što je povećanje od 7,2%. Ukupni rashodi u 2017. godini iznosili su 122.906.757 KM, dok su u 2016. godini iznosili 142.095.610 KM, što je manje za 19.188.853 KM ili 13,5%.
Gubitak u ukupnom poslovanju u 2017. godini je 4.230.171 KM dok je u 2016. godini gubitak iznosio 31.379.747 KM, što je smanjenje gubitka za 27.149.576 KM.
U ukupnim rashodima troškovi amortizacije iznose 24.786.439 KM. Ukoliko se izuzme amortizacija Željeznice bi ostvarile pozitivan rezultat od 20.556.268 KM. Zakonom o finansiranju željezničke infrastrukture obaveza Vlade FBiH je da finansira željezničku infrastrukutru u visini izvršenih radova na istoj. ŽFBiH u 2017. godini izvršile su radove u iznosu od 33.012.357 KM, za isto iz budžeta Federacije BiH za 2017. godinu uplaćeno je 19.240.000 KM. Da je Vlada FBiH izmirila svoje obaveze u cjelosti prema ŽFBiH i to u iznosu od dodatnih 13.775.357 KM, ostvario bi se pozitivan rezultat u ukupnom poslovanju ŽFBiH od 9.545.186 KM.
Ovo još jednom potvrđuje da je operativna dobit prije izdataka za kamate, porez na dobit i amortizaciju (EBITDA) JP ŽFBiH u 2017. godini 18.966.858 KM dok je u 2016. godini iznosila 6.279.938 KM.
Operativni prihodi kompanije u 2017. godini iznose 113.402.237 KM i veći su za 6.628.055 KM u odnosu na 2016. godinu kada su iznosili 106.774.182 KM.
Operativni rashodi u 2017. godini iznose 94.435.379 KM i manji su za 6.058.868 KM u odnosu na 2016. godinu kada su iznosili 100.494.247 KM.
“Potvrda uspjeha poslovanja kompanije u posljednje tri godine je i prijedlog Vlade FBiH koji je bio upućen Međunarodnom monetarnom fondu da se na osnovu pokazanih rezultata odustane od restruktuiranja kompanije, a koji je usvojen od strane MMF-a. Ovo je još jedan značajan pokazatelj ispravnosti upravljanja kompanijom na putu njenog razvoja i konačnog ozdravljenja na korist cijele BH privrede”, kazao je Enis Džafić generalni direktor Željeznica FBiH.
Željeznice FBiH su utrostručile operativnu dobit u prošloj u odnosu na 2016. godinu. Željeznice FBiH su u 2017. godini ostvarile najbolji rezultat u posljednjih 25 godina svog poslovanja.
Džafić pojašnjava da su ključni faktori za povećanje prihoda kompanije bili povećanje prihoda iz teretnog saobraćaja, putničkog saobraćaja, održavanja lokomotiva i vagona za druge korisnike, te pružanje usluga na pruzi. “U 2017. godini prevezli smo 8.873.000 tona robe, što je za 10.000 tona više u odnosu na 2016. godinu, čime je nastavljen trend povećanja sa stabilnih 20% iznad prosjeka EU po kilometru pruge”, kazao je Džafić.
U putničkom saobraćaju Željeznice FBiH su prevezle 355.000 hiljada putnika, što je za 97.000 putnika više u odnosu na 2016. godinu (258.000). Odluka da se BH Voz sa Talgo garinuturama u cjelosti stavi u pogon na novim linijama Sarajevo - Čapljina i Sarajevo - Banja Luka, najviše je uticala na ovo značajno povećanje broja putnika. Osim toga ostvareni su prihodi pružanjem nove vrste usluga našim partnerima. Prvi put su mehaničari ŽFBiH u svojim radionicama uradili opravku lokomotive za kompaniju Arcelor Mittal, a vrijednost ugovora koji je realizovan iznosila je 516.000 KM.
U strukturi operativnih troškova najveće smanjenje realizirano je smanjenjem broja uposlenika, i to za 4.000.000 KM. Broj zaposlenih u 2017. godini manji je za 115 radnika. Samo u protekle tri godine broj uposlenika je smanjen za 431, dok je istovremeno povećan obim poslova, što ukazuje na povećanje produktivnosti rada.
Prije ljeta očekuje se završetak radova na elektrifikaciji Unske pruge, čime će FBiH po prvi put nakon 25 godina biti u stanju uspostaviti redovan putnički saobraćaj elektrovučom i potpuno uvođenje BH Voza na relaciji Bihać – Sarajevo. Ovim projektom, ŽFBiH će u cjelosti ispuniti obećanje da će povezati putničkim saobraćajem sve regionalne centre u Bosni i Hercegovini.
Isto tako, redovno izmirujući obaveze prema Poreskoj Upravi FBiH, ŽFBiH ne samo da su zaustavile rast glavnog duga prema javnim fondovima u 2017. godini, već su smanjile glavni dug prema javnim fondovima za oko 5,5 miliona KM što također nije bio slučaj u zadnjih 25 godina.
“Ukoliko se uzme u obzir kontinuitet pozitivnog poslovanja koje se ogleda u uzastopnom trogodišnjem trendu rasta operativne dobiti, poslovanje Željeznica FBiH je u potpunosti stabilizirano, i mi se nadamo da ćemo u godini koja je pred nama nastaviti dalji rast prihoda i razvoj kompanije na korist privrede i građana Bosne i Hercegovine”, izjavio je Enis Džafić generalni direktor JP Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine.
Pregled operativne dobiti JP ŽFBiH u posljednje tri godine
Operativna dobit u 2015.godini: 4. 066.521 KM
Operativna dobit u 2016.godini: 6.279.938 KM
Operativna dobit u 2017.godini: 18.966.858 KM
(sa-c.net)
[/i] Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.076 seconds