BiH | Koridor 5c

07 Apr 2012 10:55 #756 by xYz
Gradnju sarajevske zaobilaznice ce nastaviti Strabag

Austrijska građevinska kompanija "Strabag" prvi put je pobijedila na nekom tenderu za gradnju autoputeva u BiH, i to tako što je bh. kompanijama ispred nosa uzela posao vrijedan tridesetak miliona KM. Dnevni Avaz je došao u posjed dokumenta "Cesta FBiH" od 23. marta 2012., u kojem direktor Filip Vujev obavještava učesnike tendera da će posao biti dodijeljen "Strabagu".
Cijena "Strabaga" viša je od ponude domaćeg konzorcija, koji čine GP "Put", "Euroasfalt" i ŽGP, za oko tri miliona maraka. Ponude za gradnju ove dionice otvorene su još u novembru prošle godine. Tek prije nekoliko dana sve kompanije koje su se takmičile dobile su obavještenje da će posao biti dodijeljen Austrijancima.
Bh. konzorcij eliminiran je, navodno, jer kompanija GP "Put", kao nosilac posla, nije pozitivno poslovala prošle godine. Sagovornik iz ovog konzorcija tvrdi da u tenderskoj dokumentaciji to nije bio uvjet te da su naše firme nepravedno eliminirane, zbog čega će se žaliti.
Iz "Cesta FBiH", koje rukovode ovim projektom, rečeno je da će najbolji ponuđač, u skladu s kriterijima međunarodnog tendera, biti proglašen kada kreditori, odnosno međunarodne finansijske institucije, daju saglasnost.
Posao će, prema međunarodnim kriterijima, dobiti najpovoljniji ponuđač, koji ispunjava sve propisane uvjete. "Ceste FBiH" završile su svu potrebnu proceduru i čekamo odobrenje međunarodnih finansijskih institucija, nakon čega će biti proglašen najbolji ponuđač - rečeno je iz ove institucije.
"Strabag" će, ako se ništa ne promijeni, nastaviti radove na dionici koju je nekada gradio slovenski SCT, koji je bankrotirao i posao ostavio nezavršenim, pa je morao biti raspisan novi tender. Njegov partner u konzorciju je mostarski "HP Investing", čiji je dio posla, kako se saznaje, vrijedan oko milion KM.

Vrijednost ponuda (u milionima KM)
GP "Put", "EuroAsfalt" i ŽGP - 30,6
"Strabag" i "HP Investing" - 33,1
"Ceste" Varaždin, "Integral inženjering" i "Granit" Skoplje - 35,8
"Osijek-Koteks" - 36,2
"Alpine-Bau" - 40

(Dnevni Avaz)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Apr 2012 10:59 - 07 Apr 2012 11:00 #757 by xYz
Tunel Vijenac - mart 2012.


















(JP Autoceste FBIH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Apr 2012 11:05 #758 by xYz
Dionica Kravice - Bijača - mart 2012.
























(JP Autoceste FBIH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Apr 2012 15:32 #759 by Hagasa
Jel zna neko za koje radove su tacno izabrani? SA obilaznica ima tri lota, koji lot ce se raditi? Za drugi i treci NIJE uradjen otkup zemljista niti za to ima novca. Najveci problem je treci lot za koji trebaju ogromne pare i nece za dugo skupiti novac.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Apr 2012 08:25 #761 by Karabaja
Lot 2 se vec uveliko gradi, otkup zemljista davno zavrsen.
Za lot 3 je osiguran novac za izgradnju al jos nije za otkup zemljista

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Apr 2012 11:07 #762 by Hagasa
Ko izvodi radove, zar nije problem Centrotransove garaze? Kad ce biti gotovi radovi na lot 2 ako su u izgradnji??

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Apr 2012 16:03 #765 by Karabaja
Cini mi se Hidrogradnja i ZGP. Garaza nije na trasi lot-a 2, spoj lot-a 2 i 12. transferzale ce biti kruzni tok sjeverno od zeljeznickog nadvoznjaka. Na Google Maps mozes vidjeti snimak iz jula 2011 na kojem su aktuelni zemljani radovi na vecem djelu trase lot 2

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Apr 2012 19:00 #766 by Hagasa
Hvala, al opet nista ne kontam. Na SA zaobilaznicu bi se trebalo ulazit 12. transferzalom, a jos dosta godina treba do pocetka njene izgradnje. Ko zna kolko ce godina trebat da se skupi novac za otkup zemljista za lot 3. Sve u svemu jos dugo se necemo voziti obilaznicom.
Nego, za sta je onda bila sporna Centrotransova garaza? Za koji dio posla je dobila tender austrijska kompanija? Tender je za posao vrijedan 30 000 000 KM. Citava obilaznica kosta oko 120 000 000. Prvi lot je skoro gotov, zar im treba 30 miliona samo da postave asfalt ili za sta? Kad ce biti gotov lot 2? Daj link slike

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Apr 2012 21:16 #768 by Hagasa
Nije rijeseno pitanje zemljista ni na LOT 2 ni na LOT 3. LOT 2 je podijeljen na dva dijela, jedan je pol akilometra i na njemu se izvode neki radovi, to je tamo oko Vize, a drugi dio je oko 4 kilometra i tamo jo snisu rijesini imovinsko pravni odnosi i ne mogu jos dugo poceti radovi, bog zna kad ce. I kad se LOT 1 zavrsi ne moze biti pusten u funkciju bez LOT 2. A i ako se ikad zavrsi LOT 2, bez 12 transverzale problem guzvi nece biti rijesen. A od 12 transverzale jos dugo nema nista.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

09 Apr 2012 07:22 - 09 Apr 2012 07:28 #774 by Karabaja
Malo si pomjesao. To sto se radi kod Vize je dio 12. transferzale. Lot 2 se pruza od petlje u Butilama do kruznog toka na Brijescu gdje se spaja sa 12. transferzalom i ukupne je duzine oko 3,5 km. gradnja lota 2 je pocela na cijeloj trasi osim na dijelu uz kruzni tok gdje se jos vodi eksproprijacija.
12. trasferzala je sa svoje 2 trake izgradjena jos prije 40 godina. Sad se dogradjuju jos 2 trake od kruznog do stupske petlje a trebalo bi da se ove godine krene u dogradnju i petlje i dalje prema aerodromu.
Evo i slike da bude jasnije
www.img.ba/di9x

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.099 seconds

 

Top