BiH | Koridor 5c

05 Jun 2014 16:58 - 05 Jun 2014 17:19 #4177 by xYz
Tunel Vijenac / 1. Mart - 1. jun 2014







Više fotografija na linku projekta: Tunel Vijenac / 1. Mart


Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

13 Jun 2014 21:15 #4182 by xYz
Asfaltiranje tunela Bijela Vlaka na poddionici Zvirovići-Kravice









(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

01 Jul 2014 13:24 - 01 Jul 2014 13:24 #4201 by xYz
Karta mreže autoputeva i brzih puteva u državama bivše Jugoslavije:


by ww87

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Jul 2014 15:48 #4207 by xYz
Asfaltiranje na južnom dijelu koridora 5c - zona čvora Međugorje





(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

26 Jul 2014 14:33 - 26 Jul 2014 14:34 #4220 by xYz
Mapa autocesta i brzih cesta u BiH (stanje: 2. kvartal 2014.) by LOTR



Tabelarni prikaz dionica:


Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

27 Jul 2014 09:28 #4224 by Admir
Koridor 5C: Tunelom kroz Prenj uštedjeti 300 miliona eura

Izgradnja dionice Koridora 5C od Konjica do Mostara sjever mogla bi biti jeftinija za čak 300 miliona eura, umjesto dosadašnjih 700 miliona eura, koliko je predviđeno prema trenutnom planu gradnje Koridora na ovoj dionici.

Federalna vlada prihvatila je Informaciju o potrebi optimiziranja i povećanja fizibilnosti trase na dionici Konjic - Mostar sjever, koju je uputila državna kompanija Autoceste Federacije BiH, a u kojoj se navodi da bi probojem planine Prenj odnosno skraćivanjem ove dionice za oko 18 kilometara državi moglo ostati čak 300 miliona eura od izgradnje ove dionice.

Ensad Karić, direktor Autocesta Federacije BiH, kazao je za agenciju Patria kako su njihove pretpostavke da bi uz korištenje prirodnih pogodnosti terena i novih tehnoloških dostignuća u tunelogradnji za proboj kroz planinu Prenj, trasa Koridora 5C od Konjica od Mostara sjever bila skraćena za 18 kilometara što bi ostvarilo uštede veće od 300 miliona eura.

"To su naše grube pretpostavke", rekao je Karić.

"Odmah ćemo pristupiti detaljnijoj analizi i za nekoliko mjeseci imati tačne pokazatelje koliko se može uštedjeti na ovoj dionici", dodao je on.

Ukoliko analize pokažu da je na ovoj dionici moguće uštedjeti, morat će doći do izmjene plana prostornog uređenja. No, Karić smatra da tome ništa ne bi smjelo biti prepreka. Federalni parlament morao bi podržati ovakvu odluku, jer ušteda od nekoliko stotina miliona eura našoj zemlji značila bi mnogo.
(NAP)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Jul 2014 17:21 #4230 by Admir
BiH dobiva prve tunele na zapadnom Balkanu sa led rasvjetom

Ovih dana obavlja se testiranje opreme u tunelu 1. Mart, najsavremenijem, a možda i najsigurnijem tunel u regionu na koridoru 5C.

Moderan, izgrađen po svim evropskim standardima, tunel 1.mart skratit će razdaljinu između Zenice i Sarajeva za šest kilometara i dodatno približiti stanovnike nastanjene na području dva kantona u središnjem dijelu naše zemlje. Ovim se stvaraju i pretpostavke za bolju poslovnu klimu i saradnju privrednih subjekata, ali se i građani BiH dodatno komunikacijski približavaju Evropskoj uniji.

Kako kažu u Autocestama FBiH na ovaj način BiH će imati prve tunele na zapadnom Balkanu sa led rasvjetom.

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Jul 2014 14:53 - 30 Jul 2014 14:54 #4234 by xYz
Testiranje opreme u tunelu 1. mart





























(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Avg 2014 14:30 - 05 Avg 2014 14:41 #4237 by xYz
Dionica: Vlakovo - Lepenica / avgust 2014.





































(Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

25 Avg 2014 10:38 - 25 Avg 2014 10:39 #4252 by Admir
Danas se otvara tunel Prvi mart: Povezuje Zenicu i Sarajevo modernom autocestom

Tunel Prvi mart i dionica Zenica jug - Lašva na Koridoru 5c bit će svečano otvoreni danas. Tunel Prvi mart, dužine skoro tri kilometra, povezat će Sarajevo i Zenicu modernom autocestom, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem ekonomskom razvoju ovog dijela Bosne i Hercegovine.

Tunel Prvi mart (Vijenac) dosad je najveći infrastrukturni objekat u Bosni i Hercegovini. Ukupna dužina tunela je veća od 2.900 m, zavisno od cijevi, dok dužina obje tunelske cijevi iznosi 5.680 m. Vrijednost projekta je procijenjena na 62 miliona eura.

S obzirom da je tunel dio panevropskog koridora Vc i standardi po kojima se radilo su u skladu sa evropskim normama, tj. u potpunosti se poštuje evropska direktiva o sigurnosti u tunelima.

Na svakih 250 m se nalazi veza između dvije tunelske cijevi, kao pješačka - evakuaciona veza, dok se na svakih 1.000 m nalaze prolazi (ukupno dva) za pristup vozilima.

Tunel je opremljen svim sigurnosnim sistemima: promjenljivom signalizacijom, vatrodojavom, hidrantskom mrežom, radio, mobilnom i internet vezom, video nadzorom, a upravljanje će se vršiti 24 sata dnevno, 365 dana u godini iz Centra za održavanje i kontrolu prometa (COKP) Drivuša.

Novih šest kilometara moderne autoceste olakšava i skraćuje putnu komunikaciju između Sarajeva i Zenice.

Za korisnike autoceste dionica će u punom profilu biti otvorena za promet u utorak od 05.00 sati.
(Fena)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.098 seconds

 

Top