Sarajevo | Saobraćajna infrastruktura

07 Nov 2017 13:00 - 07 Nov 2017 13:58 #6773 by Eldinjho

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Nov 2017 12:40 #6804 by Eldinjho
U vezi ceste Ilidza-Hrasnica,gdje de zavrsavati ta cesta,jeli na kruznom ili ide dalje prema Famosu dole...

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

16 Nov 2017 19:22 #6824 by xalen
Update 16.11.2017.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Nov 2017 09:37 - 17 Nov 2017 09:37 #6826 by Fache
Super video!

Nekako sam mislio da ce kruzni tok biti malo blize pekari a po ovim snimcima se vidi da je ipak nesto nize. Mislim na kupolu u sredini.

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Nov 2017 12:17 #6828 by xalen

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Nov 2017 15:20 #6830 by Eldinjho

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

01 Dec 2017 13:01 #6850 by xalen

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Dec 2017 09:11 #6871 by Fache
Hvala Ami za video snimke. Trenutno vremenski uslovi baš i ne idu u prilog..

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Feb 2018 10:01 #6968 by Fache
Umjesto mašina na terenu, građani su dobili obećanja

Naredne godine počinje gradnja Prve transverzale, saobraćajnice koja treba spojiti centar grada s Vogošćom, odnosno Koridorom 5C. Ovo je unazad tri godine omiljena rečenica prvog čovjeka KS Elmedina Konakovića, ali i njegovih saradnika, odnosno direktno nadležnih, ministra saobraćaja Muje Fiše i direktora Direkcije za puteve Nermina Drnde.

Izbor izvođača

Međutim, od tih silnih i velikih obećanja na djelu imamo jedno veliko ništa iako je taj projekt jedan od prioriteta aktuelne Vlade KS. O kakvom neuspjehu se radi, najbolje pokazuje činjenica da lani nisu bili u stanju započeti ni radove na poddionici Bare - tunel Kobilja glava, dugoj 1.140 metara, za koju je osiguran novac i riješeni imovinskopravni odnosi!

Istu priču ukrug, otkako je sjeo u fotelju direktora Direkcije, ponavlja i Drnda, koji se za sada još ne može pohvaliti nekim većim projektima. On obećava da će se iduće sedmice znati izvođač radova za početak gradnje Prve transverzale.

"Dobili smo dvije ponude, a iduće sedmice komisija će dati prijedlog odluke o izboru najpovoljnijeg izvođača. Radi se o poddionici Bare - ulazni portal tunel Kobilja glava, dužine 1.140 metara, vrijednoj 12 miliona maraka. Nakon što napravimo prijedlog odluke, ide žalbeni rok od 15 dana, tek nakon toga možemo očekivati početak radova" - kazao je Drnda.

On je istakao da na ovoj dionici ne očekuju velike probleme i da bi u toku ove godine i ''Ceste Federacije BiH'' trebale početi s izmještanjem Alipašine ulice i kružnog toka na Šipu jer se ukrštaju s trasom Prve transverzale.

Gradnja tunela

"U toku su i pregovori s EBRD-om za finansiranje gradnje tunela Kobilja glava, izlaznog portala tunela i spojne saobraćajnice na magistralnu cestu u Hotonju. Radi se o 30 miliona eura, tunel je dug 800 metara, a spojna saobraćajnica 900 metara" - rekao je Drnda.

Najava radova bilo i iz Zavoda za planiranje


I iz Zavoda za planiranje KS, na čijem je čelu Hamdija Efendić, još su u oktobru 2016. godine najavljivali početak izgradnje Prve transverzale. Sastanku u Zavodu tada su prisustvovali premijer Konaković, ministar Fišo...

"Za Vladu je Prva transverzala najvažniji kapitalni projekt, čija realizacija kreće naredne godine. Zagušenje koje imamo u Vogošći je trenutno najveći problem u odvijanju saobraćaja u KS" - govorio je, između ostalog, Konaković još 2016. godine.

avaz.ba/kantoni/sarajevo/352000/umjesto-...i-su-dobili-obecanja

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Mar 2018 13:29 - 06 Mar 2018 13:30 #6996 by Fache

Dok se čeka početak gradnje Prve transverzale: Urušavaju se mnoge zgrade



Čekanje na gradnju Prve transverzale, prema svemu sudeći, usporilo je mnoge druge planirane projekte u naseljima Koševsko Brdo, Bare i Šip. Najbolji primjer za to je loše stanje dvospratnih zgrada u ulicama Zuke Džumhura, Muhameda Hadžijahića i Jukićevoj.

"Ništa nije učinjeno, a oštećenja su sve veća. Na jednoj od ovih “samačkih” zgrada, zbog dotrajalosti, počeli su pucati i zidovi" – poručio je jedan od sugrađana dodavši kako su problematični krovovi, prozori i izolacija.

Dio građana kritizira i Općinu Centar. Navode kako se godinama nije forsirao razvoj ovog dijela grada, a u međuvremenu su nova naselja izgrađena na Otoci, Dobrinji i Stupu, dok je centar grada ostao zapostavljen, bez sadržaja.

"Rušenje zgrada na trasi buduće saobraćajnice predviđeno je u narednim fazama gradnje Prve transverzale" – kazali su iz Direkcije za puteve KS. Na listi budućih zadataka za nadležne je izmještanje i GRAS-ovog minibuskog depoa i rušenje kuća u Halida Kajtaza.

avaz.ba/kantoni/sarajevo/357752/dok-se-c...vaju-se-mnoge-zgrade


Ovaj članak je jedan od glupljih u zadnje vrijeme od strane Avaza. Apsolutno mi nije jasno kakve veze imaju ulice Zuke Džumhura, Muhameda Hadžijahića i Jukićeva i prodadanje zgrada u njima sa Prvom transverzalom??? Mogli su komotno napisati da je otpao komad maltera sa fasade na Dobrinji dok se čeka izgradnja Prve transverzale :whacky:

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.088 seconds

 

Top