Javni gradski i prigradski prevoz

30 Jun 2016 09:56 #5558 by Admir
Centrotrans planira uvođenje noćne linije na relaciji Vijećnica-Dobrinja

Kompanija Centrotrans Eurolines odlučila je da podnese zahtjev Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo za uvođenje noćne linije na relaciji Vijećnica - Dobrinja, cijeneći realne potrebe građana glavnog grada Bosne i Hercegovine i dinamikom življenja stanovništva. Prijedlog reda vožnje, koji je upućen Ministarstvu saobraćaja KS, predviđa uvođenje reda vožnje kojim bi građani Sarajeva u noćnim satima svaki puni sat imali redovan prijevoz na relaciji Vijećnica - Dobrinja.

Iz kompanije Centrotrans su izrazili uvjerenje da će Ministarstvo saobraćaja KS pozitivno riješiti prijedlog i zahtjev Centrotransa te odobriti ovaj red vožnje jer to objektivno predstavlja izražen javni interes stanovnika Kantona Sarajevo. Sa svoje strane, Centrotrans će garantirati urednost i tačnost reda vožnje a od korisnika prijevoza očekuju punu saradnju u pogledu poštivanja pravila u odvijanju i sigurnosti javnog prijevoza u Kantonu Sarajevo, saopćeno je iz pres službe Centrotrans Eurolines.

Fena

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Jun 2016 19:11 #5560 by Fache
Pokrenuta inicijativa za autobusku liniju Bentbaša - Aerodrom Sarajevo

Cijeneći mnogobrojne zahtjeve korisnika naših usluga, poslovnih partnera, kao i podršku zvaničnika, novi menadžment Javnog preduzeća Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o. Sarajevo je pokrenuo inicijativu o uspostavljanju autobuske linije koja bi povezala centar grada sa Aerodromom.

Kompanija Centrotrans d.o.o je izrazila spremnost da podrži ovu inicijativu, nakon čega su uslijedili pregovori u vezi sa utvrđivanjem rute, formiranja cijene karata i usklađivanjem reda vožnje sa aktuelnim redom letenja.

Pregovori između JP Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o Sarajevo i Centrotrans d.o.o. su uspješno okončani nakon čega je kompanija Centrotrans d.o.o predala zahtjev za registraciju ove autobuske linije nadležnom Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo.

"Iako je ljetna sezona započela, te se samim tim povećao i broj turista koji dolaze u našu zemlju, nadležno ministarstvo još uvijek nije dalo odobrenje za uspostavu ove linije. Vjerujemo da će se u što skorijem periodu razriješiti ova situacija, kako bismo turistima i svim drugim zainteresovanim korisnicima omogućili uslugu prevoza od Aerodroma do centra grada", saopćeno je iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

28 Jul 2016 14:42 #5625 by Fache
Centrotrans Eurolines uvodi noćne linije na relaciji Vijećnica – Dobrinja

Kako bi građanima Sarajeva pružili što bolju uslugu, kompanija Centrotrans Eurolines odlučila je uvesti noćne linije saobraćaja na relaciji Vijećnica – Dobrinja.

Tako će od petka, 29. jula 2016. godine, gradski autobusi Centrotrans Eurolines saobraćati u noćnim satima svaki puni sat.

Dodatni polasci sa autobuskog stajališta Vijećnica su u 02:00h, 03:00h, 04:00h i 05:00h, a povratak sa Dobrinje je u 01:30h, 02:30h, 03:30h, 04:30h, 05:30h.

Noćni polasci u vrijeme ljetne turističke sezone predstavljaju javni interes stanovnika Kantona Sarajevo, a nadamo se i da će ova dodatna usluga upotpuniti turističku ponudu Sarajeva.

avaz.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Avg 2016 19:10 #5634 by Fache
Putnici ne moraju na taksi: Otvorena autobuska linija Aerodrom - Bentbaša

Kompanija Centrotrans prošle je sedmice u promet pustila liniju Aerodrom – Bentbaša prilagođenu redu letenja, odnosno dolasku i odlasku putnika.

Kako je iz Centrotransa potvrđeno za Klix.ba, linija je aktivirana zbog velikog broja zahtjeva i upita građana i turista, a u saradnji s Međunaordnim aerodromom Sarajevo. Uspostavom linije povećana je povezanost sa centrom Sarajeva, ali i drugim dijelovima glavnog grada BiH, uključujući i Stari grad.

Cijena autobuske karte iznosi pet konvertibilnih maraka, a u ponudi je i mogućnost kupovine povratne autobuske karte po cijeni od osam konvertibilnih maraka.

"S obzirom na to da je u pitanju novija linija te da putnici još uvijek nisu u potpunosti upoznati o ovome, očekujemo da će linija Aerodrom – Bentbaša tek u narednom periodu raditi u punom kapacitetu", rečeno je iz Centrotransa.

Ipak, treba napomenuti kako ovo nije prvo uspostavljanje linije između aerodroma i centra grada te da u ranijim pokušajima ova izuzetno potrebna relacija nije trajala dugo.

Putnici na Međunarodnom aerodromu Sarajevo su inače gotovo primorani koristiti taksi prevoz, a vozači po pravilu naplaćuju kilometre po neregularnoj tarifi. Putovanje s aerodroma u bliže dijelove grada poput Dobrinje 1 košta čak 10 konvertibilnih maraka, dok do centra grada račun, kojeg zvanično nema, može dostići i 30 konvertibilnih maraka.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Sep 2016 10:41 #5676 by Fache
Istanbul će isporučiti Sarajevu dodatnih 30 autobusa i minibusa

Sarajevo i Istanbul će nastaviti razvijati međusobnu saradnju, a bosanskohercegovački glavni grad će od turske metropole crpiti znanje i ideje koji su veliki kako bi na pravi način iskoristio sve svoje kapacitete i potencijale, rekao je u razgovoru za Anadolu Agency (AA) zamjenik gradonačelnika Grada Sarajeva Abdulah Skaka.

Delegacija Kantona Sarajevo i Grada Sarajevo boravila je početkom augusta u Istanbulu, a to je bila prilika da se nastave dogovori o međusobnoj saradnji te još jednom uputi zahvalnost za pomoć i podršku koju Istanbul pruža Sarajevu.

Tokom sastanka delegacije Kantona Sarajevo i Grada Sarajeva sa gradonačelnikom Istanbula Kadirom Topbasom razgovaralo se o započetim projektima, s naglaskom na nastavak saradnje između istanbulskog vodovoda i Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća "Vodovod i kanalizacija".

- Istanbul je do prije petnaestak godina imao velike probleme sa vodosnabdijevanjem. On je taj dio prilično uspješno riješio i njihova iskustva i njihovo znanje, kada je u pitanju vodosnabdijevanje, mislim da nama može biti od velike koristi. Svakako tu su vodomjeri koje nam ustupa grad Istanbul - kazao je Skaka.

Kako je nakon posjete istaknuto, brojni su projekti i oblasti u kojima su gradske vlasti Istanbula prepoznale potrebu i način stalnog unapređenja te saradnje. Prošlogodišnja donacija od 30 autobusa GRAS-u proširena je sa još 15 autobusa koji su 4. augusta stigli u krug ovog preduzeća, a Skaka navodi da je dogovorena isporuka dodatnih 30 autobusa i minibusa.

- Grad Sarajevo i Istanbul su partneri u tom projektu i mi smo imali ozbiljnu veliku donaciju Istanbula. Dobili smo u više faza određen broj autobosa, u ovom trenutku dogovorena je isporuka još nekih dodatnih 30 autobusa i minibusa. Kada je u pitanju saradnja Sarajeva i Istanbula smatramo da je ona na visokom nivou i mi ćemo je svakako u budućnosti, na svaki način pokušati unaprijediti - poručio je dogradonačelnik Sarajeva.

Nakon sastanka je istaknuto da su pomoć i iskustva domaćini spremni pružiti i u drugim segmentima funkcioniranja javnog gradskog prijevoza, u štampanju, sistemu naplate i kontroli karata te efikasnijem sistemu parkiranja.

U Istanbulu je načelno dogovoreno da će gradonačelnik tog grada Kadir Topbasa u septembru posjetiti Sarajevo, a Skaka je ocijenio da je potrebno razvijati prijateljske i kvalitetne odnose jer, kako je kazao, Istanbul je metropola od koje Sarajevo može crpiti puno znanja i ideja.

- Ono čime smo bili zadovoljni, a to su bile neke ideje koje je konkretno Gradu Sarajevo preporučio gradonačelnik Topbasa i mislim da ćemo neke od njih jako brzo realizovati. Smatramo da su one veoma kvalitetne i da su posebno zanimljive kada je u pitanju turistički kapacitet i potencijal koji ima grad Sarajevo. Znate da iz godine u godinu imamo sve veći broj turista i da je Istanbul taj turizam na pravi način napravio ekonomski isplativijim. Cilj Grada Sarajeva je da na taj ili sličan način generiše što veću dobit od turizma. To su oblasti u kojima možemo sarađivati. Tu je i pomoć našoj komunalnoj privredi koja je poprilično devastirana i u koju se uvijek može znatno ulagati - ocijenio je Skaka.

Službena posjeta delegacije Kantonta Sarajevo i Grada Sarajeva Istanbulu uslijedila je netom nakon pokušaja državnog udara, koji je 15. jula izvela teroristička organizacija FETO/PDY. Tom prilikom, u ime Kantona i Grada Sarajeva iskazana je podrška institucijama Istanbula i Turske, solidarnost sa njenim građanima u njihovoj borbi za očuvanje države i njenih demokratskih načela.

Istovremeno, ambasador Republike Turske u Bosni i Hercegovini, Cihad Erginay, rekao je na nedavnom razgovoru s urednicima bosanskohercegovačkih medija da Turska od svih partnerskih, prijateljskih zemalja traži da podrže njenu borbu protiv terorističke organizacije Fetullahci, paralelne državne strukture (FETO/PDY).

Skaka je ponovio da ne podržavaju ni u jednom trenutku nikakve paralelne strukture i da je sam posjet delegacija imao za cilj da pošalje snažnu poruku građanima Istanbula i turskom narodu "da smo mi uz legalno izabrane vlasti i da ćemo uvijek biti legalisti."

- Kada su u pitanju terorističke organizacije, čitav svijet ima ozbiljan problem sa takvim vidom djelovanja i mislim da ćemo mi u našim kapacitetima i našim mogućnostima pomoći da se svaki vid takvog djelovanja što je moguće bolje i kvalitetnije zaustavi - istakao je Skaka.

(Faktor.ba)

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Sep 2016 10:45 #5683 by Fache
U narednih 30 dana očekuje se uspostava prinudne ili smjena trenutne Uprave GRAS-a

Zbog evidentnog nezadovoljstva Vlade Kantona Sarajevo radom GRAS-a u narednih trideset dana očekuje se uspostava prinudne ili smjena aktuelne uprave u ovom javnom preduzeću, potvrdio je ministar saobraćaja u Kantona Sarajevo Mujo Fišo.

"Ministarstvo nije zadovoljna aktivnostima koje vodi Uprava GRAS-a izuzev onoga što je uradilo ministarstvo i Vlada KS", kazao je Fišo.

On je kazao da je u prvih šest mjeseci 2016. godine tekuće poslovanje GRAS-a bolje u odnosu na prošlu, ali da to nije dovoljno.

Što se tiče blokiranih vozila ovom preduzeću, Fišo je izjavio da to ne utječe na funkcionisanje javnog gradskog prijevoza u KS.

Podvukao je kako tarifni sistem također predstavlja veliki problem koji mogu da izmjene Vlada i Skupština KS dodajući kako se ne slaže sa trenutnim sistemom tarifa u GRAS-u.

"Ministarstvo saobraćaja KS formiralo je komisija koja radi na izmjeni tarifnog sistema. Slijedit će izmjena ako to usvoji Vlada KS", rekao je Fišo.

Premijer Kantona Sarajevo Elmedin Konaković izjavio je kako Vladi KS profit iz GRAS-a ne treba.

"Da smo GRAS zatekli sa manje dugo sigurno bi mnogo brže stabilizovali ovo što se trenutno dešava. Značajno je smanjen gubitak GRAS-a i na mjesečno nivou povećana je prodaja karata, 130 ljudi je penzionisano i još toliko će otići u penziju. Uradili smo ozbiljnu analizu kod nezavisne revizorke kuće koja nam je dostavila dokument koji treba još finalnu doradu", rekao je Konaković.

Dodao je da će ovaj dokument svakako bit predmet rasprave na jednoj od sjednica Vlada KS i Skupštine KS u narednih nekoliko dana.

"Sigurno će biti rezova u GRAS-u. Najvažnije je da ljudi shvate da opstanke njihove firme treba da bude važniji njima nego nama. Još uvijek mi se čini da toga nisu svi svjesni i da još uvijek u javnim preduzećima ima komoditeta, korupcije i kriminala. S tim se borimo na drugom frontu. Ako sve to pokrenemo s mrtve tačke ja sam optimista da će GRAS preživjeti", kazao je Konaković.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

12 Nov 2016 10:45 #5850 by Admir
GRAS neće preživjeti!

Preduzeće GRAS neće preživjeti ako radnici ne odustanu od tužbi protiv firme, a, prema presudama, trenutno potražuju oko 60 miliona maraka. To su za „Avaz“ potvrdili neki od članova Nadzornog odbora (NO) ove kantonalne firme, koji će ovaj problem razmatrati na današnjoj sjednici.

Kolektivni ugovor

"Dugovi GRAS-a gomilaju se iz dana u dan i dosežu cifru čak od oko 200 miliona maraka. Radnici od firme traže 60 miliona, a ostali je dug po osnovu poreza i doprinosa radnicima. Nadamo se da će radnici povući svoje tužbe i odustati od potraživanja, jer ćemo, u protivnom, staviti ključ u bravu" - rekao nam je izvor iz GRAS-a.

Međutim, da radnici ni ne pomišljaju na odustajanje od tužbi, potvrdio nam je predsjednik Sindikata vozača u GRAS-u Nazif Dacić.

"Mi nećemo odustati od svojih potraživanja kad bi se GRAS ujutro ugasio! Ništa što smo tražili od Uprave nije nam dato. Za šta god da se obratimo, niko neće da nas sasluša, samo nas upute na sud. Ono zbog čega smo najviše nezadovoljni je neuplaćivanje doprinosa, penzionog i zdravstvenog osiguranja, kao i zbog razlike u kolektivnom ugovoru. Od 2008. godine nama nisu uplaćeni doprinosi. Svi radnici tužili su firmu po tom osnovu"
- kazao je Dacić.

Osim kolektivne tužbe koju je podnijelo 60 vozača GRAS-a, tužbu su podnijeli i svi pojedinačno. Veliki broj tužbi već je isplaćen, pogotovo članovima Sindikata komunalne privrede.

Gomilanje problema

"I predsjednik tog sindikata u GRAS-u Adnan Himzanija naplatio je dvije tužbe. Prije tri godine htjeli smo pregovarati, ali direktor Avdo Vatrić nije imao sluha i nije želio s nama razgovarati. Problemi su se godinama gomilali i sada je vrijeme da se nešto riješi" - istakao je Dacić.

Mogli bi staviti ključ u bravu

Da bi preduzeće GRAS moglo uskoro staviti ključ u bravu, potvrdio je i dugogodišnji sindikalista u ovoj firmi Adnan Himzanija.

"Tužbe su nastale 2009. godine, kada je bivši direktor Hasan Bašić ukinuo pravilnik o plaćama i sistematizaciji. To je bio uzrok tužbi koje tek sada dolaze na naplatu, poslije toliko vremena. Vjerovatno da radnici neće odustati jer je dosta njih i dobilo tužbu"
- kazao je Himzanija, potvrdivši da je i on sam naplatio tužbe.

avaz.ba

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Nov 2016 22:14 #5866 by Fache
Alarmantno: GRAS ostaje bez glavnih linija

Nakon što je ukinuta autobuska linija na relaciji Hrasnica - Vijećnica, koju je održavao „Centrotrans“, uskoro će biti ugašene i linije prema Rakovici, Kobiljači, Ilijašu i Vogošći, koje održavaju GRAS i „Centrotrans“. To je za “Avaz” potvrdio i ministar saobraćaja KS Mujo Fišo, istaknuvši da će Ministarstvo utvrditi koji je od prijevoznika na ovim linijama nelegalan te ko bi od ove dvije firme mogao izgubiti najprofitabilnije autobuske linije u KS.

Konačan kraj

Međutim, kako saznajemo iz pouzdanih izvora iz GRAS-a, upravo bi to preduzeće moglo ostati bez linija jer ne ispunjava uvjete da njegovi autobusi voze zbog višemilionskih dugovanja za poreze. - To bi značilo konačan kraj za autobuski saobraćaj GRAS-a. Upravo ove četiri linije i donose najviše novaca firmi kada je u pitanju ovaj vid prijevoza - rečeno nam je u ovoj firmi.

Ministar Fišo kaže da u KS postoji veliki problem s nelegalnim linijama i da je u posljednje vrijeme linija Hrasnica - Vijećnica, koju su nelegalno održavali i GRAS i „Centrotrans“, ugrožavala sigurnost na cestama KS i tarifni sistem.

Postoje nepravilnosti

"Čim smo utvrdili da postoje nepravilnosti, u kratkom roku smo to sankcionirali. Ubuduće će sve linije koje budu nelegalno saobraćale biti ukinute. S druge strane, za one linije za koje utvrdimo da su opravdane bit će zakonski regulirane"
- kazao je Fišo.

Kubur: Dug nam je kamen spoticanja

Izvršni direktor za upravljanje saobraćajem u GRAS-u Jakub Kubur kazao je da su ove autobuske linije sporne i da se trenutno pronalazi rješenje.

"Osim neplaćenih poreza, GRAS ima i javni dug, koji je veliki kamen spoticanja za ovo preduzeće. Vjerovatno će se pronaći neki kompromis da kompanija „Centrotrans“ zajedno s GRAS-om vozi putnike na tim linijama" - naglasio je Kubur.

avaz.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Dec 2016 21:24 #5912 by Fache
Projekti koji ce se realizovati naredne godine u Kantonu Sarajevo

Premijer Kantona Sarajevo Elmedin Konaković izjavio je novinarima na pauzi jučerašnjeg zasjedanja Skupštine Kantona Sarajevo da će se u narednoj godini u Kantonu realizirati na desetine projekata.

"Završit ćemo izgradnju žičare na Bjelašnici, sa šestosjedom i četverosjedom. Sa ovim projektom kasnimo čekajući okolinske dozvole i treba da ih konačno dobijemo do početka građevinske sezone. Potpuno smo optimistični i kada je riječ o izgradnji Prve transverzale, čijom izgradnjom ćemo riješiti najveći saobraćajni problem u Kantonu Sarajevo, gužve prema Vogošći, na ulazu i izlazu iz grada" – pojasnio je Konaković.

Premijer je najavio uređenje tramvajskih stajališta, projekat za koji je planirano oko 3,5 mil KM iz budžeta. Ograđivanjem tramvajskih stanica povećat će se naplata karata i brže odvijanje ovog vida gradskog saobraćaja.

"Nabavit ćemo i nove automobile za MUP KS. Zamijenit ćemo kompletnu uličnu rasvjetu. To je projekat za koji je završen elaborat, a prelazak na LED rasvjetu donijet će oko 60% uštede električne energije na godišnjem nivou" – istakao je Konaković.

U 2017. nastavlja se realizacija i jednog od najvažnijih kapitalnih projekata, rekonstrukcija vodovodne mreže.

"Trenutno se rade detekcije, a EBRD-ova sredstva bi trebala biti operativna početkom građevinske sezone. Mi smo rekli da u mandatu ove Vlade taj problem mora biti riješen. Nismo zadovoljni trenutnim radom menadžmenta, postoji još puno propusta unutar ovog javnog preduzeća. Nismo zadovoljni kontrolom ni brzinom otklanjanja kvarova, tražili smo da se po tom pitanju drastično poprave" – istakao je premijer.

Ipak, Konaković ističe da su zadovoljni rekonstrukcijom vodovodne mreže koja daje pozitivne rezultate u boljem snabdijevanju vodom građana, a i gubici vode su manji.

"Na ovom već urađenom potezu napravljena je ušteda od oko 50 litara u sekundi, to zaista opravdava tu investiciju. U nekim dijelovima grada redukcije su već značajno smanjene, ali nismo ni blizu rješavanja ovog problema. Nakon što završimo ovu detekciju za koju smo izdvojili 2 mil KM i počnemo rekonstruisati one najugroženije dijelove mreže koji su nam preostali, mislim da bismo efekt u vidu smanjenja redukcija mogli imati naredne godine, a do 2018. potpuno riješiti ovaj problem" – zaključio je Elmedin Konaković.


Zanima me ko donosi odluku o konačnom izgledu tramvajskih stanica??? Mislim da bi javnost trebala biti upoznata s tim projektom! Ko radi projekat, na šta će to na kraju da liči? 99% sam siguran da će biti užasno ali ko nas pita... Očigledno to nikog ne zanima...

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Dec 2016 23:10 #5913 by Charmed
Zasto mislis da ce biti uzasno? To je solidna suma novca a projekat je, koliko sam upucen, odgodjen za 2017. godinu upravo zbog cinjenice da je nedostajao novac kako bi se isti realizirao na sto kvalitetniji nacin.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 1.394 seconds

 

Top