BiH | Koridor 5c

20 Dec 2012 14:08 #2792 by xYz
U petak potpisivanje ugovora o izgradnji nove dionice autoceste 5C



U sjedištu Vlade Federacije BiH sutra će biti potpisani ugovori o izgradnji nove dionice autoceste na Koridoru 5c kroz Federaciju BiH za poddionicu Vlakovo – Lepenica u vrijednosti 350.114.617 KM.

Ugovor za izgradnju autoceste na koridoru 5c, poddionica Vlakovo – Lepenica i ugovor o partnerstvu bosanskohercegovačkih kompanija i turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. potpisat će director Javnog preduzeća Autoceste FBiH d.o.o. Mostar Ensad Karić i generalni direktor turske kompanije Kemal Unluer, odnosno direktori bh. kompanija i director firme Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret.

Potpisivanju ugovora sa turskom kompanijom, prisustvovat će federalni premijer Nermin Nikšić.

Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić potvrdio je nedavno u izjavi za agenciju Anadolija da će navedena turska firma graditi poddionicu Vlakovo – Lepenica.

"Evropska investicijska banka je dala saglasnost da Turci budu izvođači. Pošto se u ovom slučaju koristi novac Evropske investicijske banke, moramo praktično raditi po stranim zakonima o javnoj nabavci. Pokušat ćemo da što više domaćih kompanija uključimo u ovaj projekt i da one, zajedno s turskom firmom, rade na toj dionici Koridora 5C, odnosno da što više domaćih radnika i kompanija bude uposleno. Želimo, dakle, da dvije trećine posla na dionici dobiju i domaće kompanije koje će biti podizvođači ili partneri sa Cengiz Insaatom", kazao je Bijedić.

Dionica Vlakovo – Lepenica, južno od Sarajeva, duga je deset kilometara.
Turska firma "Cengiz Insaat", također, gradi dvije susjedne dionice, i to Lepenica - Suhodol i Suhodol - Tarčin.

Potpisivanjem novog ugovora, vrijednost radova firme "Cengiz Insaat" u BiH, na tri dionice, iznosit će oko 370 miliona eura.

(Anadolija)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Dec 2012 15:46 #2801 by Admir
Turski Cengiz gradi najvrijedniju dionicu Koridora 5C



Direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar Ensad Karić i generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Kemal Unluer potpisali su danas Ugovor o izgradnji poddionice autoceste na Koridodru Vc Vlakovo Lepenica. Supotpisnici ovog ugovora bili su i ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić u ime JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i član Uprave kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.

Vrijednost Ugovora iznosi 350.114.617,06 KM sa PDV-om, što predstavlja najveću vrijednost ugovora koja se do sada potpisala za izgradnju Koridora Vc. Ukupna dužina ove poddionice je 10,10 km sa rokom izgradnje 20 mjeseci.

Na osnovu međunarodno provedenog tendera, Evropska investicijska banka je 29.11.2012. godine dala saglasnost na evaluacioni izvještaj tenderske komisije JP Autoceste FBiH za projekat izgradnje autoceste na poddionici Vlakovo - Lepenica. Prema navedenom izvještaju predloženo je da ugovor bude dodjeljen kompaniji Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. iz Turske. Nakon dobivene saglasnosti, JP Autoceste FBiH su primile bankarsku garanciju u iznosu od 35.011.461,71 KM za dobro izvršenje posla čime su se stekli uvjeti za potpis navedenog Ugovora.

Turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. će ovaj posao realizovati sa sedam bh. kompanija koje su partneri projekta. U tom cilju danas je potpisan i Sporazumom o partnerstvu izmedju naših kompanija i kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. kojim su domaćim građevinarima povjereni poslovi u iznosu od 200 miliona KM. Ovo predstavlja do sada najveću vrijednost poslova koja je ugovorena sa domaćim kompanijama pri izgradnji Koridora Vc. Na izgradnji ove dionice biti će angađovani: Hidrogradnja d.d. Sarajevo, Hering d.d. Široki Brijeg, Deling d.o.o. Tuzla, Euroasfalt d.o.o. Sarajevo, A3 d.o.o. Široki brijeg, Butmir d.o.o. Sarajevo i HP Investing d.o.o. Mostar.

Ovo je do sada najveća vrijednost ugovora koja je potpisana za izgradnju autoceste na Koridoru Vc i najveća vrijednost izgradnje koja je ugovorena s domaćim kompanijama na Koridoru Vc.

U okviru ove poddionice biće izgrađeno i nekoliko objekata i to: tunel Gaj dužine oko 870 metara, tunel Tulica dužine oko 540 metara, tunel Ban brdo dužine 350 metara, vijadukt Vlakovo dužine 370 metara i čeono naplatno mjesto Vlakovo.

Realizacijom ovog Ugovora, odnosno izgradnjom poddionice Vlakovo - Lepenica u septembru 2014. godine u promet će biti pušteno svih 20 kilometara autoceste na Koridoru Vc od Vlakova do Tarčina.

Sa potpisom ovog Ugovora JP Autoceste FBiH trenutno imaju 472 miliona eura ugovorenih radova, odnosno 36 km autoceste u izgradnji. Za preostala dva tendera (tunel Vijenac - druga faza i dionica Svilaj – Odžak) potrebno je još oko 90 milona eura. JP Autoceste su u procesu obezbjedjenja nedostajućih 307 milona eura potrebnih za završetak započetih radova kako bi 2014. godine imali izgrađenih 100 km autoputa.

Inače, turska firma "Cengiz Insaat", također, gradi dvije susjedne dionice na Koridoru 5C, i to Lepenica - Suhodol i Suhodol - Tarčin. Potpisivanjem novog ugovora, vrijednost radova firme "Cengiz Insaat" u BiH, na tri dionice, iznosi oko 370 miliona eura.

Kako su ranije objavili lokalni mediji, ponude za gradnju dionice Vlakovo - Lepenica dali su "JV Impresa Pizzarotti & Salini S.p.A" iz Italije, i to u iznosu od 154.561.300 eura i "Cengiz Insaat" s iznosom od 172.601.280 eura. Također, "Viadukt" iz Hrvatske je dao ponudu vrijednu 190.197.747 eura, a "Strabag" iz Austrije ponudu od 213.405.658 eura. No, nakon provjera utvrđeno je da ponuda Italijana, koja je bila najniža, nije u skladu s projektnom dokumentacijom, pa je prihvaćena ponuda "Cengiz Insaat".

Kompanija "Cengiz Insaat" je stekla veliko povjerenje u BiH, s obzirom na ozbiljnost koju je pokazala tokom ranijih radova na Koridoru 5C.

Kako su ranije izvještavali mediji u BiH, njihova gradnja autoputa napreduje čak i brže nego što je planirano.

"Cengiz" je kompanija koja je osnovana 1980. godine. Njen vlasnik je Mehmet Cengiz, jedan od najbogatijih Turaka. U okviru holdinga "Cengiz" posluje 12 kompanija.

Aktivni su na pet svjetskih kontinenata, a do sada su u oblasti građevinarstva realizirali poslove vrijedne čak sedam milijardi američkih dolara. Obavili su mnogo vrijednih poslova u Azerbejdžanu i Bugarskoj, a spomenuta turska kompanija je u Antaliji izgradila i najveći turski hotel.
(Agencija Anadolija)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Dec 2012 18:45 #2819 by xYz
Rapa: U 2013. očekujemo intenziviranje izgradnje autoputa

Jedan od najznačajnijih događaja u 2012. godini u poslovnom, odnosno privrednom smislu je aktiviranje izgradnje dionica autoputa na koridoru 5-C (Vlakovo - Lepenica i Suhodol - Tarčin) - smatra potpredsjednik Privredne komore Federacije BiH Avdo Rapa.

Nakon toga, po njegovom mišljenju, važan privredni događaj koji je obilježio godinu na izmaku jeste otvaranje pogona Preventa u Goraždu, a veoma značajnim ocjenjuje i pripreme za početak izgradnje Bloka 7 Termoelektrane "Tuzla".

''U 2013. godini očekujemo intenziviranje izgradnje autoputa na koridoru 5-C i već pripremljenih investicijskih zahvata u elektroenergetskom sektoru'', kazao je Rapa za Novinsku agenciju Fena.

Po njegovim riječima, veliki investicijski projekti angažiraju druge privredne kapacitete, građevinarstvo, proizvodnju materijala, usluge, trgovinu i drugo, čime se postiže punjenje budžeta i porast standarda stanovništva.

(Fena)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

26 Dec 2012 12:18 #2828 by Admir
Na dionici puta Suhodol – Tarčin završeno 15% ugovorenih radova

U ovoj, u odnosu na sve prethodne godine, najintezivnije se radilo na izgradnji Koridora 5C. Na dionici puta Suhodol – Tarčin već je završeno 15% ugovorenih radova. U JP Autoceste Federacije BH nadaju se da će do jeseni 2014. godine završiti sve tri dionice na ovome dijelu, čime ćemo dobiti novih 20 kilometara puta. U sve poslove uključene su i domaće firme.

Bez obzira na vremenske uslove, radovi na poddionici Suhodol – Tarčin se izvode 24 sata. Na Tarčinskoj petlji se nasipa materijal koji se vadi iz tunela, što je ekološki najprihvatljivije.

Jedino što može predstavljati problem na ovoj dionici jeste izgradnja dva tunela, što je tehnički najzahtjevniji dio.

Prije nekoliko mjeseci krenula je i gradnja dionice prema sjeveru Lepenica – Suhodol.

Na ukupnoj dionici od Vlakova do Tarčina, početkom februara naredne godine biće angažovano 3.000 naših radnika.

Prije nekoliko dana potpisan je i ugovor za izgradnju dionice Vlakovo – Lepenica, vrijedan više od 350 miliona maraka. Izgradnjom ove dionice, biće završen LOT 3 sarajevske obilaznice.
tvsa

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Dec 2012 11:28 #2834 by Admir
Turci i Bosanci danonoćno grade autoput kroz BiH

Radnici i mašine na dionici autoputa kroz BiH Suhodol - Tarčin 24 sata dnevno ne prastaju raditi. Bosanci i Turci, njih 400, zajedno rade u dvije smjene po 12 sati kako bi što prije okončali gradnju ovog dijela Koridora Vc vrijednog 115 miliona eura. Dionica je duga oko pet kilometara, ali je teren težak, a gradnja zahtjevna.

150 radnika turske kompanije „Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret“ i 250 radnika iz bosanskohercegovačkih kompanija složno grade autoput i kažu da se, bez obzira na jezičke barijere, međusobno dobro razumiju. Ekipa agencija Anadolija zajedno s njima ušla je u tunel koji je sada dug 490 metara, a kad bude okončana gradnja bit će dug skoro tri kolometra.

Jedan od turskih radnika koji je na rad u BiH došao prije četiri mjeseca Ibrahim Saglam za agenciju Anadolija kazao je da mu se ovdje mnogo sviđa. „Radno vrijeme od 12 sati meni nije strano, jer inače i firme u Turskoj rade po istom principu. Rad od 12 sati meni ne pada teško“, kazao je Saglam i dodao kroz smijeh da i domaće radnike polako navikavaju na ovaj tempo i radno vrijeme koje nije uobičajno u BiH.

S obzirom da nastupaju novogodišnji praznici, pitali smo Saglama da li će praznike provesti kod kuće u Turskoj ili u BiH. „Ne, ne idem kući, ostajem ovdje. Došli smo da nešto radimo i uradimo. Naš cilj je da se projekat završi bez problema, povreda i nekih neplaniranih situacija“, kazao je on i dodao da je ipak tužan jer neće biti sa porodicom za praznike. Poručio je da je zbog porodice iz Turske došao da radi u BiH kako bi supruzi i djeci osigurao sredstva za život. Uputio im je novogodišnju poruku: „Veoma vas sve volim. Šaljem vam tople pozdrave."

Prije dva mjeseca na rad u BiH došao je i Yusuf Sahin koji je novinaru Anadolije kazao da mu se mnogo svidjela ova zemlja jer ima lijepu prirodu, ali mu se dopao i narod koji je doživio kao veoma prijatan i susretljiv. „Mi se dobro slažemo sa bosanskim radnicima. Obostrano se dobro razumijemo i drago mi je da se nalazim ovdje", kazao je Sahin i dodao da je sretan što radi za Cengiz Insaat, jednu od najuspješnijih kompanija u Turskoj. Mi smo izabrani ispred ove kompanije kako bi predstavili Tursku i zbog toga moramo biti uspješni. Mi u Turskoj radimo pod istim uslovima i principima kao ovdje", kazao je Sahin.

Jedan od bh. radnika na gradilištu tunela Suhodol - Tarčin Edis Šalja kazao je da mu nije naporno raditi 12 sati dnevno, iako na to nije navikao. "Samo postoji malo vremensko opterećenje jer provodimo dosta vremena na poslu i nemam vremena da obavim neke poslove koji su vezani za kući", rekao je Šalja novinaru Anadolije. Priznao je da mu je draža noćna smjena od 19 do 7 ujutro, nego ona dnevna od 7 do 19. Saradnju sa turskim radnicima on je opisao kao veoma dobru. „Navikli smo jedni na druge i dobro funkcionišemo. Nema nikakvih problema, o svemu se dogovaramo iako nam jezik nekada zna biti problem. Ipak, uspijemo jedni drugima objasniti šta nam treba“, kazao je Šalja i dodao da sa Turcima radi isto onako kako bi radio sa Bosancima.

Šef projekta i predstavnik preduzeća Autoceste Federacije BiH Tarik Pihura potvrdio je da su radnici i mašine na gradilištu angažovani non-stop. „Radi se 24 sata dnevno. U tunelima je uobičajno da se iskop vrši u toku cijelog dana, a na ostalim mjestima kao što je nasipanje trase ili na mostovima nema potrebe za tim i radi se koliko vrijeme dopušta. Poddionica Lepenica - Suhodol trenutno se radi, a u pripremi je i drugi tunel Grabosječ“, kazao je Pihura i otkrio da radnici žive u kompleksu u okviru kojeg se nalaze kancelarije, spavaone i laboratorije.

Način na koji rade Turci, Pihura je opisao sa tri riječi: "Profesionalno, ozbiljno i korektno“. Nakon dionice Suhodol - Tarčin, turska kompanija "Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret" će zajedno sa bosanskohercegovačkim firmama graditi još jednu dionicu autoputa na Koridoru Vc od Vlakova do Lepenice vrijednu 179 miliona eura.
Agencija Anadolija

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Dec 2012 20:53 #2837 by xYz
Hadžić: Do 2018. autoput i između Doboja i Zenice

Ministar saobraćaja i komunikacija BiH Damir Hadžić, izjavio je u petak u Sarajevu kako BiH ima više od 100 kilometara izgrađenog autoputa, ali i da do 2018. godine, uz ostale projekte, treba da bude izgrađeno oko 100 kilometara autoputa između Doboja i Zenice, javio je reporter agencije Anadolija.

Hadžić je održao sastanak sa ministrom saobraćaja i veza RS-a Nedeljkom Čubrilovićem i ministrom saobraćaja i komunikacija FBiH Enverom Bijedićem.

Na konferenciji za novinare nakon sastanka, Hadžić je kazao da je današnjim sastankom napravljen rezime u oblasti komunikacija i transporta u BiH, kada su u pitanju tri ministarstva i potvrđena opredjeljenost da će u 2013. i 2014. godini postojati puna koordinacija između državnog i entitetskih ministarstava.

„Danas smo govorili o temi koja je interesantna za javnost BiH, a to je ubrzana gradnja Koridora 5C. Imamo praktično više od 100 kilometara izgrađenog autoputa na koridoru 5C. Na sastanku smo donijeli zaključak da spojimo jug Sarajeva i jug Zenice, završimo sve započete aktivnosti na graničnom prelazu Bijača između BiH i Hrvatske, da za dionicu koja prelazi kroz RS, nekih 46 kilometara, Javno preduzeće autoceste Federacije na neki način preuzme praksu kroz koju su prošle vlasti u RS-u i da izgradimo oko stotinu kilometara autoputa od Doboja do Zenice. Naš rok je, po procjenama, 2018. godina ako se stvari budu odvijale po planu. Planiramo zaposliti što veći broj naših građevinara“, izjavio je on.

Preuzimanje kontrole zračnog prostora

Hadžić je ukazao na kapitalni projekat, koji se ogleda u preuzimanju kontrole zračnog prostora iznad BiH.

„Sve pripreme u 2012. godini su završene. Sa utvrđenim planom tranzicije, praktično negdje sa polovinom godine entitetske direkcije prelaze u državnu direkciju, a do kraja 2013. godine BiH bi po prvi put trebala preuzeti kontrolu nad svojim zračnim prostorom. Imat ćemo suverenitet nad zračnim prostorom iznad BiH“, kazao je Hadžić.

Ministar je naglasio da je to jedna od najvažnijih aktivnosti koje se provode na nivou ministarstva.

Ministrar saobraćaja i veza RS-a Nedeljko Čubrilović istakao je uspješnu međuentitetsku saradnju.

On je istakao da za dionicu Koridora 5C koji prolazi kroz RS postoje dvije ozbiljne ponude koje su u razmatranju.

Zbog velike važnosti mosta na Savi, Čubrilović je kazao da je tu također sve spremno za potpisivanje ugovora sa izvođačem radova. On je kazao da ne postoji razlog da se ti radovi ne privedu kraju.

Ministar saobraćaja i komunikacija FBiH Enver Bijedić je govorio o Željeznicama FBiH i o projektima koji slijede.

On je kazao da je najveći problem rekonstrukcija željezničke infrastrukture na potezu Bradina-Sarajevo i rješavanje signalizacije u RS-u na infrastrukturnim objektima.

„Za taj dio smo napisali tender prije 18 mjeseci i danas smo vrlo blizu toga da odredimo koja će kompanija biti konsultant na tom projektu. Rekonstrukcija košta 44 miliona eura, a mi imamo već 34 miliona eura i još nam je malo ostalo. Ali prvo nam treba konsultant. A za signalizaciju u RS-u nam treba oko 20 miliona eura. Današnjim sastankom smo vrlo blizu da nađemo rješenje“, kazao je on.

On je istakao da je Željeznička javna korporacija BiH jedna od rijetkih državnih firmi koja radi veoma uspješno koja se finansira iz budžeta Federalne vlade i vlade RS u omjeru 60-40 posto.

„Do sada je u upravnom odboru te firme sjedilo 12 ljudi, a firma ima 14 uposlenih. Mi smo zajedničkim djelovanjem dogovorili da ćemo imati tri člana upravnog odbora, i to da će dva dati FBiH, a jedan RS“, objasnio je on.

On se dotakao i teme povećanja akciza na visokotarifne proizvode čime bi se u mnogome pomoglo „održavanju željezničke i putne infrastrukture.“

„Naše pruge nose osam posto ukupne BiH privrede i iznose nekoliko milijardi eura. Za održavanje takve skupe infrastrukture, moraju se povećati sredstva. Kako doći do njih? Izlaz je da pokušamo preko povećanja akcize na visokotarifne proizvode. Imamo instrukcije od MMF-a da se na određenu vrstu visokotarifne robe može povećati akciza, dok na drugoj ne može, jer bi povuklo neke lančane reakcije. Tako da, što je bilo govora o povećanju cijene nafte za deset feninga, ipak neće važiti, u skladu sa instrukcijama MMF-a. Povećat će se cijene duhana i duhanskih proizvoda. Vjerujem da ćemo na taj način doći do željenih sredstava“, kazao je on.

(Anadolija)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Dec 2012 23:05 #2840 by xYz
Raspisan tender za izgradnju dijela autoputa od Gorice do Bilješeva na Koridoru 5C

JP "Autoceste FBiH" iz Mostara raspisalo je tender za izgradnju autoputa na koridoru 5C, dio Drivuša - Kakanj, poddio Gorica - Bilješevo.

"Autoceste FBiH" u ime Vlade Federacije BiH namjerava da dio sredstava dobijenih kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj utroši na igradnju poddionice Gorica - Bilješevo.

Radovi obuhvataju završetak betonske konstrukcije i trotoara u tunelu "Vijenac" na dijelu Gorica - Bilješevo. Ukupna dužina poddjela Gorica - Bilješevo iznosi 3,10 km. Glavni dio ovog poddjela je tunel "Vijenac", dužine 2 942 m. Izlaskom iz tunela nastavlja se još 200m, i dalje se povezuje na dio autoputa Bilješevo - Kakanj.

Većina radova na ovom tunelu završena je prethodnim ugovorom, a predmet ovog ugovora bio bi završetak unutrašnjih sekundarnih tunelskih obloga, kao i svih spoljašnjih poslova. Rok za završetak radova je 12 mjeseci.

Tender za izvođenje radova koji se finansiraju sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj otvoren je za firme i "Joint ventures" iz bilo kojih zemalja.

Rok za prijavu na tender je 14. februar 2013. godine

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Dec 2012 10:57 #2841 by Admir
Prioritet BiH gradnja koridora 5-c i željezničke infrastrukture

Državni ministar Damir Hadžić s entitetskim ministrima komunikacija i transporta jučer su napravili rezime o onome šta je urađeno u ovoj oblasti u cijeloj Bosni i Hercegovini. Ministri su potvrdili svoju opredijeljenost da u 2013. i 2014. godini riješe nekoliko kapitalnih projekata u državi BiH i njenim entitetima.

"Danas smo razgovarali o ubrzanoj izgradnji koridora 5-C. Dogovorili smo se da započeto preuzmu entitetska javna preduzeća Autoputevi i Autoceste. Praktično 2014. godine planiramo izgraditi više od 100 kilometara autoputa. Tako bismo na koridoru 5-C spojili jug Sarajeva i jug Zenice. Sve je pripremljeno da se završi granični prijelaz Bijača između BiH i Hrvatske. U januaru 2013. počet će se raditi projektna dokumentacija za dionice na autoputu gdje to još nije urađeno. Tako ćemo se pripremiti za razgovore s međunarodnim finansijskim institucijama za kreditno zaduženje. Zatim, kroz javno privatno partnerstvo ili dodjelu koncesije na gradnji koridora 5-C", izjavio je na pres- konferenciji ministar Damir Hadžić.

Za dionicu na koridoru, od 45 kilometara, koja će prolaziti kroz Republiku Srpsku pronaći ćemo način da ovu dionicu produžimo na 100 kilometara od Doboja do Zenice. Tako bismo završili mrežu autoputa koja ide od Sarajeva prema sjevernoj granici BiH, a procjena je da bi se ova dionica mogla završiti do 2018. godine, dodao je Damir Hadžić.

Ministar saobraćaja i veza RS-a Nedeljko Čubrilović ocijenio je entitetsku i državnu saradnju u sektoru komunikacija i saobraćaja odličnom.

"Gotovo da nije bilo nijednog problema a da nije riješen na zadovoljavajući način. Svi preduslovi su stvoreni za gradnju koridora 5-C kroz RS i sada samo čekamo da se odabere izvođač radova. Predstoji potpisivanje ugovora, rješavanje pravnoimovinskih odnosa i spremni smo završiti taj posao u roku s kojim se dogovorimo s izvođačima radova", rekao je Čubrilović.

Ministar je dodao da je za RS od posebne važnosti gradnja mosta na Savi. Iako je sve spremno za izvođenje radova, kako je kazao Čubrilović problem je na hrvatskoj strani. Imam informacije da je Hrvatska ipak obezbijedila sredstva za gradnju svoje polovine mosta, pa očekujemo da počnemo gradnju na proljeće iduće godine, kazao je Čubrilović.

I federalni ministar Enver Bijedić, zadovoljan je saradnjom s RS-om, jer sve što je dogovoreno da se uradi u ovom sektoru je i realizirano.

"Moja omiljena tema su željeznice u BiH. Predstoji nam problem koji moramo rješavati, a to je rekonstrukcija željezničke infrastrukture na potezu Bradina - Sarajevo. Drugi projekt je rješavanje signalizacije na infrastrukturnim objektima Željeznica RS-a. Danas smo konstatovali da je sve spremno. Ovi radovi koštat će 44 miliona eura, a već smo obezbijedili 34 miliona eura", pojasnio je ministar Bijedić.

Ministri su kazali na pres-konferenciji da su dogovorili kako riješiti neke probleme u Korporaciji željeznica BiH. Dosada je u Upravnom odboru Korporacije bilo 12 članova, a zaposleno je svega 14 ljudi. Entitetski ministri su se dogovorili da uskoro Upravni odbor korporacije ima samo tri člana, dva iz Federacije i jedan iz RS-a.
Fena

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Dec 2012 07:59 #2843 by xalen

Admir wrote: Prioritet BiH gradnja koridora 5-c i željezničke infrastrukture

Državni ministar Damir Hadžić s entitetskim ministrima komunikacija i transporta jučer su napravili rezime o onome šta je urađeno u ovoj oblasti u cijeloj Bosni i Hercegovini. Ministri su potvrdili svoju opredijeljenost da u 2013. i 2014. godini riješe nekoliko kapitalnih projekata u državi BiH i njenim entitetima.

"Danas smo razgovarali o ubrzanoj izgradnji koridora 5-C. Dogovorili smo se da započeto preuzmu entitetska javna preduzeća Autoputevi i Autoceste. Praktično 2014. godine planiramo izgraditi više od 100 kilometara autoputa. Tako bismo na koridoru 5-C spojili jug Sarajeva i jug Zenice. Sve je pripremljeno da se završi granični prijelaz Bijača između BiH i Hrvatske. U januaru 2013. počet će se raditi projektna dokumentacija za dionice na autoputu gdje to još nije urađeno. Tako ćemo se pripremiti za razgovore s međunarodnim finansijskim institucijama za kreditno zaduženje. Zatim, kroz javno privatno partnerstvo ili dodjelu koncesije na gradnji koridora 5-C", izjavio je na pres- konferenciji ministar Damir Hadžić.

Za dionicu na koridoru, od 45 kilometara, koja će prolaziti kroz Republiku Srpsku pronaći ćemo način da ovu dionicu produžimo na 100 kilometara od Doboja do Zenice. Tako bismo završili mrežu autoputa koja ide od Sarajeva prema sjevernoj granici BiH, a procjena je da bi se ova dionica mogla završiti do 2018. godine, dodao je Damir Hadžić.

Ministar saobraćaja i veza RS-a Nedeljko Čubrilović ocijenio je entitetsku i državnu saradnju u sektoru komunikacija i saobraćaja odličnom.

"Gotovo da nije bilo nijednog problema a da nije riješen na zadovoljavajući način. Svi preduslovi su stvoreni za gradnju koridora 5-C kroz RS i sada samo čekamo da se odabere izvođač radova. Predstoji potpisivanje ugovora, rješavanje pravnoimovinskih odnosa i spremni smo završiti taj posao u roku s kojim se dogovorimo s izvođačima radova", rekao je Čubrilović.

Ministar je dodao da je za RS od posebne važnosti gradnja mosta na Savi. Iako je sve spremno za izvođenje radova, kako je kazao Čubrilović problem je na hrvatskoj strani. Imam informacije da je Hrvatska ipak obezbijedila sredstva za gradnju svoje polovine mosta, pa očekujemo da počnemo gradnju na proljeće iduće godine, kazao je Čubrilović.

I federalni ministar Enver Bijedić, zadovoljan je saradnjom s RS-om, jer sve što je dogovoreno da se uradi u ovom sektoru je i realizirano.

"Moja omiljena tema su željeznice u BiH. Predstoji nam problem koji moramo rješavati, a to je rekonstrukcija željezničke infrastrukture na potezu Bradina - Sarajevo. Drugi projekt je rješavanje signalizacije na infrastrukturnim objektima Željeznica RS-a. Danas smo konstatovali da je sve spremno. Ovi radovi koštat će 44 miliona eura, a već smo obezbijedili 34 miliona eura", pojasnio je ministar Bijedić.

Ministri su kazali na pres-konferenciji da su dogovorili kako riješiti neke probleme u Korporaciji željeznica BiH. Dosada je u Upravnom odboru Korporacije bilo 12 članova, a zaposleno je svega 14 ljudi. Entitetski ministri su se dogovorili da uskoro Upravni odbor korporacije ima samo tri člana, dva iz Federacije i jedan iz RS-a.

Fena


Zasto se ne ujedine Zeljeznice i budu jednostavno Zeljeznice BiH, nesto kao sto su za nogomet uradili.
sad samo imaju dupli trosak, duplo izdvajanje sredstava iz budzeta BiH, smijesno.
Cak mislim da je jednostavnije Zeljeznice ujediniti nego sto su uradili za vojsku, al et.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Dec 2012 17:22 - 30 Dec 2012 17:26 #2844 by Hagasa
Zasto bi ljudi iz RS dopustili da im ljudi iz Sarajeva kroje politiku, ekonomiju i infratsrukturu? Pa i u drzavama gdje nema medjuetnickih tenzija nizi nivoi vlasti se bore da svojim nadleznostima, a ne u BiH gdje su se tri plemena medjusobno klala i sad tek tako jedni drugima da prepuste svoje nadleznosti. Da je Federacija barem sredila svoj dio zeljeznica pa da ovi iz RS kazu hajmo s emi ujedniti pa da napredujemo zajedno, al kad vide kako sporo gradimo autocestu i kakve kante od vozova vozimo i kakva je pruga Sarajevo-Doboj itd, sasvim je logicno da se ne zele ujediniti. Imamo tri poste, telekoma, elektroprivrede, itd. Sto se mene tice nek budu i tri zeljeznice, ko da je to bitno, samo da funkcionisu kako treba a ne ko sto je sad. Mi u Sarajevu msilimo da bi se svi probleme rijesili ako bi sve prebacili na drzavni nivo i ako bi centar svega bilo u Sarajevu, pa evo pogledajte kakav je GRAS, sto bi iko zelio da Sarajevo upravlja njime, da smo barem neki sredjen grad a ovako normalno je sto je stanje kakvo jeste.

Vojska se ujedinila jer nema nikakvu nadleznost vise, policija se zato nece nikada ujediniti , a i sudstvo postoji samo fiktivno na drzavnom nivou i to trenutno dok ima stranaca, cim oni odu i to ce se raspasti. I ostale institucije koje postoje na drzavnom nivou postoje samo fiktivno, stvarnu nadleznost u RS imaju entitei a u Federaciji kantoni.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.080 seconds

 

Top