BiH | Koridor 5c

07 Dec 2012 11:54 #2704 by Karabaja
Turska i osmansko carstvo nisu isto, kao ni austrougarska i Austrija.
Turkish Airlines je avio kompanija koja godinama ostvaruje najveci rast u svijetu. Austria Airlines i Lufthansa su vec godinama gubitasi. Ko hoce da proda BHT Turcima?
Puno filozofiras. To je jedan od razloga sto nam je ovako..radi nesto

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Dec 2012 14:10 #2705 by Admir
Otisli ste daleko od teme. Imate off topic pa tamo nastavite raspravu :cool:

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

11 Dec 2012 16:31 #2736 by xYz
Poceli pripremni radovi za izgradnju GP Bijaca

Ministarstvo za prostorno uređenje Federacije BiH izdalo je odobrenje za pripremne radnje na izgradnji graničnog prijelaza Bijača. To je ujedno bio uslov da Autoceste Federacije BiH uđu u posjed na terenu i započnu pripremne radove na dijelu auto-puta na Koridoru 5 C, koji dolazi do granice sa susjednom Republikom Hrvatskom.

Pripremni radovi su započeli, a izgradnja pomenute dionice auto-puta predstavlja LOT 1 u realizaciji izgradnje graničnog prijelaza Bijača, saopćeno je iz UIO BiH.

Nakon što dobije Odobrenje za gradnju graničnog prijelaza Bijača, LOT 2 realiziraće Uprava za indirektno oporezivanje BiH, koja će najkasnije do kraja 2012. godine raspisati tender za odabir izvođača radova i odabir nadzornog organa koji će pratiti izvođenje radova.

Radovi na LOT-u 2 na graničnom prijelazu Bijača trebali bi biti okončani do 01.07.2013. godine kada Republika Hrvatska postaje članica Evropske unije. Do tada bi pomenuti granični prijelaz trebao zadovoljavati sve uslove za početak nesmetanog funkcionisanja prijevoza svih roba. Granični prijelaz Bijača jedini je granični prijelaz na jugu Bosne i Hercegovine, gdje će biti dozvoljen uvoz roba biljnog i životinjskog porijekla u Hrvatsku, odnosnu Evropsku uniju od jula 2013. godine.

Završni LOT 3 radiće također Uprava za indirektno oporezivanje BiH, ali tek nakon ulaska Hrvatske u Evropsku uniju. LOT-om 3 predviđen je završetak svih radova, nakon čega će granični prijelaz Bijača ispunjavati sve EU standarde.

Iz UIO BiH podsjećaju da je Ministarstvo finansija i trezora BiH osiguralo je sredstva u iznosu od 4 miliona KM za eksproprijaciju zemljišta i izgradnju prijelaza Bijača u kapacitetu da zadovolji minimalne neophodne standarde za početak rada (LOT 1 i LOT 2).

Za nastavak radova, odnosno LOT 3, UIO je obezbijedila dodatnih 5,7 miliona KM iz IPA fondova za 2011. godinu.

(sa-c.net)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

13 Dec 2012 20:50 #2756 by Admir
Od proljeća brža izgradnja koridora Vc i posao za 5.000 radnika



Ekonomsko-socijalno vijeće (ESV) za teritoriju Federacije BiH podržava donošenje zakona o autocesti na Koridoru Vc i amandmane Vlade Federacije BiH na taj zakon.

Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić je na sjednici Vijeća istakao da se tim zakonom dobija pravni okvir kojim se omogućava privlačenje investicija, kao i kreiranje pravne sigurnosti za investitore i kreditore koji žele da vide procese implementacije efikasne i ubrzane.

Prijedlog zakona o autocesti na Koridoru Vc, podsjetio je Bijedić, predložen je po hitnoj proceduri i jednoglasno usvojen na sjednici Predstavničkog doma i na sjednici Doma naroda Parlementa Federacije BiH, ali uz pet usvojenih amandmana koje je podržala Vlada FBiH.

“Preostalo je da Predstavnički dom Parlamenta FBiH usvoji istovjetan tekst kao i Dom naroda sa pet uloženih amandmana i onda konačno imamo usvojen zakon. Ukoliko se to ne desi, onda mora ići na komisiju koja usaglašava tekst zakona između oba doma”, kazao je Bijedić.

Delegacija sindikata u ESV-u očekuje da se realizacijom tog projekta osigura upošljavanje, odnosno smanji nezaposlenost.

“Ove godine na Koridoru Vc radilo je 2.500 ljudi, a u sljedećoj se planira da 5.000 radnika iz građevinske operative bude angažovano na izgradnji dionica autoputa”, kazao je premijer Federacije BiH Nermin Nikšić.
(Fena/sa-c.net)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

14 Dec 2012 09:06 #2758 by Admir
Turci grade dionicu autoputa Vlakovo - Lepenica



Ministar prometa i komunikacija Vlade Federacije Bosne i Hercegovine Enver Bijedić potvrdio je da će turska kompanija "Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret" dobiti posao izgradnje dionice autoputa Vlakovo – Lepenica na Korudoru 5C, vrijedan 176 miliona maraka.

Ugovor bi iduće sedmice trebali potpisati direktor "JP Autoceste FBiH" d.o.o. Mostar Ensad Karić i generalni direktor kompanije "Cengiz Insaat" Kemal Unluer. Ovo će biti najveći ugovor za gradnju autoputa koji je do sada dodijeljen u Bosni i Hercegovini.

Projekt će se, kazao je Bijedić, financirati kreditom Europske investicijske banke (EIB).

"Evropska investicijska banka je dala saglasnost da Turci budu izvođači. Pošto se u ovom slučaju koristi novac Evropske investicijske banke, moramo praktično raditi po stranim zakonima o javnoj nabavci. Očekujemo da će iduće sedmice biti potpisan ugovor. Pokušat ćemo da što više domaćih kompanija uključimo u ovaj projekt i da one, zajedno s turskom firmom, rade na toj dionici Koridora 5C, odnosno da što više domaćih radnika i kompanija bude uposleno. Želimo, dakle, da dvije trećine posla na dionici dobiju i domaće kompanije koje će biti podizvođači ili partneri sa "Cengiz Insaat", kazao je Bijedić.

Dionica Vlakovo – Lepenica, južno od Sarajeva, duga je deset kilometara.

Turska firma "Cengiz Insaat", također, gradi dvije susjedne dionice, i to Lepenica - Suhodol i Suhodol - Tarčin. Potpisivanjem novog ugovora, vrijednost radova firme "Cengiz Insaat" u BiH, na tri dionice, iznosit će oko 370 miliona eura.

Kako su ranije objavili lokalni mediji, ponude za gradnju dionice Vlakovo - Lepenica dali su "JV Impresa Pizzarotti & Salini S.p.A" iz Italije, i to u iznosu od 154.561.300 eura i "Cengiz Insaat" s iznosom od 172.601.280 eura. Također, "Viadukt" iz Hrvatske je dao ponudu vrijednu 190.197.747 eura, a "Strabag" iz Austrije ponudu od 213.405.658 eura. No, nakon provjera utvrđeno je da ponuda Italijana, koja je bila najniža, nije u skladu s projektnom dokumentacijom, pa je prihvaćena ponuda "Cengiz Insaat".

Kompanija "Cengiz Insaat" je stekla veliko povjerenje u BiH, s obzirom na ozbiljnost koju je pokazala tokom ranijih radova na Koridoru 5C. Kako su ranije izvještavali mediji u BiH, njihova gradnja autoputa napreduje čak i brže nego što je planirano.

"Cengiz" je kompanija koja je osnovana 1980. godine. Njen vlasnik je Mehmet Cengiz, jedan od najbogatijih Turaka. U okviru holdinga "Cengiz" posluje 12 kompanija.

Aktivni su na pet svjetskih kontinenata, a do sada su u oblasti građevinarstva realizirali poslove vrijedne čak sedam milijardi američkih dolara. Obavili su mnogo vrijednih poslova u Azerbejdžanu i Bugarskoj, a spomenuta turska kompanija je u Antaliji izgradila i najveći turski hotel.
(Agencija Anadolija)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

14 Dec 2012 10:35 #2760 by Hagasa
Skeptican sam kada su tursk ekompanije u pitanju, jer sve do sada su lose uradile svoj posao, pocevsi od Turkish airlinesa koji nista nije uradio od BH airlinesa, onda od Turk oila koji je propao u BiH, pa sve do GRAS ovih autobusa iz Turske.
Neka neko postavi mapu ove 3 dionice i obiljezi za koju je koji rok zavrsetka radova, pozz

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

14 Dec 2012 16:05 #2761 by neXus
Turkish Airlines kao trenutno jedna od najjačih aviokompanija u svijetu nije ništa uradila od BH Airlinesa ne svojom krivicom, već krivicom domaćih federalnih vlasti i njihovoj nesposobnosti.

Sta je sa GRAS-ovim autobusima iz Turske? Otoyol kombi vozila su u takvom stanju zbog neodržavanja i mentaliteta vozača, a ne zbog toga što su to vozila proizvedena u Turskoj. I Centrotrans ima njihova vozila pa su u daleko boljem stanju od GRAS-ovih! Pogledaj u kakvom su stanju MAN-ovi autobusi, i sve će ti biti jasno u kome je problem!

Turci za sada rade tako ''loše'', da mogu biti primjer svim domaćim građevinskim kompanijama kada je organizacija i sve ostalo u pitanju.

Još je rano govoriti, sačekajmo da završe dio posla pa ćemo onda kritikovati ili hvaliti. Ono što su do sada uradili je više nego dobro. Do tada se treba osloboditi predrasuda i ograničenosti koje posjeduješ u svojoj glavi.

Pozz i tebi.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Dec 2012 12:29 #2764 by Hagasa
Da, ali opet svi veliki projekti sa Turcima su propali. I BH airlines, i Turkoil, eno zatvorili onij par pumpi sto su otvorili a pricali su da ce malte ne drzati naftno trziste u Federaciji pa nista. Puno su pouzdanije evropske kompanije iz Austrije, Njemacke, Hrvatske, ali rto nista ne mora da znaci, vidjeli smo kako smo neslavno prosli sa SCT. Vidjet cemo. Gdje su mape ova tri lota?

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

15 Dec 2012 20:30 #2765 by Fache
:nicethread:

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Dec 2012 14:11 #2784 by xYz
Česi kreditiraju dionicu Zvirovići-Kravice sa 15 miliona eura



Premijer Federacije BiH Nermin Nikšić primio je danas u zgradi Vlade FBiH u Sarajevu ministra industrije i trgovine Republike Češke Martina Kubu koji boravi u jednodnevnoj posjeti Bosni i Hercegovini s ciljem unapređenja bilateralnih odnosa između dvije prijateljske zemlje, prije svega u oblasti privredne saradnje. Uz federalnog ministra Envera Bijedića sastanku je prisustvovao ambadasor Češke Republike u BiH Tomaš Szunyog i jedan broj čeških poduzetnika koji su doputovali u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.

Premijer Nikšić upoznao je ministra Kubu sa planovima Federalne vlade za pokretanje velikih infrastrukturnih radova u energetskom sektoru pozvavši investitore i privrednike iz ove zemlje da ulažu u ove projekte, ali i u druge privredne grane.

Federalni premijer je posebno potcrtao potpunu transparentnost procedura i zajednički interes dviju zemalja u podsticanju privrednog razvoja, ali i probleme koje zbog kompliciranih propisa usporavaju realizaciju raspisanih tendera.

Ministar Kuba je naglasio da je cilj ove posjete unapređenje poslovnih odnosa i proširenje saradnje u svim sektorima kroz jasno definirane prioritetne zajedničke projekte koji bi pomogli otvaranju novih radnih mjesta u BiH, u čemu će naša zemlja svakako imati podršku državnih institucija češke Republike.

Kao konkretan korak na ovom planu, danas je, u okviru susreta federalnog premijera i češkog ministra, potpisano mandatno pismo za odobrenje kreditne linije za finansiranje dijela izgradnje autoputa na Koridoru Vc na dionici Počitelj – Bijača, poddionica Zvirovići – Kravice, između Češke izvozne banke (ČEB) i JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar.

Sporazum su u ime češke banke potpisali Michal Bakajs i Martin Frelich, a u ime JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar generalni direktor Ensad Karić.

Učesnici sastanka su izrazili nadu da će ovaj sporazum, vrijedan 15 miliona eura, otvoriti puteve za jačanje saradnje kroz konkretne nove poslovne aranžmane na izgradnji Koridora Vc, ali i u drugim oblastima.

(sa-c.net)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.093 seconds

 

Top