BiH | Koridor 5c

04 Dec 2012 14:21 #2681 by xYz
Nikšić najavio nova radna mjesta na gradnji koridora Vc

Premijer FBiH Nermin Nikšić rekao je danas da je zadovoljan usvajanjem budžeta u Predstavničkom domu Parlamenta FBiH te da se nada da će budžet proći i u Domu naroda.

On je naglasio da budžet u ovim okolnostima nije mogao da ima razvojnu komponentu.

''U našem programu mi smo jasno istakli da se iz ovakvog budžeta ne može osigurati razvojna komponenta, ali ćemo to raditi kroz vanbudžetske fondove i zbog toga u narednoj godini imamo zaista ambiciozne planove.
Očekujemo daljnji zamah kada je u pitanju izgradnja putne infrastrukture i očekujemo početak, praktično, najveće posljeratne investicije u FBiH, izgradnje termobloka VII u Tuzli, čija je procijenjena vrijednost milijarda i po maraka''
, istakao je Nikšić u emisiji "Danas" Radija Bosne i Hercegovine.

Nikšić ne vjeruje da će poljoprivrednici imati razloga da postave šatorsko naselje ispred Vlade FBiH, a što su najavili za četvrtak, jer je u budžetu za narednu godinu ostalo 60 miliona maraka za poticaj poljoprivredi, a sa MMF-om je dogovoreno i da još 10 miliona maraka bude realizirano kroz terminale za takozvani "plavi dizel" te još tri miliona kroz Direkciju za robne rezerve za otkup strateških robnih rezervi i poticaj sjetve pšenice.

U narednoj godini, tvrdi Nikšić, bit će i novog zapošljavanja, prije svega, na izgradnji autoputa na koridoru V-c.

''Očekujemo da nekih 5.000 ljudi bude angažirano na izgradnji autoputa. Prema onome kako se to u pratećim djelatnostima reflektira, obično se to množi s dva ipo ili tri dodatno angažirana radnika, pa onda dobijemo brojku od 12 do 15 hiljada novih radnih mjesta'', istakao je Nikšić.

Istakao je da će naredne godine Vlada FBiH donijeti set zakona za borbu protiv korupcije, a već su stvorene pretpostavke za rad Agencije za upravljanje oduzetom imovinom.

Ambiciozni planovi, rekao je, neće biti mogući bez rekonstrukcije Vlade, pa će vrlo brzo pokrenuti proceduru razrješenja ministara iz SDA, HSP-a i Narodne stranke Radom za boljitak te popunu njihovih mjesta u skladu s parlamentarnom većinom u FBiH.


(Fena)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

04 Dec 2012 17:28 #2682 by xYz
Turcima novi ugovor od 344 miliona maraka na koridoru 5c?

Turska kompanija "Cengiz Insaat" najvjerovatnije će dobiti ugovor za gradnju dionice autoputa Vlakovo - Lepenica, vrijedan 344 miliona maraka, saznaje "Dnevni avaz". Ovo će biti najveći ugovor za gradnju autoputa koji je do sada dodijeljen u našoj zemlji.

Ova dionica, južno od Sarajeva, dio je međunarodnog koridora 5C, duga je deset kilometara, a finansirat će se kreditom Evropske investicijske banke (EIB). Najnižu ponudu za njenu gradnju dao je italijanski konzorcij "JV Impresa Pizzarotti & Salini S.p.A". Italijani su ponudili da ovu dionicu sagrade za 154 miliona eura.

Prema saznanjima, nakon detaljne provjere ustanovljeno je da ponuda Italijana nije u skladu s projektnom dokumentacijom, zbog čega će oni, prema svemu sudeći, biti diskvalificirani.

''U njihovoj ponudi neke stvari drugačije su postavljene nego u tenderu. Kada se njihova ponuda preračuna prema dokumentaciji iz tendera, onda ispada da je ona znatno skuplja'', kazao je neimenovani izvor.

Zbog toga bi posao trebao biti dodijeljen kompaniji čija je cijena druga najniža, a to je turska firma "Cengiz Insaat", koja već gradi dvije susjedne dionice, Lepenica - Suhodol i Suhodol - Tarčin.

Ova kompanija već je stekla veliko povjerenje investitora u BiH, s obzirom na ozbiljnost koju je pokazala tokom gradnje ove dvije dionice. Kako je ranije objavljeno, njihova gradnja napreduje čak i brže nego što je planirano, što se u BiH prvi put dešava.

Potpisivanjem novog ugovora, vrijednost radova firme "Cengiz Insaat" u BiH, na tri spomenute dionice, iznosila bi oko 725 miliona maraka.

Ponude za gradnju dionice Vlakovo - Lepenica

"JV Impresa Pizzarotti & Salini S.p.A", Italija - 154.561.300 eura
"Cengiz Insaat", Turska - 172.601.280 eura
"Viadukt", Hrvatska - 190.197.747 eura uz popust od 3 posto
"Strabag", Austrija - 213.405.658 eura uz popust od 10 posto

(Dnevni Avaz/sa-c.net)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Dec 2012 10:10 #2685 by alienx

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Dec 2012 10:11 #2686 by alienx
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Dec 2012 15:24 #2690 by Admir
Produžen rok za dostavljanje ponuda za izgradnju autoputa kroz RS

Međunarodni javni poziv za realizaciju Projekta javno-privatnog partnerstva za izgradnju autoputa Doboj – Vukosavlje, kao dijela evropskog koridora 5-C koji u dužni od 46 kilometara prolazi kroz RS, produžen je do 21. decembra ove godine.

Iz Ministarstva saobraćaja i veza Republike Srpske navode da je razlog to što su neke od zainteresiranih kompanija tražile produžetak krajnjeg roka za dostavljanje ponuda za ovaj model izgradnje dionice autoputa na koridoru 5-C.

Evropska banka za obnovu i razvoj ranije je potvrdila spremnost da s 350 miliona eura kreditira budućeg privatnog partnera, zainteresiranog za izgradnju autoputa Doboj – Vukosavlje, dužine 46,6 kilometara.

Resorni ministar Nedeljko Čubrilović o ovom i pitanju izgradnje dionice autoputa od Doboja do Prnjavora danas je u Banjoj Luci razgovarao s delegacijom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), koju je predvodila Iryna Yakymets, kreditna menadžerica Odjeljenja za kredit i analizu projekata ove banke.

Čubrilović je upoznao predstvanike EBRD-a da su, nakon sprovođenja međunarodnog tendera i izbora izvođača, otpočeli radovi na izgradnji dionice autoputa od Doboja do Prnjavora, te da aktivnosti u vezi sa izgradnjom ove dionice idu planiranom dinamikom.
(biznis.ba)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Dec 2012 10:25 #2695 by Hagasa
www.avaz.ba/vijesti/teme/prva-dionica-bi...-naljeto-2013-godine

5km SA obilaznice se gradi 5 godina i jos nije gotova. Znaci nama za 100 km autoceste treba 100 godina, tako nekako, cak za 5 godina nisu rijeseni imovinsko-pravni osnosi na LOT 2 i LOT 3. Da je bogdo austrougarska ostala jos 5 godina u Bosni, imali bi i autoput i metro..

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Dec 2012 14:44 #2697 by Karabaja
Austrougarska je 1914 gradila autoputeve??? metro??? :bravo:

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Dec 2012 18:24 #2698 by Hagasa
S obzirom da je Osmansko carstvo za 500 godina ostavilo dzamije i kamene mostove, Austrougarska za 30ak godina tramvaj, bolnice, fakultete, rudnike, puteve, tunele, vozove, marijin dvor, upravno pravo, katastre itd, od SFRJ olimpijska naselja, stadione, kulturno-sporstke dvorane, famos, energoinvest, tas, pretis itd, a od ovih poslije rata presvlacenje 1cm povrsinskog sloja asfalta, u gradu Sarajevo nijednu novu saobracajnicu (osim eone kod Americke ambasade), farbu na zakrpljenim zgradama koja se vec isprala i kao sto vidimo 5 km zaobilaznice za 5 godina, onda sam na osnovu cinjenica parafrazirao, da je Austrougarska ovdje 5 godina imali bi u Sarajevu i metro i autocestu, shvatio poentu?

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Dec 2012 08:27 #2702 by Karabaja
Austrougarska ne postoji vec skoro 100 godina, zivis u proslosti momak. To je jedan od razloga sto nam je ovako

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Dec 2012 09:39 #2703 by Hagasa
Pravis se da nisi shvatio poentu ili? Ne postoji ni osmansko casrstvo, ali je danas to Turska, ne postoji ni Austrougarska, ali je danas to Austrija,Njemacka, EU... Zasto ne dovedemo Njemce i Austrijance da investiraju u Bosnu, nego smo prodali BH airlines Turcima kojis u ga dokrajcili, Turk Oil zatvorio pumpe u BiH investicje propale, i sad cujem hocemo i BH Telecom da damo Turcima, pa da i to propadne.
Genralno sam mislio da nakon rata nema nikakvog napretka, osim onog od donacija koji je bio providan poput fasada koje su se isprale nakon par godina. 5 godina 5 km obilaznice, smijesno i zalosno. Da bogdom nas neko kolonizira, poput Njamcke, Austrije, ili EU, imali bi metro i autoput kroz cijelu BiH u roku od par godina.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.179 seconds

 

Top