BiH | Koridor 5c
- boban
- Offline
- Junior Boarder
Less
More
- Objave: 22
- Thank you received: 1
13 Avg 2012 19:22 - 13 Avg 2012 19:31 #2074
by boban
Danas napisah tekst na osnovu ove karte i negdje mi se izgubi, pa cu pokusati sjetiti se sta sam danas napisao .
Gledajuci kartu , koju ste prilozili, vidim mnoge novine u gradnji gradskog autoputa, ali mi nesto nelogicno djeluje ako se vec grade po dvije saobracajne trake plus zaustavna a prikljucak ce biti na budučoj petlji u Brijescu, kako ce se rijesiti problem izgradjenih objekata duz sadasnje ceste koja vodi od Fabrike Duvana do Brijesca, koliko poznajem teren vrlo malo prostora ima da bi se izgradile po dvije kolovozne trake sa zaustavnim trakama.
Nesto sam takodje razmisljao zar nije postojala ideja da se Zeljeznicka stanica izmjesti iz centra Sarajeva a da se napravi nova na sadasnjem Depo-u.Na sadasnjem dijelu pruge sa tri kolosjeka bi se mogla napraviti savrsena brza cesta ili gradski autoput.
Druga stvar sto me interesuje je: izgradjen most preko rijeke Dobrinje i to za po dvije kolovozne trake koji je trebao da spoji aerodromsku cestu sa takodje dvije kolovozne trake ( sad je u funkciji samo jedna, a druga je izgradjena do pola jos davno prije rata ).Ta cesta izlazi pred buduci trgovinski centar na aerodromu.
Da li neko ima pojima sta je sa tim dijelom jer sve okolo su sad izgradjeni objekti za stanovanje pa cak i one dvije rezidentne vile koje portal propratio dok su bile u izgradnji.
Gledano iz aspekta juzne Longitudinale,ona bi se trebalo spojiti sa tim mostom i izaci pred Aerodrom.
Gledajuci kartu , koju ste prilozili, vidim mnoge novine u gradnji gradskog autoputa, ali mi nesto nelogicno djeluje ako se vec grade po dvije saobracajne trake plus zaustavna a prikljucak ce biti na budučoj petlji u Brijescu, kako ce se rijesiti problem izgradjenih objekata duz sadasnje ceste koja vodi od Fabrike Duvana do Brijesca, koliko poznajem teren vrlo malo prostora ima da bi se izgradile po dvije kolovozne trake sa zaustavnim trakama.
Nesto sam takodje razmisljao zar nije postojala ideja da se Zeljeznicka stanica izmjesti iz centra Sarajeva a da se napravi nova na sadasnjem Depo-u.Na sadasnjem dijelu pruge sa tri kolosjeka bi se mogla napraviti savrsena brza cesta ili gradski autoput.
Druga stvar sto me interesuje je: izgradjen most preko rijeke Dobrinje i to za po dvije kolovozne trake koji je trebao da spoji aerodromsku cestu sa takodje dvije kolovozne trake ( sad je u funkciji samo jedna, a druga je izgradjena do pola jos davno prije rata ).Ta cesta izlazi pred buduci trgovinski centar na aerodromu.
Da li neko ima pojima sta je sa tim dijelom jer sve okolo su sad izgradjeni objekti za stanovanje pa cak i one dvije rezidentne vile koje portal propratio dok su bile u izgradnji.
Gledano iz aspekta juzne Longitudinale,ona bi se trebalo spojiti sa tim mostom i izaci pred Aerodrom.
Last Edit: 13 Avg 2012 19:31 by .
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
14 Avg 2012 01:23 #2075
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
sto se tice gradskog autoputa, mislim da ce tu ici 2+2 profil saobracajnice, dakle bez zaustavnih traka.. razlog tome je po meni urbanizacija trase te saobracajnice, od fabrike duhana pa na dalje. bice tesko to izvesti kao klasicni autoput sa deniveliranim raskrsnicama koje su sada tu, pa pretpostavljam da ce se uraditi nesto kao sjeverna ili juzna longitudinala, dakle sve u istom nivou (50-60 km/h)...
sumnjam i da ce se zeljeznicka stanica izmjestati. ako bi se dislocirala van gradske jezgre opet bi morali imati neku liniju nekog vida prevoza do grada. istina da bi se time dobio ogroman prostor za gradski autoput, ali mislim da ce zavrsetak izgradnje sjeverne longitudinale i prosirivanje gap-a na 2+2 biti dovoljno u nekom duzem narednom periodu...
sumnjam i da ce se zeljeznicka stanica izmjestati. ako bi se dislocirala van gradske jezgre opet bi morali imati neku liniju nekog vida prevoza do grada. istina da bi se time dobio ogroman prostor za gradski autoput, ali mislim da ce zavrsetak izgradnje sjeverne longitudinale i prosirivanje gap-a na 2+2 biti dovoljno u nekom duzem narednom periodu...
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Karabaja
- Offline
- Junior Boarder
Less
More
- Objave: 25
- Thank you received: 0
14 Avg 2012 08:09 #2079
by Karabaja
Ideja za tunel od Ciglana do Vijecnice kroz Stari Grad je napustena, imala je smisla i planirana je prije rata kada je planiran i autoput za Beograd dolinom rijeke Prace. U novom Prostornom planu donesenom 2005 tunel vise ne postoji.
Gradski autoput ce imati denivelisane raskrsnice i ogranicenje brzine od 100km/h, kad bi imao saobracajnice u nivou i ogranicenje 60km/h ne bi imao nikakvog smisla jer se paralelno na 50m udaljenosti gradi ista takva saobracajnica-sjeverna longitudinala.
Izmjestanje zeljeznicke stanice i pruge nikad nije planirano, ne znam otkud vam takve informacije, cak sta vise planirano je produzenje do Vogosce i stvaranje prstena oko Huma i Zuci. Nekad prije rata planiran je i zeljeznicki tunel do hrese i nova trasa pruge do Beograda paralelno s autoputem koji sam pomenuo..
Most na Dobrinji se nalazi na trasi G transferzale koja ce povezivati raskrsnicu na Mojmilu kod djecijeg sela i aerodromsku cestu. Na samom mostu je planirano krizanje G transferzale i 12 transferzale (Nedjarici - Dobrinja) kojom je planirana i tramvajska pruga. Dok od ove druge narednih 30ak godina nema nista, za G transferzalu su djelimicno obezbjedjena sredstva jos 2008 a ip odnosi rjeseni jos prije rata i na njenoj trasi nema skoro nikakvih objekata za rusenje tako da ne znam sta se s ovim ceka..
Juzna longitudinala prolazi sjevernije od ovog mosta, preko kasindolske ceste i spaja se na nadvoznjak na Ilidzi.
Gradski autoput ce imati denivelisane raskrsnice i ogranicenje brzine od 100km/h, kad bi imao saobracajnice u nivou i ogranicenje 60km/h ne bi imao nikakvog smisla jer se paralelno na 50m udaljenosti gradi ista takva saobracajnica-sjeverna longitudinala.
Izmjestanje zeljeznicke stanice i pruge nikad nije planirano, ne znam otkud vam takve informacije, cak sta vise planirano je produzenje do Vogosce i stvaranje prstena oko Huma i Zuci. Nekad prije rata planiran je i zeljeznicki tunel do hrese i nova trasa pruge do Beograda paralelno s autoputem koji sam pomenuo..
Most na Dobrinji se nalazi na trasi G transferzale koja ce povezivati raskrsnicu na Mojmilu kod djecijeg sela i aerodromsku cestu. Na samom mostu je planirano krizanje G transferzale i 12 transferzale (Nedjarici - Dobrinja) kojom je planirana i tramvajska pruga. Dok od ove druge narednih 30ak godina nema nista, za G transferzalu su djelimicno obezbjedjena sredstva jos 2008 a ip odnosi rjeseni jos prije rata i na njenoj trasi nema skoro nikakvih objekata za rusenje tako da ne znam sta se s ovim ceka..
Juzna longitudinala prolazi sjevernije od ovog mosta, preko kasindolske ceste i spaja se na nadvoznjak na Ilidzi.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- boban
- Offline
- Junior Boarder
Less
More
- Objave: 22
- Thank you received: 1
14 Avg 2012 14:29 #2082
by boban
sto se tice izmjestanja zeljeznicke stanice , to je moja zamisao a to nigdje nisam procitao te je to moje jedinstveno misljenje.Sve ostalo stoji, sem Mosta koji je izgradjen prije rata na Dobrinji, a koliko vidim kuca na sve strane i nema sanse da nema po vasem niti jedan objekat koji smeta za izgradnju.Jedino da grade most do Dječijeg sela.Jer od mosta pa do Novih zgrada za mlade do 35 godina nema se prostora ni za ulicu od tri metra a kamo li za saobracajnicu od po dvije trake KUCA NA KUCU...
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Karabaja
- Offline
- Junior Boarder
Less
More
- Objave: 25
- Thank you received: 0
15 Avg 2012 06:52 - 15 Avg 2012 06:56 #2087
by Karabaja
www.img.ba/gfde
Evo na slici sam oznacio trasu G i 11 transferzale. Prostor kuda treba da prolazi G tranferzala je neizgradjen, postoji par rusevina koje iza rata nisu obnavljane jer su otkupljene jos 80tih, njih nije nikakav problem ukloniti..
Evo na slici sam oznacio trasu G i 11 transferzale. Prostor kuda treba da prolazi G tranferzala je neizgradjen, postoji par rusevina koje iza rata nisu obnavljane jer su otkupljene jos 80tih, njih nije nikakav problem ukloniti..
Last Edit: 15 Avg 2012 06:56 by manga.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
- Offline
- Gold Boarder
Less
More
- Objave: 231
- Thank you received: 5
15 Avg 2012 07:34 #2088
by Hagasa
Gradski autoput se NE MOZE napraviti jer su izgradjeni objekti na njegovoj trasi i mnogi od njih su legalizovani, iako nisu mogli da budu, ali zna se da kod nas sve moze. Od te price nema nista.
G transferzala bi mogla da se napravi, ali ako vidimo da npr na Ilidzi jedna barakica blokira izgradnju Hrasnicke ceste vec godinama, onda bi ista prica bila i ovdje, npr sa autopraonom koja se nalazi na trasi. Pa ne bi bili u stanju da sklone odlagaliste uglja i da nema dozvolu.
SA zaobilaznica davno trebala biti gotova, onmi jos ni imovinsko pravne odnose nisu rijesili, o cemu pricate.
JUZNA longitudinala, koja je jako bitna, isto nio za 100 godina nece biti zavrsena. Pa nedavno je napravljena jos jedna BESPRAVNA kuca NA TRASI juzne longitudinale, eno skoro su postavili fasadu, i niko nista. Znaci i ne misle da je prave.
Jedino dio od Skenderije do Grbavice, ali nece rijesiti ni ona barakice i rugla od objekata poslije Zeljinog stadiona, za koje je samo idiot mogao da dozvolu da se prave. I druga stvar, koji mozak moze da rsi stambenu zgradu u Zvornickoj, kad moze samo da je zaobidje i premjesti 2 trake jednog pravca i spoji je kasnije bez ikakvih problema, ja sma uradio idejno rjesenje
G transferzala bi mogla da se napravi, ali ako vidimo da npr na Ilidzi jedna barakica blokira izgradnju Hrasnicke ceste vec godinama, onda bi ista prica bila i ovdje, npr sa autopraonom koja se nalazi na trasi. Pa ne bi bili u stanju da sklone odlagaliste uglja i da nema dozvolu.
SA zaobilaznica davno trebala biti gotova, onmi jos ni imovinsko pravne odnose nisu rijesili, o cemu pricate.
JUZNA longitudinala, koja je jako bitna, isto nio za 100 godina nece biti zavrsena. Pa nedavno je napravljena jos jedna BESPRAVNA kuca NA TRASI juzne longitudinale, eno skoro su postavili fasadu, i niko nista. Znaci i ne misle da je prave.
Jedino dio od Skenderije do Grbavice, ali nece rijesiti ni ona barakice i rugla od objekata poslije Zeljinog stadiona, za koje je samo idiot mogao da dozvolu da se prave. I druga stvar, koji mozak moze da rsi stambenu zgradu u Zvornickoj, kad moze samo da je zaobidje i premjesti 2 trake jednog pravca i spoji je kasnije bez ikakvih problema, ja sma uradio idejno rjesenje
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Karabaja
- Offline
- Junior Boarder
Less
More
- Objave: 25
- Thank you received: 0
15 Avg 2012 08:02 #2089
by Karabaja
Objekti na trasi gradskog autoputa nisu legalizovani, nesto je pokusavao vlasnik hotela Italia i SDA mu je izasla u susret ali srecom promjenila se vlast i od toga nije bilo nista, druga je prica sto na trasi postoji na desetine objekata koje treba rusiti sto ce biti jako skupo.
Za G transferzalu nema ama bas nikakvih problema, praonica nema dozvolu i nece je biti problem ukloniti. Ilidza je urbanisticki divlji zapad i koliko i sve ostalo jadno izgledalo, opstine u sastavu grada su svjetlosnu godinu ispred i ne moze ih se porediti sa Ilidzom.
Juzna longitudinala, slazem se, nece biti napravljena za naseg zivota, na njenoj trasi se nalazi preko 100 objekata u dijelu od Mojmila do Ilidze, to bi definitivno bila najskuplja cesta u drzavi kad bi se gradila.
Tvoje laicko rjesenje juzne longitudinale u Zvornickoj je neizvodljivo, jedino kvalitetno rjesenje je rusenje zgrade
Za G transferzalu nema ama bas nikakvih problema, praonica nema dozvolu i nece je biti problem ukloniti. Ilidza je urbanisticki divlji zapad i koliko i sve ostalo jadno izgledalo, opstine u sastavu grada su svjetlosnu godinu ispred i ne moze ih se porediti sa Ilidzom.
Juzna longitudinala, slazem se, nece biti napravljena za naseg zivota, na njenoj trasi se nalazi preko 100 objekata u dijelu od Mojmila do Ilidze, to bi definitivno bila najskuplja cesta u drzavi kad bi se gradila.
Tvoje laicko rjesenje juzne longitudinale u Zvornickoj je neizvodljivo, jedino kvalitetno rjesenje je rusenje zgrade
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
- Offline
- Gold Boarder
Less
More
- Objave: 231
- Thank you received: 5
15 Avg 2012 09:06 #2090
by Hagasa
Za naseg zivota se nece napraviti ni gradski autoput, ni juzna longitudinala nit sta. Daj boze da zavrse SA zaobilaznicu i stupsku petlju.
Sarajevo se nakon rata NE RAZVIJA kao grad. Nije niklo ni jedno novo planski izgradjeno naselje, a od infrsatsrukture jedino je napravljena Butmirska cesta i nista drugo.
Sarajevo se nakon rata NE RAZVIJA kao grad. Nije niklo ni jedno novo planski izgradjeno naselje, a od infrsatsrukture jedino je napravljena Butmirska cesta i nista drugo.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
22 Avg 2012 16:46 - 22 Avg 2012 16:47 #2115
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 22 Avg 2012 16:47 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
28 Avg 2012 15:11 #2151
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Eksproprijacija na koridoru 5c nastavlja se prema sjeveru BiH
Nastavlja se Eksproprijacije nekretnina na Trasi Koridora 5c na području Općine Zenica na Dionici Donja Gračanica-Drivuša poddionica Klopče – Donja Gračanica i obuhvata četiri katastarske Općine Klopče, Crkvice, Ričice i Donja Gračanica.
Dužina poddionice na kojoj će se provoditi eksproprijacija nekretnina iznosi 5,5 km a na kojoj je u pripremnoj fazi identifikovano 360 parcela zemljišta i 40 stambenih objekata.
Početak eksproprijacije na navedenim područjima zakazan je za 29.08.2012. i provodit će se u cjelosti u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji Federacije Bosne i Hercegovine.
Kompletan postupak eksproprijacije na terenu provodit će Uprava za imovinsko-pravne geodetske poslove i katastar nekretnina Općine Zenica uz prisustvo korisnika eksproprijacije JP Autoceste F BiH d.o.o Mostar.
Plan je da se prvi dio postupka eksproprijacije koji se odnosi na rasprave na terenu završi tokom mjeseca septembra i oktobra tekuće godine za sve navedene nekretnine.
Vlada F BiH na sjednici održanoj 22.08.2012. podržala je nastavak eksproprijacije na navedenom području i dala saglasnost na utrošak sredstava za nabavku zemljišta.
Nastavlja se Eksproprijacije nekretnina na Trasi Koridora 5c na području Općine Zenica na Dionici Donja Gračanica-Drivuša poddionica Klopče – Donja Gračanica i obuhvata četiri katastarske Općine Klopče, Crkvice, Ričice i Donja Gračanica.
Dužina poddionice na kojoj će se provoditi eksproprijacija nekretnina iznosi 5,5 km a na kojoj je u pripremnoj fazi identifikovano 360 parcela zemljišta i 40 stambenih objekata.
Početak eksproprijacije na navedenim područjima zakazan je za 29.08.2012. i provodit će se u cjelosti u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji Federacije Bosne i Hercegovine.
Kompletan postupak eksproprijacije na terenu provodit će Uprava za imovinsko-pravne geodetske poslove i katastar nekretnina Općine Zenica uz prisustvo korisnika eksproprijacije JP Autoceste F BiH d.o.o Mostar.
Plan je da se prvi dio postupka eksproprijacije koji se odnosi na rasprave na terenu završi tokom mjeseca septembra i oktobra tekuće godine za sve navedene nekretnine.
Vlada F BiH na sjednici održanoj 22.08.2012. podržala je nastavak eksproprijacije na navedenom području i dala saglasnost na utrošak sredstava za nabavku zemljišta.
jpautoceste.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.090 seconds