Aerodromi i Avijacija
- Admir
- Offline
- Administrator
13 Mar 2015 11:08 #4704
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
"BH Airlines" ostao bez operativnih aviona - Letovi suspendovani do subote
"BH Airlines" ostao je bez funkcionalnih aviona u svojoj floti pa su sve operacije ove kuće suspendovane do subote.
Naime, jedan od dva aviona tipa ATR 72 koji je bio operativan sletio je u utorak u Monchengladbach u Njemačkoj, gdje je bio raspoređen za servisiranje.
S druge strane, drugi avion je već mjesecima u Njemačkoj pošto domaća kompanije nije bila u mogućnosti platiti 200.000 eura za njegovo servisiranje.
U "BH Airlinesu" kažu da se nadaju povratku jednog aviona i nastavku letova za Cirih već od vikenda.
- Radi se o dolazećem servisu aviona koji je letio. Očekujemo povratak aviona koji je servisiran i koji je već neko vrijeme u Njemačkoj, te nastavak naših operacija od subote - kazao je za Klix.ba Elvis Žiga, predsjednik sindikata "BH Airlinesa".
Inače, nastavak letova bio je predviđen za petak, ali su letovi za Beograd otkazani, dok su letovi za Kopenhagen trenutno na rasporedu u petak.
"BH Airlines" privremeno je spašen intervencijom Vlade FBiH koja je postigla dogovor sa "Hetom", kompanijom kojoj "BH Airlines" na ime kupovine dva aviona duguje 8 mil EUR.
"Heti" je obećana uplata 500.000 KM do kraja ovog mjeseca, a domaćoj zrakoplovnoj kompaniji su zauzvrat odblokirani računi.
"BH Airlines" ostao je bez funkcionalnih aviona u svojoj floti pa su sve operacije ove kuće suspendovane do subote.
Naime, jedan od dva aviona tipa ATR 72 koji je bio operativan sletio je u utorak u Monchengladbach u Njemačkoj, gdje je bio raspoređen za servisiranje.
S druge strane, drugi avion je već mjesecima u Njemačkoj pošto domaća kompanije nije bila u mogućnosti platiti 200.000 eura za njegovo servisiranje.
U "BH Airlinesu" kažu da se nadaju povratku jednog aviona i nastavku letova za Cirih već od vikenda.
- Radi se o dolazećem servisu aviona koji je letio. Očekujemo povratak aviona koji je servisiran i koji je već neko vrijeme u Njemačkoj, te nastavak naših operacija od subote - kazao je za Klix.ba Elvis Žiga, predsjednik sindikata "BH Airlinesa".
Inače, nastavak letova bio je predviđen za petak, ali su letovi za Beograd otkazani, dok su letovi za Kopenhagen trenutno na rasporedu u petak.
"BH Airlines" privremeno je spašen intervencijom Vlade FBiH koja je postigla dogovor sa "Hetom", kompanijom kojoj "BH Airlines" na ime kupovine dva aviona duguje 8 mil EUR.
"Heti" je obećana uplata 500.000 KM do kraja ovog mjeseca, a domaćoj zrakoplovnoj kompaniji su zauzvrat odblokirani računi.
biznis.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
16 Mar 2015 11:41 #4715
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Da li je isplativa aviolinija koja bi povezala Banja Luku, Sarajevo, Mostar i Tuzlu?
Predstavnici aerodroma u BiH potvrdili su da je ideja da se najveće vazdušne luke u BiH povežu aviolinijom dobra i aerodromi su spremni da prihvate jednu takvu inicijativu.
Međutim, postavlja se pitanje isplativosti jedne takve linije koja bi povezala Banja Luku, Sarajevo, Mostar i Tuzlu, ali i još nedovoljno razvijene navike građana u BiH da putuju avionom u unutrašnjem avio-saobraćaju.
Miroslav Janjić, direktor Javnog preudzeća "Aerodromi RS", rekao je da u našim uslovima nije previše siguran da bi takva linija bila isplativa, jer nemamo adekvatno ispitivanje tržišta.
"Dakle, ne postoje meritorni pokazatelji koji bi mogli reći da ili ne. Mogu da postoje želje. Naravno da postoji želja, što je više letova, više je saobraćaja i drugih mogućnosti" - rekao je Janjić i dodao da sve zavisi od spremnosti avio-operatora da prihvate jedan takav izazov.
Prema njegovim riječima, "Aerodrom Banja Luka" bi prihvatio jednu takvu inicijativu ukoliko bi bila pokrenuta, jer je svako letenje dobrodošlo i svaka nova ponuda još jedan dodatak u lepezi ponuda svakog aerodroma, pa i banjolučkog.
"To bi svakako uticalo i na stvaranje navike kod građana da putuju avionom u unutrašnjem avio-saobraćaju" - rekao je Janjić.
U Ministarstvu saobraćaja i veza RS kazali su da bi oni podržali sve odluke menadžmenta za koje procijene da će doprinijeti razvoju avio-saobraćaja u RS.
Sa druge strane, u "Međunarodnom aerodromu Sarajevo" istakli su da su oni uvijek spremni da podrže sve inicijative, bilo da je riječ o domaćem ili međunarodnom avio-saobraćaju.
"Što se tiče funkcionalnosti i isplativosti aviolinija unutar BiH, želimo istaći da svaka aviokompanija prije nego što donese konačnu odluku o uspostavi aviolinije radi sveobuhvatnu procjenu tržišta na osnovu koje odlučuje o isplativosti uvođenja aviolinije" - rekli su iz sarajevskog aerodroma.
Oni su naglasili svoju spremnost za svaku vrstu saradnje, te otvorenost prema svim aviokompanijama koje nađu svoj komercijalni interes za otvaranje aviolinije iz Sarajeva.
Marko Đuzel, rukovodilac sektora prometa i sigurnosti "Zračne luke Mostar", smatra da bi bilo isplativo povezati Mostar, Tuzlu, Sarajevo i Banja Luku nekom aviolinijom, ali uz pravilnu organizaciju i podršku.
"Vjerujem da bi ovakva linija bila isplativa, ali za nešto takvo treba da dobijemo kako federalnu tako i državnu podršku. Dakle, kada bi se svi složili, uz neku jedinstvenu cijenu, takvo nešto bi vjerovatno funkcionisalo" - kazao je Đuzel.
Predstavnici aerodroma u BiH potvrdili su da je ideja da se najveće vazdušne luke u BiH povežu aviolinijom dobra i aerodromi su spremni da prihvate jednu takvu inicijativu.
Međutim, postavlja se pitanje isplativosti jedne takve linije koja bi povezala Banja Luku, Sarajevo, Mostar i Tuzlu, ali i još nedovoljno razvijene navike građana u BiH da putuju avionom u unutrašnjem avio-saobraćaju.
Miroslav Janjić, direktor Javnog preudzeća "Aerodromi RS", rekao je da u našim uslovima nije previše siguran da bi takva linija bila isplativa, jer nemamo adekvatno ispitivanje tržišta.
"Dakle, ne postoje meritorni pokazatelji koji bi mogli reći da ili ne. Mogu da postoje želje. Naravno da postoji želja, što je više letova, više je saobraćaja i drugih mogućnosti" - rekao je Janjić i dodao da sve zavisi od spremnosti avio-operatora da prihvate jedan takav izazov.
Prema njegovim riječima, "Aerodrom Banja Luka" bi prihvatio jednu takvu inicijativu ukoliko bi bila pokrenuta, jer je svako letenje dobrodošlo i svaka nova ponuda još jedan dodatak u lepezi ponuda svakog aerodroma, pa i banjolučkog.
"To bi svakako uticalo i na stvaranje navike kod građana da putuju avionom u unutrašnjem avio-saobraćaju" - rekao je Janjić.
U Ministarstvu saobraćaja i veza RS kazali su da bi oni podržali sve odluke menadžmenta za koje procijene da će doprinijeti razvoju avio-saobraćaja u RS.
Sa druge strane, u "Međunarodnom aerodromu Sarajevo" istakli su da su oni uvijek spremni da podrže sve inicijative, bilo da je riječ o domaćem ili međunarodnom avio-saobraćaju.
"Što se tiče funkcionalnosti i isplativosti aviolinija unutar BiH, želimo istaći da svaka aviokompanija prije nego što donese konačnu odluku o uspostavi aviolinije radi sveobuhvatnu procjenu tržišta na osnovu koje odlučuje o isplativosti uvođenja aviolinije" - rekli su iz sarajevskog aerodroma.
Oni su naglasili svoju spremnost za svaku vrstu saradnje, te otvorenost prema svim aviokompanijama koje nađu svoj komercijalni interes za otvaranje aviolinije iz Sarajeva.
Marko Đuzel, rukovodilac sektora prometa i sigurnosti "Zračne luke Mostar", smatra da bi bilo isplativo povezati Mostar, Tuzlu, Sarajevo i Banja Luku nekom aviolinijom, ali uz pravilnu organizaciju i podršku.
"Vjerujem da bi ovakva linija bila isplativa, ali za nešto takvo treba da dobijemo kako federalnu tako i državnu podršku. Dakle, kada bi se svi složili, uz neku jedinstvenu cijenu, takvo nešto bi vjerovatno funkcionisalo" - kazao je Đuzel.
(Nezavisne novine)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
02 Apr 2015 14:53 #4761
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Uspostavljena aviolinija Goteborg - Mostar
Današnji datum će biti upisan u povijest Zračne luke Mostar. Razlog je prvi let na liniji Goteborg - Mostar.
Na mostarsku Zračnu luku danas u 10.30 sati sletio je avion švedske avio kompanije Malmo Aviation. Prvim letom sa ove destinacije, u povijesti Zračne luke Mostar, stiglo je 106 putnika iz Goteborga i okolice.
Dugo priželjkivana poveznica Hercegovine i skandinavskih zemalja realizirana je u suradnji Zračne luke Mostar, Lasta Travel iz Mostara i švedskog tour operatora Scandjet.
Kako su rekli predstavnici ovih triju strana, linija Goteborg- Mostar, neće biti jedina. U planu je otvaranje još destinacija iz Švedske i drugih zemalja iz okolice sa kojima će povezati mostarsku Zračnu luku.
Današnji datum će biti upisan u povijest Zračne luke Mostar. Razlog je prvi let na liniji Goteborg - Mostar.
Na mostarsku Zračnu luku danas u 10.30 sati sletio je avion švedske avio kompanije Malmo Aviation. Prvim letom sa ove destinacije, u povijesti Zračne luke Mostar, stiglo je 106 putnika iz Goteborga i okolice.
Dugo priželjkivana poveznica Hercegovine i skandinavskih zemalja realizirana je u suradnji Zračne luke Mostar, Lasta Travel iz Mostara i švedskog tour operatora Scandjet.
Kako su rekli predstavnici ovih triju strana, linija Goteborg- Mostar, neće biti jedina. U planu je otvaranje još destinacija iz Švedske i drugih zemalja iz okolice sa kojima će povezati mostarsku Zračnu luku.
(eKapija.ba)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
08 Apr 2015 08:40 - 08 Apr 2015 08:57 #4766
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Aerodrom Mostar: Očekuje se i do 100.000 putnika, moguće linije za Zagreb i Beč
Međunarodni aerodrom Mostar mogao bi uskoro dobiti liniju za Zagreb, a za ovu godinu menadžment ima još nekoliko velikih planova.
Kako je potvrdio direktor Marin Raspudić, ova godina trebala bi biti jedna od plodonosnijih za hercegovački aerodrom.
"Meni je drago da nova aviokompanija Air Croatia ima želju letjeti za Mostar i mi smo joj na dispoziciji, a bit će nam zadovoljstvo ukoliko se Mostar na kraju poveže sa Zagrebom", rekao je Raspudić.
On je dodao da je aerodrom uspostavio vezu sa Geteborgom, na kojoj će se letovi odvijati dva puta sedmično.
"Naravno, pokušat ćemo proširiti destinacije i na ostale centre Evrope, pri čemu prvenstveno mislim na Beč. Popunjavat ćemo i prostor Italije i Irske. Vratili smo Croatiu Airlines u Mostar, koja je preuzela putnike iz Libana, i nastavljamo naš uobičajeni fokus na hodočasnike. Mi smo vratili mostarskom aerodromu predratni kapacitet od 85.000 putnika, a nadamo se da će se ovoga ljeta taj broj kretati i do 100.000 putnika", kazao je Raspudić.
Međugorje je najbitnije odredište putnika koji dolaze na mostarski aerodrom i direktor Raspudić je i više nego svjestan kapaciteta koji ta činjenica nosi.
"Međugorje moramo gledati kao brend Bosne i Hercegovine i moramo vratiti putnike koji su odlučili koristiti aerodrome u Splitu i Dubrovniku. Da bi smo to uradili moramo se infrastrukturno pojačati, moramo naći strateškog partnera jer mostarski aerodrom može biti baza iz koje se može razviti kvalitetan proizvod za cijelu Hercegovinu", zaključio je Raspudić.
Trenutno, Međunarodni aerodrom Mostar ima redovne čarter letove za Bari, Rim i Napulj, uz čartere iz Venecije i Milana.
(klix)
Međunarodni aerodrom Mostar mogao bi uskoro dobiti liniju za Zagreb, a za ovu godinu menadžment ima još nekoliko velikih planova.
Kako je potvrdio direktor Marin Raspudić, ova godina trebala bi biti jedna od plodonosnijih za hercegovački aerodrom.
"Meni je drago da nova aviokompanija Air Croatia ima želju letjeti za Mostar i mi smo joj na dispoziciji, a bit će nam zadovoljstvo ukoliko se Mostar na kraju poveže sa Zagrebom", rekao je Raspudić.
On je dodao da je aerodrom uspostavio vezu sa Geteborgom, na kojoj će se letovi odvijati dva puta sedmično.
"Naravno, pokušat ćemo proširiti destinacije i na ostale centre Evrope, pri čemu prvenstveno mislim na Beč. Popunjavat ćemo i prostor Italije i Irske. Vratili smo Croatiu Airlines u Mostar, koja je preuzela putnike iz Libana, i nastavljamo naš uobičajeni fokus na hodočasnike. Mi smo vratili mostarskom aerodromu predratni kapacitet od 85.000 putnika, a nadamo se da će se ovoga ljeta taj broj kretati i do 100.000 putnika", kazao je Raspudić.
Međugorje je najbitnije odredište putnika koji dolaze na mostarski aerodrom i direktor Raspudić je i više nego svjestan kapaciteta koji ta činjenica nosi.
"Međugorje moramo gledati kao brend Bosne i Hercegovine i moramo vratiti putnike koji su odlučili koristiti aerodrome u Splitu i Dubrovniku. Da bi smo to uradili moramo se infrastrukturno pojačati, moramo naći strateškog partnera jer mostarski aerodrom može biti baza iz koje se može razviti kvalitetan proizvod za cijelu Hercegovinu", zaključio je Raspudić.
Trenutno, Međunarodni aerodrom Mostar ima redovne čarter letove za Bari, Rim i Napulj, uz čartere iz Venecije i Milana.
(klix)
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 08 Apr 2015 08:57 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
14 Apr 2015 11:26 - 14 Apr 2015 11:27 #4788
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Mogući jeftiniji letovi sa banjalučkog aerodroma - Uprava pregovara sa nekoliko kompanija
Menadžment "Aerodroma RS" vodi pregovarački postupak sa više niskotarifnih kompanija za letove sa banjalučkog aerodroma, potvrdili su za "Nezavisne" iz Ministarstva saobraćaja i veza RS.
Da su pregovori u toku, potvrđuje i Miroslav Janjić, direktor preduzeća "Aerodrom RS", koji ipak nije mogao da precizira da li će, i u tom slučaju, kada će, putnici moći da računaju na jeftinije letove.
"U toku su pregovori. Da li će doći do konkretizacije u skorom periodu, mi to ne možemo da prejudiciramo. Ali, mi ćemo nastaviti da pregovaramo, jer želimo da postignemo neophodne uslove koji omogućavaju, odnosno daju minimum materijalno-finansijskih i ekonomskih pretpostavki za jednu takvu radnju" - poručio je Janjić.
Prema njegovim riječima, ako se pravi analogija između prisutnih niskotarifnih avio-prevoznika, kako na području BiH tako i šire, može se primijetiti da se rijetko susreću na aerodromima gdje saobraćaju "linijaši".
"Dakle, ne možemo to dovesti u istu ravan. Iz tog razloga su razgovori komplikovaniji, teži i trajaće duže nego što je to slučaj sa aerodromima gdje su oni isključivo prisutni" - naglasio je Janjić.
Iz tog razloga, kako je poručio, ne može dati podatak u kojoj su fazi razgovori.
"Ali razgovori su u toku i nastojaćemo da ih privedemo kraju" - poručio je Janjić.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza RS kazali su da će ishod pregovora, koje vode preduzeće "Aerodromi RS" i niskotarifne kompanije, zavisiti od spremnosti jedne i druge strane u postupku da dođu do zajedničke tačke dogovora.
"Vlada RS i Ministarstvo saobraćaja i veza RS podržavaju napore Uprave preduzeća da u svom radu donosi odluke koje će dovesti do unapređenja razvoja vazdušnog saobraćaja u RS" - naglasili su iz resornog ministarstva.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza RS podsjećaju da Vlada RS subvencioniše rad "Aerodroma RS" u iznosu od 1,9 mil KM godišnje.
"Na Upravi "Aerodroma" je da ugovara poslove koji će im donijeti prihod" - kazali su iz resornog ministarstva.
Iz Turističke organizacije RS naglašavaju da razvoj i unapređenje bilo kog vida saobraćaja značajno doprinosi i unapređenju turizma kao privredne grane, jer je sam saobraćaj veoma bitan segment u turističkoj privredi.
"S tim u vezi unapređenje usluga kopnenog ili vazdušnog saobraćaja svakako bi doprinijelo i razvoju naše turističke ponude" - ocjenjuju iz Turističke organizacije RS.
Sa banjalučkog aerodroma trenutno lete avioni kompanije "Air Serbia", i to u Beograd, te "BH Airlinesa" u Cirih.
U javnosti je, podsjetimo, ranije niz puta otvarano pitanje o mogućnosti da banjalučki aerodrom ostvari saradnju sa kompanijom "WizzAir", čiji avioni lete iz Tuzle, Splita, Beograda i Niša. Međutim, iz te kompanije, na pitanje da li su zainteresovani za uspostavu letova sa Međunarodnog aerodroma Banja Luka, nisu mogli da daju konkretan odgovor.
"Jedino što vam možemo reći je da smo u stalnim pregovarima sa velikim brojem aerodroma koji su zainteresovani za uspostavljanje "lowcost" linija. Brojne su mogućnosti koje razmatramo, ali ih ne možemo komentarisati niti možemo najavljivati bilo šta prije nego što konačna odluka bude donesena" - kazali su iz "WizzAira".
Menadžment "Aerodroma RS" vodi pregovarački postupak sa više niskotarifnih kompanija za letove sa banjalučkog aerodroma, potvrdili su za "Nezavisne" iz Ministarstva saobraćaja i veza RS.
Da su pregovori u toku, potvrđuje i Miroslav Janjić, direktor preduzeća "Aerodrom RS", koji ipak nije mogao da precizira da li će, i u tom slučaju, kada će, putnici moći da računaju na jeftinije letove.
"U toku su pregovori. Da li će doći do konkretizacije u skorom periodu, mi to ne možemo da prejudiciramo. Ali, mi ćemo nastaviti da pregovaramo, jer želimo da postignemo neophodne uslove koji omogućavaju, odnosno daju minimum materijalno-finansijskih i ekonomskih pretpostavki za jednu takvu radnju" - poručio je Janjić.
Prema njegovim riječima, ako se pravi analogija između prisutnih niskotarifnih avio-prevoznika, kako na području BiH tako i šire, može se primijetiti da se rijetko susreću na aerodromima gdje saobraćaju "linijaši".
"Dakle, ne možemo to dovesti u istu ravan. Iz tog razloga su razgovori komplikovaniji, teži i trajaće duže nego što je to slučaj sa aerodromima gdje su oni isključivo prisutni" - naglasio je Janjić.
Iz tog razloga, kako je poručio, ne može dati podatak u kojoj su fazi razgovori.
"Ali razgovori su u toku i nastojaćemo da ih privedemo kraju" - poručio je Janjić.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza RS kazali su da će ishod pregovora, koje vode preduzeće "Aerodromi RS" i niskotarifne kompanije, zavisiti od spremnosti jedne i druge strane u postupku da dođu do zajedničke tačke dogovora.
"Vlada RS i Ministarstvo saobraćaja i veza RS podržavaju napore Uprave preduzeća da u svom radu donosi odluke koje će dovesti do unapređenja razvoja vazdušnog saobraćaja u RS" - naglasili su iz resornog ministarstva.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza RS podsjećaju da Vlada RS subvencioniše rad "Aerodroma RS" u iznosu od 1,9 mil KM godišnje.
"Na Upravi "Aerodroma" je da ugovara poslove koji će im donijeti prihod" - kazali su iz resornog ministarstva.
Iz Turističke organizacije RS naglašavaju da razvoj i unapređenje bilo kog vida saobraćaja značajno doprinosi i unapređenju turizma kao privredne grane, jer je sam saobraćaj veoma bitan segment u turističkoj privredi.
"S tim u vezi unapređenje usluga kopnenog ili vazdušnog saobraćaja svakako bi doprinijelo i razvoju naše turističke ponude" - ocjenjuju iz Turističke organizacije RS.
Sa banjalučkog aerodroma trenutno lete avioni kompanije "Air Serbia", i to u Beograd, te "BH Airlinesa" u Cirih.
U javnosti je, podsjetimo, ranije niz puta otvarano pitanje o mogućnosti da banjalučki aerodrom ostvari saradnju sa kompanijom "WizzAir", čiji avioni lete iz Tuzle, Splita, Beograda i Niša. Međutim, iz te kompanije, na pitanje da li su zainteresovani za uspostavu letova sa Međunarodnog aerodroma Banja Luka, nisu mogli da daju konkretan odgovor.
"Jedino što vam možemo reći je da smo u stalnim pregovarima sa velikim brojem aerodroma koji su zainteresovani za uspostavljanje "lowcost" linija. Brojne su mogućnosti koje razmatramo, ali ih ne možemo komentarisati niti možemo najavljivati bilo šta prije nego što konačna odluka bude donesena" - kazali su iz "WizzAira".
(Nezavisne novine)
[/i] Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 14 Apr 2015 11:27 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
21 Apr 2015 17:19 #4801
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Inžinjeri iz Beograda od kraja sedmice na aerodromu Banja Luka - U planu rekonstrukcija piste i poboljšanje signalizacije
Dobra saradnja Republike Srpske i Srbije u oblasti aviosaobraćaja biće nastavljena i u narednom periodu, a već do kraja sedmice inženjeri aerodroma "Nikola Tesla" trebalo bi da dođu u Banja Luku da bi radili na rekonstrukciji piste, te poboljšanju horizontalne signalizacije na banjolučkom aerodromu.
Na današnjem sastanku u Banjoj Luci ministra saobraćaja i veza Republike Srpske Neđe Trninića sa direktorom aerodroma "Nikola Tesla" iz Beograda Sašom Vlaisavljevićem i direktorom Javnog preduzeća "Aerodromi Republike Srpske" Miroslavom Janjićem rečeno je i da će se saradnja odvijati u oblasti stručnog usavršavanja kadra, te na uspostavljanju dnevnog saobraćaja između Banja Luke i Beograda.
"Aerodrom "Nikola Tesla" i do sada je pomagao u funkcionisanju aerodroma u Banjoj Luci, a na današnjem sastanku razgovarali smo o budućoj saradnji, povećanju broja letova i putnika kako bi i aerodromi u Srpskoj postali prepoznatljiviji u regionu" - rekao je Trninić novinarima nakon sastanka.
On je naveo da je aerodrom "Nikola Tesla" jedan od najuspješnijih aerodroma zbog čega su njegova iskustva veoma značajna.
Direktor aerodroma "Nikola Tesla" Saša Vlaisavljević rekao je da je na današnjem sastanku predstavio investicione aktivnosti beogradskog aerodroma i mogućnosti da u njihovom izvođenju učestvuju i preduzeća iz Srpske.
"Aerodrom "Nikola Tesla" spreman je da omogući dodatne popuste i učini dodatne ustupke da bi aviolinija Beograd – Banja Luka bila uspostavljena na dnevnoj osnovi" - naveo je Vlaisavljević.
Direktor Javnog preduzeća "Aerodromi Republike Srpske" Miroslav Janjić istakao je da se sporazum o saradnji koji je prošle godine potpisan sa aerodromom "Nikola Tesla" realizuje u punom kapacitetu, a da će tako biti i u narednom periodu s ciljem povećanjem broja linija i letova sa banjolučkog aerodroma.
Prema njegovim riječima, trenutno na banjolučkom aerodromu avioprevoznik "BH Airlines" realizuje četiri leta sedmično, "Air Serbia" pet letova sedmično, a započet je i razvoj kargo saobraćaja.
(Capital)
Dobra saradnja Republike Srpske i Srbije u oblasti aviosaobraćaja biće nastavljena i u narednom periodu, a već do kraja sedmice inženjeri aerodroma "Nikola Tesla" trebalo bi da dođu u Banja Luku da bi radili na rekonstrukciji piste, te poboljšanju horizontalne signalizacije na banjolučkom aerodromu.
Na današnjem sastanku u Banjoj Luci ministra saobraćaja i veza Republike Srpske Neđe Trninića sa direktorom aerodroma "Nikola Tesla" iz Beograda Sašom Vlaisavljevićem i direktorom Javnog preduzeća "Aerodromi Republike Srpske" Miroslavom Janjićem rečeno je i da će se saradnja odvijati u oblasti stručnog usavršavanja kadra, te na uspostavljanju dnevnog saobraćaja između Banja Luke i Beograda.
"Aerodrom "Nikola Tesla" i do sada je pomagao u funkcionisanju aerodroma u Banjoj Luci, a na današnjem sastanku razgovarali smo o budućoj saradnji, povećanju broja letova i putnika kako bi i aerodromi u Srpskoj postali prepoznatljiviji u regionu" - rekao je Trninić novinarima nakon sastanka.
On je naveo da je aerodrom "Nikola Tesla" jedan od najuspješnijih aerodroma zbog čega su njegova iskustva veoma značajna.
Direktor aerodroma "Nikola Tesla" Saša Vlaisavljević rekao je da je na današnjem sastanku predstavio investicione aktivnosti beogradskog aerodroma i mogućnosti da u njihovom izvođenju učestvuju i preduzeća iz Srpske.
"Aerodrom "Nikola Tesla" spreman je da omogući dodatne popuste i učini dodatne ustupke da bi aviolinija Beograd – Banja Luka bila uspostavljena na dnevnoj osnovi" - naveo je Vlaisavljević.
Direktor Javnog preduzeća "Aerodromi Republike Srpske" Miroslav Janjić istakao je da se sporazum o saradnji koji je prošle godine potpisan sa aerodromom "Nikola Tesla" realizuje u punom kapacitetu, a da će tako biti i u narednom periodu s ciljem povećanjem broja linija i letova sa banjolučkog aerodroma.
Prema njegovim riječima, trenutno na banjolučkom aerodromu avioprevoznik "BH Airlines" realizuje četiri leta sedmično, "Air Serbia" pet letova sedmično, a započet je i razvoj kargo saobraćaja.
(Capital)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
05 Maj 2015 11:26 - 05 Maj 2015 11:26 #4829
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Međunarodni aerodrom Sarajevo bilježi rast prometa
Rast prometa na Međunarodnom aerodromu Sarajevo zabilježen je i u aprilu tekuće godine.
Tokom aprila na Međunarodnom aerodromu Sarajevo opslužena su 63.064 putnika, što je za 11 posto više u odnosu na isti period prošle godine, a avioperacija je bilo 968 ili jedan posto više.
Kada je riječ o kargu, u aprilu su otpremljena 132.804 kg komercijalnog karga ili tri posto više u odnosu na april 2014. godine.
Povećanje prometa na Međunarodnom aerodromu Sarajevu se očekuje i u narednom periodu, ističu iz uprave.
(Fena)
Rast prometa na Međunarodnom aerodromu Sarajevo zabilježen je i u aprilu tekuće godine.
Tokom aprila na Međunarodnom aerodromu Sarajevo opslužena su 63.064 putnika, što je za 11 posto više u odnosu na isti period prošle godine, a avioperacija je bilo 968 ili jedan posto više.
Kada je riječ o kargu, u aprilu su otpremljena 132.804 kg komercijalnog karga ili tri posto više u odnosu na april 2014. godine.
Povećanje prometa na Međunarodnom aerodromu Sarajevu se očekuje i u narednom periodu, ističu iz uprave.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 05 Maj 2015 11:26 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
07 Maj 2015 11:55 #4837
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Tuzlanski aerodrom povećao prihode za 60% - Moguća linija za Beč
Vlada Tuzlanskog kantona juče je prihvatila Izvještaj o poslovanju JP "Međunarodni aerodrom Tuzla" za period od 1. januara do 31. decembra 2014. godine, koji je proslijedila kantonalnoj skupštini na razmatranje.
U spomenutom periodu, Aerodrom je osim destinacija započetih sa kompanijom "Wizz Air" u 2013. godini, kao što su Malmo (Švedska) - Tuzla - Malmo - tri puta sedmično, Bazel (Švicarska) - Tuzla - Bazel - dva puta sedmično i Geteborg (Švedska) - Tuzla - Geteborg - dva puta sedmično, otvorio i dvije dodatne izuzetno značajne destinacije, Eindhoven - Holandija i Dortmund - Njemačka.
To je za rezultat imalo povećanje broja putnika sa 61.564 u 2013. na 151.285. putnika u 2014. godini, odnosno došlo je do povećanja broja prevezenih putnika u 2014. za oko 246%.
- Jedna od lijepih tema s područja TK-a je razvoj Međunarodnog aerodroma u Tuzla, koji iz godine u godinu bilježi sve veći broj putnika - rekao je na pres-konferenciji ministar trgovine turizma i saobraćaja Edin Ajanović.
Aerodrom je tokom 2013. prevezao oko 63.000 putnika, da bi tokom 2014. taj broj naglo porastao na 150.000 putnika, što je, kaže ministar Ajanović, značajan podatak, ukoliko se uzmu u obzir aerodromi u okruženju.
Podvlači također da "Međunarodni aerodrom Tuzla" ima najbolju pistu u BiH, s mogućnošću proširenja za još jedan kilometar, tako da je interesantan za sve aviokompanije koje ga posmatraju s komercijalnog aspekta.
Kako broj putnika, tako i obim poslovanja se konstantno povećava. Naime, ostvareni su prihodi od oko 2,5 mil KM u odnosu na prihode ostvarene u 2013. godini koji su iznosili 1,5 mil KM, dakle veći su za oko 60%.
Troškovi aerodroma nadilaze prihode aerodroma, ali Vlada TK subvencionira aerodrom u Tuzli, tako da se, navodi Ajanović, uspije održati i raditi u kontinuitetu.
- Vlada TK trenutno sufinansira Međunarodni aerodrom u Tuzli s oko 15% potreba. Ako se osvrnemo na proteklih pet godina vidjet ćemo da je Vlada TK finansirala 100% troškove aerodroma - rekao je ministar Ajanović.
Linija Tuzla-Beč
Trenutno se, dodaje, pregovora o otvaranju novih linija, a jedna od najinteresantnijih bi mogla biti linija Tuzla-Beč, ukoliko se postigne dogovor s niskotarifnim kompanijama.
Također, vode se intenzivni razgovori za otvaranje cargo baze za prijevoz tereta s aerodroma i ukoliko se to uspije završiti, Ajanović smatra da će to biti polazni osnov za razvoj različitih vrsta biznisa, čiji se proizvodi brzo mogu plasirati na tržišta koja su udaljena od TK.
klix
Vlada Tuzlanskog kantona juče je prihvatila Izvještaj o poslovanju JP "Međunarodni aerodrom Tuzla" za period od 1. januara do 31. decembra 2014. godine, koji je proslijedila kantonalnoj skupštini na razmatranje.
U spomenutom periodu, Aerodrom je osim destinacija započetih sa kompanijom "Wizz Air" u 2013. godini, kao što su Malmo (Švedska) - Tuzla - Malmo - tri puta sedmično, Bazel (Švicarska) - Tuzla - Bazel - dva puta sedmično i Geteborg (Švedska) - Tuzla - Geteborg - dva puta sedmično, otvorio i dvije dodatne izuzetno značajne destinacije, Eindhoven - Holandija i Dortmund - Njemačka.
To je za rezultat imalo povećanje broja putnika sa 61.564 u 2013. na 151.285. putnika u 2014. godini, odnosno došlo je do povećanja broja prevezenih putnika u 2014. za oko 246%.
- Jedna od lijepih tema s područja TK-a je razvoj Međunarodnog aerodroma u Tuzla, koji iz godine u godinu bilježi sve veći broj putnika - rekao je na pres-konferenciji ministar trgovine turizma i saobraćaja Edin Ajanović.
Aerodrom je tokom 2013. prevezao oko 63.000 putnika, da bi tokom 2014. taj broj naglo porastao na 150.000 putnika, što je, kaže ministar Ajanović, značajan podatak, ukoliko se uzmu u obzir aerodromi u okruženju.
Podvlači također da "Međunarodni aerodrom Tuzla" ima najbolju pistu u BiH, s mogućnošću proširenja za još jedan kilometar, tako da je interesantan za sve aviokompanije koje ga posmatraju s komercijalnog aspekta.
Kako broj putnika, tako i obim poslovanja se konstantno povećava. Naime, ostvareni su prihodi od oko 2,5 mil KM u odnosu na prihode ostvarene u 2013. godini koji su iznosili 1,5 mil KM, dakle veći su za oko 60%.
Troškovi aerodroma nadilaze prihode aerodroma, ali Vlada TK subvencionira aerodrom u Tuzli, tako da se, navodi Ajanović, uspije održati i raditi u kontinuitetu.
- Vlada TK trenutno sufinansira Međunarodni aerodrom u Tuzli s oko 15% potreba. Ako se osvrnemo na proteklih pet godina vidjet ćemo da je Vlada TK finansirala 100% troškove aerodroma - rekao je ministar Ajanović.
Linija Tuzla-Beč
Trenutno se, dodaje, pregovora o otvaranju novih linija, a jedna od najinteresantnijih bi mogla biti linija Tuzla-Beč, ukoliko se postigne dogovor s niskotarifnim kompanijama.
Također, vode se intenzivni razgovori za otvaranje cargo baze za prijevoz tereta s aerodroma i ukoliko se to uspije završiti, Ajanović smatra da će to biti polazni osnov za razvoj različitih vrsta biznisa, čiji se proizvodi brzo mogu plasirati na tržišta koja su udaljena od TK.
klix
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
23 Maj 2015 11:10 #4863
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Sa aerodroma u Sarajevu krenuo prvi kargo let "Turkish Airlines"-a
U petak (22. maj) je sa "Međunarodnog aerodroma Sarajevo" uspješno otpremljen prvi od šezdeset planiranih kargo letova "Turkish Airlinesa", saopšteno je na sajtu Aerodroma.
Letovi će se odvijati dva puta sedmično iz Sarajeva prema Turskoj, a planiran je izvoz oko 3.600 tona mesa i mesnih prerađevina.
O ovoj uspješnoj privrednoj saradnji između Bosne i Hercegovine i Republike Turske, govorio je i predsjednik Turske Redžep Tajip Erdogan prilikom nedavne zvanične posjete Bosni i Hercegovini.
(ekapija.com)
U petak (22. maj) je sa "Međunarodnog aerodroma Sarajevo" uspješno otpremljen prvi od šezdeset planiranih kargo letova "Turkish Airlinesa", saopšteno je na sajtu Aerodroma.
Letovi će se odvijati dva puta sedmično iz Sarajeva prema Turskoj, a planiran je izvoz oko 3.600 tona mesa i mesnih prerađevina.
O ovoj uspješnoj privrednoj saradnji između Bosne i Hercegovine i Republike Turske, govorio je i predsjednik Turske Redžep Tajip Erdogan prilikom nedavne zvanične posjete Bosni i Hercegovini.
(ekapija.com)
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
29 Jun 2015 17:29 - 29 Jun 2015 17:30 #4907
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Hoće li biti uspostavljena direktna aviolinija Sarajevo - Grčka?
Za turiste iz Bosne i Hercegovine Jadran je bio tradicionalno odredište za ljetni odmor, a posljednjih godina kao alternativa za one dubljeg džepa nametnule su se Turska, Egipat, Tunis, pa i Jordan.
Međutim zbog političke krize u Sjevernoj Africi, Egipat i Tunis sve se manje traže, a zbog rata u susjednoj Siriji i Jordan je postao neprimamljiv. S druge strane oni koji godinama ljetuju u Turskoj imaju već određeno zasićenje i ne ostaje mnogo drugih zemalja na Sredozemnom moru za posjetiti.
Španija, Italija i Francuska prilično su skupe za naše građane, ali kao alternativa pojavila se Grčka.
Godinama znatan broj građana iz manjeg bh. entiteta – Republike Srpske, ljetuje u ovoj mediteranskoj zemlji, dok za građane Federacije Bosne i Hercegovine, Grčka tek postaje interesantna.
Grčka je, uprkos ekonomskoj krizi, snizila cijene hotelskih i restoranskih usluga s ciljem privlačenja većeg broja turista, što našim građanima sada postaje primamljivo.
Poslovni portal eKapija.ba već je pisao o najtraženijim turističkim destinacijama za ovo ljeto, te je odlučio istražiti zašto još uvijek nema direktne aviolinije od Sarajeva prema nekom od aerodroma u Grčkoj, što bi svakako olakšalo prevoz i snizilo cijene ljetnih aranžmana.
Od nekoliko turističkih agencija saznali smo da domaći turisti, koji se odluče putovati za Grčku avionom, moraju ići do Beograda automobilom ili autobusom, pa odatle avionom za Solun, Atinu ili neku treću destinaciju.
Sastanak u septembru?
Kako je za Poslovni portal eKapija.ba kazala vlasnica turističke agencije Kontakt Tours Pale Gordana Cicović, za ovu sezonu kasno je da bi se uspostavila aviolinija.
"Inicijativu treba pokrenuti u jesen ili najkasnije na proljeće prije početka turističke sezone. Sami ne možemo zakupiti avion i bilo bi dobro da se jače turističke agencije u Sarajevu udruže sa nama kako bi zajednički nastupili sa ovom idejom i pronašli avioprevoznika kome bi bilo isplativo uspostaviti ovu avioliniju", kazala je Cicović.
Podcrtala je da je Kontakt Tours otvoren za saradnju sa svim agencijama.
"Pošto agencije iz Bijeljine imaju fiksni zakup u Grčkoj, zajedno sa drugim turističkim agencijama mogli bi organizovati sastanak u septembru na kojem bi precizirali zahtjeve s ciljem da za iduću turističku sezonu imamo avioliniju", rekla je Cicović.
Direktorica turističke agencije Reiseburo Sarajevo Elma Jamak Radić izjavila je da postoje upiti turista iz Sarajeva za Grčkom.
"Potrebno je da zainteresovane agencije uđu u pregovore, kako bi uskladile međusobne interese i očekivanja od ovakvog aranžmana, kako bi došlo do njegove realizacije. To podrazumjeva i zajednički odabir lokalnog partnera, agencije i avio kompanije, sa kojim bi takođe ušli u pregovore. Naravno, nephodna je i saradnja nadležnih institucija, kao i Međunarodnog aerodroma Sarajevo", rekla je Jamak Radić.
Navela je da je Grčka veoma inetersantna destinacija, upravo kao "promjena" na našem tržištu.
Ambasada Grčke podržava inicijativu
Prema riječima šefa Odsjeka za ekonomske i komercijalne poslove u Ambasadi Grčke u BiH Dimitriosa Maosa, i Ambasada je svjesna da postoji veliki interes bh. turista za Grčkom.
"Smatramo da je takav korak značajan za jačanje i proširivanje ekonomske i kulturne veze između naše dvije zemalje. Turizam je vrlo perspektivan sektor kome obje naše zemlje pridaju veliku važnost, te ulažu mnogo sredstava i napora za pružanje kvalitetnih usluga, moderniziraju infrastrukturu, nude veoma atraktivne aranžmane, tako da posjetitelji iz drugih zemalja mogu u potpunosti doživjeti odmor. Uspostavljanjem ovakve aviolinije povećava izglede za saradnju u drugim oblastima, kao što su kultura i trgovina", ocijenio je Maos.
Ocijenio je da nepostojanje direktnog leta između Bosne i Hercegovine i Grčke ograničavajući faktor, koji sputava poboljšanje bilateralne saradnje dvije zemlje.
"Kroz proteklih nekoliko godina, naša ambasada preduzela je niz inicijativa s ciljem da se vidi da li postoji zajednički interes za uspostavljanjem direktnog leta, ali su one završile bez uspjeha. Nažalost, ni aviokompanije do sada nisu ponudile argumente, a kamoli podržale inicijativu za osnivanje direktnog leta, čak ni na čarter osnovi", spomenuo je Maos.
Kazao je da, na osnovu informacija kojima raspolaže, većina bh. turističkih agencija koje nude ljetovanja u Grčkoj organizuju "paket ture" u saradnji sa turističkim agencijama iz susjedne Srbije.
"Ti paketi ponekad uključuju letove iz gradova Bosne i Hercegovine (na primjer iz Banje Luke) u Beograd, sa AirSrbijom, a zatim i iz Beograda do grčkih aerodroma u Solunu i Atini. Razumijemo da je to prije svega pitanje inicijative privatnog sektora koji odlučuje na temelju profita", rekao je Maos.
Naveo je da će Ambasada Grčke biti na raspolaganju svima i da podržava inicijativu za uspostavu direktne aviolinije između Sarajeva i Grčke.
"Koliko ja vidim, kao šef Odsjeka za ekonomske i komercijalne poslove, možda je najbolji način da se nešto učini ka tom pravcu je da se inicijativa iznese potencijalnim interesentima kao što su aviokompanije, wet leasing (ACMI) firme, sa jasnom porukom da postoji sve veća potražnja i da je potrebno uspostaviti direktan čarter let", pojasnio je Maos.
Spomenuo je da do sada niko od turističkih agencija nije kontaktirao Ambasadu Grčke.
"Mi zapravo tražimo redovne kontakte sa svim zainteresiranim stranama, koje bi nam dale argumente i prijedloge koje bi mogli iskoristiti u korist ove inicijative. Uvijek smo zainteresirani da čujemo sugestije i buduće planove turističkih agencija u vezi naše zemlje i pružit ćemo im pomoć kad god to bude potrebno, (kontakte iz Grčke, detaljne informacije o grčkom destinacijama, itd.)", izjavio je Maos.
Međunarodni aerodrom Sarajevo otvoren za saradnju
Generalni direktor Međunarodnog aerodroma Sarajevo Ivan Veličan rekao je da konkretnih zahtjeva za uspostavljanjem direktnih čarter letova za Grčku, zbog ljetne turističke sezone, za sada nije bilo.
"Pod ovim podrazumijevam da Međunarodni aerodrom Sarajevo, nije primio zahtjev niti jedne čarter kompanije za obavljanje letova ove vrste. Svojevremeno, postojao je interes aviokompanije BWA airlines za realizovanjem letova iz Sarajeva prema Atini, a za koju je letove obavljala grčka aviokompanija Hermes airlines. Međutim, oni su, iz njima poznatih razloga, u potpunosti obustavili svoje aviooperacije", kazao je Veličan.
Podsjetio je da je sadašnji grčki ambasador Karolos Gadis pokrenuo inicijativu za uspostavljanjem aviolinije Sarajevo-Atina.
"Ovim povodom održan je sastanak u Atini još 2012. godine, na kojem je zaključeno da postoji interes obje zemlje za uspostavljanje ove aviolinije", podsjetio je Veličan.
Prema njegovim riječima, Međunarodni aerodrom Sarajevo otvoren je za pregovore sa svakom aviokompanijom koja nađe svoj komercijalni interes u uspostavljanju aviolinije iz Sarajeva prema bilo kojoj destinaciji.
"Svakako da to vrijedi i za eventualno uspostavljanje aviolinije prema Grčkoj", dodao je.
Na pitanje da li u planu postoji uspostavljanje novih aviolinija iz Sarajeva prema drugim destinacijama u svijetu, u ovoj godini svoje letove uspostavile su aviokompanije Swiss i Flydubai.
"U pregovorima smo i sa niskobudžetnom kompanijom Wizz Air, od kojih očekujemo konačan stav po pitanju uspostavljanja letova sa aerodroma Sarajevo", kazao je Veličan.
ekapija.ba
Za turiste iz Bosne i Hercegovine Jadran je bio tradicionalno odredište za ljetni odmor, a posljednjih godina kao alternativa za one dubljeg džepa nametnule su se Turska, Egipat, Tunis, pa i Jordan.
Međutim zbog političke krize u Sjevernoj Africi, Egipat i Tunis sve se manje traže, a zbog rata u susjednoj Siriji i Jordan je postao neprimamljiv. S druge strane oni koji godinama ljetuju u Turskoj imaju već određeno zasićenje i ne ostaje mnogo drugih zemalja na Sredozemnom moru za posjetiti.
Španija, Italija i Francuska prilično su skupe za naše građane, ali kao alternativa pojavila se Grčka.
Godinama znatan broj građana iz manjeg bh. entiteta – Republike Srpske, ljetuje u ovoj mediteranskoj zemlji, dok za građane Federacije Bosne i Hercegovine, Grčka tek postaje interesantna.
Grčka je, uprkos ekonomskoj krizi, snizila cijene hotelskih i restoranskih usluga s ciljem privlačenja većeg broja turista, što našim građanima sada postaje primamljivo.
Poslovni portal eKapija.ba već je pisao o najtraženijim turističkim destinacijama za ovo ljeto, te je odlučio istražiti zašto još uvijek nema direktne aviolinije od Sarajeva prema nekom od aerodroma u Grčkoj, što bi svakako olakšalo prevoz i snizilo cijene ljetnih aranžmana.
Od nekoliko turističkih agencija saznali smo da domaći turisti, koji se odluče putovati za Grčku avionom, moraju ići do Beograda automobilom ili autobusom, pa odatle avionom za Solun, Atinu ili neku treću destinaciju.
Sastanak u septembru?
Kako je za Poslovni portal eKapija.ba kazala vlasnica turističke agencije Kontakt Tours Pale Gordana Cicović, za ovu sezonu kasno je da bi se uspostavila aviolinija.
"Inicijativu treba pokrenuti u jesen ili najkasnije na proljeće prije početka turističke sezone. Sami ne možemo zakupiti avion i bilo bi dobro da se jače turističke agencije u Sarajevu udruže sa nama kako bi zajednički nastupili sa ovom idejom i pronašli avioprevoznika kome bi bilo isplativo uspostaviti ovu avioliniju", kazala je Cicović.
Podcrtala je da je Kontakt Tours otvoren za saradnju sa svim agencijama.
"Pošto agencije iz Bijeljine imaju fiksni zakup u Grčkoj, zajedno sa drugim turističkim agencijama mogli bi organizovati sastanak u septembru na kojem bi precizirali zahtjeve s ciljem da za iduću turističku sezonu imamo avioliniju", rekla je Cicović.
Direktorica turističke agencije Reiseburo Sarajevo Elma Jamak Radić izjavila je da postoje upiti turista iz Sarajeva za Grčkom.
"Potrebno je da zainteresovane agencije uđu u pregovore, kako bi uskladile međusobne interese i očekivanja od ovakvog aranžmana, kako bi došlo do njegove realizacije. To podrazumjeva i zajednički odabir lokalnog partnera, agencije i avio kompanije, sa kojim bi takođe ušli u pregovore. Naravno, nephodna je i saradnja nadležnih institucija, kao i Međunarodnog aerodroma Sarajevo", rekla je Jamak Radić.
Navela je da je Grčka veoma inetersantna destinacija, upravo kao "promjena" na našem tržištu.
Ambasada Grčke podržava inicijativu
Prema riječima šefa Odsjeka za ekonomske i komercijalne poslove u Ambasadi Grčke u BiH Dimitriosa Maosa, i Ambasada je svjesna da postoji veliki interes bh. turista za Grčkom.
"Smatramo da je takav korak značajan za jačanje i proširivanje ekonomske i kulturne veze između naše dvije zemalje. Turizam je vrlo perspektivan sektor kome obje naše zemlje pridaju veliku važnost, te ulažu mnogo sredstava i napora za pružanje kvalitetnih usluga, moderniziraju infrastrukturu, nude veoma atraktivne aranžmane, tako da posjetitelji iz drugih zemalja mogu u potpunosti doživjeti odmor. Uspostavljanjem ovakve aviolinije povećava izglede za saradnju u drugim oblastima, kao što su kultura i trgovina", ocijenio je Maos.
Ocijenio je da nepostojanje direktnog leta između Bosne i Hercegovine i Grčke ograničavajući faktor, koji sputava poboljšanje bilateralne saradnje dvije zemlje.
"Kroz proteklih nekoliko godina, naša ambasada preduzela je niz inicijativa s ciljem da se vidi da li postoji zajednički interes za uspostavljanjem direktnog leta, ali su one završile bez uspjeha. Nažalost, ni aviokompanije do sada nisu ponudile argumente, a kamoli podržale inicijativu za osnivanje direktnog leta, čak ni na čarter osnovi", spomenuo je Maos.
Kazao je da, na osnovu informacija kojima raspolaže, većina bh. turističkih agencija koje nude ljetovanja u Grčkoj organizuju "paket ture" u saradnji sa turističkim agencijama iz susjedne Srbije.
"Ti paketi ponekad uključuju letove iz gradova Bosne i Hercegovine (na primjer iz Banje Luke) u Beograd, sa AirSrbijom, a zatim i iz Beograda do grčkih aerodroma u Solunu i Atini. Razumijemo da je to prije svega pitanje inicijative privatnog sektora koji odlučuje na temelju profita", rekao je Maos.
Naveo je da će Ambasada Grčke biti na raspolaganju svima i da podržava inicijativu za uspostavu direktne aviolinije između Sarajeva i Grčke.
"Koliko ja vidim, kao šef Odsjeka za ekonomske i komercijalne poslove, možda je najbolji način da se nešto učini ka tom pravcu je da se inicijativa iznese potencijalnim interesentima kao što su aviokompanije, wet leasing (ACMI) firme, sa jasnom porukom da postoji sve veća potražnja i da je potrebno uspostaviti direktan čarter let", pojasnio je Maos.
Spomenuo je da do sada niko od turističkih agencija nije kontaktirao Ambasadu Grčke.
"Mi zapravo tražimo redovne kontakte sa svim zainteresiranim stranama, koje bi nam dale argumente i prijedloge koje bi mogli iskoristiti u korist ove inicijative. Uvijek smo zainteresirani da čujemo sugestije i buduće planove turističkih agencija u vezi naše zemlje i pružit ćemo im pomoć kad god to bude potrebno, (kontakte iz Grčke, detaljne informacije o grčkom destinacijama, itd.)", izjavio je Maos.
Međunarodni aerodrom Sarajevo otvoren za saradnju
Generalni direktor Međunarodnog aerodroma Sarajevo Ivan Veličan rekao je da konkretnih zahtjeva za uspostavljanjem direktnih čarter letova za Grčku, zbog ljetne turističke sezone, za sada nije bilo.
"Pod ovim podrazumijevam da Međunarodni aerodrom Sarajevo, nije primio zahtjev niti jedne čarter kompanije za obavljanje letova ove vrste. Svojevremeno, postojao je interes aviokompanije BWA airlines za realizovanjem letova iz Sarajeva prema Atini, a za koju je letove obavljala grčka aviokompanija Hermes airlines. Međutim, oni su, iz njima poznatih razloga, u potpunosti obustavili svoje aviooperacije", kazao je Veličan.
Podsjetio je da je sadašnji grčki ambasador Karolos Gadis pokrenuo inicijativu za uspostavljanjem aviolinije Sarajevo-Atina.
"Ovim povodom održan je sastanak u Atini još 2012. godine, na kojem je zaključeno da postoji interes obje zemlje za uspostavljanje ove aviolinije", podsjetio je Veličan.
Prema njegovim riječima, Međunarodni aerodrom Sarajevo otvoren je za pregovore sa svakom aviokompanijom koja nađe svoj komercijalni interes u uspostavljanju aviolinije iz Sarajeva prema bilo kojoj destinaciji.
"Svakako da to vrijedi i za eventualno uspostavljanje aviolinije prema Grčkoj", dodao je.
Na pitanje da li u planu postoji uspostavljanje novih aviolinija iz Sarajeva prema drugim destinacijama u svijetu, u ovoj godini svoje letove uspostavile su aviokompanije Swiss i Flydubai.
"U pregovorima smo i sa niskobudžetnom kompanijom Wizz Air, od kojih očekujemo konačan stav po pitanju uspostavljanja letova sa aerodroma Sarajevo", kazao je Veličan.
ekapija.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Last Edit: 29 Jun 2015 17:30 by mensud1966.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.088 seconds