Aerodromi i Avijacija
- Admir
- Offline
- Administrator
30 Jun 2015 12:26 #4908
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Utrostručen prevoz tereta na aerodromima u BiH
U prvom kvartalu 2015. godine na aerodromima u BiH prevezno je 181.067 putnika, što je povećanje od 24,1% u odnosu na isti period prethodne godine, kada je prevezno 145.885 putnika, podaci su Agencije za statistiku BiH, izvještava Indikator.ba.
Rast prevoza putnika ostvaren je uz smanjen broj aerodromskih operacija od 6,7 % u odnosu na isti kvartal prethodne godine.
Ukupno je u prvom kvartalu 2015. godine bila 3.041 aerodromska operacija, za razliku od 3.261 u prvom kvartalu 2014. godine.
Istovremeno, prevoz tereta je povećan za više nego trostruko, sa 341 tone na 1.148 tona. Pri tome, najveće zasluge za visok rast pripadaju utovarenom teretu koji je sa 69 tona porastao na 848 tona.
Ovo povećanje rezultat je prije svega, izvoza mesa u Tursku, koji se obavlja vazdušnim transportom.
Zabilježen je, takođe, i rast utovarenog tereta sa 272 tone u prvom kvartalu 2014. na 300 tona u prvom ovogodišnjem kvartalu.
indikator.ba
U prvom kvartalu 2015. godine na aerodromima u BiH prevezno je 181.067 putnika, što je povećanje od 24,1% u odnosu na isti period prethodne godine, kada je prevezno 145.885 putnika, podaci su Agencije za statistiku BiH, izvještava Indikator.ba.
Rast prevoza putnika ostvaren je uz smanjen broj aerodromskih operacija od 6,7 % u odnosu na isti kvartal prethodne godine.
Ukupno je u prvom kvartalu 2015. godine bila 3.041 aerodromska operacija, za razliku od 3.261 u prvom kvartalu 2014. godine.
Istovremeno, prevoz tereta je povećan za više nego trostruko, sa 341 tone na 1.148 tona. Pri tome, najveće zasluge za visok rast pripadaju utovarenom teretu koji je sa 69 tona porastao na 848 tona.
Ovo povećanje rezultat je prije svega, izvoza mesa u Tursku, koji se obavlja vazdušnim transportom.
Zabilježen je, takođe, i rast utovarenog tereta sa 272 tone u prvom kvartalu 2014. na 300 tona u prvom ovogodišnjem kvartalu.
indikator.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
07 Jul 2015 14:04 #4917
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Povećan promet putnika i robe: Aerodrom Sarajevo i u 2015. bilježi pozitivne rezultate
Višegodišnji trend uspješnog poslovanja J. P. Međunarodni aerodrom Sarajevo nastavljen je i u 2015, tako da se već u prvih šest mjeseci tekuće godine bilježe pozitivni poslovni rezultate.
U prvoj polovini 2015. kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo je prošlo 351.943 putnika, što je za 10% više u odnosu na 2014. godinu. Povećanje je ostvareno i u broju procesuiranog komercijalnog carga, i to 1.892.512, što je za 63% više u odnosu na prošlu godinu.
“Pored izuzetno dobrih rezultata u proteklom periodu, zadovoljstvo mi je napomenuti da smo obogatili sadržaj aerodroma Sarajevo. Na zahtjev naših mnogobrojnih korisnika, otvorena je soba za molitvu prilagođena potrebama svih konfesija. Također smo renovirali postojeći VIP salon za putnike koji dolaze u BIH. U narednom periodu ćemo finalizirati pregovore sa novim aviokompanijama, a od jeseni očekujemo uvođenje novih linija iz Sarajeva prema drugim evropskim gradovima”, istakao je direktor Međunarodnog aerodroma Sarajevo Ivan Veličan.
Zahvaljujući angažmanu uprave i cjelokupnog kolektiva J. P. Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o Sarajevo će i u narednom periodu nastaviti kontinuitet uspješnog poslovanja.
(klix.ba)
Višegodišnji trend uspješnog poslovanja J. P. Međunarodni aerodrom Sarajevo nastavljen je i u 2015, tako da se već u prvih šest mjeseci tekuće godine bilježe pozitivni poslovni rezultate.
U prvoj polovini 2015. kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo je prošlo 351.943 putnika, što je za 10% više u odnosu na 2014. godinu. Povećanje je ostvareno i u broju procesuiranog komercijalnog carga, i to 1.892.512, što je za 63% više u odnosu na prošlu godinu.
“Pored izuzetno dobrih rezultata u proteklom periodu, zadovoljstvo mi je napomenuti da smo obogatili sadržaj aerodroma Sarajevo. Na zahtjev naših mnogobrojnih korisnika, otvorena je soba za molitvu prilagođena potrebama svih konfesija. Također smo renovirali postojeći VIP salon za putnike koji dolaze u BIH. U narednom periodu ćemo finalizirati pregovore sa novim aviokompanijama, a od jeseni očekujemo uvođenje novih linija iz Sarajeva prema drugim evropskim gradovima”, istakao je direktor Međunarodnog aerodroma Sarajevo Ivan Veličan.
Zahvaljujući angažmanu uprave i cjelokupnog kolektiva J. P. Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o Sarajevo će i u narednom periodu nastaviti kontinuitet uspješnog poslovanja.
(klix.ba)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
20 Jul 2015 14:43 - 20 Jul 2015 14:43 #4931
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
"BH Airlinesu" oduzet certifikat za letenje
"BH Airlines" je prošle sedmice izgubio sertifikat AOC 8 (Air Operator Certificate) koji aviokompanijama dozvoljava da vrše komercijalne letove.
Sertifikat dodjeljuje i oduzima nacionalna agencija za avijaciju što je u slučaju Bosne i Hercegovine Direkcija za civilno vazduhoplovstvo (BHDCA). Sertifikat će ostati oduzet do drugog oktobra, a sudbina "BH Airlinesa" je nakon tog datuma i dalje neizvjesna.
- Na osnovu spoznaje da nas je HETA blokirala već duži period, BHDCA je stornirana odnosno zaledila certifikat - potvrdio je direktor "BH Airlinesa" Amir Jažić za Klix.ba.
Lizing kompanija HETA je još 20. aprila blokirala račune aviokompanije, a od juna "BH Airlines" je suspendovao sve redovne i čarter letove. Jažić se ipak nada da će sertifikat biti vraćen i prije roka zakazanog za 2. oktobar. Također, ističe da se avioni redovno održavaju kako bi bile spremni za let.
- U rježenju piše da imamo obavezu održavati letjelice u tzv. hladnom režimu i da u tom slučaju svakih sedam dana radimo pregled aviona da bi oni, čim se skine zabrana, mogli stupiti u letačku operaciju - objasnio je Jažić.
On je dodao da je obnavljanje ugovora sa HETA-om uslov svih uslova i da će se nakon potpisivanja avioni vinuti u nebo. Ipak, Jažić nije mogao sa sigurnošću reći u kojem se stadiju nalaze pregovori koje Vlada Federacije BiH vodi sa HETA-om.
Podsjećamo, poršlog mjeseca je iz Sindikata " Airlinesa" saopćeno kako će kompanija vjerovatno pod stečaj ukoliko HETA ne pristane na prijedloge Vlade.
(biznis.ba)
"BH Airlines" je prošle sedmice izgubio sertifikat AOC 8 (Air Operator Certificate) koji aviokompanijama dozvoljava da vrše komercijalne letove.
Sertifikat dodjeljuje i oduzima nacionalna agencija za avijaciju što je u slučaju Bosne i Hercegovine Direkcija za civilno vazduhoplovstvo (BHDCA). Sertifikat će ostati oduzet do drugog oktobra, a sudbina "BH Airlinesa" je nakon tog datuma i dalje neizvjesna.
- Na osnovu spoznaje da nas je HETA blokirala već duži period, BHDCA je stornirana odnosno zaledila certifikat - potvrdio je direktor "BH Airlinesa" Amir Jažić za Klix.ba.
Lizing kompanija HETA je još 20. aprila blokirala račune aviokompanije, a od juna "BH Airlines" je suspendovao sve redovne i čarter letove. Jažić se ipak nada da će sertifikat biti vraćen i prije roka zakazanog za 2. oktobar. Također, ističe da se avioni redovno održavaju kako bi bile spremni za let.
- U rježenju piše da imamo obavezu održavati letjelice u tzv. hladnom režimu i da u tom slučaju svakih sedam dana radimo pregled aviona da bi oni, čim se skine zabrana, mogli stupiti u letačku operaciju - objasnio je Jažić.
On je dodao da je obnavljanje ugovora sa HETA-om uslov svih uslova i da će se nakon potpisivanja avioni vinuti u nebo. Ipak, Jažić nije mogao sa sigurnošću reći u kojem se stadiju nalaze pregovori koje Vlada Federacije BiH vodi sa HETA-om.
Podsjećamo, poršlog mjeseca je iz Sindikata " Airlinesa" saopćeno kako će kompanija vjerovatno pod stečaj ukoliko HETA ne pristane na prijedloge Vlade.
(biznis.ba)
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 20 Jul 2015 14:43 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
23 Jul 2015 09:53 #4934
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Aerodrom Banja Luka razvija kargo saobraćaj
Ministar saobraćaja i veza Neđo Trninić posjetio je danas Aerodrom Banja Luka, gdje je sa direktorom JP „Aerodromi Republike Srpske“ Miroslavom Janjićem obišao novo kargo skladište, u čije je opremanje i privođenje namjeni investirano više od 100.000 KM vlastitih sredstava.
Ministar je izrazio podršku Upravi preduzeća i istakao značaj opredijeljenosti da razvija i stimuliše sve ono što donosi prihod.
Na sastanku je istaknuto da iskustvo oko prihvata i otpreme rashlađenog mesa za Istabul upućuje na to da je kargo saobraćaj djelatnost koju treba razvijati, te je uprava preduzeća donijela odluku o pristupanju izrade projektne dokumentacije za kargo skladište sa potrebnim kapacitetima i sadržajima. Od novembra 2014. godine do sada, izvršene su 72 kargo operacije, u okviru kojih je prevezeno 3.096 tona rashlađenog junećeg mesa.
Janjić je rekao da, s obzirom na potencijal banjalučkog aerodroma, postoje inicijative da se otvori regionalni sabirni kargo centar.
Za realizaciju ovog projekta biće neophodno izvršiti eksproprijaciju zemljišta za izgradnju kargo centra, te proširenje uzletno-sletne piste i aerodromske zgrade, a za šta je Vlada Republike Srpske ranije donijela zaključak kojim zadužuje Ministarstvo finansija Republike Srpske da obezbijedi sredstva u iznosu od dva miliona KM.
U prvih šest mjeseci 2015. godine, na banjalučkom aerodromu izvršeno je 765 aviooperacija i prevezeno 10.877 putnika.
akta.ba
Ministar saobraćaja i veza Neđo Trninić posjetio je danas Aerodrom Banja Luka, gdje je sa direktorom JP „Aerodromi Republike Srpske“ Miroslavom Janjićem obišao novo kargo skladište, u čije je opremanje i privođenje namjeni investirano više od 100.000 KM vlastitih sredstava.
Ministar je izrazio podršku Upravi preduzeća i istakao značaj opredijeljenosti da razvija i stimuliše sve ono što donosi prihod.
Na sastanku je istaknuto da iskustvo oko prihvata i otpreme rashlađenog mesa za Istabul upućuje na to da je kargo saobraćaj djelatnost koju treba razvijati, te je uprava preduzeća donijela odluku o pristupanju izrade projektne dokumentacije za kargo skladište sa potrebnim kapacitetima i sadržajima. Od novembra 2014. godine do sada, izvršene su 72 kargo operacije, u okviru kojih je prevezeno 3.096 tona rashlađenog junećeg mesa.
Janjić je rekao da, s obzirom na potencijal banjalučkog aerodroma, postoje inicijative da se otvori regionalni sabirni kargo centar.
Za realizaciju ovog projekta biće neophodno izvršiti eksproprijaciju zemljišta za izgradnju kargo centra, te proširenje uzletno-sletne piste i aerodromske zgrade, a za šta je Vlada Republike Srpske ranije donijela zaključak kojim zadužuje Ministarstvo finansija Republike Srpske da obezbijedi sredstva u iznosu od dva miliona KM.
U prvih šest mjeseci 2015. godine, na banjalučkom aerodromu izvršeno je 765 aviooperacija i prevezeno 10.877 putnika.
akta.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
06 Avg 2015 14:14 #4942
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Sea Air preko Osijeka Mostar povezuje s Njemačkom
Zračna linija Osijek-Mostar krenut će 31. kolovoza, najavila je ekskluzivno za Bljesak.info glasnogovornica tvrtke Sea Air Ivana Maksimov.
''S obzirom da zrakoplovna kompanija Sea Air dalje povezuje Osijek s njemačkim gradovima – Frankfurt, Munchen i Stuttgart - ovo je odlična prilika za povezivanje BiH s navedenim gradovima'', rekla je Maksimov i dodala kako na ovaj način Osijek postaje svojevrsno zračno čvorište između Bosne i Hercegovine te Njemačke i šire.
Istaknula je kako je želja i plan Sea Aira stvoriti malo ali moćno regionalno zračno središte koje će zadovoljiti zahtjeve klijenata iz Slavonije ali i iz susjednih regija i susjednih zemalja – kao što je i BiH.
''Na taj način planira se unaprijediti cijela regija, otvoriti nova radna mjesta i razviti ovaj, nepravedno zanemaren, dio Europe'', istaknula je Maksimov.
Inače, zrakoplovna kompanija Sea Air počela je s prvim letovima i to charter letovima u suradnji sa zračnom lukom Mostar u Bosni i Hercegovini. Više od 130 hodočasnika prevezeno je iz Italije i okolice za Mostar i to Sea Airovim Boeingom 737. Putnici su dalje autobusima išli prema Međugorju.
Sea Air nastavlja s ovom suradnjom i u budućnosti te su u najavi i druge destinacije poput Sicilije i Kuwaita.
''Suradnja Sea Aira s BiH tu ne završava. Ovo tržište prepoznato je kao plodno tlo za nove zračne linije'', istaknula je Maksimov.
bljesak.info
Zračna linija Osijek-Mostar krenut će 31. kolovoza, najavila je ekskluzivno za Bljesak.info glasnogovornica tvrtke Sea Air Ivana Maksimov.
''S obzirom da zrakoplovna kompanija Sea Air dalje povezuje Osijek s njemačkim gradovima – Frankfurt, Munchen i Stuttgart - ovo je odlična prilika za povezivanje BiH s navedenim gradovima'', rekla je Maksimov i dodala kako na ovaj način Osijek postaje svojevrsno zračno čvorište između Bosne i Hercegovine te Njemačke i šire.
Istaknula je kako je želja i plan Sea Aira stvoriti malo ali moćno regionalno zračno središte koje će zadovoljiti zahtjeve klijenata iz Slavonije ali i iz susjednih regija i susjednih zemalja – kao što je i BiH.
''Na taj način planira se unaprijediti cijela regija, otvoriti nova radna mjesta i razviti ovaj, nepravedno zanemaren, dio Europe'', istaknula je Maksimov.
Inače, zrakoplovna kompanija Sea Air počela je s prvim letovima i to charter letovima u suradnji sa zračnom lukom Mostar u Bosni i Hercegovini. Više od 130 hodočasnika prevezeno je iz Italije i okolice za Mostar i to Sea Airovim Boeingom 737. Putnici su dalje autobusima išli prema Međugorju.
Sea Air nastavlja s ovom suradnjom i u budućnosti te su u najavi i druge destinacije poput Sicilije i Kuwaita.
''Suradnja Sea Aira s BiH tu ne završava. Ovo tržište prepoznato je kao plodno tlo za nove zračne linije'', istaknula je Maksimov.
bljesak.info
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
26 Avg 2015 22:42 #4986
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Ispunjeni tehnički uslovi za kargo saobraćaj s Tuzlanskog aerodroma
U okviru današnje posjete Tuzlanskom kantonu premijer Federacije BiH Fadil Novalić posjetio je Međunarodni aerodrom Tuzla.
Premijer je naglasio da je na sastanku s ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem, koji je održan u ponedjeljak u Mostaru, dogovoreno da se Tuzla usmjeri ka kargo saobraćaju, s obzirom na to da je "Tuzla industrijski rejon".
Naveo je da će se od sljedeće godine mijenjati budžetska strategija podupiranja zračnog prometa u BiH, isključivo se usmjeravati prema aerodromima, a Tuzla je u tom smislu orjentirana prema kargo teretima. Najavio je da će Vlada FBiH umjesto 430.000 KM, koliko je ove godine bila potpora za tuzlanski aerodrom, izdvojiti veća sredstva.
Ocijenio je da su ispunjeni svi tehnički uvjeti za kargo saobraćaj sa Međunarodnog aerodroma Tuzla, nedostaje samo dozvola Vijeća ministara, te dodao da će Vlada FBiH uputiti apel Vijeću ministara povodom toga.
Potcrtao je da je tuzlanski aerodrom funkcionalan, tehnički dobar, i da kao takav treba biti u funkciji razvoja ovog dijela BiH.
Premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić podsjetio je da je u ovom trenutku aktuelan izvoz mesa za Republiku Tursku, te naglasio da su proizvođači mesa s područja TK poput Menproma, Piemontea i drugi, prinuđeni da preko aerodroma u Banjoj Luci i Sarajevu izvose meso, što dodatno povećava troškove.
- Nastojimo iskoristiti prisustvo federalnog premijera Novalića, da ga uključimo što više u lobiranje, kako bismo od Komisije za integrisanje i upravljanje granicama BiH, koja zasjeda u ponedjeljak konačno dobili dozvolu za kargo letove s Međunarodnog aerodroma Tuzla. Svi tehnički uslovi uslovi su ispunjeni, čeka se još politička odluka - kazao je Gutić.
"Mi smo napravili hladnjaču koja radi na temperaturi od minus 18 do plus 4 stepena i samim time ispunili posljedni uslov koji je bio postavljen od Komisije za integrisanje i upravljanje granicama, tako da se nadamo pozitivnom rješenju u ponedjeljak", izjavio je direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Rifet Karasalihović.
Dodao je da je osigurana posebna platforma odakle će se vršiti samo kargo operacije, tako da je razdvojen putnički od kargo saobraćaja.
Ukoliko Međunarodni aerodrom ne dobije potrebnu dozvolu za izvoz robe animalnog porijekla, to će, po njegovim riječima, biti veliki finansijski minus za 2016. godinu.
Fena
U okviru današnje posjete Tuzlanskom kantonu premijer Federacije BiH Fadil Novalić posjetio je Međunarodni aerodrom Tuzla.
Premijer je naglasio da je na sastanku s ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem, koji je održan u ponedjeljak u Mostaru, dogovoreno da se Tuzla usmjeri ka kargo saobraćaju, s obzirom na to da je "Tuzla industrijski rejon".
Naveo je da će se od sljedeće godine mijenjati budžetska strategija podupiranja zračnog prometa u BiH, isključivo se usmjeravati prema aerodromima, a Tuzla je u tom smislu orjentirana prema kargo teretima. Najavio je da će Vlada FBiH umjesto 430.000 KM, koliko je ove godine bila potpora za tuzlanski aerodrom, izdvojiti veća sredstva.
Ocijenio je da su ispunjeni svi tehnički uvjeti za kargo saobraćaj sa Međunarodnog aerodroma Tuzla, nedostaje samo dozvola Vijeća ministara, te dodao da će Vlada FBiH uputiti apel Vijeću ministara povodom toga.
Potcrtao je da je tuzlanski aerodrom funkcionalan, tehnički dobar, i da kao takav treba biti u funkciji razvoja ovog dijela BiH.
Premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić podsjetio je da je u ovom trenutku aktuelan izvoz mesa za Republiku Tursku, te naglasio da su proizvođači mesa s područja TK poput Menproma, Piemontea i drugi, prinuđeni da preko aerodroma u Banjoj Luci i Sarajevu izvose meso, što dodatno povećava troškove.
- Nastojimo iskoristiti prisustvo federalnog premijera Novalića, da ga uključimo što više u lobiranje, kako bismo od Komisije za integrisanje i upravljanje granicama BiH, koja zasjeda u ponedjeljak konačno dobili dozvolu za kargo letove s Međunarodnog aerodroma Tuzla. Svi tehnički uslovi uslovi su ispunjeni, čeka se još politička odluka - kazao je Gutić.
"Mi smo napravili hladnjaču koja radi na temperaturi od minus 18 do plus 4 stepena i samim time ispunili posljedni uslov koji je bio postavljen od Komisije za integrisanje i upravljanje granicama, tako da se nadamo pozitivnom rješenju u ponedjeljak", izjavio je direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Rifet Karasalihović.
Dodao je da je osigurana posebna platforma odakle će se vršiti samo kargo operacije, tako da je razdvojen putnički od kargo saobraćaja.
Ukoliko Međunarodni aerodrom ne dobije potrebnu dozvolu za izvoz robe animalnog porijekla, to će, po njegovim riječima, biti veliki finansijski minus za 2016. godinu.
Fena
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
05 Sep 2015 19:04 #4993
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine osniva novu aviokompaniju
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine (FBiH) donijela je odluku o osnivanju nove aviokompanije kojom bi trebalo da bude riješen status zaposlenih u "BH Airlines"-u.
Federalnom ministarstvu saobraćaja i komunikacija i Federalnom ministarstvu finansija naloženo da, u saradnji s Uredom premijera Vlade FBiH, nastave pregovore s predstavnicima kompanije "Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft", saopštio je Ured za odnose s javnošću federalne vlade.
"BH Airlines" se nalazi u vrlo teškoj finansijskoj situaciji koja traje već dugi niz godina, ali je na osnovu revizorskog izvještaja za 2013. godinu zaključeno da to društvo ne može da izmiri svoje dugoročne obaveze iz stalnih sredstava i da bez značajne pomoći neće biti u stanju da održava stalnost poslovanja.
Ukupni upisani kapital tog avioprevoznika iznosi 18,8 mil KM (KM), ili 9,6 mil EUR, a gubitak u bilansu stanja na dan 31. decembra 2014. godine iznosio je 20 mil KM. Ove godine gubitak je dodatno povećan.
(klix.ba)
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine (FBiH) donijela je odluku o osnivanju nove aviokompanije kojom bi trebalo da bude riješen status zaposlenih u "BH Airlines"-u.
Federalnom ministarstvu saobraćaja i komunikacija i Federalnom ministarstvu finansija naloženo da, u saradnji s Uredom premijera Vlade FBiH, nastave pregovore s predstavnicima kompanije "Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft", saopštio je Ured za odnose s javnošću federalne vlade.
"BH Airlines" se nalazi u vrlo teškoj finansijskoj situaciji koja traje već dugi niz godina, ali je na osnovu revizorskog izvještaja za 2013. godinu zaključeno da to društvo ne može da izmiri svoje dugoročne obaveze iz stalnih sredstava i da bez značajne pomoći neće biti u stanju da održava stalnost poslovanja.
Ukupni upisani kapital tog avioprevoznika iznosi 18,8 mil KM (KM), ili 9,6 mil EUR, a gubitak u bilansu stanja na dan 31. decembra 2014. godine iznosio je 20 mil KM. Ove godine gubitak je dodatno povećan.
(klix.ba)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
07 Sep 2015 12:35 #4994
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Od BH Airlinesa će ostati samo ime
Vlada Federacije BiH pokušava dogovoriti saradnju sa njemačkom kompanijom Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH kako bi spasila BH Airlines. Aviolinije ova kompanija je obustavila 11. juna, a račun joj je blokiran od aprila. Vlade Federacije BiH, u čijem je vlasništvu ova kompanija, ranije je ocijenila da je višemilionski dug gotovo nemoguće riješiti. Ova kompanija godišnje pravi dug od 10 miliona maraka.
Vlada Federacije BiH ima 6,2 miliona maraka za rješavanje tog problema, a problem je 35 miliona. Najveći procenat duga odnosi se na potraživanja kompanije za upravljanje imovinom i potraživanjima HETA ASSET RESOLUTION BiH u iznosu od 15 miliona maraka.
Radnici
Ministarstvo prometa i komunikacija, Ministarstvo finansija i Ured federalnog premijera zaduženi su za nastavak pregovora sa njemačkom kompanijom.
Ministar prometa i komunikacija Denis Lasić kazao nam je da ni on nema mnogo informacija o tome pošto je Ured premijera komunicirao sa ovom kompanijom.
Ono što je zasad poznato jeste da će njemačka kompanija zadržati brend BH Airlines, te da će formirati novu aviokompaniju koja će biti u 100-postotnom vlasništvu Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH.
Što se tiče dugova, kupac bi ih trebao izmiriti, također, trebao bi i preuzeti imovinu, odnosno avione koje je koristio BH Airlines, dok će zadržati jedan dio radnika, a drugi dio će biti raspoređen u firmu Međunarodni aerodrom Sarajevo.
"Ne možemo o ovome slavljenički govoriti, jer još ništa nije definitivno riješeno. Nijemci su samo izrazili interes, a šta će dalje biti - vidjećemo. U svijetu više skoro da i nema državnih aviokompanija, isto je i u okolnim zemljama, tako da je to jedini način da zadržimo avioprevoznika pod bh. brendom", kazao je Lasić.
Sastanak
On je dodao kako će dio novca koji je Vlada do sada izdvajala za BH Airlines biti preusmjeren za uređenja Sarajevskog aerodroma.
Govoreći o njemačkoj kompaniji, Lasić je istakao da ni on ne zna mnogo o njima, zna jedino da imaju neke veze sa avioprevozom. Više informacija imaće nakon idućeg sastanka sa predstavnicima ove kompanije, za koji ne zna kada će biti održan.
O Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH nema mnogo podataka ni na internetu, kompanija nema web stranicu, a osnovne informacije mogu se pronaći samo u poslovnim adresarima. U jednom od njih stoji da je kompanija registrovana u aprilu ove godine sa sjedištem u Weimaru sa osnovnim kapitalom od 25.000 eura.
Osnovne djelatnosti su promocija i razvoj turizma, kao i posredovanje turističkih usluga. Kao direktor kompanije naveden je Norbert Dotterweich.
Gubici
BH Airlines je od 2005.do 2014. godine generirao 99.197.507 KM gubitka. U 2013. godini 13.605.181 KM, a u 2014. još 12.740.986 KM. Na kraju 2014. godine akumulirani nepokriveni gubitak poduzeća iznosio je 39.773.272 KM i još se povećao u 2015, dok istovremeno ukupni upisani kapital iznosi 18.773.272,70 KM.
(Oslobođenje)
Vlada Federacije BiH pokušava dogovoriti saradnju sa njemačkom kompanijom Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH kako bi spasila BH Airlines. Aviolinije ova kompanija je obustavila 11. juna, a račun joj je blokiran od aprila. Vlade Federacije BiH, u čijem je vlasništvu ova kompanija, ranije je ocijenila da je višemilionski dug gotovo nemoguće riješiti. Ova kompanija godišnje pravi dug od 10 miliona maraka.
Vlada Federacije BiH ima 6,2 miliona maraka za rješavanje tog problema, a problem je 35 miliona. Najveći procenat duga odnosi se na potraživanja kompanije za upravljanje imovinom i potraživanjima HETA ASSET RESOLUTION BiH u iznosu od 15 miliona maraka.
Radnici
Ministarstvo prometa i komunikacija, Ministarstvo finansija i Ured federalnog premijera zaduženi su za nastavak pregovora sa njemačkom kompanijom.
Ministar prometa i komunikacija Denis Lasić kazao nam je da ni on nema mnogo informacija o tome pošto je Ured premijera komunicirao sa ovom kompanijom.
Ono što je zasad poznato jeste da će njemačka kompanija zadržati brend BH Airlines, te da će formirati novu aviokompaniju koja će biti u 100-postotnom vlasništvu Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH.
Što se tiče dugova, kupac bi ih trebao izmiriti, također, trebao bi i preuzeti imovinu, odnosno avione koje je koristio BH Airlines, dok će zadržati jedan dio radnika, a drugi dio će biti raspoređen u firmu Međunarodni aerodrom Sarajevo.
"Ne možemo o ovome slavljenički govoriti, jer još ništa nije definitivno riješeno. Nijemci su samo izrazili interes, a šta će dalje biti - vidjećemo. U svijetu više skoro da i nema državnih aviokompanija, isto je i u okolnim zemljama, tako da je to jedini način da zadržimo avioprevoznika pod bh. brendom", kazao je Lasić.
Sastanak
On je dodao kako će dio novca koji je Vlada do sada izdvajala za BH Airlines biti preusmjeren za uređenja Sarajevskog aerodroma.
Govoreći o njemačkoj kompaniji, Lasić je istakao da ni on ne zna mnogo o njima, zna jedino da imaju neke veze sa avioprevozom. Više informacija imaće nakon idućeg sastanka sa predstavnicima ove kompanije, za koji ne zna kada će biti održan.
O Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH nema mnogo podataka ni na internetu, kompanija nema web stranicu, a osnovne informacije mogu se pronaći samo u poslovnim adresarima. U jednom od njih stoji da je kompanija registrovana u aprilu ove godine sa sjedištem u Weimaru sa osnovnim kapitalom od 25.000 eura.
Osnovne djelatnosti su promocija i razvoj turizma, kao i posredovanje turističkih usluga. Kao direktor kompanije naveden je Norbert Dotterweich.
Gubici
BH Airlines je od 2005.do 2014. godine generirao 99.197.507 KM gubitka. U 2013. godini 13.605.181 KM, a u 2014. još 12.740.986 KM. Na kraju 2014. godine akumulirani nepokriveni gubitak poduzeća iznosio je 39.773.272 KM i još se povećao u 2015, dok istovremeno ukupni upisani kapital iznosi 18.773.272,70 KM.
(Oslobođenje)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
09 Sep 2015 11:58 - 09 Sep 2015 11:59 #4998
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Njemačka kompanija MDTEG o BH Airlinesu: Bh. firmu nemoguće popraviti, treba osnovati novu
Njemačka kompanija Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft je od 10. jula ove godine u kontaktu sa Uredom premijera Federacije BiH, potvrdili su za Oslobođenje u ovoj kompaniji.
U odgovoru na pitanja Oslobođenja, koji je potpisao direktor kompanije MDTEG Norbert Dotterweich stoji da su povod za stupanje u kontak sa Vladom Federacije BiH bile objave na portalima koji izvještavaju o aviobiznisu da je premijer FBiH lično govorio sa predstavnicima Sindikata u BiH o aktuelnoj situaciji u BH Airline, odnosno o podizanju nove nacionalne aviokompanije u BiH te da je pružio na raspolaganje finansijka sredstva za ovu namjenu.
Vlasništvo
"Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH već neko vrijeme prati projekte uspostavljanja regionalnog zračnog saobraćaja u jugoistočnoj Evropi. U centru ovog projekta stoji ujedinjenje postojećih letnih kapaciteta i harmonizacija tržišta kroz ciljano preuzimanje već postojeće aviokompanije u regionu kao i pokrivanje regionalnog saobraćaja u skladu sa stvarnim potrebama u pojedinim zemljama u regiji. Cilj razgovora sa Vladom Federacije nije bio preuzimanje BH Airlinesa, jer je to prema mišljenu učesnika aktuleno stanje nepopravljivo, već više provjera uslova za osnivanje i razvoj nove aviokompanije u BiH, sa izmjenjenim segmentima i novom strateškom orijentacijom. Zato se sa Valdom Federacije BiH diskutovalo o raznim modelima kako bi se to moglo izvesti", kazao je Dotterweich.
Plan je, kako je pojasnio Dotterweich, da nova nacionalna aviokompanija bude 100 posto kćerka MDTEG-a te da Federacija BiH neće biti ni pasivno ni aktivno uključena u novu kompaniju. Za inicijatore, MDTEG, važno je da po mogućnosti nađu što više kompetentnih radnika za aviokompaniju u BiH. Zbog toga je u fokusu modela koji je predstavljen Vladi prijedlog da se veći dio radnika iz BH Airlines preuzme nova kompanija.
MDTEG planira preuzeti zračni saobraćaj 1. decembra 2015. sa dva aviona (Boeing 737-600/737-700 i Dash 8 Q300) stacionirana u Sarajevu.
"Vazdušni saobraćaj će se prvo izvoditi pod evropskom aviokompanijom sa EU-AOC (dozvola za obavljanje zračnih operacija), koja će u to vrijeme biti u posjedu MDTEG. Nova aviokompanija u BiH će prvo preuzeti zadatke prodaje, te poslove postavljanje posade za upravljanje avionima. Nakon uspješne implementacije koncepta planira se izgradnja ličnog AOC-a u BiH za kompaniju u 2016", rekao je direktor MDTEG-a.
Mitteldeutschen Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH je holding kompanija, koja ima ulaganja u različitim evropskim aviokompanijama i dalje planira investirati u nove kompanije.
Dugovi
Kompanija je, kako smo ranije pisali, zaista registovana u aprilu 2015. i upisna u privredni registar u maju 2015, ali su poslovne aktivnosti u kompaniji otpočele sredinom 2014. MDTEG nije turoperator i ne vodi turističke agencije. Iza kompanije stoje mnogi internacionalni turoprateri, odnosno internacionalna fond-društva. Sadašnji kapital Mitteldeutschen Tourismus Entwicklungsgesellschaft iznosi 25 miliona eura.
BH Airlines je od 2005.do 2014. godine generirao 99.197.507 KM gubitka. U 2013. godini 13.605.181 KM, a u 2014. još 12.740.986 KM. Na kraju 2014. godine akumulirani nepokriveni gubitak poduzeća iznosio je 39.773.272 KM i još se povećao u 2015, dok istovremeno ukupni upisani kapital iznosi 18.773.272,70 KM.
BH Airlines je obustavio aviolinije 11. juna, a račun mu je blokiran od aprila. Vlada Federacije BiH, u čijem je vlasništvu ova kompanija, ranije je ocijenila da je višemilionski dug gotovo nemoguće riješiti. Dugovi kompanije iznose oko 40 miliona KM, najveći procenat duga odnosi se na potraživanja kompanije za upravljanje imovinom i potraživanjima HETA ASSET RESOLUTION BiH.
Oslobođenje
Njemačka kompanija Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft je od 10. jula ove godine u kontaktu sa Uredom premijera Federacije BiH, potvrdili su za Oslobođenje u ovoj kompaniji.
U odgovoru na pitanja Oslobođenja, koji je potpisao direktor kompanije MDTEG Norbert Dotterweich stoji da su povod za stupanje u kontak sa Vladom Federacije BiH bile objave na portalima koji izvještavaju o aviobiznisu da je premijer FBiH lično govorio sa predstavnicima Sindikata u BiH o aktuelnoj situaciji u BH Airline, odnosno o podizanju nove nacionalne aviokompanije u BiH te da je pružio na raspolaganje finansijka sredstva za ovu namjenu.
Vlasništvo
"Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH već neko vrijeme prati projekte uspostavljanja regionalnog zračnog saobraćaja u jugoistočnoj Evropi. U centru ovog projekta stoji ujedinjenje postojećih letnih kapaciteta i harmonizacija tržišta kroz ciljano preuzimanje već postojeće aviokompanije u regionu kao i pokrivanje regionalnog saobraćaja u skladu sa stvarnim potrebama u pojedinim zemljama u regiji. Cilj razgovora sa Vladom Federacije nije bio preuzimanje BH Airlinesa, jer je to prema mišljenu učesnika aktuleno stanje nepopravljivo, već više provjera uslova za osnivanje i razvoj nove aviokompanije u BiH, sa izmjenjenim segmentima i novom strateškom orijentacijom. Zato se sa Valdom Federacije BiH diskutovalo o raznim modelima kako bi se to moglo izvesti", kazao je Dotterweich.
Plan je, kako je pojasnio Dotterweich, da nova nacionalna aviokompanija bude 100 posto kćerka MDTEG-a te da Federacija BiH neće biti ni pasivno ni aktivno uključena u novu kompaniju. Za inicijatore, MDTEG, važno je da po mogućnosti nađu što više kompetentnih radnika za aviokompaniju u BiH. Zbog toga je u fokusu modela koji je predstavljen Vladi prijedlog da se veći dio radnika iz BH Airlines preuzme nova kompanija.
MDTEG planira preuzeti zračni saobraćaj 1. decembra 2015. sa dva aviona (Boeing 737-600/737-700 i Dash 8 Q300) stacionirana u Sarajevu.
"Vazdušni saobraćaj će se prvo izvoditi pod evropskom aviokompanijom sa EU-AOC (dozvola za obavljanje zračnih operacija), koja će u to vrijeme biti u posjedu MDTEG. Nova aviokompanija u BiH će prvo preuzeti zadatke prodaje, te poslove postavljanje posade za upravljanje avionima. Nakon uspješne implementacije koncepta planira se izgradnja ličnog AOC-a u BiH za kompaniju u 2016", rekao je direktor MDTEG-a.
Mitteldeutschen Tourismus Entwicklungsgesellschaft mbH je holding kompanija, koja ima ulaganja u različitim evropskim aviokompanijama i dalje planira investirati u nove kompanije.
Dugovi
Kompanija je, kako smo ranije pisali, zaista registovana u aprilu 2015. i upisna u privredni registar u maju 2015, ali su poslovne aktivnosti u kompaniji otpočele sredinom 2014. MDTEG nije turoperator i ne vodi turističke agencije. Iza kompanije stoje mnogi internacionalni turoprateri, odnosno internacionalna fond-društva. Sadašnji kapital Mitteldeutschen Tourismus Entwicklungsgesellschaft iznosi 25 miliona eura.
BH Airlines je od 2005.do 2014. godine generirao 99.197.507 KM gubitka. U 2013. godini 13.605.181 KM, a u 2014. još 12.740.986 KM. Na kraju 2014. godine akumulirani nepokriveni gubitak poduzeća iznosio je 39.773.272 KM i još se povećao u 2015, dok istovremeno ukupni upisani kapital iznosi 18.773.272,70 KM.
BH Airlines je obustavio aviolinije 11. juna, a račun mu je blokiran od aprila. Vlada Federacije BiH, u čijem je vlasništvu ova kompanija, ranije je ocijenila da je višemilionski dug gotovo nemoguće riješiti. Dugovi kompanije iznose oko 40 miliona KM, najveći procenat duga odnosi se na potraživanja kompanije za upravljanje imovinom i potraživanjima HETA ASSET RESOLUTION BiH.
Oslobođenje
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 09 Sep 2015 11:59 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
14 Sep 2015 15:21 #5005
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Izvoz mesa u Tursku oživio aerodrome
Bescarinski izvoz mesa u Tursku oživio je aerodrome u BiH, a podaci Spoljnotrgovinske komore BiH pokazuju da je za samo prva četiri mjeseca ove godine ostvaren izvoz od 14 miliona KM dok je za cijelu 2014. godinu bio 20 miliona KM.
"Turske vlasti su, nakon prošlogodišnjih poplava u BiH, kao humanitarnu pomoć odobrili bescarinski uvoz mesa. Od tada izvoz vrtoglavo raste, a u prva četiri mjeseca ove godine, kada su mesari iz BiH uhvatili zalet, taj porast iznosio je 300 odsto u odnosu na isti period prošle godine", piše "Oslobođenje".
Za sada je meso moguće izvoziti preko sarajevskog i banjalučkog aerodroma koji imaju dozvole od Savjeta ministara BiH i potrebnu tehničku opremu za utovar robe. Dnevno sa tim tovarom često idu i po dva aviona.
"Za naše preduzeće prevoz mesa je nova djelatnost sa novom vrstom robe. Mjesečni promet oscilira u vremenu i nije isti od mjeseca do mjeseca, ali je u prosjeku 3.500 tona", naveli su u Aerodromu Banjaluka.
Od početka kargo-letova izvršena su značajna ulaganja, kažu u ovom aerodromu, prije svega u novo kargo skladište, tako da finansijski efekti još nisu poznati, ali je ukupan posao pozitivan.
BiH će najvjerovatnije, kako je najavio ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović, zatražiti od Turske povećanje ili potpuno ukidanje kvote za bescarinski izvoz mesa u ovu zemlju.
Mostarski i tuzlanski aerodromi čekaju od Savjeta ministara BiH odobrenje za poslove izvoza mesa.
Oslobođenje
Bescarinski izvoz mesa u Tursku oživio je aerodrome u BiH, a podaci Spoljnotrgovinske komore BiH pokazuju da je za samo prva četiri mjeseca ove godine ostvaren izvoz od 14 miliona KM dok je za cijelu 2014. godinu bio 20 miliona KM.
"Turske vlasti su, nakon prošlogodišnjih poplava u BiH, kao humanitarnu pomoć odobrili bescarinski uvoz mesa. Od tada izvoz vrtoglavo raste, a u prva četiri mjeseca ove godine, kada su mesari iz BiH uhvatili zalet, taj porast iznosio je 300 odsto u odnosu na isti period prošle godine", piše "Oslobođenje".
Za sada je meso moguće izvoziti preko sarajevskog i banjalučkog aerodroma koji imaju dozvole od Savjeta ministara BiH i potrebnu tehničku opremu za utovar robe. Dnevno sa tim tovarom često idu i po dva aviona.
"Za naše preduzeće prevoz mesa je nova djelatnost sa novom vrstom robe. Mjesečni promet oscilira u vremenu i nije isti od mjeseca do mjeseca, ali je u prosjeku 3.500 tona", naveli su u Aerodromu Banjaluka.
Od početka kargo-letova izvršena su značajna ulaganja, kažu u ovom aerodromu, prije svega u novo kargo skladište, tako da finansijski efekti još nisu poznati, ali je ukupan posao pozitivan.
BiH će najvjerovatnije, kako je najavio ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović, zatražiti od Turske povećanje ili potpuno ukidanje kvote za bescarinski izvoz mesa u ovu zemlju.
Mostarski i tuzlanski aerodromi čekaju od Savjeta ministara BiH odobrenje za poslove izvoza mesa.
Oslobođenje
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.090 seconds