Regional Construction News

14 Jul 2013 12:29 #3582 by Admir
"Blic Crna Gora": Počela izgradnja 25 vila, najskuplja od milion eura već prodata



Predsjednica opštine Kotor Marija Ćatović i osnivač “Boka Grupe” Džon Gvozdenović Kenedi ozvaničili su juče početak radova na izgradnju 50 luksuznih vila u projektu “Sea Breeze” u Kavču. Kenedi je najavio izgradnju 25 vila u prvoj fazi i istakao da je interesovanje kupaca veliko.


"Prva prodata vila je ona najskuplja, od milion eura. Cijene se kreću od 400.000 do milion eura. Ovdje je mikroklima fenomenalna. Ako u Kotoru i pada kiša, u Kavču je sunce" - rekao je Kenedi i zahvalio se opštini Kotor na saradnji u realizaciji ovog projekta.


On je naglasio da se luksuzne vile mogu kupiti i u ratama uz povoljne bankarske kredite.


"Ovdje sjediš na terasi i gledaš na golf teren, a malo desno na more ka Porto Montenegru" - kazao je Kenedi, koji nije precizirao po kojoj je cijeni zemljište kupljeno od privatnika, dodavši da je kvadrat zemlje u Kavču sada od 60 do 100 eura.


Gradonačelnica Kotora je istakla da opština podržava sve razvojne projekte, a posebno one koji poštuju ambijent i tradiciju.


"Za Kotor, posebno naselje Kavač, projekat “Sea Breeze” je izuzetno značajan. Ja ću poželjeti dobrodošlicu novim stanovnicima Kavča i kotorske opštine" - rekla je Marija Ćatović.

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Jul 2013 09:40 #3589 by Admir
Upitna izgradnja aedoroma u Zagrebu - Francuski investitori nemaju novca



Izgradnja aerodroma Zagreb, najveća inostrana investicija u Hrvatskoj, dovedena je u pitanje, jer francuski investitor nema novca. Hrvatski ministar saobraćaja Siniša Hajdaš Dončić rekao je da je moguće otkazivanje cijelog posla i raspisivanje novog konkursa ukoliko Francuzi ne ispune svoj dio dogovora, prenosi portal Indikator.ba.

Rok za ispunjavanje ugovornih obaveza ističe u srijedu, 17. jula, a francuski investitor, koji je na konkursu dobio koncesiju za izgradnju modernog aerodroma, još nije ispunio sve uslove, javljaju hrvatski mediji.

Iz francuskog konzorcijuma, sa kojim je saradnju počela bivša vlada HDZ-a, ističu da će u srijedu biti održan važan sastanak o budućnosti ovog projekta.

Bivši hrvatski ministar za investicije Ivan Domagoj Milošević tvrdi da Francuzi nemaju problema sa novcem i da je odluka isključivo na strani vlade.

U prvoj fazi vrijednost investicije iznosi 190 mil EUR.
(eKapija)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Jul 2013 14:13 #3594 by Eldinjho
Dali ce neko ovako da se sjeti pa ulozi pare da se napravi sarajevski???

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Jul 2013 15:11 #3595 by alienx

Eldinjho wrote: Dali ce neko ovako da se sjeti pa ulozi pare da se napravi sarajevski???

:whacky: :haha: Molim te objasni sta starno hoces sa ovim da kazes.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Jul 2013 16:17 #3597 by Hagasa
Dok god budemo imali najskuplje aerodromske taxe i smijesan broj putnika nije ocekivati da se bilo sta ulaze

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Jul 2013 20:12 #3600 by alienx

Hagasa wrote: Dok god budemo imali najskuplje aerodromske taxe i smijesan broj putnika nije ocekivati da se bilo sta ulaze

Da samo cekaju da se smanje takse da posalju A380. Takse jako malo uticu na broj putnika i cijenu karata monopol Star alijanse je najveci razlog zasto su skupe karte ako pogledas koliko dio su ukupne cijene za karte za zapadnu evropu. Pogledaj cijenu karat za istanbul od kada je poceo letjeti Pegasus. Zasto na njima ne utjecu takse. Covjece trziste SJJ je to sto je jako malo najvise zbog geografskog polozaja nase zemlje.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Jul 2013 13:28 #3612 by Admir
Započela izgradnja prve hrvatske Ikee




(zagrebancija.com)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Jul 2013 20:26 #3654 by Admir
Napreduje izgradnja mosta preko Dunava



Očigledan je napredak na izgradnji mosta preko Dunava koji će povezati Zemun i Borču, kao deo Severne tangente. Jedan od najvećih projekata u zemlji iz dana u dan izgleda sve impresivnije, kako na mestu na kom se gradi most, tako i na delovima 20 kilometara dugih prilaznih saobraćajnica.

Most Zemun-Borča je najznačajniji element tangente, dugačak 1.482 metra sa dve kolovozne trake. Izgradnja je posebno zanimljiv poduhvat u kome se koriste četiri različite tehnologije gradnje, a površina konstrukcije koja se izvodi je 42.000 kvadrata.

Prvi segment je prilazna konstrukcija od tla do obaloutvrde na borčanskoj strani u dužini od 297 metara. Na tom delu se koriste prefabrikovane betonske grede, koje se izrađuju na samom gradilištu. Potrebno je napraviti i montirati 108 nosača, od čega je polovina već položena na noseće stubove. Kada se završi postavljanje nosača sledi njihovo poprečno povezivanje i izrada kolovozne ploče.

Od obaloutvrde do reke nastavlja se inundaciona ili plavna konstrukcija dužine 726 metara, koja se gradi pomoću tzv. pokretne skele (MSS – Movable Scaffolding System) oslanjajući se na unapred pripremljenim usecima u stubovima. Ta pokretna oplata je izuzetno efikasan sistem gradnje, a po očvršćavanju betona i završenom prednaprezanju, spušta se ispod konstrukcije i pomoću hidraulične opreme pomera unapred na sledeće polje. Trenutno se gradi desna kolovozna konstrukcija u pravcu glavnog raspona, i do sada je izvedeno jedanaest polja, ukupne dužine oko 540 metara.

Inundaciona konstrukcija se završava na stubu 6 i tu počinje segment glavnog raspona. Stubovi glavnog raspona su jedinstveni za obe kolovozne konstrukcije i predstavljaju supermasivne strukture na kojima se već betoniraju elementi glavnog raspona. Na stubovima 4 i 5 postavljeno je osam kranova koji u oba pravca grade dva para kolovoznih konstrukcija.

Pošto se konstrukcije izvijaju ka susednim stubovima neophodno je graditi jednako na obe strane, kako bi se održala ravnoteža i stabilnost konstrukcije. Zbog toga se smanjuje poprečni presek sanduka na glavnom rasponu, ali konstrukciju dodatno stabilizuje i komplet velikih čeličnih cevi ispunjenih betonom. Prema planu, konstrukcije moraju da se istovremeno spoje i iznad plovnog puta na jednoj strani, i susednim stubom na drugoj.

Za južnu prilaznu konstrukciju na zemunskoj strani završena su oba stuba i kada po dinamičkom planu dođe na red, sa njih će se pomoću klasične skele postavljati oplata i armatura za dva polja konstrukcije, svako po 48 metara dužine.

Pored velikog gradilišta na mostu, aktivno je i nekoliko manjih na trasi tangente. Izrađuju se konstrukcije više prelaza i mostovskih konstrukcija preko kanala i pruge. Svakako jedno od najznačajnijih gradilišta na severnoj tangenti je petlja na ukrštanju sa Zrenjaninskim putem. Ova velika petlja sa šest traka “preleće” Zrenjaninski put sa punim sistemom prilaza u obliku deteline sa četri lista.



Na delu od mosta do Zrenjaninske petlje završena je izrada trupa saobraćajnice, zatim devet betonskih propusta preko postojećih kanala, a završene su i armirano-betonske konstrukcije preko Velikog kanala i kanala Vizelj. Na ovom delu je u toku ugradnja krupnog kamena, kao podloge za završni sloj saobraćajnice. Za samu Zrenjaninsku petlju pobijeni su šipovi za četiri od pet stubnih mesta sa leve strane Zrenjaninskog puta.

Saradnja sa kineskim neimarima na izgradnji Severne tangente se pokazala kao pun pogodak. Pored izuzetno povoljnog aranžmana za ovakav megaprojekat, možda je najznačajnije da će cela saobraćajnica biti završena u jednom cugu. Naviknuti na isparčane projekte, male deonice, probijene rokove, realizacija ovog projekta predstavlja pravo osveženje i veliki korak napred.
(beobuild)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

31 Jul 2013 12:23 #3684 by Admir
Krece izgradnja POS-a u zagrebackom naselju Klara



U zagrebačkom naselju Sveta Klara položen je kamen temeljac za stambeno-poslovnu građevinu u sklopu projekta poticane stanogradnje. Nakon osam godina to je prva takva zgrada koja se gradi u Zagrebu.

Ministrica građevinarstva i prostornog uređenja Anka Mrak Taritaš pri polaganju kamena temeljca najavila je nove projekte POS-a u Zagrebu i još nekim gradovima.

Naselje u Klari treba biti dovršeno u iduće dvije godine. Imat će 332 stana, 12 poslovnih prostora i 418 parkirnih mjesta. Investicija iznosi oko 26,3 miliona eura.

Kvadratni metar stana u tom naselju stoji 1100 eura. Sukladno zakonu, nakon završetka gradnje može se povećati za oko 7 posto, odnosno do najviše 1125,66 eura, rečeno je na otvaranju radova.

Mrak Taritaš je naglasila kako sve pokazuje da u Zagrebu, kao i u nekim manjim gradovima, ima zanimanja za kupovinu stanova na dobrim lokacijama i Ministarstvo će i dalje pomagati u takvim projektima. Najavila je da uskoro počinje realizacija projekta POS u Splitu, s oko 200 stanova i investicijom od oko 150 miliona kuna. Priprema se i POS u Osijeku.

Osvrnula se i na projekat POS+ za prodaju stanova koji su već na tržištu, za što je bilo oko 500 zainteresovanih, što je relativno malo, ali to pokazuje da građani nisu kreditno sposobni kao prije i da nema kvalitetnih stanova.

U sklopu tog programa, od predviđenih oko 50 miliona kuna, potrošeno je samo 3,5 miliona kuna pa POS+ ide dalje. Do kraja godine Ministarstvo će, kako je istaknuto, razraditi i ponuditi kvalitetan model najma stanova, za što je Hrvatska apsolutno zrela, zanimanja ima, ali treba vidjeti što će biti moguće s obzirom na vlasništvo te razgovarati i s bankama.
(hrt.hr)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Sep 2013 07:01 #3803 by Admir
Izgradnja trećeg aerodroma u Istanbulu počet će do kraja 2013.

Turski ministar za transport, pomorska pitanja i komunikacije Binali Yildirim izjavio je da je "cilj Turske da završi pripreme za izgradnju trećeg istanbulskog aerodroma do kraja 2013. godine".

Yildirim je rekao da će se pokušati dovršiti imovinsko-pravna pitanja do kraja ove ili početka slijedeće godine kako bi omogućili izvođačima radova da započnu gradnju.

Yildirim je za agenciju Anadolija izjavio da je njihov cilj da izgrade aerodrome na svakih 100 kilometara širom Turske kako bi ljudi mogli stići do njih za jedan sat.

Također je dodao da će aerodromi u sjevernoistočnim provincijama Turske, Ordu i Giresun, kao i provinciji Hakkari na jugoistoku uskoro biti otvoreni.

Naglasio je da aviokompanije prevoze 165 miliona putnika u Turskoj u posljednjih deset godina i da ciljaju dostići broj od 350 miliona putnika do 2023.

"Turski aerodromi trenutno imaju kapacitet da prevezu 200 miliona putnika godišnje. Kada treći istanbulski aerodrom bude izgrađen, ovaj broj će se povećati na 375 miliona putnika", dodao je.
(Anadolija)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.076 seconds

 

Top