Javni gradski i prigradski prevoz
- Eldinjhi_72
- Offline
- Senior Boarder
Less
More
- Objave: 76
- Thank you received: 0
14 Feb 2015 13:20 #4643
by Eldinjhi_72
A stalno se bune kako im se ne placaju karte,kako su u dugovima i sve ostalo..Ocito je neko u ministarstvu neki rod direktoru Grasa pa nece nista da rade nego samo muzu pare iz budzeta...
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
23 Feb 2015 15:52 #4671
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
U Grasu čekaju certifikate, akreditacije i odijela: Među kontrolorima pet žena
Trideset kontrolora Grasa, koji su u prethodnom periodu prošli obuku i položili certifikate za državnog službenika i za zaštitara, vrlo brzo bi trebali početi sa radom u javnom gradskom prevozu.
Samo se još, prema riječima Avde Vatrića, direktora ovog preduzeća, čeka da dobiju položene certifikate, akreditacije i odijela.
Procedura
"U Ministarstvu saobraćaja KS-a treba da naprave akreditacije, a firma Uslužnost, sa kojom imamo sklopljen ugovor, treba da nam isporuči odijela koja će nositi kontrolori u skladu sa novim zakonom. Odijela su plave boje sa logom Grasa. Također, čekamo da ljudi koji su prošli obuku dobiju certifikate što je uvjet da bi mogli početi sa radom. Nadamo se da će sve ovo biti brzo završeno, jer nam je u interesu da kontrolori počnu sa radom što prije", kazao je Vatrić.
On je pojasnio da je ovo prva grupa od 30 kontrolora koji su prošli obuku, a da će kasnije isto to proći još 30 uposlenika Grasa.
"Sada je obuku prošlo 30 ljudi, od kojih je četiri, pet žena. Ostalih 30 će istu proceduru proći kasnije. Jednostavno nismo mogli sve u isto vrijeme poslati na obuku zbog toga što je neko morao da ostane da radi i vrši kontrolu u vozilima javnog gradskog prevoza. Sa ovim brojem od 60 kontrolora ćemo kompletirati ovu službu. Sa novim načinom rada nadamo se da će se svijest ljudi, odnosno putnika promijeniti i da će shvatiti da se ne mogu voziti javnim gradskim prevozom bez karte. Kada vide da sada imamo mehanizam da se zaštitimo, vjerovatno će se drugačije ponašati", rekao je Vatrić.
Kazne
Prema Zakonu o obavezama i ovlaštenjima kontrolora, operatera javnog prevoza putnika u KS-u, koji je donesen prošle godine, putnik bez karte u vozilu može da plati mandatnu kaznu koja iznosi 50 KM. Ukoliko ne plati mandatnu kaznu, putnik je dužan da predoči kontroloru lična dokumenta na osnovu kojih se piše kaznena prijava koja ide nadležnim organima na postupak i na izricanje adekvatne kaznene mjere, a u tom slučaju putnik plaća i sudske troškove i mandatnu kaznu. Ukoliko putnik nema kartu, niti želi predočiti lične dokumente, revizor ima pravo pozvati pripadnike MUP-a KS-a, te u tom slučaju policija preuzima obavezu da postupi po zakonu.
Trideset kontrolora Grasa, koji su u prethodnom periodu prošli obuku i položili certifikate za državnog službenika i za zaštitara, vrlo brzo bi trebali početi sa radom u javnom gradskom prevozu.
Samo se još, prema riječima Avde Vatrića, direktora ovog preduzeća, čeka da dobiju položene certifikate, akreditacije i odijela.
Procedura
"U Ministarstvu saobraćaja KS-a treba da naprave akreditacije, a firma Uslužnost, sa kojom imamo sklopljen ugovor, treba da nam isporuči odijela koja će nositi kontrolori u skladu sa novim zakonom. Odijela su plave boje sa logom Grasa. Također, čekamo da ljudi koji su prošli obuku dobiju certifikate što je uvjet da bi mogli početi sa radom. Nadamo se da će sve ovo biti brzo završeno, jer nam je u interesu da kontrolori počnu sa radom što prije", kazao je Vatrić.
On je pojasnio da je ovo prva grupa od 30 kontrolora koji su prošli obuku, a da će kasnije isto to proći još 30 uposlenika Grasa.
"Sada je obuku prošlo 30 ljudi, od kojih je četiri, pet žena. Ostalih 30 će istu proceduru proći kasnije. Jednostavno nismo mogli sve u isto vrijeme poslati na obuku zbog toga što je neko morao da ostane da radi i vrši kontrolu u vozilima javnog gradskog prevoza. Sa ovim brojem od 60 kontrolora ćemo kompletirati ovu službu. Sa novim načinom rada nadamo se da će se svijest ljudi, odnosno putnika promijeniti i da će shvatiti da se ne mogu voziti javnim gradskim prevozom bez karte. Kada vide da sada imamo mehanizam da se zaštitimo, vjerovatno će se drugačije ponašati", rekao je Vatrić.
Kazne
Prema Zakonu o obavezama i ovlaštenjima kontrolora, operatera javnog prevoza putnika u KS-u, koji je donesen prošle godine, putnik bez karte u vozilu može da plati mandatnu kaznu koja iznosi 50 KM. Ukoliko ne plati mandatnu kaznu, putnik je dužan da predoči kontroloru lična dokumenta na osnovu kojih se piše kaznena prijava koja ide nadležnim organima na postupak i na izricanje adekvatne kaznene mjere, a u tom slučaju putnik plaća i sudske troškove i mandatnu kaznu. Ukoliko putnik nema kartu, niti želi predočiti lične dokumente, revizor ima pravo pozvati pripadnike MUP-a KS-a, te u tom slučaju policija preuzima obavezu da postupi po zakonu.
(Oslobođenje)
[/i] Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
02 Mar 2015 11:58 #4688
by Fache
Oslobođenje
To je tvoje pravilo, moje ne
Kosi lift na Ciglanama hitno popraviti
Predsjedavajući Općinskog vijeća Centar Sarajevo Nedžad Ajnadžić i savjetnik općinskog načelnika Mustafa Resić održali su sastanak sa direktorom Grasa Avdom Vatrićem, predsjednikom Savjeta Mjesne zajednice Ciglane - Gorica Farukom Kurtovićem i sekretarom MZ Izetom Kuhinjom.
Povod sastanka bio je ponovo stavljanje u funkciju kosog lifta na Ciglanama koji je od 12. februara u kvaru.
- Ovo je prvi korak koji je prvenstveno u interesu građana sa područja Centra, a također je u interesu i Općine i Grasa da se kosi lift ponovo stavi u funkciju. Nadamo se da ćemo uz finansijsku pomoć Općine Centar u narednih deset dana uspjeti osposobiti lift kojeg će građani moći koristiti, istakao je Vatrić.
Resić je ukazao na to da Općina Centar nije vlasnik lifta, niti je nadležna za upravljanje i održavanje sredstava javnog saobraćaja, ali da želi aktivno sudjelovati u rješavanju ovog krupnog problema.
- U tom smislu načelnik Bećirević uputio je dopis Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo i Grasu kao preduzeću čiji je vlasnik Kanton Sarajevo. Iskazujući podršku za što brže vraćanje funkcije kosog lifta, Općina Centar će odmah po zahtjevu Grasa iz tekućih rezervi ovogodišnjeg budžeta izdvojiti interventna sredstva za hitnu popravku lifta očekujući da Kanton kao osnivač i vlasnik Grasa pokrene aktivnosti na trajnom rješavanju ovog izuzetno važnog pitanja. Interes Općine je da građani dobiju potpunu funkciju kosog lifta jer im to pravo pripada još od vremena završetka izgradnje naselja Ciglane i to je sastavni dio urbane kulture življenja naših građana, prije svega normalnih uslova za pristup njihovim stanovima, naglasio je Resić.
Predstavnici MZ Ciglane - Gorica istakli su da je sastanak bio jako koristan i da će problem kosog lifta pokušati riješiti u što kraćem periodu.
- Ovim sastankom smo zadovoljni i imamo obećanje direktora Vatrića da će u narednih desetak dana pokušati osposobiti kosi lift. Nadamo se da će lift što prije početi da radi, a mi ćemo sa našim građanima razgovarati o toj temi i zamoliti ih za strpljenje dok se ovaj problem ne riješi, rekao je Kuhinja.
Oslobođenje
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
27 Mar 2015 18:50 - 27 Mar 2015 18:50 #4750
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Građani traže autobusku liniju od Dobrinje do Ilidže
Nakon inicijative općinskih vijećnika Vernesa Ćosića i Elvisa Vreta u Novom Gradu i Ilidži za uvođenje autobuske linije Dobrinja-Ilidža, zastupnik Naše stranke Edin Forto je najavio da će po normalizaciji situacije u Skupštini Kantona Sarajevo pokrenuti inicijativu prema Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo za upis ove linije u registar i organizaciju javnog poziva za izbor prevoznika.
"Postoji interes građana, postoji spremnost za rješavanje problema. Potrebna nam je reorganizacija gradskog saobraćaja, uključivanje konkurencije, a aktivnim pristupom koje su građani pokazali u ovom slučaju, vidimo da se stvari mogu pokrenuti od lokalne zajednice. Sada kada su glavne teme u javnosti fotelje, mi sada trebamo vratiti priču na konkretna rješenja", rekao je zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo Edin Forto, saopćeno je iz Naše stranke.
Istakao je da su takve inicijative pravi korak, te da će zatražiti stav za registraciju linije Dobrinja - Ilidža od Ministarstva saobraćaja čim prije.
Nakon inicijative općinskih vijećnika Vernesa Ćosića i Elvisa Vreta u Novom Gradu i Ilidži za uvođenje autobuske linije Dobrinja-Ilidža, zastupnik Naše stranke Edin Forto je najavio da će po normalizaciji situacije u Skupštini Kantona Sarajevo pokrenuti inicijativu prema Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo za upis ove linije u registar i organizaciju javnog poziva za izbor prevoznika.
"Postoji interes građana, postoji spremnost za rješavanje problema. Potrebna nam je reorganizacija gradskog saobraćaja, uključivanje konkurencije, a aktivnim pristupom koje su građani pokazali u ovom slučaju, vidimo da se stvari mogu pokrenuti od lokalne zajednice. Sada kada su glavne teme u javnosti fotelje, mi sada trebamo vratiti priču na konkretna rješenja", rekao je zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo Edin Forto, saopćeno je iz Naše stranke.
Istakao je da su takve inicijative pravi korak, te da će zatražiti stav za registraciju linije Dobrinja - Ilidža od Ministarstva saobraćaja čim prije.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 27 Mar 2015 18:50 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
30 Mar 2015 12:02 #4757
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Centrotrans i GRAS spremni uvesti direktnu liniju Dobrinja – Ilidža
Da li je na vidiku rješenje dugogodišnjeg problema građana sarajevskih naselja Dobrinja i Ilidža uskoro bi se moglo saznati, s obzirom da je u općinskim vijećima u Novom Gradu i na Ilidži upućena inicijativa prema Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, kojom se zahtjeva uvođenje direktnih autobuskih linija koje bi povezale ova dva naselja.
Zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo Edin Forto kazao je da su upućeni zahtjevi iz dvije lokalne zajednice za rješenjem ovog problema, kao i da je spreman pomoći da se problemi prevaziđu, s obzirom da je to u kantonalnoj nadležnosti.
"Ilidža je mnogoljudna općina a i Dobrinja je veliko naselje i postoje mnogi ekonomski i drugi razlozi povezivanja dva naselja, a građani kada idu sa Dobirnje moraju korsititi autobus pa presjedati na tramvaj da bi došli", rekao je Forto.
Dodao je da građani Kantona Sarajevo trebaju imati kvalitetniji gradski prevoz od postojećeg, i da će u tom smjeru biti pokrenuta inicijativa.
Izjavio je da je novi premijer Kantona Sarajevo sa ministrima obećao da će građani imati bolji prevoz i da će podržati premijera ukoliko se bude išlo u tom smjeru.
Glasnogovornica kompanije Centrotrans Eurolines Aida Smajić kazala je da ovakve inicijative nisu ništa neobično, jer su i u drugim općinama mjesne zajednice podnosile slične zahtjeve općinskim vijećima što je dovelo do uvođenja određenih linija.
"Svjesni smo činjenice da je građanima Dobrinje teško doći do Ilidže i da moraju mijenjati više prevoznih sredstava. Smatramo da bi bilo veoma dobro da se uvede ta linija. Centrotrans Eurolines spreman je preuzeti sve linije za koje dobije odobrenje Ministarstva saobraćaja KS. Spremni smo odgovoriti ljudskim resursima i autobuskim kapacitetima", izjavila je Smajić i dodala da Centrotrans Eurolines stoji na raspolaganju građanima.
U saopćenju KJKP GRAS koje je dostavljeno Poslovnom portalu eKapija.ba, navodi se da preduzeće Gras pozdravlja inicijativu vijećnika OV-a Ilidža i Novi Grad, te ukoliko Ministarstvo saobraćaja KS odobri uspostavljanje linije na relaciji Dobrinja – Ilidža, GRAS ju je spreman održavati.
"Upravo nam je stiglo pet autobusa iz Njemačke, a pet treba doći iduće sedmice, tako da imamo vozila koja bi mogla pokriti ovu liniju. Ministarstvo saobraćaja KS prilikom registracije nove linije utvrđuje i red vožnje za nju, a od čega zavisi koliko će biti potrebno vozila za realizaciju reda vožnje", dodaje se u saopćenju.
Da li je na vidiku rješenje dugogodišnjeg problema građana sarajevskih naselja Dobrinja i Ilidža uskoro bi se moglo saznati, s obzirom da je u općinskim vijećima u Novom Gradu i na Ilidži upućena inicijativa prema Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, kojom se zahtjeva uvođenje direktnih autobuskih linija koje bi povezale ova dva naselja.
Zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo Edin Forto kazao je da su upućeni zahtjevi iz dvije lokalne zajednice za rješenjem ovog problema, kao i da je spreman pomoći da se problemi prevaziđu, s obzirom da je to u kantonalnoj nadležnosti.
"Ilidža je mnogoljudna općina a i Dobrinja je veliko naselje i postoje mnogi ekonomski i drugi razlozi povezivanja dva naselja, a građani kada idu sa Dobirnje moraju korsititi autobus pa presjedati na tramvaj da bi došli", rekao je Forto.
Dodao je da građani Kantona Sarajevo trebaju imati kvalitetniji gradski prevoz od postojećeg, i da će u tom smjeru biti pokrenuta inicijativa.
Izjavio je da je novi premijer Kantona Sarajevo sa ministrima obećao da će građani imati bolji prevoz i da će podržati premijera ukoliko se bude išlo u tom smjeru.
Glasnogovornica kompanije Centrotrans Eurolines Aida Smajić kazala je da ovakve inicijative nisu ništa neobično, jer su i u drugim općinama mjesne zajednice podnosile slične zahtjeve općinskim vijećima što je dovelo do uvođenja određenih linija.
"Svjesni smo činjenice da je građanima Dobrinje teško doći do Ilidže i da moraju mijenjati više prevoznih sredstava. Smatramo da bi bilo veoma dobro da se uvede ta linija. Centrotrans Eurolines spreman je preuzeti sve linije za koje dobije odobrenje Ministarstva saobraćaja KS. Spremni smo odgovoriti ljudskim resursima i autobuskim kapacitetima", izjavila je Smajić i dodala da Centrotrans Eurolines stoji na raspolaganju građanima.
U saopćenju KJKP GRAS koje je dostavljeno Poslovnom portalu eKapija.ba, navodi se da preduzeće Gras pozdravlja inicijativu vijećnika OV-a Ilidža i Novi Grad, te ukoliko Ministarstvo saobraćaja KS odobri uspostavljanje linije na relaciji Dobrinja – Ilidža, GRAS ju je spreman održavati.
"Upravo nam je stiglo pet autobusa iz Njemačke, a pet treba doći iduće sedmice, tako da imamo vozila koja bi mogla pokriti ovu liniju. Ministarstvo saobraćaja KS prilikom registracije nove linije utvrđuje i red vožnje za nju, a od čega zavisi koliko će biti potrebno vozila za realizaciju reda vožnje", dodaje se u saopćenju.
(eKapija.ba)
[/i] Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
17 Apr 2015 10:17 #4794
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Vlada KS usvojila mjere za stabilizaciju GRAS-a
Vlada KS je usvojila niz mjera s ciljem stabilizacije stanja u Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću "Gradski saobraćaj - GRAS" prema kojima je, između ostalog, upravu ovog preduzeća obavezala je da u saradnji sa Sindikatom usvoji novu sistematizaciju radnih mjesta i pravilnik o radu te ih dostavi Ministarstvu saobraćaja i Vladi.
U isto vrijeme, Ministarstvo saobraćaja i GRAS će provesti hitni pregovarački postupak nabavke rezervnih dijelova za vozila prema specifikaciji koju dostavi preduzeće u iznosu do 300.000 KM, a najkasnije do 20. aprila.
Vlada je zadužila GRAS da u što kraćem roku napravi preciznu i detaljnu specifikaciju neophodnih rezervnih dijelova s njihovim šiframa namijenjenih popravci vozila koja trenutno nisu u funkciji.
GRAS su obavezali da uvede kontrolu ulaza u vozila na polaznim stajalištima za autobuski i minibuski saobraćaj, saopćeno je iz Press službe.
(indikator)
Vlada KS je usvojila niz mjera s ciljem stabilizacije stanja u Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću "Gradski saobraćaj - GRAS" prema kojima je, između ostalog, upravu ovog preduzeća obavezala je da u saradnji sa Sindikatom usvoji novu sistematizaciju radnih mjesta i pravilnik o radu te ih dostavi Ministarstvu saobraćaja i Vladi.
U isto vrijeme, Ministarstvo saobraćaja i GRAS će provesti hitni pregovarački postupak nabavke rezervnih dijelova za vozila prema specifikaciji koju dostavi preduzeće u iznosu do 300.000 KM, a najkasnije do 20. aprila.
Vlada je zadužila GRAS da u što kraćem roku napravi preciznu i detaljnu specifikaciju neophodnih rezervnih dijelova s njihovim šiframa namijenjenih popravci vozila koja trenutno nisu u funkciji.
GRAS su obavezali da uvede kontrolu ulaza u vozila na polaznim stajalištima za autobuski i minibuski saobraćaj, saopćeno je iz Press službe.
(indikator)
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
05 Maj 2015 11:30 #4830
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Uvodi se nova linija Vijećnica Tunel DB
U organizaciji Fonda memorijala, a u okviru manifestacije Dani KS organizovan je Dan otvorenih vrata Tunela D-B.
Posjetioci su imali priliku besplatno posjetiti Spomenički kompleks Tunela D-B kao i dvije besplatne promotivne vožnje od Vijećnice do Tunela. Ovime je i ozvaničena ova linije koju će narednh mjesec dana probno voziti autobusi centrotransa. Dnevno će saobraćati dva puta u 10 i 14 sati s Vijećnice.
Cijena vožnje biće pet maraka.
Uvođenje redovne linije Vijećnica - Tunel biće od velikog značaja za poslovanje kompleksa te će olakšati turistima i drugima koji žele posjetiti ovaj historijski važan kompleks.
U Fondu memorijala nadaju se da će na ovaj način privući veći broj posjetilaca, jer, kako sada stvari stoje, tunel godišnje posjeti samo 10 posto turista koji dođu u Sarajevo. Osim loše povezanosti s gradom, problem je i nedostatak parkinga i slaba promocija.
TVSA
U organizaciji Fonda memorijala, a u okviru manifestacije Dani KS organizovan je Dan otvorenih vrata Tunela D-B.
Posjetioci su imali priliku besplatno posjetiti Spomenički kompleks Tunela D-B kao i dvije besplatne promotivne vožnje od Vijećnice do Tunela. Ovime je i ozvaničena ova linije koju će narednh mjesec dana probno voziti autobusi centrotransa. Dnevno će saobraćati dva puta u 10 i 14 sati s Vijećnice.
Cijena vožnje biće pet maraka.
Uvođenje redovne linije Vijećnica - Tunel biće od velikog značaja za poslovanje kompleksa te će olakšati turistima i drugima koji žele posjetiti ovaj historijski važan kompleks.
U Fondu memorijala nadaju se da će na ovaj način privući veći broj posjetilaca, jer, kako sada stvari stoje, tunel godišnje posjeti samo 10 posto turista koji dođu u Sarajevo. Osim loše povezanosti s gradom, problem je i nedostatak parkinga i slaba promocija.
TVSA
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
05 Maj 2015 12:57 #4831
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
U Sarajevu upriličena vožnja replikom tramvaja iz 1895. godine
U povodu obilježavanja Dana Kantona Sarajevo danas je u glavnom gradu BiH upriličena počasna vožnja replikom prvog električnog tramvaja iz 1895. godine. Te godine električni tramvaj zamijenio je dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, a saobraćao je od Željezničke stanice do Latinske ćuprije.
Sarajevo je prvi evropski grad koji je imao cjelodnevnu tramvajsku liniju, koja je otvorena za Novu 1885. godinu, a tramvaje su tada pokretali konji. Godine 1895., uporedo sa električnom rasvjetom, 1. maja je Sarajevom počeo kružiti i prvi električni tramvaj koji danas služi samo kao atrakcija.
Avdo Vatrić, direktor GRAS-a, kazao je da je električni tramvaj u Sarajevu jedan od prvih u Evropi, te da se sadašnji tramvajski saobraćaj u Gradu Sarajevu obavlja starim češkim i njemačkim tramvajima koji su još uvijek tehnički pouzdani.
"Imamo dosta lošu prugu koja je napravljena šezdesete godine, a posebno dio od Čengić Vile prema Ilidži i tu dolazi do nivelacija pruge i po širini i po visini“, rekao je Vatrić.
Dodao je da je GRAS Ministarstvu saobraćaja KS ponudio program rekonstrukcije tramvajske pruge, koji bi u narednom periodu trebao biti realiziran korištenjem sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj ili Svjetske banke.
klix
U povodu obilježavanja Dana Kantona Sarajevo danas je u glavnom gradu BiH upriličena počasna vožnja replikom prvog električnog tramvaja iz 1895. godine. Te godine električni tramvaj zamijenio je dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, a saobraćao je od Željezničke stanice do Latinske ćuprije.
Sarajevo je prvi evropski grad koji je imao cjelodnevnu tramvajsku liniju, koja je otvorena za Novu 1885. godinu, a tramvaje su tada pokretali konji. Godine 1895., uporedo sa električnom rasvjetom, 1. maja je Sarajevom počeo kružiti i prvi električni tramvaj koji danas služi samo kao atrakcija.
Avdo Vatrić, direktor GRAS-a, kazao je da je električni tramvaj u Sarajevu jedan od prvih u Evropi, te da se sadašnji tramvajski saobraćaj u Gradu Sarajevu obavlja starim češkim i njemačkim tramvajima koji su još uvijek tehnički pouzdani.
"Imamo dosta lošu prugu koja je napravljena šezdesete godine, a posebno dio od Čengić Vile prema Ilidži i tu dolazi do nivelacija pruge i po širini i po visini“, rekao je Vatrić.
Dodao je da je GRAS Ministarstvu saobraćaja KS ponudio program rekonstrukcije tramvajske pruge, koji bi u narednom periodu trebao biti realiziran korištenjem sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj ili Svjetske banke.
klix
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
13 Maj 2015 12:25 #4848
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Kosi lift na Ciglanama ponovo u funkciji
Predsjedavajući Općinskog vijeća Centar doc. dr. Nedžad Ajnadžić je zajedno sa generalnim direktorom KJKP Gras Avdom Vatrićem i njihovim saradnicima 13. maja 2015. godine obavio probnu vožnju u kabini kosog lifta na Ciglanama čime je zvanično ovaj lift ponovo pušten u funkciju.
Općina Centar je za osposobljavanje jedne trase kosog lifta izdvojila iz svog budžeta 10.000 KM.
"Sa današnjim danom jedna trasa kosog lifta je u funkciji, a Gras će u narednom periodu raditi na osposobljavanju preostale dvije trase. Firma Tehnoinspekt nam tokom dana treba izdati upotrebnu dozvolu, tako da će kosi lift već od sutra prevoziti građane. Dok se ne riješi pitanje vlasništva lifta, preduzeće Gras će vršiti njegovo opsluživanje", kazao je Vatrić nakon probne vožnje.
Među prisutnima je bio i član Savjeta Mjesne zajednice Ciglane-Gorica Esad Dedović koji se zahvalio Općini Centar na finansijskoj podršci za popravak infrastrukture kosog lifta.
"Svakodnevno se ovim liftom preveze do 1.000 stanovnika Ciglana, uglavnom starijih osoba koje trebaju ići do ambulante porodične medicine, apoteke ili trgovine. Dok lift nije bio u funkciji građani su morali pješačiti okolnim stepeništem, što je starijoj populaciji bilo naporno posebno zbog uspona", kazao je Dedović.
Kosi lift na Ciglanama nije bio u funkciji od 5. februara 2015. godine. Kako je navedeno, građani mogu koristiti kosi lift radnim danima od 6 do 23 sata, subotom od 7 do 23 sata, a nedjeljom od 8 do 20 sati. Cijena karata za korištenje lifta je ostala ista.
klix.ba
Predsjedavajući Općinskog vijeća Centar doc. dr. Nedžad Ajnadžić je zajedno sa generalnim direktorom KJKP Gras Avdom Vatrićem i njihovim saradnicima 13. maja 2015. godine obavio probnu vožnju u kabini kosog lifta na Ciglanama čime je zvanično ovaj lift ponovo pušten u funkciju.
Općina Centar je za osposobljavanje jedne trase kosog lifta izdvojila iz svog budžeta 10.000 KM.
"Sa današnjim danom jedna trasa kosog lifta je u funkciji, a Gras će u narednom periodu raditi na osposobljavanju preostale dvije trase. Firma Tehnoinspekt nam tokom dana treba izdati upotrebnu dozvolu, tako da će kosi lift već od sutra prevoziti građane. Dok se ne riješi pitanje vlasništva lifta, preduzeće Gras će vršiti njegovo opsluživanje", kazao je Vatrić nakon probne vožnje.
Među prisutnima je bio i član Savjeta Mjesne zajednice Ciglane-Gorica Esad Dedović koji se zahvalio Općini Centar na finansijskoj podršci za popravak infrastrukture kosog lifta.
"Svakodnevno se ovim liftom preveze do 1.000 stanovnika Ciglana, uglavnom starijih osoba koje trebaju ići do ambulante porodične medicine, apoteke ili trgovine. Dok lift nije bio u funkciji građani su morali pješačiti okolnim stepeništem, što je starijoj populaciji bilo naporno posebno zbog uspona", kazao je Dedović.
Kosi lift na Ciglanama nije bio u funkciji od 5. februara 2015. godine. Kako je navedeno, građani mogu koristiti kosi lift radnim danima od 6 do 23 sata, subotom od 7 do 23 sata, a nedjeljom od 8 do 20 sati. Cijena karata za korištenje lifta je ostala ista.
klix.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
13 Maj 2015 17:34 #4849
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Probna vožnja novog tramvaja u Sarajevu
Prvi tramvaj Duewag GT8, donacija turskog grada Konye, stigao je u Sarajevo gdje je večeras u ponoć imati probnu vožnju, potvrdio je za Anadolu Agency (AA) direktor Javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj Sarajevo (GRAS) Avdo Vatrić.
Kako je kazao, ukoliko se potvrdi da tramvaj tehnički odgovara saobraćajnoj mreži, iz Konye bi u naredna dva mjeseca trebalo doći i preostalih 19 tramvaja. Vatrić ističe da je tramvaj, koji se trenutno nalazi u remizi GRAS-a, u dobrom i očuvanom stanju, a ako prođe večerašnju probnu vožnju u funkciji bi mogao biti u naredna 2-3 dana.
Tramvaj je dug 30, a širok 2,5 metara. Može da primi oko 250 putnika, računajući i stajanje i sjedenje u tramvaju. Vatrić poručuje da je riječ o najvećem tramvaju u Sarajevu.
Podsjetio je da je tramvaj u Sarajevo stigao prije 15-tak dana.
On je rekao da bi uvođenjem ovih tramvaja mogli smanjiti broj vozila u saobraćaju.
"Sada koristimo 50-tak, a mogli bi sa 40 tramvaja da potpuno vršimo prevoz ljudi. Neizmjerno smo zahvalni turskim prijateljima i našoj braći na ovoj donaciji i nadamo se da će ona biti do kraja realizovana", kazao je Vatrić.
Direktor GRAS-a je rekao da tramvaji svojim kapacitetom odgovaraju potrebama putnika u glavnom bh. gradu.
"To su tramvaji GT 8, koji su široko 2,5 metra, a dugi 30 i koji kapacitetno potpuno odgovaraju gradu Sarajevu. On ima nešto viši napon nego što je kod nas na mreži. Nadamo se da neće biti problema oko puštanja tramvaja u promet", ispričao je Vatrić.
Kako je kazao, obavili su testiranje u remizi i izrazio je nadu da će večeras, po prestanku odvijanja tramvajskog saobraćaja, izvršiti probu i na gradskoj mreži.
"Probna vožnja će biti oko 24 sata. Nadam se da će proći testove bez problema. To je najveći tramvaj koji imamo u gradu Sarajevu i on će puno pomoći da se razbiju ove gužve koje imamo u jutarnjim i poslijepodnevnim satima", poručio je Vatrić.
Ukoliko tramvaj koji je već u Sarajevu prođe testiranja preostali tramvaji bi u Sarajevu trebali biti u naredna dva mjeseca.
"Imali smo razgovore sa našim prijateljima iz Konye i oni su rekli da im javimo da je tramvaj uspješno prošao testiranja. Ja se nadam da će vrlo brzo, možda u roku od dva mjeseca, vršiti isporuku i ostalih 19 tramvaja", dodao je Vatrić.
(Radiosarajevo.ba/foto:Anadolija)
Prvi tramvaj Duewag GT8, donacija turskog grada Konye, stigao je u Sarajevo gdje je večeras u ponoć imati probnu vožnju, potvrdio je za Anadolu Agency (AA) direktor Javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj Sarajevo (GRAS) Avdo Vatrić.
Kako je kazao, ukoliko se potvrdi da tramvaj tehnički odgovara saobraćajnoj mreži, iz Konye bi u naredna dva mjeseca trebalo doći i preostalih 19 tramvaja. Vatrić ističe da je tramvaj, koji se trenutno nalazi u remizi GRAS-a, u dobrom i očuvanom stanju, a ako prođe večerašnju probnu vožnju u funkciji bi mogao biti u naredna 2-3 dana.
Tramvaj je dug 30, a širok 2,5 metara. Može da primi oko 250 putnika, računajući i stajanje i sjedenje u tramvaju. Vatrić poručuje da je riječ o najvećem tramvaju u Sarajevu.
Podsjetio je da je tramvaj u Sarajevo stigao prije 15-tak dana.
On je rekao da bi uvođenjem ovih tramvaja mogli smanjiti broj vozila u saobraćaju.
"Sada koristimo 50-tak, a mogli bi sa 40 tramvaja da potpuno vršimo prevoz ljudi. Neizmjerno smo zahvalni turskim prijateljima i našoj braći na ovoj donaciji i nadamo se da će ona biti do kraja realizovana", kazao je Vatrić.
Direktor GRAS-a je rekao da tramvaji svojim kapacitetom odgovaraju potrebama putnika u glavnom bh. gradu.
"To su tramvaji GT 8, koji su široko 2,5 metra, a dugi 30 i koji kapacitetno potpuno odgovaraju gradu Sarajevu. On ima nešto viši napon nego što je kod nas na mreži. Nadamo se da neće biti problema oko puštanja tramvaja u promet", ispričao je Vatrić.
Kako je kazao, obavili su testiranje u remizi i izrazio je nadu da će večeras, po prestanku odvijanja tramvajskog saobraćaja, izvršiti probu i na gradskoj mreži.
"Probna vožnja će biti oko 24 sata. Nadam se da će proći testove bez problema. To je najveći tramvaj koji imamo u gradu Sarajevu i on će puno pomoći da se razbiju ove gužve koje imamo u jutarnjim i poslijepodnevnim satima", poručio je Vatrić.
Ukoliko tramvaj koji je već u Sarajevu prođe testiranja preostali tramvaji bi u Sarajevu trebali biti u naredna dva mjeseca.
"Imali smo razgovore sa našim prijateljima iz Konye i oni su rekli da im javimo da je tramvaj uspješno prošao testiranja. Ja se nadam da će vrlo brzo, možda u roku od dva mjeseca, vršiti isporuku i ostalih 19 tramvaja", dodao je Vatrić.
(Radiosarajevo.ba/foto:Anadolija)
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.086 seconds